ՀՀ նախագահի թեկնածու Պարույր Հայրիկյանի դեմ մահափորձը, բարեբախտաբար, ձախողվեց։ Իսկ դրան հաջորդած իրադարձություններն արդեն սկսեցին ընթանալ Գեորգի Դանելիայի «Չտխրե´ս» («Не горюй») ֆիլմի սցենարով։
Կովկասի ինստիտուտի գիտաշխատող Հրանտ Միքայելյանն ինքը 2008թ.-ին է Վրաստանից ներգաղթել Հայաստան, գիտական ուսումնասիրության նյութ է դարձրել արտագաղթը, դրա պատճառներն, ու համեմատել տարբեր տարիների արտագաղթի վիճակագրությունը։
Դա այլաբանություն է, բայց այդ գրքից հաճույք ստանալու համար պետք է մոռանաս, որ դա այլաբանություն է, երևի թե այդպես կարելի է ասել բոլոր այլաբանությունների մասին:
Ջիգարխանյանը թիկնեղ ու բարձրահասակ չէ, սակայն, երբ նրա հետ որևէ հարցազրույց է՝ էկրանից կամ թերթից կտրվել չի լինում: Իսկ այս դերասանի և «Յա Գարեգին Նժդեհ» խոսքերի միջև սեպի պես խրված է Ստանիսլավսկու հայտնի արտահայտությունը. «Նե վերյու»:
Սևակի շնորհն աստվածատուր էր: Անբացատրելի է` գյուղական դպրոցի շրջանավարտն իր ինքնակենսագրության մեջ գրում է, որ իր գրականության ուսուցչի հաջորդ օրվա դասերն ինքն էր կոնսպեկտավորում:
Արդեն երկու-երեք տարի է, ինչ ասպարեզ են մուտք գործում երիտասարդներ, ովքեր ընտրում են ոչ հասարակական կազմակերպությունների, ոչ էլ արտագաղթի մեթոդները։ Յուրաքանչյուրը փորձում է ինչ-որ բան ուղղել: Փողոց անցնելիս հետևում եմ, թե ով ինչպես է լուսացույցի լույսերին հետևում:
Նախընտրական քարոզչությունը նկատելիորեն անհամ սկսվեց: Այն, որ թեկնածուների մեծ մասն իրեն նեղություն չի տա լուրջ տնտեսական ծրագիր մշակել, պարզ էր հենց սկզբից: Հավանաբար մինչև ընտրություն իրենց տնտեսական ծրագրերի մասին կխոսեն միայն գործող նախագահը և նախկին վարչապետ Հրանտ Բագրատյանը:
Օսվալդո Ֆերարի. Նոր հանդիպում (Չհրատարակված զրույցներ)
Վիքի-գաղափարախոսության հիմքում հաջողակ մարդ և հաջողակ պետություն ձևավորելու դրույթներն են: Պետք է լինես ակտիվ, նախաձեռնող (թե՛ մարդկանց մասին է խոսքը, թե՛ երկրների): Ամենալավ համագործակցության սկիզբը քո մասին քննադատություն լսելն է:
Մենք ծեսն անում ենք վերապրողների համար` որպես մխիթարություն: Երբ ասում ենք` «Ո՛չ, չենք կարող», և մեր կռնակը կդարձնում ենք ընտանիքին, ինչպե՞ս կարող ենք իրենց մխիթարել: Կա անխախտ մեկ կանոն` ամուսնությունը կատարվում է միայն տղամարդու և կնոջ միջև: Մյուսները մարդկային կանոններ են, որոնք եկեղեցին կարող է իրեն թույլ տալ փոքր-ինչ սրբագրել:
Ի՞նչ, վատ կլինե՞ր, եթե ծովից ծով լինեինք: Հարցը, կարծես թե, հռետորական է, քանի որ ո՞վ չի ուզում` ծովից ծով Հայաստանը վերականգնվի: Ի՛նչ, վա՞տ տարածքներ էին:
Հայ քաղաքական միտքն այդպես էլ չկողմնորոշվեց: Չկողմնորոշվեց, թե որն է ավելի ճիշտ` արևմտամե՞տ լինելը, թե՞ ռուսամետ: Քսան տարուց ավելի է` քննարկում ենք, ու հանկարծ պարզվեց, որ մեր համար ամենակարևոր երկիրը Վրաստանն է:
Յուրաքանչյուր քաղաք նախ և առաջ ժամանակագրություն է: Ժամանակագրություն, որի շարունակականության մեջ գոյակցում են տարբեր ժամանակային հատվածների պատկանող կենսակերպերի, մտածելակերպերի, արժեքների և մշակույթների նյութական և հոգևոր արդյունքները:
Դիվերտիսմենտներ Գրքից
Հայկական մուլտֆիլմերը դիտելիս («Կիկոս», «Ձախորդ Փանոս», «Հայելի», «Կախարդական լավաշ» և այլն) նկատել եմ մի օրինաչափություն: … մեր մուլտֆիլմերի հերոսները, որոնք հիմնականում գյուղացիներ են, ներկայացված են չսափրված, կարկատած հագուստով, խեղճ և, որպես կանոն, բացակա ատամներով:
Լուրը, թե երգիչ Էլթոն Ջոնը և նրա ամուսինը երեխա են ունեցել, խիստ տպավորիչ է: Հատկապես, որ ընդհանուր շատ եզրեր ունի այն իրադարձության հետ, որը տեղի է ունենալու փետրվարի 18-ին, Հայաստանում` նախագահական ընտրություններ: Երկու դեպքում էլ էական են ոչ թե միջոցները, այլ արդյունքը:
Առաջիկա երկու ամսում ֆինանսական շուկան հստակ կառավարելի ու կայուն է լինելու: Տնտեսությունն անակնկալներ չի մատուցի: Թամաշա սիրողները ստիպված են լինելու բավարարվել միայն քաղաքական լուրերով:
Ամանորյա հաղորդումներն ու ֆիլմերը դիտել չկարողացավ անգամ Երկրորդ համաշխարհային պատերազմ տեսած, բազմաթիվ ծանր օրերով անցած 86-ամյա Հասմիկ տատիկս:
Մենք ավանդույթների հետ ինչ-որ խնդիր ունենք` կամ ամաչում ենք եղած` իրական ավանդույթներից, կամ սկսում ենք ջղագրգիռ հորինել և ուրախանալ, այնպես, կարծես` աշխարհի վերջն է։
Ռենեսանսը Ճապոնիայում (գրքից)
Տարեցտարի ավելի արագ ենք վազվզում, քանի որ ամեն Նոր տարվա հետ մեզ մոտ սրվում է այն զգացողությունը, որ ժամանակը զսպանակի պես սեղմվում է։
Ինտերնետն իրավաբանորեն ԱՄՆ սեփականությունն է: Համացանցի օգտագործման իրավունքները շղթայաբար ԱՄՆ-ը փոխանցում է ICANN կիսապետական կազմակերպությանը, որն, իր հերթին` այլ սուբյեկտներին:
Բոյկոտը կարելի է հայտարարել համագումարում: Սակայն կարելի է անգամ նման նեղություն չկրել. բոյկոտել համացանցով` բազմոցին պառկած, սուրճի բաժակը` մի, ծխախոտը` մյուս ձեռքին:
Ոճի զգացումը մեզ դավաճանում է ոչ միայն քաղաքաշինական կամ այլ գլոբալ հարցերում… Սիրո՞ւն, թե՞ գեշ, բայց քաղաքը պետք է ինչ-որ ոճ ունենա:
Ամանորից առաջ տնտեսական տեղեկատվություն փնտրելն անիմաստ է: Դեկտեմբեր ամիսը դեժավյու հիշեցնող մի բան է:
Ռենեսանսը Ճապոնիայում (գրքից) ՄԱՑՈՒՈ ԲԱՍՅՈ Սկիզբը այստեղ. Իր աշակերտ Տիրիի ուղեկցությամբ, որ Յամատո գավառից էր, ինչպես պատմում է Բասյոյի կենսագիրներից մեկը, 1684 թվականի օգոստոսին, երբ լրացել էր նրա քառասնամյակը, նա ելավ իր առաջին ճամփորդությանը: «Հետաքրքիր է նշել նրա ճամփորդական հագուստը` մեծ հյուսած գլխարկ (որը սովորաբար կրում են վանականները) և բաց շագանակագույն բամբակե թիկնոց, վզից կախված […]
Ռենեսանսը Ճապոնիայում (գրքից) ՄԱՑՈՒՈ ԲԱՍՅՈ Բանաստեղծ-պանդուխտը Պերիպատետիկները(ճեմականները) փիլիսոփաներ էին, ովքեր Արիստոտելի օրինակով դասախոսությունների ժամանակ այս ու այն կողմ էին քայլում: Մենդիկանտները աղքատիկ կյանք վարող միաբանության թափառական վանականներ էին, ովքեր ապրում էին բացառապես ողորմությամբ: Ուխտավորները պանդուխտներ էին, ովքեր ուխտգնացությունների էին գնում սուրբ վայրեր, ամենից հաճախ` Պաղեստին, կամ, ինչպես ասվում է Չոսերի մոտ, «նա, ով պատահում է […]
Երբ զրույցի թեման մարդկանց մանիպուլյացիայի ենթարկելու արդյունավետությունն է, ընդ որում, խոսքը մեզնից յուրաքանչյուրի մասին է, լրիվ ադեկվատ ցանկություն է` իմանալ` քեզ ի՞նչ դեր է վերապահված այդ խաղում:
Ամանորից առաջ ընթացող տնտեսական գործընթացների վրա ոչինչ չազդեց: Նույնիսկ մայաների «գուշակած» աշխարհի վերջը:
Այսօր ամեն ինչ փոխվել է: Բլոգներում և սոցիալական ցանցերում գրառումներ կատարողները դարձել են մեծ լսարաններ ունեցող անձնավորություններ: Նախկինում շատերը երազում էին, որ իրենց գրածը մի քանի հազար մարդ կարդա: