Սաբրինային Հայաստանում այսօր էլ քչերն են ճանաչում, նրա կենսագրությունը ներառված է մեր կողմից հրատարակված «Հայ մշակույթի վաղամեռիկ գործիչներ» կենսագրական բառարանում (Եր., 2002), նույն թվականին Ա.Բախչինյանի հեղինակած «Հայազգի գործիչներ» գրքում: Սաբրինան, սակայն, հայտնի անուն էր թեհրանահայ համայնքում, նրան ճանաչում էին Լոնդոնում ու Նյու Յորքում:
Արձագանք է եղել Րաֆֆի Հովհաննիսյանի կողմից։ Նրա կինը` Արմինե Հովհաննիսյանը, եկել էր ցուցահանդեսին, զրուցեցինք, նկարվեց ծաղրանկարի հետ։ Ընդհանրապես վատ արձագանքներ չեմ լսել, միայն Հրանտ Բագրատյանի ծաղրանկարը վիրավորական համարեցին, ասացին, թե սուր է, իրականությանը չի համապատասխանում։
Բոլոր տիկնիկներին էլ շատ եմ սիրում, որովհետև ամեն մեկին պատրաստելուց հոգի ես ներդնում, այն շատ համբերատար ու երկար աշխատանք է։ Տիկնիկներիցս կառանձնացնեմ Փոքրիկ Իշխանին, որին ամեն անգամ նայելիս՝ զգում ես, որ ցանկանում է քեզ ինչ-որ փիլիսոփայական, հետաքրքիր բան ասել։
Ավարտվեց Բեռլինի 63-րդ միջազգային կինոփառատոնը: Անցած 10 օրերի ընթացքում Վոնգ Կար-Վայի գլխավորած ժյուրին դիտում էր մրցութային ծրագրում ընդգրկված 19 ֆիլմերը:
Օրեր առաջ Իրանում տեղի ունեցած միջազգային կինոփառատոնի ընթացքում հանդիսատեսի դատին է ներկայացվել հայազգի դերասանուհի Աննա Պանիի գլխավոր դերակատարմամբ՝ «The Lonesome Lonely Alone» ֆիլմը:
«Արտ Բրիջ» գրախանութը ՀՀ մշակույթի նախարարության հետ համագործակցությամբ հայտարարում է Ղազարոս Աղայանի «Տորք Անեղ» հին զրույցի նկարազարդման մրցույթ:
Եթե դուրս նայենք, կտեսնենք բազմաթիվ մուգ ապակիներով մեքենաներ` զոմբիացված խավարասերների մեքենաներ են: Իմ խնդրանքն է անձամբ ՀՀ Ոստիկանության պետ պրն Վլադիմիր Գասպարյանին, որպեսզի վերացնի այդ երևույթը: Մարդիկ, մթության մեջ թաքնվելով, մտածում են, որ ինչ կուզեն` կանեն, և ոչ ոք չի տեսնի:
Նկարչուհի Արմենուհի Մարտիրոսյանի համոզմամբ՝ հայ մարդը մահացել է, քանի որ Հայաստանի իշխանությունները կազմակերպված ձևով մարդկանց ստիպում են ապրել կենդանական բնազդներով:
Սուրբ Թովմա Աքվինացու մասին Չեսթերթոնի գրքի ծանոթագրողն ասում էր, որ երկի հերոսը յոթ հարյուրամյակ սպասել է հենց Չեսթերթոնի այդ գրքին:
Այս կարծիքին է Երևանի պետական կոնսերվատորիայի պրոռեկտոր, երաժշտագետ Ռուբեն Տերտերյանը
Հայկական «Լուռ երկխոսություն» կինոնկարը երեկ Սոչիի կարճամետրաժ ֆիլմերի միջազգային կինոփառատոնում արժանացել է երրորդ տեղին:
Փետրվարի 14-ին Ուլիխանյան ակումբում երգիչ Նիկ Էգիբյանը, Աիդա Արամին, Կարինե Առուստամյանը և «The People» բենդը մոտ 1 ժամ 30 րոպե մատուցելու են որակյալ երաժշտություն:
Մրցանակաբաշխության հաղթող ճանաչվեց Բեն Աֆլեկի «Արգո» դրաման:
Բեյոնսեն տեսնելով ինձ` ուրախացավ և հրավիրեց պարելու մեկ ուրիշ միջոցառման ժամանակ։ Այդպես շարունակվեց մեր համագործակցությունը։ Նա իրոք շատ յուրահատուկ է և չափազանց հաճելի անձնավորություն է։
10 անվանակարգերում ներկայացված է Ստիվեն Սփիլբերգի «Լինքոլն» դրաման: 9-ական մրցանակ կարող են ստանալ Թոմ Հուպերի «Թշվառները» և Էնգ Լիի «Պիի կյանքը»
Մեր ընկերության գնորդներն այն մարդիկ են, ովքեր ունեն կրեատիվ մտածողություն։ Մեր գնորդները նրանք են, ովքեր շրջելով Հայաստանի բոլոր խանութներով և չգտնելով իրենց ուզածը՝ գալիս են մեզ մոտ և գտնում դրանք։
Սուրճի նստվածքով նկարելը շատ գրաֆիկական տեսք ունի: Ինձ դուր է գալիս անսպասելիության գործոնը: Եթե պատկերի ուրվագծերը որոշում եմ ես, ապա այն, ինչ կստացվի ուրվագծի ներսում, ենթադրել հնարավոր չէ. նստվածքն ինքն է նկարում։
Իր պատմության ընթացքում համաշխարհային կինոն ստեղծել է բանտային կյանքի մասին պատմող կամ բանտային տեսարաններով 2000-ից ավելի ժապավեն, որից մոտ երկու տասնյակն իր ուրույն տեղն է գտել կինոյի պատմության մեջ:
Միանգամից երկու ընկեր պարգևեց ինձ հանկարծակի շռայլացած երկինքը մեկը ծնվեց` հունվարի 28-ի լույս 29-ի գիշերը` միանգամից հարյուր հիսուն տարեկան, մյուսը ծնվեց` փետրվարի 7-ին, ժամը ինսունվեցին միանգամից հարյուր վաթսուն տարեկան, բայց մեր ընկերություններն էլի չստացվեցին, որովհետև փետրվարի 8-ին, ախ, հանկարծամահ եղա ինքս, ու հիմա ես չկամ այլևս, իսկ նրանք` կան։ Վահագն Աթաբեկյան 08.02.2013թ.
Ես համարում եմ, որ ցանկացած գրող գրում է թելադրանքով: Ո՞վ և ի՞նչ է թելադրում: Անհայտ է: Մենք կարող ենք մտածել, ինչ մտածում էին հնում հրեաները, որ դա` ruah-ն է, ոգին կամ մուսան, ինչպես մտածում էին հույները…
Վերջին հրաժեշտը կկայանա փետրվարի 9-ին ժամը 12:00-ից 14:00-ն, Կամերային երաժշտության տանը: Իսկ հուղարկավորությունը տեղի կունենա ժամը 14:00-ին Երևանի քաղաքային պանթեոնում:
«Ես կուզենայի, որ Հայաստանի նախագահը լիներ մշակութային մարդ և մշակութային մարդկանց նախագահը։ Խնդրում եմ չշփոթել մշակույթի մարդու, մշակութային ոլորտի ներկայացուցչի, արվեստագետի հետ, ով կարող էր նախապատվելի լինել ինձ համար` որպես գրողի»։
Վաղ թե ուշ Հայաստանում բնակվող ռեժիսորներից ու արվեստագետներից շատերը կլքեն երկիրը: Պարզվում է՝ այս համոզմանն են մի շարք ռեժիսորներ, արվեստի գործիչներ: Բեմադրող ռեժիսոր Դավիթ Հարությունյանը ևս այդ կարծիքին է:
Դեռևս 20 տարի առաջ Ս. Պողոսյանը փորձում էր խոսել իսլամական ֆունդամենտալիզմի, կրոնի ագրեսիվության մասին։ Կյանքն այսօր նրա գործերի իլյուստրացիան է, քանի որ այն, ինչ տեսել և քանդակների միջոցով վերծանել է Ս. Պողոսյանը՝ կատարվել է։ Այլ կերպ ասած՝ կյանքը շարժվել է նրա քանդակների հետևից։
– Ես երբեք լավատես չեմ եղել ու միշտ զարմացել եմ, թե ինչպե՞ս կարելի է անընդհատ լավատես լինել։ Լավատես լինել նշանակում է՝ չխորասուզվել իրականության մեջ, որովհետև դու անընդհատ մտածում ես, որ լավ կլինի։
Օպերատոր Մկո Մալխասյանի աշխատանքների թվին են պատկանում «Մեր բակը 3», «Տաքսի էլի լավ ա», «Մի՛ վախեցիր», «Նոռա», «Ալա բալա նիցա», «Գարեգին Նժդեհ» և շատ ուրիշ ֆիլմեր։ Այս օրերին «Գարեգին Նժդեհ» ֆիլմը քննարկում են գրեթե բոլորը: 168.am-ը զրուցել է ֆիլմի օպերատորի հետ:
Ռոք երգիչ Վահագ Ռաշը Երևանում մարտին հանդես կգա մենահամերգով։ Այս մասին 168.am-ի հետ զրույցում ասաց երգիչը։ Հայ հանդիսատեսին Վահագը հայտնի է հատկապես հայ մեծանուն բանաստեղծների ստեղծագործությունները ռոքային գործիքավորմամբ ներկայացրած կատարումներով։
Բեն Աֆլեկն արժանացել է ԱՄՆ Ռեժիսորների միության գլխավոր մրցանակին՝ «Արգո» դրամայի համար:
Ամենաշատն ուշադրություն եմ դարձնում մարդկանց բնավորությանը: Պարտադիր չէ, որ կերպարը գեղեցիկ կամ տգեղ լինի, ուղղակի նա պետք է հետաքրքիր լինի:
Նոյեմբերի վերջին Հայաստանում էկրան բարձրացավ «Կորած-մոլորվածը Հայաստանում» կատակերգությունը (անգլալեզու տարբերակը` «Lost and found in Armenia»), որի ռեժիսորն ամերիկաբնակ երիտասարդ ռեժիսոր Գոռ Կիրակոսյանն է։ Ֆիլմի դիտումից ստացված արձագանքների և կինոարտադրության ոլորտի խնդիրների մասին 168.am-ը զրուցել է «Կորած-մոլորվածը Հայաստանում» ֆիլմի ռեժիսորի հետ։