«Forbes» ամսագիրը կազմել է 20-րդ դարի հեղինակների 10 ամենաթանկ գրքերի ցանկը, որոնք առաջին անգամ լույս են տեսել նախորդ տարում, իսկ այս դարում զանազան աուկցիոններում վաճառվել են մաքսիմալ գնով:
Ապրիլի 26-ին «Գաֆէսճեան» արվեստի կենտրոնում տեղի է ունենալու «Լավ էլի» խմբի մենահամերգը: Այս մասին 168.am-ի հետ զրույցում ասաց խմբի վոկալիստ և կիթառահար Մհեր Մանուկյանը:
«Ես ինքս ժողովրդական երաժշտության մեծ սիրահար լինելով հանդերձ՝ կարծում եմ, որ թառը, քամանչան և մյուս ազգային գործիքները պետք է դուրս բերել և ավելի ժամանակակից դարձնել: Այս գործիքների համար նոր ստեղծագործություններ պետք է գրվեն»:
Zildjian ստորագրությունը հայտնի լոգո է երաժշտական աշխարհում, և չկա մի երաժիշտ, որ չճանաչի այն: Թմբկահարների աշխարհում, որտեղ անվերջանալի երևակայության, երկարատև աշխատանքի և անսահմանափակ տաղանդի շնորհիվ ցնցող ռիթմեր են ծնվում, Zildjian ստորագրությունը մի ամբողջ երաժշտական պատմություն ստեղծեց:
«Եթե չլիներ «Բաց հասարակություն հիմնադրամը», ես նույնիսկ չէի կարող երազել իմ «Ստրիպտիզ» պիեսը բեմադրելու մասին»,- ասում է Սեդա Ստեփանյանը:
Ժամանակակից արվեստի թանգարանը մոտ մեկ ամիս շարունակ ցուցադրեց Ժանսեմի (Հովհաննես Սեմեջյան) թանգարանի պահոցում գտնվող գործերը: Այցելուների համար մեծ անակնկալ էր մեր երկրում տեսնել արժեքավոր այդ հավաքածուն, որը, պարզվում է՝ հեղինակը տարբեր ժամանակաշրջաններում նվիրել է Ժամանակակից արվեստի թանգարանին:
Երևանի Գեղարվեստաթատերական ինստիտուտում Լեոնիդ Ենգիբարյանին առաջին անգամ հանդիպելիս` Վահրամ Փափազյանն ասել է. «Ուրեմն դո՞ւն ես ադ նոր աստղը: Լսել եմ, գիտեմ, մանչս: Ուրախ եմ, լավ սկսած ես, ճիշտ կերթաս: Հայերեն կհասկնա՞ս: Կարևորը` ոգիդ է հայ, բաց ու անհատակ: Դուն կրկեսում թատրոն կխաղաս»:
Ծրագիրն իրականացվում է «Հակոբ Հակոբյան. երկաթե երկեր» ցուցահանդեսի շրջանակներում:
Այն, ինչից այլևս հրաժարվել ենք, կարող է դառնալ արվեստի նմուշ: Այսօր ՀՀ Գիտությունների ազգային ակադեմիայի պատկերասրահում բացվեց Թագուհի Հակոբյանի` «Թափոնների գույները» խորագրով ցուցահանդեսը:
Ժողովածուի մեջ տեղ են գտել 18-33 տարեկան այն բանաստեղծները, ովքեր, գրքի կազմողներ, խմբագիրներ՝ Համազգային հայ կրթական և մշակութային միության նախագահ Լիլիթ Գալստյանի և գրականագետ Արքմենիկ Նիկողոսյանի համոզմամբ, ներկայացնում են հայկական մերօրյա պոեզիան և ունեն բանաստեղծական կայացման, ձեռագրի ազատության, աշխարհընկալման սեփական մոտեցումները:
«Մեզ մոտ հումորը մի քիչ բաց է, ափաշքյարա, ցանկալի կլիներ, տակը մի քիչ բան լիներ, այդ ժամանակ ավելի հետաքրքիր կլիներ»,- ասում է Ն.Ծատուրյանը, ում կարծիքով` այսօր հայկական հումորի մեջ նոր ոճ է ստեղծվել` խրխնջիզմ:
«Ձիերը, ընձուղտները, շիմպանզեները, սկյուռները,- պարզապես սքանչելի էակներ են: Որորները, ի վերջո: Մարդիկ միշտ էլ սարսափելի կենդանիներ են եղել և այդպիսիք էլ մնացել են առ այսօր»,- ասում էր ճանաչված արձակագիրը
«Բալետն ամենանուրբ զգայական արտահայտչամիջոցն է, որով կարող ես աշխարհին ներկայացնել, թե տվյալ երկիրն ո՞ւր է հասել, ի՞նչ զգացողություններ ունի։ Անցած դարի սկզբում ռուսները շատ առաջավոր էին այս հարցում և բալետը որպես զենք էին օգտագործում»։
«Հիմա սերիալներում այլևս չեմ նկարահանվում և ունեմ շատ ժամանակ՝ զբաղվելու նրանով, ինչ սիրում եմ, և ինչն իմն է»,- ասում է երգահան, երգիչ Ռիչարդ Մադլենյանը:
