«Կադրերի բաժին N168»-ում այսօր ներկայացնում ենք կինոգետ, հայագետ Արծվի Բախչինյանի առաջարկած ֆիլմը՝ ռեժիսոր Դամիան Շիֆրոնի «Վայրի պատմությունները» (Damián Szifrón « Relatos salvajes ») տրագիկոմեդիան:
«…Երանի թե այդպիսի կեղծիքով զբաղվող հիշյալ ՊՈԱԿ-ի «իմաստունները» մինչև 1988թ. գոնե մեկ անգամ Նախիջևան այցելած լինեին և փորձած՝ մոտենալ Նախիջևանի որևէ հայկական հուշարձանի, լուանկարել կամ էլ չափագրել այն»:
Ըստ Հասմիկ Պողոսյանի մեզ ուղարկած պատասխան-նամակի, սակայն, տպավորություն է, որ վերջինս ոչ միայն տեղյակ չէ սեփական նախարարությանը, մեղմ ասած, վատ իրավիճակի մեջ դրած խնդրի մանրամասներին, այլև հրապարակայնորեն հայտարարում է այդ մասին:
Սեպտեմբերի 1-ին Ստեփանակերտի Վերածննդի հրապարակում, ի հիշատակ Հայոց ցեղասպանության զոհերի և Արցախի անկախության համար իրենց կյանքը նվիրաբերած սուրբ նահատակների, կկատարվի համաշխարհային դասական երաժշտության գլուխգործոցներից մեկը` Ջուզեպպե Վերդիի «Ռեքվիեմը»: Այս մասին 168.am-ին հայտնում են ԼՂՀ մշակույթի և երիտասարդության հարցերի նախարարությունից:
Դանիելիան բազմաթիվ խորհրդային, ռուսական ու միջազգային մրցանակների դափնեկիր է:
«Պարտականությունների կատարումից էժանագին կարգով խույս տալը կամ էլ զանազան պատճառներ ու հանգամանքներ փնտրելը պետական կազմակերպությանն ամենևին էլ պատիվ չի կարող բերել»:
Օձունի խնդրահարույց տաճարի վերականգնման աշխատանքների պատմության ստվերոտ և մութ կողմերի լուսաբանման հետքերով շաբաթ օրը 168.am-ը ուղևորվեց Թումանյանի տարածաշրջանի համանուն գյուղ` սեփական աչքով տեսնելու եկեղեցու ներկայիս վիճակը:
«Կադրերի բաժին N 168»-ում այսօր ներկայացնում ենք Սան Պաուլոյում բնակվող մեր հայրենակից, դերասան Արթուր Հարոյանի առաջարկած ֆիլմը՝ ռեժիսոր Լարս ֆոն Թրիերի «Մթության մեջ պարողը» (Lars von Trier «Dancer in the Dark») երաժշտական դրաման:
«Պատմամշակութային արգելոց-թանգարանների և պատմական միջավայրի պահպանության ծառայության» ՊՈԱԿ-ն այսօր պատասխան նամակով անդրադարձել է օգոստոսի 14-ին 168.am-ին տված պատմաբան Արգամ Այվազյանի` «Արև Սամուելյանի կողմից հրապարակայնորեն հիշողության կորուստներ ի ցույց դնելն անհարիր է» վերնագրով հարցազրույցին:
Աշխարհի բոլոր գնացքները, գնացքների ծանր վագոնները, Վագոնների բեռնախցիկները, խցիկների բոլոր տաղավարները, Շչակներն ու ճչակները, սլաքներն ու սլաքավարները, Աշխարհի բոլոր ինքնաթիռները, ինքնաթիռների գժված շարժիչները…
Մամուլում լայն քննարկման առիթ հանդիսացած Օձունի Սբ. Հովհաննես եկեղեցու վերականգնման աշխատանքների շուրջ ծավալված քննարկումների արդյունքում օգոստոսի 17-ին ՀՀ մշակույթի նախարարությունը գիտամեթոդական խորհրդի նիստ էր հրավիրել, որի ընթացքում հերթական անգամ՝ մոտ 10 ժամ տևողությամբ, հանդիպմանը քննարկվել էր Օձունի Սբ. Հովհաննես եկեղեցու վերականգնման աշխատանքների արդյունքը։
Երևանի քաղաքապետարանը ջազի բոլոր սիրահարներին օգոստոսի 21-ին՝ ժամը 20:00-ին, հրավիրում է Կասկադ համալիր՝ Գաֆէսճյան արվեստի կենտրոնի հարակից տարածք՝ մասնակցելու «Երևանյան ամառ 2015» եռամսյա միջոցառումների ծրագրի շրջանակում անցկացվող «Քաղաքը ջազ է լսում» համերգային երեկոյին:
Վերջին օրերին մամուլում լայն քննարկմա առիթ հանդիսացած Օձունի Սբ. Հովհաննես եկեղեցու վերականգնման աշխատանքների շուրջ ծավալված քննարկումների արդյունքում երեկ ՀՀ մշակույթի նախարարությունը գիտամեթոդական խորհրդի նիստ էր հրավիրել: Հերթական անգամ՝ մոտ 10 ժամ տևողությամբ հանդիպման ընթացքում քննարկվել է Օձունի Սբ. Հովհաննես եկեղեցու վերականգնման աշխատանքների արդյունքը։
«Կադրերի բաժին N 168»-ում այսօր նիդեռլանդցի մեծանուն ռեժիսոր և սցենարիստ Յոս Սթելինգն է, ով 168.am-ի ընթերցողներին առաջարկում է դիտել Ֆեդերիկո Ֆելինիի ամենահայտնի ֆիլմերից մեկը՝ «Ամարկորդը» (Federico Fellini «Amarcord»):
«Կադրերի բաժին N 168»-ում այսօր ընթերցողներին իր սիրելի ֆիլմն է առաջարկում «Մալխաս» ջազ ակումբի և Հայաստանի պետական ջազային նվագախմբի նախկին մեներգիչ, մոսկվաբնակ երաժիշտ Աղվան Պապոյանը:
«Գիտե՞ք, ես կուզենայի, որ Արև Սամուելյան այդ հարցազրույցն առհասարակ տված չլիներ: Անտիկ շրջանի հույն փիլիսոփաներից մեկն ասում է՝ «Խոսիր, որպեսզի ճանաչեն քեզ»: Փաստորեն այդ հարցազրույցի ընթացքում նրա հնչեցրած խուսափողական պատասխանները, բազմաթիվ անճշտություններն ու մեղքը սրա-նրա վրա բարդելը կամ զանց առնելն ինքնըստինքյան իր դեմ է խոսում»:
Կառավարությունը հաստատել է ՀՀ արտաքին գործերի նախարարության «Ճամփորդություն հայ տպագրության քառուղիներով՝ նվիրված Ոսկան Երևանցու 400-ամյակին» ծրագրի արտաբյուջետային հաշվի միջոցների ծախսման 2015 թ. նախահաշիվը:
«Սա, իհարկե, ինքնապաշտպանության միջոց է` իրականությունը չընդունող, կամքից թույլ մարդու: Չափի զգազողությունն այնքան է կորցրել, որ մոռանում է, որ երբ ես 30 տարի առաջ սկսեցի զբաղվել Օձունի տաճարի հետազոտությամբ ու ուսումնասիրությամբ, վերջինս կարմիր վզկապով դպրոց էր հաճախում…»:
Մտածում եմ՝ իսկ ի՞նչ է մեզ տվել հեռուստատեսությունը: Դա ընդունակ է ոչնչացնել տարածությունը, բայց միայն կինոն է ի զորու՝ շնորհիվ մոնտաժի, իսկապես պայքարել ժամանակի դեմ: Կինոն կարող է վերջ դնել այդ մանրէին՝ ժամանակին: Երևի այն պատճառով, որ մարդն ավելին է, քան լեզուն, ավելին, քան իր խոսքերը: Ես ավելի շատ հավատում եմ մարդուն, քան նրա լեզվին:
«Պատմական միջավայրի պահպանության պետական ծառայություն» ՊՈԱԿ-ի նախաձեռնությամբ հունիսի 1-ից մինչեւ հուլիսի 31-ը հնագիտական պեղումներ են իրականացվել ԼՂՀ Նոր Հայկաջուր եւ Նոր Մարաղա գյուղերի միջեւ գտնվող դամբարանադաշտում:
Վաղուց հերքված է այն տեսակետը, թե ջազը սևամորթների երաժշտություն է: Իհարկե, նրանք լավագույնս են նվագում, բայց հենց նույն ամերիկյան հողի վրա եղել են սպիտակամորթ ֆանտաստիկ երաժիշտներ:
«Կադրերի բաժին N 168»-ում այսօր մեր ընթերցողներին իր կինոնախընտրությունը կներկայացնի հայազգի բռնցքամարտիկ, սուպերմիջին քաշային կարգում WBO վարկածով աշխարհի չեմպիոն Արթուր Աբրահամը:
Երևանյան ռոքի հիմքերում կանգնած ամենահին երաժշտական խմբերից մեկը՝ «Դոգման», պատրաստվում է հայաստանյան մեծ համերգային շրջագայության, որի մեկնարկը նախատեսված է օգոստոսի 20-31-ը՝ ներառյալ:
«Բոլորը խոսկան դուրս եկան՝ տերտերը խոսկան է, ճարտարապետը խոսկան է, շինարարը խոսկան է, գյուղապետը՝ նույնպես: Այսքան ժամանակ տեղից որևէ մեկը չի երևացել շինհրապարակում, գյուղապետը մի անգամ չի մտել հարցնի՝ տղերք, ո՞նց եք, հացի կարիք ունե՞ք, եսիմ ինչի կարիք ունե՞ք…»:
168.am-ը կապ հաստատեց մոսկվաբնակ բարերար Մովսես Ձավարյանի հետ, պարզելու՝ որքանո՞վ է այս հայտարությունը առնչվում նրա բարեգործական գործունեության հետ և թե ի՞նչ կարծիքի է նա այս ամենի վերաբերյալ:
Փրինսթոնի համալսարանի արխիվներում հայտնաբերված ամերիկացի գրող Ֆրենսիս Սքոթ Ֆիցջերալդի պատմվածքն առաջին անգամ համացանցում կհրապարակվի այս տարվա նոյեմբերին, հայտնում է The Telegraph-ը:
Ճապոնացի նկարչուհի Կաորի Կավակամիի 2 տոննա կշռող քանդակը, որ տեղադրված էր Իտալիայի Կազորիա քաղաքի հրապարակում, անհետ կորել է, հայտնում է ArtsBlog պարբերականը: Ենթադրաբար, այն գողացել են:
«Ես, այնուամենայնիվ, չէի ուզենա հեռանալ իմ հիմնական նախընտրություններից և ձեր ընթերցողներին կներկայացնեմ, իմ կարծիքով՝ կինոյի աշխարհում երբևէ ստեղծված երեք գլուխգործոցները: Սրանք տաղանդավոր ֆիլմեր են, թող ձեր ընթերցողներն անպայման նայեն դրանք»:
Երբ ռեժիսոր Անդրեյ Զվյագինցևին դարձյալ խնդրեցին ներկայացնել այն ֆիլմերը, որը հարկավոր է պարտադիր տեսնել, նա ներկայացրեց մի քանի նկատառում:
Արվեստագետը ամենից առաջ պետք է ձգտի իր ստեղծագործությունների կատարելությանը: Հակառակ դեպքում նրա` արվեստին ծառայելը անիմաստ կդառնա: Վերցնենք, օրինակ, ցնցումը, որ հարուցում են հումանիզմի գաղափարները` եթե միայն դրան ձգտես, ապա դրան կարելի է հասնել սովորական քարոզի ունկնդրությամբ: