Կրթություն

Կրթության տարածքը փոխվել է, կառավարման քարտեզը գրեթե անփոփոխ է մնացել

Կրթության տարածքը փոխվել է, կառավարման քարտեզը գրեթե անփոփոխ է մնացել

Հայաստանի կրթական համակարգի կառավարումը նոր մոտեցում է պահանջում։ Դա պայմանավորված է համակարգի աշխարհագրության ընդլայնմամբ։ Խորհրդային տարիներին կային պետական դպրոցներ, մի քանի հատուկ դպրոցներ, շրջանային իշխանություններ և նախարարություն՝ 1-2 սպասարկող օղակներով։ Ներկայումս իրավիճակն արմատապես փոխվել է։

12-ամյա պարտադիր ուսուցման անցնելը հսկայական նախապատրաստական աշխատանք է պահանջում

12-ամյա պարտադիր ուսուցման անցնելը հսկայական նախապատրաստական աշխատանք է պահանջում

Կան միջազգային ապացուցողական տվյալներ, որ երկարատև դպրոցական կրթությունը դրական է ազդում տնտեսության և անձի բարեկեցության վրա։ Բայց այդ արդյունքներն իրական են դառնում միայն խելամիտ իրականացման դեպքում։ Կրթության մեջ լավ մտադրությունները բավարար չեն հաջողության հասնելու համար։

Կգործարկվի կրթությունից դուրս մնացած երեխաների վաղ հայտնաբերման համակարգ

Կգործարկվի կրթությունից դուրս մնացած երեխաների վաղ հայտնաբերման համակարգ

«12-ամյա կրթության պարտադիր լինելն աշխարհում կայուն զարգացման նպատակներից մեկն է։ Մենք այստեղ խնդիր ունենք յուրաքանչյուր երեխայի կրթության իրավունքի իրացման հետ։ Նախկինում շատ երեխաներ, ավարտելով 9-րդ դասարանը, չէին գնում ավագ դպրոցներ, մի որոշ հատվածը գնում էր կամ միջին մասնագիտական հաստատություններ, կամ արհեստագործական, իսկ սեպտեմբերի մեկից դա դառնում է պարտադիր։ Երեխան պարտադիր պետք է հաճախի կամ ավագ դպրոց, կամ արհեստագործական, կամ միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատություն»,- ասաց պարոն Արշակյանը։

Հայաստանի ներառական կրթության հզորացման նպատակով ԱՄՆ ՄԶԳ-ն նոր միջոցներ է հատկացնում

Հայաստանի ներառական կրթության հզորացման նպատակով ԱՄՆ ՄԶԳ-ն նոր միջոցներ է հատկացնում

«Այս ծրագիրն իրականացվում է ՀՀ կառավարության` երեխաների պաշտպանության ոլորտի բարեփոխումներին ԱՄՆ ՄԶԳ-ի աջակցության շրջանակում: ԱՄՆ ՄԶԳ-ի կողմից ծախսերի փոխհատուցումը կազմում է 825 հազար դոլար, դրամաշնորհառուի ներդրումը` 82 հազար 500 դոլար: Ներառական կրթության համակարգի հզորացման ծրագիրը եռամյա է. այն կաջակցի ՀՀ ԿԳՆ-ին ընդարձակել ներառական կրթությունը բոլոր երեխաների համար` ՀՀ կառավարության` երեխաների պաշտպանության ոլորտի բարեփոխումների ներքո», – ասաց Մկրտչյանը:

«Մեր երկրի համար մեծ շքեղություն է այսքան բուհ ունենալը». Վաչագան Գալստյան

«Մեր երկրի համար մեծ շքեղություն է այսքան բուհ ունենալը». Վաչագան Գալստյան

«1995-2008 թվականներին ունեցել ենք հարցազրույցով ընդունելություն, որն օգնում էր տեղերը համալրելուն: Դրա համար էլ միշտ դիմել ենք ու հիմա էլ դիմում ենք պատկան մարմիններին, որ թույլ տան հարցազրույցով ընդունելությունը վերականգնել»,- ասաց Վաչագան Գալստյանը:

Մի շարք սահմանամերձ համայնքների 1-12-րդ դասարանների սովորողներին դասագրքերը տրամադրվելու են անվճար

Մի շարք սահմանամերձ համայնքների 1-12-րդ դասարանների սովորողներին դասագրքերը տրամադրվելու են անվճար

ՀՀ նախագահի հանձնարարականի համաձայն` 2017-18 ուստարվանից Տավուշի, Գեղարքունիքի, Վայոց ձորի, Արարատի մարզերի սահմանամերձ համայնքների 1-12-րդ դասարանների սովորողներին դասագրքերը տրամադրվելու են անվճար:

Բուհական մանկավարժության մասին Բոլոնիայի երևանյան գագաթաժողովի անտեսված թեզը

Բուհական մանկավարժության մասին Բոլոնիայի երևանյան գագաթաժողովի անտեսված թեզը

Վերջերս Երևանի բանուկ բուհական հատվածներից մեկում իրար կողք կողքի գործում էին կուրսային-դիպլոմայինների վաճառքի կետ, սուրճի վաճառքի կետ, բուքմեյքերական գրասենյակ, և դրանց կողքին բացվեց գրախանութ։ Գրախանութը մի քանի ամիս աշխատելուց հետո փակվեց։ Այս օրինակը շատ բան է ասում մեր կրթական համակարգի վիճակի մասին։

Արցախի Մարտունու շրջանում այսօր մեկնարկեց «Գիտելիքը ուժ է» ամառային դպրոց-ճամբարը

Արցախի Մարտունու շրջանում այսօր մեկնարկեց «Գիտելիքը ուժ է» ամառային դպրոց-ճամբարը

Այսօրվանից երկու շաբաթ տեւողությամբ Արցախի Մարտունու շրջանի Գիշի գյուղում կգործի «Գիտելիքը ուժ է» ամառային դպրոց-ճամբարը, որը համանուն կրթական նախաձեռնության մի մասն է:

ԵՊՀ իրավագիտության ֆակուլտետի թիմը համաշխարհային դատախաղի հաղթողներից է

ԵՊՀ իրավագիտության ֆակուլտետի թիմը համաշխարհային դատախաղի հաղթողներից է

Գերմանիայի Նյուրեմբերգ քաղաքում տեղի ունեցած միջազգային քրեական իրավունքին նվիրված համաշխարհային դատախաղ-մրցույթում ԵՊՀ իրավագիտության ֆակուլտետի թիմը զբաղեցրել է 3-րդ պատվավոր տեղը` հետևում թողնելով Անգլիայի, ԱՄՆ-ի, Գերմանիայի, Ռուսաստանի և մի շարք այլ պետությունների թիմերին:

Մոնթե Մելքոնյանի անվան ռազմամարզական վարժարանը հայտարարում է ուսուցիչների ընդունելություն

Մոնթե Մելքոնյանի անվան ռազմամարզական վարժարանը հայտարարում է ուսուցիչների ընդունելություն

ՀՀ ՊՆ Մոնթե Մելքոնյանի անվան ռազմամարզական վարժարանը հայտարարում է ուսուցիչների ընդունելություն հետևյալ առարկաների դասավանդման համար` հայոց լեզու, անգլերեն, ռուսերեն, մաթեմատիկա, ֆիզիկա, կենսաբանություն, քիմիա, աշխարհագրություն, հայոց պատմություն, համաշխարհային պատմություն, ինֆորմատիկա:

Երկու ուսումնական հաստատություն իրավունք է ստացել ՀՀ-ում առաջին անգամ իրականացնել հեռավար ձևաչափով մագիստրոսական կրթական ծրագիր

Երկու ուսումնական հաստատություն իրավունք է ստացել ՀՀ-ում առաջին անգամ իրականացնել հեռավար ձևաչափով մագիստրոսական կրթական ծրագիր

«Հեռավար ուսուցումը երկու տարբերակով կարող է լինել՝ online և offline: online-ն այն է, երբ անմիջական, ռեալ ժամանակի մեջ դուք դասավանդում եք, ու ձեզ լսում են, իսկ offline-ը՝ երբ կարող եք դասավանդել, ու հետագայում ձեզ լսեն»,- ասաց Խաչատուր Բեզիրջյանը:

Բուհերի և ընդունելության քննությունների 25-ամյա դինամիկան

Բուհերի և ընդունելության քննությունների 25-ամյա դինամիկան

Բուհերում բազմաթիվ թափուր տեղերի առկայությունը վերջին մեկ շաբաթվա գլխավոր նորություններից էր։ Բայց իրականում այն նորություն չէ, քանի որ դեռևս 2006 թվականին հայտնի էր, որ 2017, և հատկապես՝ 2018 թվականներին դիմորդների թիվն էապես նվազելու է։

Հայ դպրոցականները միջազգային առարկայական օլիմպիադաներում ևս 6 մեդալ են նվաճել

Հայ դպրոցականները միջազգային առարկայական օլիմպիադաներում ևս 6 մեդալ են նվաճել

Մաթեմատիկայի օլիմպիադան անցկացվել է հուլիսի 12-23-ը Բրազիլիա Ռիո դե Ժանեյրո քաղաքում։ ՀՀ թիմը, որը ղեկավարում էին Սմբատ Գոգյանը (ՀՀ ԳԱԱ) և Տիգրան Մարգարյանը (Ա.Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոց), արժանացել է 2-ական արծաթե (Միքայել Մկրտչյան, 12-րդ դասարան և Գագիկ Մաղաքյան, 10-րդ դասարան) ու բրոնզե /Սերգեյ Ներսիսյան, 12-րդ դասարան և Վահան Մարտիրոսյան, 11-րդ դասարան/ մեդալի և 1 գովասանագրի (Կարագուլյան Վահե, 11-րդ դասարան)։ Բոլոր աշակերտները սովորում են Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոցում։

«Ընդհանուր կրթական համակարգը դրված է «յոլա» տանելու ռեժիմի վրա». Սերոբ Խաչատրյան

«Ընդհանուր կրթական համակարգը դրված է «յոլա» տանելու ռեժիմի վրա». Սերոբ Խաչատրյան

«Բուհը համարվում է պետական, բայց ընդամենը 15-20 % է ստանում պետությունից: Հետևաբար՝ նրանք պետական չեն կարող լինել, պետությունն ուղղակի բաց է թողել բուհերին՝ ասելով՝ վարձ հավաքեք, բուհ պահեք: Դե՛, սրա արդյունքում էլ բուհերը սկսեցին նշաձողն իջեցնել»,- նշեց Սերոբ Խաչատրյանը:

«Թափուր տեղերի խնդիրը բուհերի գործն է, ի՞նչ պետական գործ սարքեցիք». Աշոտ Բլեյան

«Թափուր տեղերի խնդիրը բուհերի գործն է, ի՞նչ պետական գործ սարքեցիք». Աշոտ Բլեյան

«Թող իրենք իրենց ընդունելությունը կազմակերպեն: Ի՞նչ պետական գործ սարքեցիք: Ազգովի սկսել ենք անհանգստանալ, խոսել դրա մասին, չեմ հասկանում՝ ուրիշ թեմա չունե՞նք խոսելու»,- ասաց Աշոտ Բլեյանը:

«Հայաստանում մասնագիտական ճիշտ կողմնորոշում չի իրականացվում». Արևիկ Անափիոսյան

«Հայաստանում մասնագիտական ճիշտ կողմնորոշում չի իրականացվում». Արևիկ Անափիոսյան

«Մենք ունենք առաջարկ մասնագիտություններ ունենալու, բարձրագույն կրթություն ստանալու, բայց չկա ներքին պահանջարկ: Բացի այդ էլ՝ մեր բուհերը չեն կարողանում հաջողությամբ իրականացնել արտաքին պահանջարկ ձևավորելը: Շատ են խոսում բուհերի միջազգայնացումից, բայց ինչպե՞ս է իրականացվում: Արևմտյան առաջատար բուհերում տեղերի բաշխումն իրականացվում է հետևյալ կերպ. կա հստակ ձևավորված պահանջարկ աշխատաշուկայի կողմից, որին ավելանում են նաև միջազգային համագործակցության շրջանակներում առաջարկվող տեղերի պահանջարկները: Այսինքն՝ մասնագիտական կողմնորոշում է արվում, իսկ մեզ մոտ՝ ոչ»,- նշեց բանախոսը:

Սովորենք օգտագործել չհարմարվող մարդկանց ներուժը

Սովորենք օգտագործել չհարմարվող մարդկանց ներուժը

ինչո՞ւ չի զարգանում քննական և ստեղծագործական մտածողության վրա հիմնված մոտեցումը Հայաստանի կրթական համակարգում։ Մանավանդ, Հայաստանի կրթության ոլորտի տարբեր մակարդակի ղեկավարներ հաճախ են ասում, որ իրենք ուզում են, որ իրենց աշխատողները ստեղծագործաբար մոտենան աշխատանքին, նոր գաղափարներ առաջարկեն, ակտիվ լինեն, բայց աշխատողները պասիվ են, անտարբեր։

«Շիրակացու ճեմարանին» կթույլատրվի շարունակել անգլերենով ուսուցումը

«Շիրակացու ճեմարանին» կթույլատրվի շարունակել անգլերենով ուսուցումը

«Շիրակացու ճեմարան» միջազգային գիտակրթական համալիր» ՓԲ ընկերությանը կթույլատրվի 2017-2018 ուսումնական տարվանից միջնակարգ կրթության երրորդ աստիճանի 11-12-րդ դասարաններում իրականացնել «Միջազգային բակալավրիատի դիպլոմա» ծրագիրն անգլերենով` 3 տարի ժամկետով: Այս մասին որոշումը նախատեսվում է ընդունել կառավարության հուլիսի 20-ի նիստում։

Հայ դպրոցականների առաջին հաղթանակը միջազգային օլիմպիադաներում

Հայ դպրոցականների առաջին հաղթանակը միջազգային օլիմպիադաներում

Թաիլանդի Նախոմ-Պատոմ քաղաքում հուլիսի 6-ից 15-ը կայացած 2016-2017 ուստարվա «Քիմիա» առարկայի դպրոցականների միջազգային օլիմպիադայում Հայաստանի թիմը մեկնարկել է հաջողությամբ՝ շահելով երկու բրոնզե մեդալ և մեկ գովասանագիր:

«Հանրակրթությունը պետք է ավարտվի 9-րդ դասարանով, ավագ դպրոցը պետք է լինի միայն մասնագիտական»

«Հանրակրթությունը պետք է ավարտվի 9-րդ դասարանով, ավագ դպրոցը պետք է լինի միայն մասնագիտական»

«Այսօր բավականին մեծ բացթողումներ ունենք, համապատասխան գիտելիքներ չունեցող և՛ աշակերտներ ենք տալիս, և՛ բուհերի շրջանավարտներ: Կարծում եմ, որ պետք չէ, որ բոլոր դպրոցները ենթարկվեն նույն օրենքներին»:

Ներկայացվել են ՀՀ հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2016 թվականի վարկանիշավորման արդյունքները

Ներկայացվել են ՀՀ հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2016 թվականի վարկանիշավորման արդյունքները

Աշակերտների արդյունքի վրա միջավայրային ազդեցության գործոնները սահմանվել են ուսուցիչների բնութագրիչներով, մասնավորապես կրթական աստիճանով և տարակարգի առկայությամբ: Որոշ վերապահումներով աշակերտների կրթական արդյունք է համարվել նաև օլիմպիադաների մասնակցող աշակերտների քանակը: Վերլուծության մեջ անդրադարձ է կատարվել նաև դպրոցի կառավարմանը վերաբերող գործոնների և աշակերտի կրթական արդյունքի կապին:

Կրթությունը ոչ թե ծախս է, այլ՝ ներդրում

Կրթությունը ոչ թե ծախս է, այլ՝ ներդրում

Մենք ոչ մի կերպ չենք հասկանում, որ կրթությանը գումար հատկացնելը ծախս չէ, այլ ներդրում է։ Քանի որ երեկ կրթության ոլորտում ներդրում չես արել, այսօր չունես զարգացած տնտեսություն։ Եթե այսօր էլ ներդրում չանես, վաղը նույնպես չես ունենա տնտեսությունը զարգացնող որակյալ աշխատուժ, և այդպես շարունակ։

Լևոն Մկրտչյանը՝ ատեստատներում ռուսերեն նշումների մասին

Լևոն Մկրտչյանը՝ ատեստատներում ռուսերեն նշումների մասին

Հայաստանի հանրակրթական դպրոցների ավարտական ատեստատներում ռուսերեն նշումներն օրինական են: Այս մասին այսօր կառավարության նիստից հետո լրագրողների հետ զրույցում հավաստիացրեց ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը՝ անդրադառնալով օրերս բարձրացած աղմուկին, որ ռուսերենը երկրորդ պաշտոնական լեզու է դարձել մեր երկրում։

«Մեր դռները և հնավորությունները նույնպես բաց են». Լևոն Մկրտչյան

«Մեր դռները և հնավորությունները նույնպես բաց են». Լևոն Մկրտչյան

«Ոչ միայն երկու երկրների բարձրաստիճան պաշտոնյաների կամքն է, այլ նաև առկա են բոլոր հնարավորությունները՝ զարգացնելու երկու երկրների միջև համագործակցությունը: Հայաստանում սովորող իրանցի ուսանողները կարող են կամուրջ լինել երկու երկրների միջև: Հուշագիրը գիտության, կրթական, տեխնոլոգիաների և հետազոտությունների ոլորտի զարգացմանն է վերաբերում, որի միջոցով ավելի կամրացնենք ու կխորացնենք մեր համագործակցությունը»։

Երևանում՝ անվճար, մարզերում՝ վճարովի. Նախակրթության ոլորտում առկա է խտրականություն. նամակ՝ Կարեն Կարապետյանին

Երևանում՝ անվճար, մարզերում՝ վճարովի. Նախակրթության ոլորտում առկա է խտրականություն. նամակ՝ Կարեն Կարապետյանին

Դպրոց ոտք դնող երեխաները այս խտրականության հետևանքով իրենց գիտելիքներով բաժանվում են երկու խմբի՝ (1) առավել նախապատրաստված կամ որոշ նախնական գիտելիքներ ունեցողներ, և (2) շատ սահմանափակ գիտելիքներ ունեցողներ կամ չունեցողներ: Նամակում ասվում է, որ այս խտրականությունը պայմանավորված է Երեւանի բյուջեի առավել բարենպաստ վիճակով՝ մնացած համայնքների համեմատ,

ԿԳՆ-ն նախատեսում է դպրոցական դասագիրք գրող մասնագետների պատրաստման ծրագիր ներդնել բուհերում

ԿԳՆ-ն նախատեսում է դպրոցական դասագիրք գրող մասնագետների պատրաստման ծրագիր ներդնել բուհերում

«Այս խնդիրը երկու եղանակով կարող է լուծվել: Հիմա դասագիրք գրելու համար ուզում ենք մասնագետներ ունենալ, այսինքն՝ համալսարանում դնենք մասթեր ծրագիր՝ ինչպես գրել դասագիրք, երկրորդ՝ եվրոպական դասագրքերը ադապտացնենք և փորձենք ներմուծել այստեղ», – ասաց նախարարը:

«Որևէ մեկին իրավունք չի տրված մեր երկրի հեղինակության հետ խաղալ». Լևոն Մկրտչյանը` Իսրայելի բարձրացրած սկանդալի մասին

«Որևէ մեկին իրավունք չի տրված մեր երկրի հեղինակության հետ խաղալ». Լևոն Մկրտչյանը` Իսրայելի բարձրացրած սկանդալի մասին

Ըստ նրա` եթե որոշ մասնավոր բուհեր ուսանողների քանակի խնդիր ունեն, կարող են միավորվել, իրենց պոտենցիալն ուժեղացնեն, ոչ թե գնան կեղծիքների ճանապարհով. «Եթե ապացուցվում է, որ բուհի ռեկտորն անձամբ վաճառում է վկայական, օրենսդրությամբ նախատեսված միջոցներ կան»:

«Գիտական, կրթական համակարգում դեդավշչինա է». Նաիրա Զոհրաբյանը՝ Լևոն Մկրտչյանին

«Գիտական, կրթական համակարգում դեդավշչինա է». Նաիրա Զոհրաբյանը՝ Լևոն Մկրտչյանին

«Գիտական, կրթական համակարգում դեդավշչինա է»,- այսօր ԱԺ մշտական հանձնաժողովների համատեղ նիստում հայտարարեց «Ծառուկյան» խմբակցության պատգամավոր Նաիրա Զոհրաբյանը:

«Դա միֆ է». Լևոն Մկրտչյան

«Դա միֆ է». Լևոն Մկրտչյան

«2016թ. փորձ է արվել կրթական համակարգը մեկ ամբողջական ծրագրի բերել, անցնում ենք միասնական կրթակարգի»,- ասաց նախարարը` նշելով, որ հաստատվել է որակավորումների ազգային շրջանակը, որը հնարավորություն է տալիս կրթությունը դիտարկել 1 միավոր` մանկապարտեզից մինչև բուհ:

Ռուբեն Թոփչյանը վերընտրվել է

Ռուբեն Թոփչյանը վերընտրվել է

Ռուբեն Թոփչյանը վերընտրվել է «Մասնագիտական կրթության որակի ապահովման ազգային կենտրոն» (ՈԱԱԿ) հիմնադրամի տնօրենի պաշտոնում։ Միաձայն քվեարկությամբ նման որոշում է կայացրել ՈԱԱԿ հոգաբարձուների խորհուրդը։ Այս մասին տեղեկացրին ՈԱԱԿ հասարակության հետ կապերի բաժնից:

Որոշ երեխաների սպառնում է անպետքությունը

Որոշ երեխաների սպառնում է անպետքությունը

Այսօր անպետքությունը մեզ սպառնում է, քանի որ, եթե նախկինում տեխնոլոգիաները հիմնականում կատարում էին ֆիզիկական աշխատանք, ապա ներկա տեխնոլոգիաներն արդեն հավակնում են փոխարինել նաև ինտելեկտուալ աշխատանքը։

Բակո Սահակյանը մասնակցել է բարձրագույն կրթության հիմնախնդիրներին նվիրված աշխատաժողովի բացմանը

Բակո Սահակյանը մասնակցել է բարձրագույն կրթության հիմնախնդիրներին նվիրված աշխատաժողովի բացմանը

Արցախի Հանրապետության Նախագահ Բակո Սահակյանը հունիսի 28-ին ներկա է գտնվել Ստեփանակերտում մեկնարկած «Բարձրագույն կրթության հիմնախնդիրներ եւ հեռանկարներ» աշխատաժողովի բացմանը:

Միասնական քննությունները Հայաստանում անցել են բավականին հարթ և խաղաղ պայմաններում

Միասնական քննությունները Հայաստանում անցել են բավականին հարթ և խաղաղ պայմաններում

«Այս տարվա քննությունները կարելի է ասել իդեալական են անցել։ Ամեն առարկայից նախորդ տարիների համեմատ գնահատականները տարբեր են։ Կան առարկաներ, որ այս տարի անհամեմատ ավելի բարձր են գնահատականները, և կա նաև հակառակ պատկերը։ Հիմնականում, եթե ընդհանուր գնահատենք, ամենաբարձր ցուցանիշները եղել են օտար լեզուներից, որտեղ միջին միավորը 15-ն էր։ Ամենացածր միավորները ունեցել ենք ռուսաց լեզվից և ֆիզիկայից։ Ֆիզիկայի դեպքում միջին միավորը 11-ն էր, իսկ ռուսաց լեզվից՝ 10»։

ԿԳՆ-ն քննություն կիրականացնի Իսրայելի առողջապահության նախարարության հայտարարության առնչությամբ

ԿԳՆ-ն քննություն կիրականացնի Իսրայելի առողջապահության նախարարության հայտարարության առնչությամբ

Հաշվի առնելով վերջին շրջանում հանրային հնչեղություն ստացած այն փաստը, որ Իսրայելի առողջապահության նախարարության պաշտոնական կայքէջում հրապարակվել է տեղեկատվություն, համաձայն որի` Իսրայելի պետությունը չի երաշխավորում Հայաստանում բժշկական կրթություն ստացած շրջանավարտների աշխատանք գտնելու հնարավորությունը, ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը հայտնում է, որ համապատասխան գրություն է ուղարկվել ՀՀ արտաքին գործերի նախարարություն:

Ինչից պետք է սկսենք կրթական բարեփոխումները

Ինչից պետք է սկսենք կրթական բարեփոխումները

Այսօր Հայաստանի կրթության ոլորտի աշխատողների մոտ նկատելի է հոգնածություն բարեփոխումներից։ Առկա է խուլ դիմադրություն բարեփոխումների նկատմամբ։ Շարտրի տաճարի մասին մի պատմություն կա։ Երեք մարդ աշխատում են Շարտրի տաճարում և կատարում են նույն գործը։ Առաջինին հարցնում են, թե ինչ է անում։

Ավագ դպրոցներն իրենց գործառույթը չեն կատարում. «Փաստ»

Ավագ դպրոցներն իրենց գործառույթը չեն կատարում. «Փաստ»

Այսօր ավագ դպրոցում սովորող վճարովի պարապմունքներից օգտվող աշակերտների թիվը բավական բարձր է: Կարելի է ասել, որ գրեթե յուրաքանչյուր երկրորդ աշակերտը վճարովի պարապմունքների է մասնակցում: Մասնավորապես` հանրապետության 12–րդ դասարանցիների ավելի քան 60%–ը պարապում է կրկնուսույցների մոտ։