«Առաջին անգամ 8-9 տարի առաջ եմ Երևանում եղել։ Հիացած էի հայ ժողովրդի լսելու ունակությամբ»,- ասում է իտալացի աշխարհահռչակ սաքսոֆոնահար Ֆեդերիկո Մոնդելչին
«Հայաստանցին դարձել է գողացված ապրանքի սպառող»,- այս մասին այսօր լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ ասաց «Անտարես» հրատարակչության ղեկավար Արմեն Մարտիրոսյանը:
Այսօր «Գաֆէսճեան» արվեստի կենտրոնի «Արծիվ» սրահում տեղի ունեցավ մեծանուն արվեստագետ Հակոբ Հակոբյանի «Երկաթե երկեր» ցուցահանդեսի փակ բացումը: 4 գեղանկարից և 62 քանդակներից բաղկացած ցուցահանդեսն իր տեսակի մեջ եզակի է:
Գրական թերթը այսուհետ կարելի է կարդալ նաև www.grakantert.am-ում: Այսօր ՀՀ գրողների միությունում տեղի ունեցավ միության պաշտոնաթերթի կայքի շնորհանդեսը:
Այո, ինձ ծեծել են, երկու անգամ փակել են։ Բաբկեն Արարքցյանը հումորի զգացում չուներ, ամեն ինչ իրեն վիրավորական էր թվում, իսկ օրինակ` Վանո Սիրադեղյանը երգիծանկարներից չէր նեղանում, Լևոն Տեր-Պետրոսյանն իր ծաղրանկարներն ընդհանրապես չէր նայում, Ռոբերտ Քոչարյանն էլ չէր սիրում, երբ ես ավանակ էի նկարում։
ՆՈՐ ՀԱՆԴԻՊՈՒՄ (Չհրատարակված զրույցներ)
Ապրիլի 13-ին Հակոբ Պարոնյանի անվան երաժշտական կոմեդիայի պետական թատրոնում, առաջին անգամ Հայաստանում, ներկայացվելու է «Լարինդան և Վանեսիոն» կատակերգական օպերան։
Համերգը բացեց երգչուհի Եվան, ով կատարեց 6 երգ: Խմբի վոկալիստ Անդրեի հետ զուգերգերով հանդես եկան Սոնա Ռուբենյանը և Ծովինար Մելքոմյանը:
Գաֆէսճեան արվեստի կենտրոնն իր «Հանդիպում արվեստի հետ» շարքով այս անգամ հանդիպում է կազմակերպում արվեստասեր հասարակության և հայ անվանի դերասան Վահրամ Փափազյանի միջև: Հանդիպումը նվիրված է մեծանուն դերասանի 125-ամյակին:
Թատրոնում, կինոյում և հեռուստաներկայացումներում Ձեր մարմնավորած կերպարներից շատերը դասականի համարում ունեն թե՛ հանդիսատեսի, թե՛ մասնագետների գնահատականներում:
Իտալացի աշխարհահռչակ կոմպոզիտոր Էնիո Մորիկոնեն այսուհետ հրաժարվում է համագործակցել Քվենտին Տարանտինոյի հետ:
Lenta.ru-ի փոխանցմամբ, Մորիկոնեն գտնում է, որ ռեժիսորն իր երաժշտություններն ընտրում է առանց որևէ տրամաբանության, և որ նրա հետ դժվար է աշխատել:
Մենք այսօրվա կյանքը, ապրելակերպը նկարագրող ֆիլմ չունենք: Մենք երիտասարդական կինո, հեռուստատեսային ծրագիր չունենք: Այսօր ավելի շատ հումորային, զվարճալի ծրագրեր են, որոնք, եթե որոշ ժամանակ անց չլինեն՝ չենք էլ նկատի: Մենք մոռանում ենք, որ կինոն բիզնես է:
Հայ հասարակությունը, քաղաքական և հասարակական գործիչներ, գործընկերները իրենց վերջին հրաժեշտը տվեցին հայտնի գրող, բանաստեղծ, երգիծաբան և հրապարակախոս Արամայիս Ադամի Սահակյանին:
Կաթոլիկ եկեղեցու առաջնորդները սիրված կերպարներ են կինոյի և հեռուստատեսության պրոդյուսերների համար: Նրանք սիրում են Վատիկանի ղեկավարների դերերում տեսնել ճանաչված դերասանների:
Ավարտվեց իսպանացի երգիչ Խուլիո Իգլեսիասի մամլո ասուլիսը: Ասուլիսը սկսվեց նախատեսված ժամից մի քանի րոպե շուտ, և, չգիտես՝ ինչո՞ւ, ասուլիսի կազմակերպիչներն այլևս թույլ չտվեցին լրագրողներին ձայնագրիչները դնել սեղանին: Իսկ լուսանկարիչների համար հստակ սահման էր դրված, որտեղից անցնել-լուսանկարելն անթույլատրելի էր:
Երբ երեկ Մոսկվայից ինձ ճանապարհեցին, ինձ ասացին` այժմ դու գնում ես մի տաք երկիր, բայց ոչ այն պատճառով, որ այնտեղ լավ եղանակ է, այլ որովհետև այնտեղ ժողովուրդն ավելի մեծ ջերմությամբ կընդունի: Թեև երբևիցե չեմ եղել Հայաստանում, բայց բոլոր այն մարդկանց միջոցով, որոնց ճանաչում եմ, շատ լավ եմ ճանաչում Հայաստանը: