Հարցազրույց

«Եթե մարդը ստեղծագործում է, արդեն մի քիչ կին է». Հասմիկ Սիմոնյան

«Եթե մարդը ստեղծագործում է, արդեն մի քիչ կին է». Հասմիկ Սիմոնյան

«Կարծում եմ՝ վաղուց արդեն չկան այնպիսի տղամարդկային գործեր, որ կինը չի կարողանում անել: Մեկ-երկու դար առաջ գուցե նման խնդիր կար, բայց ոչ այսօր: Չասեմ, որ գրելու տարածքն էլ անիմաստ պայքարի գոտի չի, թե՝ եկեք տեսնենք՝ ով ինչ կարող է անել, ինչ՝ ոչ: Գրականությունը շատ ավելի հետաքրքիր տեղ է»:

«Նոր խորհրդարան. Մտքի տիտանների՞, թե՞ «տոհմացեղայինների» պայքար»

«Նոր խորհրդարան. Մտքի տիտանների՞, թե՞ «տոհմացեղայինների» պայքար»

Արդեն ներկայացվել են խորհրդարանական ընտրություններին մասնակից կուսակցությունների ու կուսակցությունների դաշինքների ցուցակները։ Հայաստանն այլևս նախընտրական փուլում է։ Ինչպիսի՞ն կլինի նոր խորհրդարանը, ո՞ր ուժերն առավել մեծ հնարավորություն ունեն հայտնվելու ԱԺ-ում:

«Ժամանակակից դպրոցի թերություններից մեկը ծրագրային խիստ ծանրաբեռնվածությունն է». հոգեբան Լիլիթ Խաչատրյան

«Ժամանակակից դպրոցի թերություններից մեկը ծրագրային խիստ ծանրաբեռնվածությունն է». հոգեբան Լիլիթ Խաչատրյան

«Հորինվածքը, ի տարբերություն ստի, բացի ինքնապաշտպանությունից, կարող է ունենալ ստեղծագործական բնույթ: Երեխան կարող է հորինել ոտանավորներ, պատմություններ, հեքիաթներ, որն արտահայտում է կյանքի մասին իր մոտեցումները, դատողություններն ու վերաբերմունքը»:

«Ես մեր ընտանիքի տեղակալն եմ, և դա ինձ դուր է գալիս». Գոհար Գասպարյան

«Ես մեր ընտանիքի տեղակալն եմ, և դա ինձ դուր է գալիս». Գոհար Գասպարյան

«Ինձ համար ֆիքսել եմ, որ չեմ կարող երբևէ լինել քաղաքականության մեջ , այնպիսի բան խոսեմ եթերով կամ նյութ դնեմ սոցիալական ցանցում, որը կարող է բացասական օրինակ լինել պատանիների համար: Հանրային կյանքն ունի իր կանոնները, և յուրաքանչյուր քիչ թե շատ հայտնի մարդ պատասխանատու է իր լսարանի առջև»:

«Ոճն այն է, ինչ զգում ես. ես երբեք կոչ չեմ անում լինել նորաձև, ես ավելի շատ կոչ եմ անում լինել ոճային»

«Ոճն այն է, ինչ զգում ես. ես երբեք կոչ չեմ անում լինել նորաձև, ես ավելի շատ կոչ եմ անում լինել ոճային»

«Հագուստն ու քեզ շրջապատող միջավայրը պետք է լինեն ներդաշնակ: Եթե կա դիսբալանս, դա արդեն նորաձև չէ: Կարևոր չէ, թե ինչ միտումներ կան նորաձևությունում, կարևորն այն է, թե ինչ միջոցառման համար ես հագնվում, ու հագուստն այդ միջավայրին համապատասխան պետք է լինի»:

«Եվա» ֆիլմն արցախյան պատերազմից հետոյի վախերի մասին է

«Եվա» ֆիլմն արցախյան պատերազմից հետոյի վախերի մասին է

«Վարշամը Երևանի երեխա է, Արմանը` Շամշադինի, և ես` Ղարաբաղի։ Մեր պատմությունները խաչվում են իրար` ռմբակոծություններ, ցուրտ ու մութ տարիներ, սակայն, քանի որ այդ ամենը երեխաների կողմից է պատմվում, շատ ծիծաղելի է իրականում»։

