Կրթություն

«Կայուն դպրոցական սնունդ» ծրագիրը կշարունակվի

«Կայուն դպրոցական սնունդ» ծրագիրը կշարունակվի

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն այսօր ընդունել է ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային ծրագրի տարածաշրջանային տնօրենի տեղակալ Կարլո Սկարամելլային, քաղաքականության և ծրագրերի վարչության ղեկավար Դեվիդ Ռիկեմբախին, հայաստանյան գրասենյակի տնօրենի ժամանակավոր պաշտոնակատար Ջանկարլո Ստոպպոնիին և ծրագրերի բաժնի ղեկավար Գերդ Բուտային:

«Լոնդոնում սովորելով՝ վերջապես ձեռք բերեցի վստահություն իմ կարողությունների նկատմամբ և ավելի ընդլայնեցի գիտելիքներիս սահմանը». Մարիամ Պետրոսյան

«Լոնդոնում սովորելով՝ վերջապես ձեռք բերեցի վստահություն իմ կարողությունների նկատմամբ և ավելի ընդլայնեցի գիտելիքներիս սահմանը». Մարիամ Պետրոսյան

«Շատերը նույնիսկ չեն էլ շարունակում իրենց կրթությունը համալսարանում. բրիտանացիները հիմնականում կենտրոնանում են աշխատանքային փորձ ձեռք բերելու վրա: Այսինքն՝ 16 տարեկանից աշխատում են և ամրապնդում իրենց CV-ները»:

ԿԳ նախարարին կից հասարակական խորհուրդը դրական եզրակացություն է տվել Բարձրագույն կրթության օրինագծին

ԿԳ նախարարին կից հասարակական խորհուրդը դրական եզրակացություն է տվել Բարձրագույն կրթության օրինագծին

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարին կից հասարակական խորհուրդը գումարել է այս տարվա վերջին նիստը, օրակարգում՝ «Բարձրագույն կրթության մասին» ՀՀ օրենքի նախագծը: Նիստը վարել է ԿԳ նախարարի տեղակալ Վահրամ Մկրտչյանը, նախագիծը ներկայացրել է բարձրագույն և հետբուհական մասնագիտական կրթության վարչության պետ Ռոբերտ Սուքիասյանը:

25 տոկոսով նվազել է մինչև 25 տարեկան ուսուցիչների թիվը

25 տոկոսով նվազել է մինչև 25 տարեկան ուսուցիչների թիվը

Կրթության և գիտության նախարարությունը ներկայացրել է Հանրակրթության մասին օրենքում փոփոխություն կատարելու առաջարկ։ 2009 թվականին, երբ ընդունվեց այդ օրենքը, նախատեսված էր, որ 2018 թվականի օգոստոսի 20-ից հետո դպրոցում որպես ուսուցիչ չեն կարող աշխատել միջնակարգ, միջին մասնագիտական և թերի բարձրագույն կրթություն ունեցող ուսուցիչները։

ԿԳՆ-ն «Հանրակրթության մասին» օրենքում փոփոխություն կատարելու նախագիծը դրել է հանրային քննարկման

ԿԳՆ-ն «Հանրակրթության մասին» օրենքում փոփոխություն կատարելու նախագիծը դրել է հանրային քննարկման

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը հանրային քննարկման է ներկայացրել «Հանրակրթության մասին» ՀՀ օրենքում փոփոխություն կատարելու նախագիծը, որով առաջարկվում է նոր կարգավորում. ուսումնական հաստատությունում աշխատող այն ուսուցիչները, ովքեր չեն համապատասխանում «Հանրակրթության մասին» ՀՀ օրենքի 26-րդ հոդվածի 1-ին մասով սահմանված պահանջներին կարող են շարունակել իրենց մասնագիտական գործունեությունը մինչև 2028 թվականի օգոստոսի 20-ը՝ ներկայիս 2018 թվականի օգոստոսի 20-ի փոխարեն:

Ձմեռային արձակուրդները կմեկնարկեն դեկտեմբերիր 25-ից

Ձմեռային արձակուրդները կմեկնարկեն դեկտեմբերիր 25-ից

Համաձայն ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի հրամանով հաստատված «Հանրակրթական հիմնական ընդհանուր պետական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների 2017-2018 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանների»՝ դպրոցականների ձմեռային արձակուրդները կմեկնարկեն 2017թ. դեկտեմբերի 25-ից:

«Անկախ իմ գտնվելու վայրից՝ նպաստելու եմ իմ երկրի հզորացմանն ու ուժեղացմանը». Կարինե Մինասյան

«Անկախ իմ գտնվելու վայրից՝ նպաստելու եմ իմ երկրի հզորացմանն ու ուժեղացմանը». Կարինե Մինասյան

«Կվերադառնա՞մ հայրենիք, թե՞ ոչ, ժամանակը ցույց կտա, չէ՞ որ ժամանակը հոյակապ ուսուցիչ է։ Սակայն մի բան հաստատ գիտեմ՝ անկախ իմ գտնվելու վայրից՝ նպաստելու եմ իմ երկրի հզորացմանն ու ուժեղացմանը»։

Կրթության զարգացման պետական ծրագրում պետք է լինի խնդիրների և հակացուցումների բաժին

Կրթության զարգացման պետական ծրագրում պետք է լինի խնդիրների և հակացուցումների բաժին

Ծանր հիվանդությամբ տառապող մարդուն ջերմություն իջեցնող դեղ տալով՝ խնդիր չենք լուծի։ Պարզապես վերապատրաստումներ անելը, ծրագրեր վերանայելը խնդրի լուծում չեն, քանզի դրանք այլևս չունեն համակարգը փոփոխությունների տանելու զորություն։

«Ազգային երգ ու պար» առարկան կներդրվի ևս 9 դպրոցներում. ԿԳՆ

«Ազգային երգ ու պար» առարկան կներդրվի ևս 9 դպրոցներում. ԿԳՆ

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի նոր հրամանով լրացում է կատարվել ««Ազգային երգ ու պար» առարկայի փորձնական ծրագիրը Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում ներդնելու մասին» հրամանում:

«Կրթությունն այնքան է հիվանդացել, որ, եթե մի քիչ էլ անցնի, կմիացնեն առողջապահությանը». Սերոբ Խաչատրյան

«Կրթությունն այնքան է հիվանդացել, որ, եթե մի քիչ էլ անցնի, կմիացնեն առողջապահությանը». Սերոբ Խաչատրյան

Կրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանն այսօրվա քննարկման ժամանակ պարզաբանեց, թե ինչի համար է անհրաժեշտ կրթության զարգացման ծրագիր մշակել, և ինչու է այն ընդունվում ԱԺ-ի կողմից։

«Պետք է ախտորոշենք, որ ճիշտ բուժում նշանակենք». Արևիկ Անափիոսյանը՝ «Կրթության զարգացման ծրագիր 2030»-ի մասին

«Պետք է ախտորոշենք, որ ճիշտ բուժում նշանակենք». Արևիկ Անափիոսյանը՝ «Կրթության զարգացման ծրագիր 2030»-ի մասին

«Խնդիրների մասին գիտենք, բայց պետք է դրանք անպայման նշվեն։ Եթե հիվանդին ուզում ենք բուժել, ապա պետք է ախտորոշենք, որ ճիշտ բուժում նշանակենք»:

«Կատարողականի գնահատման համակարգ պետք է ունենանք, որից հետո էական չի լինի՝ այդ դպրոցի տնօրենը կուսակցակա՞ն է, թե՞ ոչ». Մհեր Սահակյան

«Կատարողականի գնահատման համակարգ պետք է ունենանք, որից հետո էական չի լինի՝ այդ դպրոցի տնօրենը կուսակցակա՞ն է, թե՞ ոչ». Մհեր Սահակյան

Հայաստանի կառավարության Ռազմավարական նախաձեռնությունների կենտրոն հիմնադրամի ներկայացուցիչ Մհեր Սահակյանն այսօր «Հոդված 3» ակումբում կազմակերպված քննարկման ժամանակ ասաց, որ «Կրթության զարգացման ծրագիր 2030»-ը մշակվել է ԿԳՆ-ի և իրենց կենտրոնի կողմից՝ Ասիական զարգացման բանկի աջակցությամբ.

2017-2018 ուսումնական տարվա քննությունների օրերը հայտնի են

2017-2018 ուսումնական տարվա քննությունների օրերը հայտնի են

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի 2017 թ. դեկտեմբերի 4-ի հրամանով հաստատվել է 2017-2018 ուսումնական տարվա սովորողի գիտելիքների ստուգման, ավարտական և պետական ավարտական քննությունների կազմակերպման և անցկացման աշխատակարգը և ժամանակացույցը:

«Դրսում սովորելն ինձ դարձրել է ավելի կոփված, հավատարիմ ու համեստ». Անի Ասատրյան

«Դրսում սովորելն ինձ դարձրել է ավելի կոփված, հավատարիմ ու համեստ». Անի Ասատրյան

«Եթե աշխատասեր ես և ձգտում ունես, կարող ես շատ բան սովորել, եթե ոչ՝ ոչինչ չի կարող օգնել: Ինձ համար շատ ոգևորիչ են եղել և մեծ ազդեցություն են ունեցել լուսանկարչության դասերիս դասախոսները»:

Կրթության զարգացման պետական ծրագրի կենտրոնում պետք է լինի սովորողը

Կրթության զարգացման պետական ծրագրի կենտրոնում պետք է լինի սովորողը

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը հանրային քննարկման է ներկայացրել Կրթության զարգացման մինչև 2030 թվականի պետական ծրագիրը։ Նմանատիպ առաջին ծրագիրն ընդունվել է 2001-2005 թվականներին, երբ Կրթության և գիտության նախարարն էր Էդուարդ Ղազարյանը։

«Բուհական համակարգում կոռուպցիայի հետ կապված բոլոր դեպքերի հետաքննումը, ուսումնասիրումը չափազանց կարևոր է». Պյոտր Սվիտալսկի

«Բուհական համակարգում կոռուպցիայի հետ կապված բոլոր դեպքերի հետաքննումը, ուսումնասիրումը չափազանց կարևոր է». Պյոտր Սվիտալսկի

Ամփոփվեցին երեք տարի իրականացվող «Հայաստանի բարձրագույն կրթության համակարգում բարեվարքության ամրապնդում և կոռուպցիայի դեմ պայքար» ծրագրի արդյունքները։

Բուհերը 2018/2019 ուսումնական տարում որոշ մասնագիտությունների գծով ընդունելություն չեն նախատեսում

Բուհերը 2018/2019 ուսումնական տարում որոշ մասնագիտությունների գծով ընդունելություն չեն նախատեսում

ՀՀ կառավարությունը հաստատեց բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների բակալավրի ու անընդհատ և ինտեգրացված կրթական ծրագրերով (առկա, հեռակա) 2018/2019 ուսումնական տարվա մասնագիտությունների և ընդունելության քննությունների ցանկը:

Բուհերը վերանայել են մասնագիտությունների ցանկը

Բուհերը վերանայել են մասնագիտությունների ցանկը

2017/2018 ուսումնական տարվա ընդունելության արդյունքում մի շարք բուհերում մնացել են թափուր տեղեր, որի պատճառով շատ բուհերը վերանայել են մասնագիտությունների ցանկը և 2018/2019 ուսումնական տարում որոշ մասնագիտությունների գծով ընդունելություն չեն նախատեսում։

Կրթական նոստալգիա՝ Ազգային ժողովում

Կրթական նոստալգիա՝ Ազգային ժողովում

Այսօր ԱԺ-ում «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման ոլորտում ընթացող բարեփոխումներն ու օրենսդրական հիմնախնդիրները» թեմայով խորհրդարանական լսումները մասնակիցներին նոստալգիկ տրամադրությունների մեջ էր գցել։

Կրթության և գիտության նախարարությունը պետք է դարձնել ազդեցիկ կառույց

Կրթության և գիտության նախարարությունը պետք է դարձնել ազդեցիկ կառույց

Որպես կրթության ոլորտի շարքային աշխատող՝ մտահոգված եմ կրթության հանդեպ Հայաստանի իշխանությունների վերաբերմունքով։ Արդյո՞ք մենք գիտակցում ենք, թե հեռահար ինչ վնասներ է պարունակում կրթության համակարգը շարունակաբար խեղճացնելը և էլիտար կրթության ձեռքբերումներով իրականությունը վարագուրելը։

Հայաստանի ամերիկյան համալսարանում կրթական նոր կուրս է ներդրվում

Հայաստանի ամերիկյան համալսարանում կրթական նոր կուրս է ներդրվում

Առաջին անգամ Հայաստանում քաղաքացիական հասարակության կազմակերպությունների (ՔՀԿ) կարողությունների զարգացմանն ուղղված կրթական հավաստագրային ծրագիր է իրականացվելու բուհում՝ Հայաստանի ամերիկյան համալսարանում։

Կարևոր է, թե ով է գրավում երեխայի ուշադրությունը

Կարևոր է, թե ով է գրավում երեխայի ուշադրությունը

Կրթության ոլորտում այսօր ստեղծված իրավիճակը նման է խճանկարի (puzzle) կտորների, որի նկարը չունենք։ Մենք ունենք խճանկարի կտորները, փորձում ենք այն հավաքել, բայց քանի որ չունենք նկարը, չենք կարողանում հասնել ցանկալի արդյունքի։

Կրթության որակի դասադուլը

Կրթության որակի դասադուլը

Ուսանողական պայքարը դադար վերցրեց: Տարկետման հարցի շուրջ պայմանավորվածություններ ձեռք բերելու համար ժամանակ կա: Ժամանակ կա նաև հասկանալու, թե իրենից ինչ է ներկայացնում Հայաստանի բուհական համակարգը, և ովքեր են մեր ուսանողները: Մինչ 90-ականների ժողովրդագրական ալիքի «հարվածը» մեր բուհական համակարգում ուսանողների քանակը …

«ԳԱԱ-ում ընդունելության համար նախատեսված 30 տեղերը թափուր են մնացել, ընդունվող չկա». Ռադիկ Մարտիրոսյան

«ԳԱԱ-ում ընդունելության համար նախատեսված 30 տեղերը թափուր են մնացել, ընդունվող չկա». Ռադիկ Մարտիրոսյան

Հրատապ թեմա ծրագրի շրջանակներում այսօր լրագրողների հետ հանդիպեց Հայաստանի Գիտությունների ազգային ակադեմիայի (ԳԱԱ) նախագահ, ակադեմիկոս Ռադիկ Մարտիրոսյանը:

Ոչ թե նոր առարկաներ են պետք, այլ սովորելու նոր ձևեր

Ոչ թե նոր առարկաներ են պետք, այլ սովորելու նոր ձևեր

Հայաստանի կրթական համակարգում բովանդակային փոփոխություններ իրականացնելու հիմնական ձևերից մեկը դասացուցակում նոր առարկաներ ներառելն է։ Մեզ մոտ ավելի շատ կարևորվում է ինչ-որ բաների մասին սովորեցնելը, քան այն, թե ինչ ձևերով ենք սովորեցնում։

ճակատագրական հարված՝ հասարակությանը

ճակատագրական հարված՝ հասարակությանը

«Մենք արձանագրեցինք, որ մի հիմնարար որոշում է կայացվել՝ կրթության ֆինանսավորումն ինջեցնել մյուս ոլորտների հաշվին, ինչը ճակատագրական հարված կարող է հասցնել մեր հասարակությանը»,- այսօր լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ ասաց Կրթական քաղաքացիական նախաձեռնության անդամ Վահրամ Սողոմոնյանը:

«Մնացածը դատարանի խնդիրն է». Լևոն Մկրտչյան

«Մնացածը դատարանի խնդիրն է». Լևոն Մկրտչյան

«Համաշխարհային բանկի կողմից այս ձևաչափը համարվել է օրինակելի, կիրառվում է եվրոպական և աշխարհի շատ երկրներում, որտեղ կրթությունը պարտադիր է»,- այսօր ԱԺ-ում լրագրողների հետ զրույցում հայտարարեց ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանը` մեկնաբանելով դպրոցներում դասագրքերի վճարների վերաբերյալ ՄԻՊ-ի դիմումը Սահմանադրական դատարան: