Հարցազրույց

«Սա խիստ պրովինցիալ մշակույթի երկիր է, հնարավոր է՝ Մոնղոլիայից մի քիչ լավ կամ մի քիչ վատ»

«Սա խիստ պրովինցիալ մշակույթի երկիր է, հնարավոր է՝ Մոնղոլիայից մի քիչ լավ կամ մի քիչ վատ»

Առհասարակ, ես որևէ հստակ մշակված քաղաքականություն չեմ տեսնում մշակութային ոլորտում, որ ասեմ՝ ա՛յ այստեղ պետք է շտկել: Պետք է շտկել ամեն ինչ, իսկ դուք ինձ հարցնում եք՝ ինչից սկսել… սկսել նրանից, որ նստեն գրքեր կարդան, հասկանան, ըմբռնեն՝ ի՞նչ է մշակույթը, այստեղից պետք է սկսել:

«Վիկտոր Համբարձումյանը ստանում էր Հայաստանի խորհրդային շրջանում ամենաբարձր աշխատավարձը, նույնիսկ Կենտկոմի քարտուղարից ավելի բարձր». Արեգ Միքայելյան

«Վիկտոր Համբարձումյանը ստանում էր Հայաստանի խորհրդային շրջանում ամենաբարձր աշխատավարձը, նույնիսկ Կենտկոմի քարտուղարից ավելի բարձր». Արեգ Միքայելյան

«Ես գտնում եմ, որ երկրում գիտության ոլորտում իրոք դեպի լավն է գնում վիճակը: Եթե հետևենք վերջին մի քանի տարիներին, ապա կարող ենք ասել, որ մենք առաջ ավելի թերահավատորեն էինք գիտությանը մոտենում»:

«Հայկական գենետիկ տարրեր կան այլ ազգերի մոտ». Լևոն Եպիսկոպոսյանը հայկական գենոֆոնդի նոր բացահայտումներ է անում

«Հայկական գենետիկ տարրեր կան այլ ազգերի մոտ». Լևոն Եպիսկոպոսյանը հայկական գենոֆոնդի նոր բացահայտումներ է անում

այկական գենետիկական տարրեր կան այլ ազգերի մոտ՝ պայմանավորված ձուլմամբ և նրանով, որ այլ ազգեր անցել են այս տարածաշրջանով: Մեր տարածաշրջանը եղել է տարանցիկ, և երբ Մերձավոր Արևելքից շարժվել են դեպի հյուսիս, Եվրոպա, անցել են մեր տարածքով, և այստեղից նաև կրել են այն հատկությունները, որոնք բնորոշ են մեզ:

«Կաննը քաջալերում է այն երկրներին, որոնք տնտեսապես սարսափելի վիճակում են, անընդհատ պատերազմի մեջ են, բայց երազում են». Հովհաննես Գալստյան

«Կաննը քաջալերում է այն երկրներին, որոնք տնտեսապես սարսափելի վիճակում են, անընդհատ պատերազմի մեջ են, բայց երազում են». Հովհաննես Գալստյան

Մշակույթի նախարարությունը չի կարող միաժամանակ և՛ կինոյի, և՛ գրադարանների, և՛ թատրոնի ստրատեգիաներ մշակել: Այն պետք է հենվի մասնագետների վրա, որոնք իրեն առաջարկում են ճիշտ ստրատեգիա:

«Ամուսինս ասում էր` կնոջ ներկայությունը քաղաքականության մեջ տղամարդկանց ջենտլմեն է պահում». Անահիտ Բախշյան

«Ամուսինս ասում էր` կնոջ ներկայությունը քաղաքականության մեջ տղամարդկանց ջենտլմեն է պահում». Անահիտ Բախշյան

«Ես չեմ ուզում արդեն երազել, ես ուզում եմ ինչ որ բան տեսնել, իմ նախորդ երազանքների արդյունքը տեսնել: Դա օրինական պետության տեսլականն է: Ես ուզում եմ դա տեսնել: Հերիք է, այլևս ժամանակ չունեմ սպասելու…»:

«Հարկավոր են դրական էմոցիաներ. բավական է արտասուք թափել». Զառա Մորգան

«Հարկավոր են դրական էմոցիաներ. բավական է արտասուք թափել». Զառա Մորգան

Մոտ ժամանակներս Երևանում կկայանան մյուզիքլի մանկական թատրոնի հիմնադիր, խմբավար Զառա Մորգանի «Մամա Միա», «Առյուծ արքան» և «Մոխրոտիկը» բեմականացումների առաջնախաղերը: Այս առիթով «Արմենպրես»-ը ներկայացնում է հարցազրույց Զառա Վիրաբյանի (Մորգան) հետ: –Ձեր կյանքում  մեծ տեղ է զբաղեցնում մյուզիքլը, ինչո՞ւ: –Իմ ամբողջ կյանքը …

«Ներկայացում մարդկային ուժի, սեռական հարաբերությունների, սիրո, դավաճանության, մահվան և արգելված ցանկությունների մասին». բրազիլաբնակ Արթուր Հարոյանը՝ նոր ներկայացման մասին

«Ներկայացում մարդկային ուժի, սեռական հարաբերությունների, սիրո, դավաճանության, մահվան և արգելված ցանկությունների մասին». բրազիլաբնակ Արթուր Հարոյանը՝ նոր ներկայացման մասին

Ներկայացումն առաջ է բերում մարդկային ուժի, սեռական հարաբերությունների, սիրո, դավաճանության, մահվան և արգելված ցանկությունների թեմաները: Այն պատմում է յոթ կերպարների մասին, ովքեր երկրագնդի վրա տեղի ունեցած հզոր աղետից հետո հայտնվել են մի վայրում, որ կոչվում է «Այս աշխարհից դուրս»: Այստեղ դոմինանտ են իրենց կողմից կերտված կանոններն ու ավանդույթները։

«Եթե ընտրություններից առաջ ազգովի գնայինք Եռաբլուր, նոր այնտեղից միանգամից՝ ընտրության, երևի պատկերն այլ լիներ». Հրանտ Թոխատյան

«Եթե ընտրություններից առաջ ազգովի գնայինք Եռաբլուր, նոր այնտեղից միանգամից՝ ընտրության, երևի պատկերն այլ լիներ». Հրանտ Թոխատյան

«Հաղթե՞լ են, թող իրենց տանը, իրենց նեղ շրջապատում բաժակ բարձրացնեն՝ էլի ամոթները երեսներին՝ ղուրբան լինելով էն երեխեքին, որ պառկած են Եռաբլուրում: Գիտե՞ս ինչ՝ մեզ անհապաղ ինքնամաքրում է պետք…»:

«Մարդն ինչ հագուստ է կրում, ինչ ազգություն ունի, ինչ սեռի է՝ արվեստում երկրորդական է». Դիանա Մարտիրոսյան

«Մարդն ինչ հագուստ է կրում, ինչ ազգություն ունի, ինչ սեռի է՝ արվեստում երկրորդական է». Դիանա Մարտիրոսյան

«Դու կարող ես հրապուրվել պատկերով, կարող ես նայել ինչ-որ լուսանկարի, կտավի, քեզ դուր գան, գերեն գույները, դու կարող ես ինչ-որ կադր ֆիլմից առանձնացնել և ասել, որ այս կադրը հանճարեղ է, նայեք՝ ինչ կոմպոզիցիա է, բայց դա կադր է»:

«Ուրախ եմ, որ Ֆրանկոֆոնիան լավ ավանդույթ և տոն է դարձել Հայաստանում». Ժան-Ֆրանսուա Շարպանտիե

«Ուրախ եմ, որ Ֆրանկոֆոնիան լավ ավանդույթ և տոն է դարձել Հայաստանում». Ժան-Ֆրանսուա Շարպանտիե

«Ամենամեծ խնդիրը ժամանակս է, որ չի հերիքում, և հետո, ցավոք, չունեմ զրուցակից, որի հետ հնարավոր լիներ անընդհատ հայերեն խոսել: Շատ հաճախ, երբ ես հայերեն եմ խոսում, ինձ պատասխանում են ռուսերեն կամ անգլերեն լեզվով: Դա ինձ դուր չի գալիս»:

«Կնոջ ավանդական կարծրատիպերից դուրս գալու մղումը բերեց հակառակ ծայրահեղության». Նարինե Սուլթանյան

«Կնոջ ավանդական կարծրատիպերից դուրս գալու մղումը բերեց հակառակ ծայրահեղության». Նարինե Սուլթանյան

Երբ փոքր էի, ես էի ավելի ակտիվ և փորձում էի իրեն եղբոր պես անընդհատ պաշտպանել: Հետո փոխվեցինք դերերով, քույրս սկսեց ապավեն լինել ինձ բոլոր հարցերում՝ փորձելով լուծել իմ խնդիրները: Այժմ կարող եմ ասել, որ հիմա մեզ մոտ էներգիայի երկկողմանի փոխանակման պրոցես է ընթանում՝ կախված իրավիճակից: Երկուսս էլ զգում ենք՝ երբ է անհրաժեշտ զրուցել, իսկ երբ՝ պարզապես լռել

«Ամեն մարդ պետք է հասկանա՝ իր կյանքն իր անձնական ընտրությունների արդյունքում է ձևավորվում: Մնացած ամեն ինչը հորինած բաներ են». ռեժիսոր Մարինե Զաքարյան

«Ամեն մարդ պետք է հասկանա՝ իր կյանքն իր անձնական ընտրությունների արդյունքում է ձևավորվում: Մնացած ամեն ինչը հորինած բաներ են». ռեժիսոր Մարինե Զաքարյան

«Կնոջ դիտանկյունը, որը կարող է լինել նոր, թարմ, այլ է, քան այն, ինչ տղամարդը 100 տարվա ընթացքում ստեղծել է: Պետք է ճիշտ պատմության, ճիշտ հերոսի միջոցով տալ կնոջ դիտանկյունը, և ամեն ինչ կհաջողվի»:

«Եթե մարդը ստեղծագործում է, արդեն մի քիչ կին է». Հասմիկ Սիմոնյան

«Եթե մարդը ստեղծագործում է, արդեն մի քիչ կին է». Հասմիկ Սիմոնյան

«Կարծում եմ՝ վաղուց արդեն չկան այնպիսի տղամարդկային գործեր, որ կինը չի կարողանում անել: Մեկ-երկու դար առաջ գուցե նման խնդիր կար, բայց ոչ այսօր: Չասեմ, որ գրելու տարածքն էլ անիմաստ պայքարի գոտի չի, թե՝ եկեք տեսնենք՝ ով ինչ կարող է անել, ինչ՝ ոչ: Գրականությունը շատ ավելի հետաքրքիր տեղ է»:

«Նոր խորհրդարան. Մտքի տիտանների՞, թե՞ «տոհմացեղայինների» պայքար»

«Նոր խորհրդարան. Մտքի տիտանների՞, թե՞ «տոհմացեղայինների» պայքար»

Արդեն ներկայացվել են խորհրդարանական ընտրություններին մասնակից կուսակցությունների ու կուսակցությունների դաշինքների ցուցակները։ Հայաստանն այլևս նախընտրական փուլում է։ Ինչպիսի՞ն կլինի նոր խորհրդարանը, ո՞ր ուժերն առավել մեծ հնարավորություն ունեն հայտնվելու ԱԺ-ում:

«Ժամանակակից դպրոցի թերություններից մեկը ծրագրային խիստ ծանրաբեռնվածությունն է». հոգեբան Լիլիթ Խաչատրյան

«Ժամանակակից դպրոցի թերություններից մեկը ծրագրային խիստ ծանրաբեռնվածությունն է». հոգեբան Լիլիթ Խաչատրյան

«Հորինվածքը, ի տարբերություն ստի, բացի ինքնապաշտպանությունից, կարող է ունենալ ստեղծագործական բնույթ: Երեխան կարող է հորինել ոտանավորներ, պատմություններ, հեքիաթներ, որն արտահայտում է կյանքի մասին իր մոտեցումները, դատողություններն ու վերաբերմունքը»:

«Ես մեր ընտանիքի տեղակալն եմ, և դա ինձ դուր է գալիս». Գոհար Գասպարյան

«Ես մեր ընտանիքի տեղակալն եմ, և դա ինձ դուր է գալիս». Գոհար Գասպարյան

«Ինձ համար ֆիքսել եմ, որ չեմ կարող երբևէ լինել քաղաքականության մեջ , այնպիսի բան խոսեմ եթերով կամ նյութ դնեմ սոցիալական ցանցում, որը կարող է բացասական օրինակ լինել պատանիների համար: Հանրային կյանքն ունի իր կանոնները, և յուրաքանչյուր քիչ թե շատ հայտնի մարդ պատասխանատու է իր լսարանի առջև»:

«Ոճն այն է, ինչ զգում ես. ես երբեք կոչ չեմ անում լինել նորաձև, ես ավելի շատ կոչ եմ անում լինել ոճային»

«Ոճն այն է, ինչ զգում ես. ես երբեք կոչ չեմ անում լինել նորաձև, ես ավելի շատ կոչ եմ անում լինել ոճային»

«Հագուստն ու քեզ շրջապատող միջավայրը պետք է լինեն ներդաշնակ: Եթե կա դիսբալանս, դա արդեն նորաձև չէ: Կարևոր չէ, թե ինչ միտումներ կան նորաձևությունում, կարևորն այն է, թե ինչ միջոցառման համար ես հագնվում, ու հագուստն այդ միջավայրին համապատասխան պետք է լինի»:

«Եվա» ֆիլմն արցախյան պատերազմից հետոյի վախերի մասին է

«Եվա» ֆիլմն արցախյան պատերազմից հետոյի վախերի մասին է

«Վարշամը Երևանի երեխա է, Արմանը` Շամշադինի, և ես` Ղարաբաղի։ Մեր պատմությունները խաչվում են իրար` ռմբակոծություններ, ցուրտ ու մութ տարիներ, սակայն, քանի որ այդ ամենը երեխաների կողմից է պատմվում, շատ ծիծաղելի է իրականում»։

«Ժամանակին ես երջանիկ էի ու հպարտ իմ կատարած հայտնագործությամբ». ինտերնետի կնքահայր Լուի Պուզենը գոհ չէ ինտերնետի զարգացման ընթացքից և որակից

«Ժամանակին ես երջանիկ էի ու հպարտ իմ կատարած հայտնագործությամբ». ինտերնետի կնքահայր Լուի Պուզենը գոհ չէ ինտերնետի զարգացման ընթացքից և որակից

«Իմ կարծիքով՝ Ամերիկայի բերած վտանգները չեն սահմանափակվում միայն ինտերնետով, դրանք նաև ռազմական ու տնտեսական ասպեկտներ ունեն»:

«Եթե Հայաստանում գիտությունը շարունակի թերֆինանսավորված մնալ, ապա պետք է մոռանանք գիտելիքահենք տնտեսություն ունենալու մասին». Հովակիմ Զաքարյան

«Եթե Հայաստանում գիտությունը շարունակի թերֆինանսավորված մնալ, ապա պետք է մոռանանք գիտելիքահենք տնտեսություն ունենալու մասին». Հովակիմ Զաքարյան

Կառավարության նոր ծրագրում կա մի կետ, որը խնդրահարույց է. 2018թ. գիտության ֆինանսավորման մեծ մասն ուղղորդվելու է դեպի կիրառական ծրագրեր: Նման պարագայում հարց է առաջանում՝ ինչպե՞ս է գնահատվելու գիտական ծրագրի հիմնարար կամ կիրառական լինելը:

«Առաջարկում եմ՝ Հայոց ցեղասպանություն իրավական կատեգորիայի հետ զուգահեռ՝ գործածել Մեծ եղեռն արտահայտությունը». Վահագն Վարդանյան

«Առաջարկում եմ՝ Հայոց ցեղասպանություն իրավական կատեգորիայի հետ զուգահեռ՝ գործածել Մեծ եղեռն արտահայտությունը». Վահագն Վարդանյան

«Մեր շատ խնդիրներ կախված են նրանից, որ մեր բնակչությունը փոքր է, շուկան փոքր է, շուկայում գնողունակությունը ցածր է։ Եթե այդ հարցը գոնե լուծման մեջ լինի՝ մնացած նպատակներին հասնելուն կօգնի»։

«Հնարավոր է նոր տեղային պատերազմ, որը կրկին կավարտվի Մոսկվայի «խաղաղարար» միջնորդությամբ»

«Հնարավոր է նոր տեղային պատերազմ, որը կրկին կավարտվի Մոսկվայի «խաղաղարար» միջնորդությամբ»

«Դժբախտաբար, տարիներ անց ԼՂ խնդիրը, առավել հավանական է, որ ռազմական ճանապարհով կլուծվի։ Թե՛ հայկական և թե՛ ադրբեջանական կողմը բանակցային պրոցեսին մասնակցել են` իրականում պատրաստ չլինելով խոստացած զիջումներին։ Այլ հարց է, թե ինչո՞ւ են կողմերը համաձայնել այս բանակցային ֆորմատին»։

«Մեր ռազմավարության հիմքը պետք է լինի՝ որքան հնարավոր է շատ ազգությամբ հայերին սփյուռքահայ դարձնելը». Վահագն Վարդանյան

«Մեր ռազմավարության հիմքը պետք է լինի՝ որքան հնարավոր է շատ ազգությամբ հայերին սփյուռքահայ դարձնելը». Վահագն Վարդանյան

«Սա նույնպես ամբիցիոզ նպատակ է։ Բայց եթե ընդունենք, որ 7 մլն հայերից կեսը սփյուռքահայ են, մեր նպատակը պետք է լինի՝ մյուս կեսին սփյուռքահայ դարձնելը, որովհետև սփյուռքահայ լինելն ավտոմատ կերպով ապահովում է վերադարձի առկայությունը»։

«Ինչը սխալ է Հայաստանում՝ դա նաև իմ սխալն է. որևէ հայ չպետք է բողոքի իր հայրենիքի խնդիրներից». Անդրե Սիմոնյան

«Ինչը սխալ է Հայաստանում՝ դա նաև իմ սխալն է. որևէ հայ չպետք է բողոքի իր հայրենիքի խնդիրներից». Անդրե Սիմոնյան

«Ես իմ հայրենիքից չեմ հիասթափվել, քանի որ միշտ համարել եմ, որ այդ ամենի մեջ նաև մեղքի իմ բաժինը կա: Եթե ես օտար երկրում առնչվում եմ բացասական որևէ երևույթի հետ, ես կարող եմ դժգոհել: Բայց որևէ հայ չպետք է բողոքի իր հայրենիքի խնդիրներից»:

Ինչո՞ւ է Պուտինը շնորհավորում, իսկ Կարապետյանը` մտահոգվում

Ինչո՞ւ է Պուտինը շնորհավորում, իսկ Կարապետյանը` մտահոգվում

«Ես կարծում եմ, որ ավելի շատ մեկնաբանության խնդիր է, որովհետև մենք իսկապես դեպի Ռուսաստան արտահանման մեծ աճ ունենք, և դրանում է շնորհավորանքը, որ մենք մեր արտահանումն էականորեն ավելացրել ենք, և դա տեղի է ունեցել ԵԱՏՄ շրջանակներում»:

Հայաստանի երեք միլիոն թշնամիները

Հայաստանի երեք միլիոն թշնամիները

Մենք ատում ենք պետությունը, որովհետև պետությունը հավասարություն ապահովող ինստիտուտ է, այսինքն՝ մեր՝ երբևէ ավելի հավասար ու հանդուրժողից հանդուրժվող դառնալու մարմաջի իրագործումը կանխող ինստիտուտ է։ Մենք պետությունն ատող հասարակություն ենք։

«Պատերազմի և մեծ կորուստների վտանգը կմնա այնքան ժամանակ, քանի դեռ Հայաստանը կշարունակի ներկայիս արտաքին քաղաքականությունը»

«Պատերազմի և մեծ կորուստների վտանգը կմնա այնքան ժամանակ, քանի դեռ Հայաստանը կշարունակի ներկայիս արտաքին քաղաքականությունը»

«Հայաստանը չի ցանկանում և չի կարող իր միակ ստրատեգիական դաշնակցին ստիպել կատարել իր դաշնակցային պարտականությունները։ Ադրբեջանը կշարունակի արդյունավետ օգտագործել պատերազմի սպառնալիքը բանակցություններում, քանի դեռ Հայաստանը շարունակում է մասնակցել նման բանակցություններին»:

«Ծրագրելիս Լևոնն ավելի շատ կարծես հիպպի լինի». Արիաննե Կաոիլի

«Ծրագրելիս Լևոնն ավելի շատ կարծես հիպպի լինի». Արիաննե Կաոիլի

«Մենք երկուսս էլ հաղթողներ ենք, քանի որ մենք շատ ենք պարտվել: Սխալներ գործելն անչափ կարևոր է: Մենք ամեն օր սխալներ ենք գործում և մեր սխալները դիտարկում ենք որպես նոր բան սովորելու հնարավորություն: Մենք չենք վախենում բարձրաձայնելուց, որ սխալվել ենք: Սխալների հիման վրա ձեռք բերված մեր փորձն ավելի ուժեղ է դարձնում մեզ»:

«Ես մնացի հայաստանցի, որովհետև ուզում էի հայ մնալ». Նաիրա Սարգսյան

«Ես մնացի հայաստանցի, որովհետև ուզում էի հայ մնալ». Նաիրա Սարգսյան

«Հետաքրքիր է, որ ձգտումներդ իրականանում են, որովհետև դու ինքդ ուզում ես, որ դրանք իրականանան: Ես սպիրիտուալիստ եմ և արդեն շատ երկար տարիներ ուսումնասիրում եմ այդ ոլորտը: Եթե դու դրական էմոցիաների կրող ես, ապա դա նույնկերպ և անվերապահորեն վերադառնում է քեզ»:

«Այն երկրները, որտեղ պատնեշներ են դրվում գիտության զարգացման ճանապարհին՝ ոչ մի ապագա չեն կարող ունենալ». «STARMUS» փառատոնում Սթիվեն Հոքինգի ուղերձն աշխարհին

«Այն երկրները, որտեղ պատնեշներ են դրվում գիտության զարգացման ճանապարհին՝ ոչ մի ապագա չեն կարող ունենալ». «STARMUS» փառատոնում Սթիվեն Հոքինգի ուղերձն աշխարհին

«Իր ուղերձում, ի թիվս շատ կարևոր հարցերի, Հոքինգը բարձրաձայնեց այն մասին, որ մարդկությունը պետք է միացյալ ուժերով պայքար մղի բնական աղետների, այդ թվում նաև՝ գլոբալ տաքացման դեմ պայքարում»:

«Մշակույթը կարող է լինել ազգային, բայց արվեստը՝ ոչ, ինչպես որ ճշմարտությունը չի կարող լինել ազգային». Գարիկ Կարապետյան

«Մշակույթը կարող է լինել ազգային, բայց արվեստը՝ ոչ, ինչպես որ ճշմարտությունը չի կարող լինել ազգային». Գարիկ Կարապետյան

Երբ արվեստի գործերը վաճառվում են, դա սովորական վաճառք չէ, ինչպես ընդունված է բիզնեսում: Արվեստի գործերը ժամանակ առ ժամանակ ի պահ են տրվում մեկից մյուսին, որի համար էլ վճարում են: Արվեստ ձեռք բերելը ոչ թե եկամտաբեր է, այլ պատիվ է այն մարդու համար, որը կարողանում է ինչ-որ ժամանակով անձամբ իր տանն ունենալ այն: Իրականում արվեստը չի կարող լինել գնորդի սեփականությունը, որքան էլ թանկ վճարի դրա համար: Արվեստը բոլոր այն մարդկանց համար է, որոնք ունեն նրա կարիքը:

«Ես հանճար չեմ, ես բավականին գետնին կպած ռեժիսոր եմ». Մհեր Մկրտչյան

«Ես հանճար չեմ, ես բավականին գետնին կպած ռեժիսոր եմ». Մհեր Մկրտչյան

«Այս սերունդը, ի տարբերություն մեր սերնդի, չունի ստրուկի հոգեբանություն: Խորհրդային ժամանակաշրջանի «ներարկումներից» հետո երկիր ունենալու զգացողություն չկար: Իսկ Ձեր սերնդի մեջ արդեն դա կա»:

«Ի՞նչ սրտով նվագես, երբ տղերք են գնում-զոհվում, ավելի լավ է՝ գնաս իրենց կողքը կանգնես, ինչն արել եմ»

«Ի՞նչ սրտով նվագես, երբ տղերք են գնում-զոհվում, ավելի լավ է՝ գնաս իրենց կողքը կանգնես, ինչն արել եմ»

«Ես անկախության բանակում եմ մարտնչել, միշտ անկախ եմ եղել, այսինքն՝ դա է հիմնական սկզբունքն ինձ համար։ Ապրիլյան այս պատերազմի ժամանակ ես Արցախում էի»,- ասում է Արեգ Նազարյանը։

«ԳԱԱ-ի լավ կամ վատ հեռանկարը կախված է ոչ թե նախագահի տարիքից, այլ` այն գաղափարներից և ծրագրերից, որոնք նա կարող է կյանքի կոչել»

«ԳԱԱ-ի լավ կամ վատ հեռանկարը կախված է ոչ թե նախագահի տարիքից, այլ` այն գաղափարներից և ծրագրերից, որոնք նա կարող է կյանքի կոչել»

«Ակադեմիայի նախագահը, առաջին հերթին, պետք է լինի գործող, ակտիվ, փայլուն գիտնական, գիտնական, ում աշխատանքները տպագրվում են միջազգային հեղինակավոր ամսագրերում։ Նման գիտնականներ մենք ունենք։ Այլ հարց է, թե նրանցից քանիսը կհամաձայնեն գլխավորել Ակադեմիան»։

«Պուտինը կառուցում է իր կողմից ղեկավարվող Սարգսյան-Ալիև ձևաչափ. Ոչ թե՝ ԼՂ հակամարտության կարգավորման, այլ՝ չկարգավորման համար»

«Պուտինը կառուցում է իր կողմից ղեկավարվող Սարգսյան-Ալիև ձևաչափ. Ոչ թե՝ ԼՂ հակամարտության կարգավորման, այլ՝ չկարգավորման համար»

«Բայց չի լինի կարգավորում, եթե լինի Ռուսաստանը միայնակ, ինչպես Պուտինն է ցանկանում։ Նա ցանկանում է սեփական ուժերով ղեկավարել գործընթացը, բայց կարծում եմ՝ ոչ մի կողմ չի վստահի նման տեսակի բանակցություններին»:

«Եթե զգամ, որ ռեժիսորը տգետ մարդ է, ով չի էլ հասկանում, թե ինչ է անում, և անհիմն պահանջում է՝ կադրում բացեմ կուրծքս՝ ես դա չեմ անի»

«Եթե զգամ, որ ռեժիսորը տգետ մարդ է, ով չի էլ հասկանում, թե ինչ է անում, և անհիմն պահանջում է՝ կադրում բացեմ կուրծքս՝ ես դա չեմ անի»

«Այնպես չէ, որ ես հիմա ֆինանսապես շատ լավ վիճակում եմ։ Բայց միևնույն է, մտածում եմ, որ ավելի լավ է՝ չաշխատեմ այդ 150.000 դրամը, որն իրենք են առաջարկում, և չնկարահանվեմ անորակ նախագծերում, քան անեմ մի բան, որից հետո փոշմանելու եմ»,- ասում է դերասանուհի Էվա Խաչատրյանը:

«Ապրիլյան դեպքերից հետո ներկայացումներից հանել եմ «Էս ի՞նչ երիտասարդություն ա» արտահայտությունը»

«Ապրիլյան դեպքերից հետո ներկայացումներից հանել եմ «Էս ի՞նչ երիտասարդություն ա» արտահայտությունը»

Եթե անկեղծ՝ ես հոգնել եմ արդեն այդ «սինեմայից»: Այո, ընդունել են և՛ Գերմանիան, և՛ Ֆրանսիան, և՛ էլի շա՜տ երկրներ… Երբ ուզում են՝ ընդունում են, երբ ուզում են՝ մոռանում են մեր մասին… Ես կարծում եմ, որ արդեն ժամանակն է, որ մենք ինչ-որ բաներ հասկանանք, դասեր քաղենք: Հա, ընդունեցին, հետո՞… Մի լավ խոսք կա, որն ասում են խաչակնքելով. «Գլուխ ունես՝ փորիդ նայիր, ձախ, աջ՝ գործ չունես»:

Ո՞ւմ դուդուկն է հնչում Անրի Վերնոյի «Մայրիկ» և Մել Գիբսոնի «Քրիստոսի չարչարանքները» ֆիլմերում

Ո՞ւմ դուդուկն է հնչում Անրի Վերնոյի «Մայրիկ» և Մել Գիբսոնի «Քրիստոսի չարչարանքները» ֆիլմերում

«Դուդուկը մարդկության պատմության մեջ մեր ձեռագիրը թողնելու ևս մի առիթ է, որը հիանալիորեն նպաստում է տարբեր երկրների զբոսաշրջիկների ուշադրությունը մեր հայրենիքի ու մշակույթի կողմն ուղղելուն»։