«Ժամանակին ես երջանիկ էի ու հպարտ իմ կատարած հայտնագործությամբ». ինտերնետի կնքահայր Լուի Պուզենը գոհ չէ ինտերնետի զարգացման ընթացքից և որակից

«Ժամանակին ես երջանիկ էի ու հպարտ իմ կատարած հայտնագործությամբ». ինտերնետի կնքահայր Լուի Պուզենը գոհ չէ ինտերնետի զարգացման ընթացքից և որակից

«Իմ կարծիքով՝ Ամերիկայի բերած վտանգները չեն սահմանափակվում միայն ինտերնետով, դրանք նաև ռազմական ու տնտեսական ասպեկտներ ունեն»:

«Եթե Հայաստանում գիտությունը շարունակի թերֆինանսավորված մնալ, ապա պետք է մոռանանք գիտելիքահենք տնտեսություն ունենալու մասին». Հովակիմ Զաքարյան

«Եթե Հայաստանում գիտությունը շարունակի թերֆինանսավորված մնալ, ապա պետք է մոռանանք գիտելիքահենք տնտեսություն ունենալու մասին». Հովակիմ Զաքարյան

Կառավարության նոր ծրագրում կա մի կետ, որը խնդրահարույց է. 2018թ. գիտության ֆինանսավորման մեծ մասն ուղղորդվելու է դեպի կիրառական ծրագրեր: Նման պարագայում հարց է առաջանում՝ ինչպե՞ս է գնահատվելու գիտական ծրագրի հիմնարար կամ կիրառական լինելը:

«Առաջարկում եմ՝ Հայոց ցեղասպանություն իրավական կատեգորիայի հետ զուգահեռ՝ գործածել Մեծ եղեռն արտահայտությունը». Վահագն Վարդանյան

«Առաջարկում եմ՝ Հայոց ցեղասպանություն իրավական կատեգորիայի հետ զուգահեռ՝ գործածել Մեծ եղեռն արտահայտությունը». Վահագն Վարդանյան

«Մեր շատ խնդիրներ կախված են նրանից, որ մեր բնակչությունը փոքր է, շուկան փոքր է, շուկայում գնողունակությունը ցածր է։ Եթե այդ հարցը գոնե լուծման մեջ լինի՝ մնացած նպատակներին հասնելուն կօգնի»։

«Հնարավոր է նոր տեղային պատերազմ, որը կրկին կավարտվի Մոսկվայի «խաղաղարար» միջնորդությամբ»

«Հնարավոր է նոր տեղային պատերազմ, որը կրկին կավարտվի Մոսկվայի «խաղաղարար» միջնորդությամբ»

«Դժբախտաբար, տարիներ անց ԼՂ խնդիրը, առավել հավանական է, որ ռազմական ճանապարհով կլուծվի։ Թե՛ հայկական և թե՛ ադրբեջանական կողմը բանակցային պրոցեսին մասնակցել են` իրականում պատրաստ չլինելով խոստացած զիջումներին։ Այլ հարց է, թե ինչո՞ւ են կողմերը համաձայնել այս բանակցային ֆորմատին»։

«Մեր ռազմավարության հիմքը պետք է լինի՝ որքան հնարավոր է շատ ազգությամբ հայերին սփյուռքահայ դարձնելը». Վահագն Վարդանյան

«Մեր ռազմավարության հիմքը պետք է լինի՝ որքան հնարավոր է շատ ազգությամբ հայերին սփյուռքահայ դարձնելը». Վահագն Վարդանյան

«Սա նույնպես ամբիցիոզ նպատակ է։ Բայց եթե ընդունենք, որ 7 մլն հայերից կեսը սփյուռքահայ են, մեր նպատակը պետք է լինի՝ մյուս կեսին սփյուռքահայ դարձնելը, որովհետև սփյուռքահայ լինելն ավտոմատ կերպով ապահովում է վերադարձի առկայությունը»։

«Ինչը սխալ է Հայաստանում՝ դա նաև իմ սխալն է. որևէ հայ չպետք է բողոքի իր հայրենիքի խնդիրներից». Անդրե Սիմոնյան

«Ինչը սխալ է Հայաստանում՝ դա նաև իմ սխալն է. որևէ հայ չպետք է բողոքի իր հայրենիքի խնդիրներից». Անդրե Սիմոնյան

«Ես իմ հայրենիքից չեմ հիասթափվել, քանի որ միշտ համարել եմ, որ այդ ամենի մեջ նաև մեղքի իմ բաժինը կա: Եթե ես օտար երկրում առնչվում եմ բացասական որևէ երևույթի հետ, ես կարող եմ դժգոհել: Բայց որևէ հայ չպետք է բողոքի իր հայրենիքի խնդիրներից»:

Ինչո՞ւ է Պուտինը շնորհավորում, իսկ Կարապետյանը` մտահոգվում

Ինչո՞ւ է Պուտինը շնորհավորում, իսկ Կարապետյանը` մտահոգվում

«Ես կարծում եմ, որ ավելի շատ մեկնաբանության խնդիր է, որովհետև մենք իսկապես դեպի Ռուսաստան արտահանման մեծ աճ ունենք, և դրանում է շնորհավորանքը, որ մենք մեր արտահանումն էականորեն ավելացրել ենք, և դա տեղի է ունեցել ԵԱՏՄ շրջանակներում»:

Հայաստանի երեք միլիոն թշնամիները

Հայաստանի երեք միլիոն թշնամիները

Մենք ատում ենք պետությունը, որովհետև պետությունը հավասարություն ապահովող ինստիտուտ է, այսինքն՝ մեր՝ երբևէ ավելի հավասար ու հանդուրժողից հանդուրժվող դառնալու մարմաջի իրագործումը կանխող ինստիտուտ է։ Մենք պետությունն ատող հասարակություն ենք։

«Պատերազմի և մեծ կորուստների վտանգը կմնա այնքան ժամանակ, քանի դեռ Հայաստանը կշարունակի ներկայիս արտաքին քաղաքականությունը»

«Պատերազմի և մեծ կորուստների վտանգը կմնա այնքան ժամանակ, քանի դեռ Հայաստանը կշարունակի ներկայիս արտաքին քաղաքականությունը»

«Հայաստանը չի ցանկանում և չի կարող իր միակ ստրատեգիական դաշնակցին ստիպել կատարել իր դաշնակցային պարտականությունները։ Ադրբեջանը կշարունակի արդյունավետ օգտագործել պատերազմի սպառնալիքը բանակցություններում, քանի դեռ Հայաստանը շարունակում է մասնակցել նման բանակցություններին»:

«Ծրագրելիս Լևոնն ավելի շատ կարծես հիպպի լինի». Արիաննե Կաոիլի

«Ծրագրելիս Լևոնն ավելի շատ կարծես հիպպի լինի». Արիաննե Կաոիլի

«Մենք երկուսս էլ հաղթողներ ենք, քանի որ մենք շատ ենք պարտվել: Սխալներ գործելն անչափ կարևոր է: Մենք ամեն օր սխալներ ենք գործում և մեր սխալները դիտարկում ենք որպես նոր բան սովորելու հնարավորություն: Մենք չենք վախենում բարձրաձայնելուց, որ սխալվել ենք: Սխալների հիման վրա ձեռք բերված մեր փորձն ավելի ուժեղ է դարձնում մեզ»:

«Ես մնացի հայաստանցի, որովհետև ուզում էի հայ մնալ». Նաիրա Սարգսյան

«Ես մնացի հայաստանցի, որովհետև ուզում էի հայ մնալ». Նաիրա Սարգսյան

«Հետաքրքիր է, որ ձգտումներդ իրականանում են, որովհետև դու ինքդ ուզում ես, որ դրանք իրականանան: Ես սպիրիտուալիստ եմ և արդեն շատ երկար տարիներ ուսումնասիրում եմ այդ ոլորտը: Եթե դու դրական էմոցիաների կրող ես, ապա դա նույնկերպ և անվերապահորեն վերադառնում է քեզ»:

«Այն երկրները, որտեղ պատնեշներ են դրվում գիտության զարգացման ճանապարհին՝ ոչ մի ապագա չեն կարող ունենալ». «STARMUS» փառատոնում Սթիվեն Հոքինգի ուղերձն աշխարհին

«Այն երկրները, որտեղ պատնեշներ են դրվում գիտության զարգացման ճանապարհին՝ ոչ մի ապագա չեն կարող ունենալ». «STARMUS» փառատոնում Սթիվեն Հոքինգի ուղերձն աշխարհին

«Իր ուղերձում, ի թիվս շատ կարևոր հարցերի, Հոքինգը բարձրաձայնեց այն մասին, որ մարդկությունը պետք է միացյալ ուժերով պայքար մղի բնական աղետների, այդ թվում նաև՝ գլոբալ տաքացման դեմ պայքարում»:

«Մշակույթը կարող է լինել ազգային, բայց արվեստը՝ ոչ, ինչպես որ ճշմարտությունը չի կարող լինել ազգային». Գարիկ Կարապետյան

«Մշակույթը կարող է լինել ազգային, բայց արվեստը՝ ոչ, ինչպես որ ճշմարտությունը չի կարող լինել ազգային». Գարիկ Կարապետյան

Երբ արվեստի գործերը վաճառվում են, դա սովորական վաճառք չէ, ինչպես ընդունված է բիզնեսում: Արվեստի գործերը ժամանակ առ ժամանակ ի պահ են տրվում մեկից մյուսին, որի համար էլ վճարում են: Արվեստ ձեռք բերելը ոչ թե եկամտաբեր է, այլ պատիվ է այն մարդու համար, որը կարողանում է ինչ-որ ժամանակով անձամբ իր տանն ունենալ այն: Իրականում արվեստը չի կարող լինել գնորդի սեփականությունը, որքան էլ թանկ վճարի դրա համար: Արվեստը բոլոր այն մարդկանց համար է, որոնք ունեն նրա կարիքը:

«Ես հանճար չեմ, ես բավականին գետնին կպած ռեժիսոր եմ». Մհեր Մկրտչյան

«Ես հանճար չեմ, ես բավականին գետնին կպած ռեժիսոր եմ». Մհեր Մկրտչյան

«Այս սերունդը, ի տարբերություն մեր սերնդի, չունի ստրուկի հոգեբանություն: Խորհրդային ժամանակաշրջանի «ներարկումներից» հետո երկիր ունենալու զգացողություն չկար: Իսկ Ձեր սերնդի մեջ արդեն դա կա»:

«Ի՞նչ սրտով նվագես, երբ տղերք են գնում-զոհվում, ավելի լավ է՝ գնաս իրենց կողքը կանգնես, ինչն արել եմ»

«Ի՞նչ սրտով նվագես, երբ տղերք են գնում-զոհվում, ավելի լավ է՝ գնաս իրենց կողքը կանգնես, ինչն արել եմ»

«Ես անկախության բանակում եմ մարտնչել, միշտ անկախ եմ եղել, այսինքն՝ դա է հիմնական սկզբունքն ինձ համար։ Ապրիլյան այս պատերազմի ժամանակ ես Արցախում էի»,- ասում է Արեգ Նազարյանը։

«ԳԱԱ-ի լավ կամ վատ հեռանկարը կախված է ոչ թե նախագահի տարիքից, այլ` այն գաղափարներից և ծրագրերից, որոնք նա կարող է կյանքի կոչել»

«ԳԱԱ-ի լավ կամ վատ հեռանկարը կախված է ոչ թե նախագահի տարիքից, այլ` այն գաղափարներից և ծրագրերից, որոնք նա կարող է կյանքի կոչել»

«Ակադեմիայի նախագահը, առաջին հերթին, պետք է լինի գործող, ակտիվ, փայլուն գիտնական, գիտնական, ում աշխատանքները տպագրվում են միջազգային հեղինակավոր ամսագրերում։ Նման գիտնականներ մենք ունենք։ Այլ հարց է, թե նրանցից քանիսը կհամաձայնեն գլխավորել Ակադեմիան»։

«Պուտինը կառուցում է իր կողմից ղեկավարվող Սարգսյան-Ալիև ձևաչափ. Ոչ թե՝ ԼՂ հակամարտության կարգավորման, այլ՝ չկարգավորման համար»

«Պուտինը կառուցում է իր կողմից ղեկավարվող Սարգսյան-Ալիև ձևաչափ. Ոչ թե՝ ԼՂ հակամարտության կարգավորման, այլ՝ չկարգավորման համար»

«Բայց չի լինի կարգավորում, եթե լինի Ռուսաստանը միայնակ, ինչպես Պուտինն է ցանկանում։ Նա ցանկանում է սեփական ուժերով ղեկավարել գործընթացը, բայց կարծում եմ՝ ոչ մի կողմ չի վստահի նման տեսակի բանակցություններին»:

«Եթե զգամ, որ ռեժիսորը տգետ մարդ է, ով չի էլ հասկանում, թե ինչ է անում, և անհիմն պահանջում է՝ կադրում բացեմ կուրծքս՝ ես դա չեմ անի»

«Եթե զգամ, որ ռեժիսորը տգետ մարդ է, ով չի էլ հասկանում, թե ինչ է անում, և անհիմն պահանջում է՝ կադրում բացեմ կուրծքս՝ ես դա չեմ անի»

«Այնպես չէ, որ ես հիմա ֆինանսապես շատ լավ վիճակում եմ։ Բայց միևնույն է, մտածում եմ, որ ավելի լավ է՝ չաշխատեմ այդ 150.000 դրամը, որն իրենք են առաջարկում, և չնկարահանվեմ անորակ նախագծերում, քան անեմ մի բան, որից հետո փոշմանելու եմ»,- ասում է դերասանուհի Էվա Խաչատրյանը:

«Ապրիլյան դեպքերից հետո ներկայացումներից հանել եմ «Էս ի՞նչ երիտասարդություն ա» արտահայտությունը»

«Ապրիլյան դեպքերից հետո ներկայացումներից հանել եմ «Էս ի՞նչ երիտասարդություն ա» արտահայտությունը»

Եթե անկեղծ՝ ես հոգնել եմ արդեն այդ «սինեմայից»: Այո, ընդունել են և՛ Գերմանիան, և՛ Ֆրանսիան, և՛ էլի շա՜տ երկրներ… Երբ ուզում են՝ ընդունում են, երբ ուզում են՝ մոռանում են մեր մասին… Ես կարծում եմ, որ արդեն ժամանակն է, որ մենք ինչ-որ բաներ հասկանանք, դասեր քաղենք: Հա, ընդունեցին, հետո՞… Մի լավ խոսք կա, որն ասում են խաչակնքելով. «Գլուխ ունես՝ փորիդ նայիր, ձախ, աջ՝ գործ չունես»:

Ո՞ւմ դուդուկն է հնչում Անրի Վերնոյի «Մայրիկ» և Մել Գիբսոնի «Քրիստոսի չարչարանքները» ֆիլմերում

Ո՞ւմ դուդուկն է հնչում Անրի Վերնոյի «Մայրիկ» և Մել Գիբսոնի «Քրիստոսի չարչարանքները» ֆիլմերում

«Դուդուկը մարդկության պատմության մեջ մեր ձեռագիրը թողնելու ևս մի առիթ է, որը հիանալիորեն նպաստում է տարբեր երկրների զբոսաշրջիկների ուշադրությունը մեր հայրենիքի ու մշակույթի կողմն ուղղելուն»։

«Ցավոք, սրանք այստեղ ժամանակավոր են». Արա Ալեքյան

«Ցավոք, սրանք այստեղ ժամանակավոր են». Արա Ալեքյան

«Մշտապես ամեն ինչ պետք է լինի, հասկանո՞ւմ եք, ուզում է՝ սոցռեալիզմ լինի, ուզում է՝ աբստրակցիա թե ուրիշ բան, միայն, եթե լավ է արված, իզմերը կապ չունեն, կարևորը՝ մեջը հոգի դրված լինի։ Միայն այդ պարագայում այդ աշխատանքները դարերով չեն կորցնի իրենց արժեքը, դարերով արդիական ու ավանգարդ կմնան»։

«Պետք է որպես պատիժ՝ հայտարարենք, որ ճանաչում ենք Ղարաբաղը»

«Պետք է որպես պատիժ՝ հայտարարենք, որ ճանաչում ենք Ղարաբաղը»

«Այս ընթացքում, քանի դեռ իրենք կամքից են խոսում, գրեթե բոլոր բարձրագույն պաշտոնատար անձինք դարձել են մոնոպոլիստ օլիգարխներ տնտեսության տարբեր ոլորտներում։ Ինչի՞ մասին է ասվում։ Սուտ է ասվում։ Եվ հետո, նո՞ր պետք է ինչ-որ բան անեն»։

«Մարդու կյանքը հնարավոր կլիներ երկարացնել, եթե հնարավոր լիներ գտնել քաղցկեղի դեմ պայքարի ամենաարդյունավետ տարբերակը». Փրինսթոնի համալսարանի հայազգի պրոֆեսոր Վիրջինիա Զաքյան

«Մարդու կյանքը հնարավոր կլիներ երկարացնել, եթե հնարավոր լիներ գտնել քաղցկեղի դեմ պայքարի ամենաարդյունավետ տարբերակը». Փրինսթոնի համալսարանի հայազգի պրոֆեսոր Վիրջինիա Զաքյան

Քաղցկեղն ինքնին շատ բարդ հիվանդություն է, և այն, ինչն արդիական կարող է լինել ինչ-որ տեսակի քաղցկեղի համար, անարդյունավետ կարող է դառնալ մյուս տարատեսակների համար: Հետևաբար՝ քաղցկեղածին բջիջները մշտապես գտնում են բարենպաստ եղանակներ՝ խուսափելու համար սպանվելուց, ոչնչանալուց: Բայց թելոմերազի ուսումնասիրությունները կարող են լինել կանխարգելիչ եղանակներից միայն մեկը՝ բուժելու համար այդ հիվանդությունը:

««Բլանկոյի այրին» ամենակարևոր սերիալն է իմ կարիերայում». բացառիկ հարցազրույց Մարիա Հելենա Դոերինգի հետ

««Բլանկոյի այրին» ամենակարևոր սերիալն է իմ կարիերայում». բացառիկ հարցազրույց Մարիա Հելենա Դոերինգի հետ

Յուրաքանչյուր դերակատարում քեզանից ինչ-որ բան ունի։ Շատ դժվար է ձայնը և ժեստերն ամբողջությամբ փոխել: Հանգամանքներն ինձ չեն դարձնում իմ կերտած դերերից և ոչ մեկը, բայց այն կերպարը, որին ամենից շատ եմ ինձ նմանեցնում, Լորենսա Մաչադոյի կերպարն է «Անիծված Գեղեցկուհին» սերիալում, քանզի նա պայքարում է և պաշտպանում այն, ինչն ամենաշատն է սիրում։

«Մեր երկիրը մեր երթևեկության նման է՝ հետիոտնը թքած ունի երթևեկության կանոնների վրա, վարորդը՝ հետիոտնի և այդ կանոնների, ոստիկանը՝ բոլորի վրա…». Ալեքսանդր Խաչատրյան

«Մեր երկիրը մեր երթևեկության նման է՝ հետիոտնը թքած ունի երթևեկության կանոնների վրա, վարորդը՝ հետիոտնի և այդ կանոնների, ոստիկանը՝ բոլորի վրա…». Ալեքսանդր Խաչատրյան

«Մենք սովորել չենք սիրում, հատկապես՝ օտարներից, հազարավոր տարիներ հրեաների պես հարևաններ ունենալով՝ ոչինչ չսովորեցինք նրանցից ու ոչ ոքից, որովհետև օտարներից սովորելը մեր արժանապատվությունից ցածր ենք համարում»:

«Հենց ինքնաթիռը վայրէջք կատարեց Հայաստանում՝ միանգամից զգացի, որ ես տանն եմ». Ջամալայի բացառիկ հարցազրույցը 168.am-ին

«Հենց ինքնաթիռը վայրէջք կատարեց Հայաստանում՝ միանգամից զգացի, որ ես տանն եմ». Ջամալայի բացառիկ հարցազրույցը 168.am-ին

Բախտ եմ ունեցել ծանոթանալ Ջիվան Գասպարյանի հետ, ես նրա մեծ երկրպագուն եմ: Ինչպես նաև՝ մի քանի ամիս առաջ հանդես եմ եկել լեգենդար կոմպոզիտոր Միշել Լեգրանի հետ: Իսկ «1944»-ում նվագում է հրաշալի դուդուկահար, իմ լավ ընկեր Արմեն Կոստանդյանը: Երկու տարի առաջ ես ելույթ եմ ունեցել Երևանում:

«Երբ մարդ կախարդում է, այդ պահին հրաշք է գործում, ու դա իր ու հանդիսատեսի համար զգացմունքների բարձրակետ է». Նահապետ Արշակյան

«Երբ մարդ կախարդում է, այդ պահին հրաշք է գործում, ու դա իր ու հանդիսատեսի համար զգացմունքների բարձրակետ է». Նահապետ Արշակյան

«Ցավալի է, որ այստեղ՝ Հայաստանում, արվեստի այս տեսակով հնարավոր չէ մեծ դահլիճներ լցնել։ Բացի այդ, գիտականորեն ապացուցված է, որ մարդու ուղեղը 40 րոպե անընդմեջ չի կարող ինֆորմացիա ընկալել, որովհետև սա մեծ ծանրաբեռնվածություն է ուղեղի համար՝ նրանք տեսնում են այն, ինչ չկա։ Այս և այլ պատճառներով պայմանավորված՝ ես առայժմ մասնակցություն եմ ունեցել հիմնականում տարբեր կորպորատիվ հրավերների։ Հենց այս ամսվա ընթացքում ես բաց թողեցի մի կարևոր ֆորում, որի միակ պատճառն անտարբերությունն էր այս ժանրի նկատմամբ»։

«Ես այն մարդն եմ, ում իմ հերոսները վստահում են իրենց կյանքի վերջին րոպեները, ազնվորեն խոստովանում եմ՝ չեմ ուզում»

«Ես այն մարդն եմ, ում իմ հերոսները վստահում են իրենց կյանքի վերջին րոպեները, ազնվորեն խոստովանում եմ՝ չեմ ուզում»

«Հիմա ազատության մեծ հոսք է մտել Հայաստան, ու դրա արդյունքում՝ հասարակության կողմից առաջարկը լղոզված մի բան է դարձել։ Ինքն ուզում է լինել պոռնիկ՝ քահանայի շորերով, բիզնեսմեն՝ մարգարեի կեցվածքով, բայց այդպես չի լինում, հնարավոր բան չէ դա…»:

«Հայերը, ի տարբերություն հրեաների, չեն սիրում վերացական գաղափարի համար վճարել. արվեստը մի տեսակ լակմուսի թուղթ է հասարակության վիճակը ցույց տալու համար». Սահակ Պողոսյան

«Հայերը, ի տարբերություն հրեաների, չեն սիրում վերացական գաղափարի համար վճարել. արվեստը մի տեսակ լակմուսի թուղթ է հասարակության վիճակը ցույց տալու համար». Սահակ Պողոսյան

Արվեստի նպատակն է՝ ստեղծել ինչ-որ նոր բան, որը դեռ չկա ու որը պետք է լինի քոնը։ Արվեստի մեջ ամենակարևորը սեփական տարածքի սեփականաշնորհումն է, թեկուզ՝ փոքր, և արվեստագետ կարող է համարվել այն մարդը, որն այդ սեփական տարածքը սեփականաշնորհել է։ Եվ ամենակարևոր սահմանումը. «արվեստը» խաղ է՝ դա մեր մանկական խաղերն են՝ մեծ տարիքում, լավագույն դեպքում՝ այն «չարություններն» են, որոնք «բարի չարություններ» են։

«Սա է մեր քաղաքը, մենք չենք ունեցել ուրիշ պատմություն, չենք էլ ունենալու»

«Սա է մեր քաղաքը, մենք չենք ունեցել ուրիշ պատմություն, չենք էլ ունենալու»

Բոլոր քաղաքներում կա պատմական կենտրոն, պատմական վայր, որից սկսել է զարգանալ տվյալ քաղաքը: Բոլոր քաղաքներում այդ պատմական կենտրոնը փորձում են պահպանել: Երևանի պատմական կենտրոնը դա գավառական ռուսական փոքրիկ քաղաքի կենտրոն էր: Եթե մեզ հարցնեն` ուզո՞ւմ եք պահպանել այդ փոքրիկ գավառական քաղաքի կերպարը, ես կասեմ՝ այո, ուզում եմ:

Սթիվեն Հոքինգի անունը կրող միջազգային առաջին մրցանակը կհանձնի հենց ինքը՝ Հոքինգը

Սթիվեն Հոքինգի անունը կրող միջազգային առաջին մրցանակը կհանձնի հենց ինքը՝ Հոքինգը

«STARMUS» միջազգային գիտական փառատոնի շրջանակներում ստեղծվել է մի մեդալ, որը կրում է հայտնի ֆիզիկոս-տեսաբան Սթիվեն Հոքինգի անունը: Ինչպես փառատոնի հիմնադիրը, այնպես էլ Սթիվեն Հոքինգի անունը կրող մեդալի ստեղծման հեղինակը ճանաչված հայազգի աստղաֆիզիկոս, Instituto de Astrofisica de Canarias (IAC)` Կանարյան կղզիների Աստղաֆիզիկայի ինստիտուտի աշխատակից, ֆիզիկամաթեմատիկական գիտությունների դոկտոր Գարիկ Իսրաելյանն է:

«Մոսկվայից եկավ մի КГБ-եչնիկ, իսկական КГБ-եչնիկ՝ էն գրագետներից, և ինձ հանձնարարեց դիմավորել Անտոնիոնիին, ես ասացի՝ այո՛». Սուրեն Հասմիկյանը՝ խորհրդային տարիներին КГБ-ի հետ համագործակցության մասին

«Մոսկվայից եկավ մի КГБ-եչնիկ, իսկական КГБ-եչնիկ՝ էն գրագետներից, և ինձ հանձնարարեց դիմավորել Անտոնիոնիին, ես ասացի՝ այո՛». Սուրեն Հասմիկյանը՝ խորհրդային տարիներին КГБ-ի հետ համագործակցության մասին

«Հիմա ես փորձում եմ Անտոնիոնիի ուշադրությունը շեղել Մատենադարանով, որ մոռանա Բյուրականի մասին, որովհետև «կոմանդ» (հրահանգ) էր եկել՝ ոչ մի դեպքում Բյուրական չտանել նրան, բայց երկար ժամանակ չէր ստացվում: Ի վերջո, Անտոնիոնին Հայաստանից գնաց՝ մտածելով, որ ես կապ ունեմ КГБ-ի հետ»:

«Հաղթանակն ուժեղներին է շնորհվում, վախկոտներն ի վերջո խճճվում են վախի սարդոստայնում». դերասան Զոհրապ Բեկ-Գասպարենց

«Հաղթանակն ուժեղներին է շնորհվում, վախկոտներն ի վերջո խճճվում են վախի սարդոստայնում». դերասան Զոհրապ Բեկ-Գասպարենց

«Աշխարհի բոլոր քաղաքներն ունեն իրենց դեմքը, մեր վարդագույն Երևանն ուներ դեմք՝ և շատ հրապուրիչ, և շատ հմայիչ: Ավաղ, այսօր ես իմ Երևանը չեմ ճանաչում: Կարճ ասած՝ պաշտպանելով հինը՝ պետք է նորը ստեղծել»: