Այսօր Նկարիչների միությունում մեկնարկեց Հանրապետության Նախագահի 2015 թվականի մրցանակի համար նախատեսված կերպարվեստի աշխատանքների ցուցադրությունը, որ կազմակերպվում է «Հայաստան» Համահայկական հիմնադրամի կողմից:
«Այսօր չկա կինոմթնոլորտ, որովհետև չկա կինոքննադատ: Հիմա կինոքննադատներ պետք չեն: Հետևաբար՝ այն, ինչ ամեն օր տեսնում ենք այսօրվա սերիալներում, մի՞թե դրանք մարդ դաստիարակելու համար չեն: Համակարգը քանդվել է նաև այս պատճառներով: Այսօրվա հերոսը դարձել է օլիգարխը, որին ես խնայում եմ, որովհետև խղճում եմ: Նա դժբախտ մարդ է ու այդ մասին չգիտի: Մինչև չգա սեփականության վերջը, համարեք, որ մարդը կորած է: Այսօր արդեն ապացուցվեց, և մենք համոզվեցինք, որ կապիտալիզմը նույնքան վատ դրսևորում է, որքան սոցիալիզմն էր»:
«Հիմա ես փորձում եմ Անտոնիոնիի ուշադրությունը շեղել Մատենադարանով, որ մոռանա Բյուրականի մասին, որովհետև «կոմանդ» (հրահանգ) էր եկել՝ ոչ մի դեպքում Բյուրական չտանել նրան, բայց երկար ժամանակ չէր ստացվում: Ի վերջո, Անտոնիոնին Հայաստանից գնաց՝ մտածելով, որ ես կապ ունեմ КГБ-ի հետ»:
«Թումո»-ի դասընթացավար Ռուբեն Մալայանը հավատում է, որ դիզայնի հաջողությունը պայմանավորված է արձանիկի էմոցիոնալ ազդեցությունը գիտակցելով: «Կուզեի, որ աշխատարանի վերջում ուսանողները հասկանան, թե ինչ է նշանակում հայ: Իրական հերոսություն սպասվում է մեզանից յուրաքանչյուրից, ու այս մրցանակը հենց դա է ներկայացնում»:
Անգլիայի Էյվոնի Ստրատֆորդ քաղաքում ռադարի միջոցով սքանավորվել է բանաստեղծ եւ դրամատուրգ Ուիլյամ Շեքսպիրի շիրիմը: Այս մասին հաղորդել է Մեծ Բրիտանիայի BBC հեռուսառադիոհաղորդումների կորպորացիան:
Չգիտես ինչո՞ւ՝ դեռևս սովետական ժամանակաշրջանից չափանիշ է դարձել, որ արվեստագետը չխմանված արտաքինով, անհայտ տարիքի, միայն իրեն հասկանալի ոճ ունեցող անձնավորություն է, ով ապրում է իր գաղտնի աշխարհում: Իսկ երբ հանդիպում ես բարետես, խնամված, էլեգանտ մի կնոջ, ով նաև ստեղծագործում է՝ անպետք, մոռացված առարկաներից ստանալով ամբողջական գեղագիտական պատկերներ, կոլաժներ, «հաճելիորեն» գիտակցում ես, որ կարծրատիպերով ես ապրում:
Վերջերս դերասան Աշոտ Ղազարյանին հազվադեպ ենք տեսնում հեռուստատեսությամբ: Ո՞ւր է նա և ի՞նչ գործունեություն է ծավալում այսօր Հայաստանում և Հայաստանից դուրս:
«Դպրոցական տարիներին մենք դպրոցում ընդունված չէինք, մեր մասին միշտ լսում էինք՝ սրանք հայեր են, գյավուրներ են, հեռու մնացեք սրանցից… Ես դպրոցը չավարտեցի և ստիպված էի 5-րդ դասարանից դուրս գալ ու աշխատել՝ օգնելով ծնողներիս՝ հոգալու առօրյա ընտանեկան հոգսերը: Միայն հետո, շատ տարիներ անց մենք հասկացանք, թե ի՞նչ է նշանակում՝ լինել հայ, և ես որոշեցի մկրտվել՝ վերադառնալ իմ ինքնությանը: Մեր ընտանիքում միայն կինս էր դժգոհ այդ որոշումից, թեև ինքը ևս հայ էր»:
Լաուրա Պաչենտին նշեց նաև, որ Հայաստանում աշխատելիս շատ է շփվում հայ կանանց հետ, գիտե նրանց խնդիրները և նաև դա հաշվի առնելով է ընտրվել ֆիլմերի ցանկը: «Կարծում եմ՝ թեև իտալացի կանայք չէ, որ պետք է ինչ-որ բան սովորեցնեն հայ կանանց, պարզապես դիտելով այս ֆիլմերը՝ հայ կանայք կարող են տեսնել հենց իրենց հուզող խնդիրները»,- ասաց դեսպանատան մշակութային հարցերի պատասխանատուն:
Նախագահ Սերժ Սարգսյանն այսօր շնորհավորական հեռագիր է հղել Հայաստանի Հանրապետության արվեստի վաստակավոր գործիչ Արա Երնջակյանին՝ ծննդյան 65-րդ տարեդարձի առթիվ, մաղթել նրան քաջառողջություն, ստեղծագործական նորանոր նվաճումներ և ամենայն բարիք:
Երբ լուրեր տարածվեցին, որ Սարոյանի տունը հերթական անգամ աճուրդի է հանվել, և ճակատագիրը վտանգված է, պարոն Ջանիբեկյանը որոշեց, որ ճիշտ կլինի այն ձեռք բերել, քանի որ ինքն անձամբ շատ բարձր է գնահատում Վիլյամ Սարոյանի գրական ժառանգությունը:
Հայաստանի պետական երիտասարդական նվագախմբի գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր Սերգեյ Սմբատյանը դարձել է հեղինակավոր Swiss Gart (Swiss Global Art Management Gart) կազմակերպության արտիստ։
«Արդեն հաշիվս կորցրեցի, թե այս հարցն այսօր ինձ որերո՞րդ անգամն են տալիս: Ես ունեմ միայն մի պատասխան՝ ես չեմ կարող տեսնել ապագա չեմպիոնների, բայց կարող եմ տեսնել երեխաների, ովքեր օժտված են այնպիսի տվյալներով, որոնք կատարելագործելու պարագայում՝ իրենք կդառնան ապագա չեմպիոններ: Եթե բնությունը, ծնողները կամ գեներն իրենց տվել են անկրկնելի տվյալներ, ապա դա հնարավոր չէ չնկատել»:
«Խորհրդային տարիներից մեզ ժառանգած ցավալի սովորություն կա, երբ գեղասահքի դպրոց եկած երեխաներին «ընտրում» էին, ի սկզբանե հաճախ ցավալիորեն բաց թողնելով այնպիսի կադրերի, որոնք իբր այս կամ այն չափանիշներով չէին համապատասխանում այս սպորտաձևին: Ես կարծում եմ՝ հնարավորություն է պետք տալ ցանկացած երեխայի, ով ուզում է ստանալ այս սպորտաձևում իրեն դրսևորելու շանս: Հետագան ամեն ինչ ցույց կտա՝ կշարունակի՞ նա զարգացնել իր ուժերն այս ուղղությամբ, կհասնի՞ հաջողությունների, թե՞ ոչ»:
Տեսանյութը ուղեկցվում էր «Բիթլզ» խմբի հայտնի «Blackbird» հիթով:
Ըստ հիմնադրամի տարածած հաղորդագրության՝ առանձնատունը վերակառուցվելու է որպես տուն-թանգարան, որն ապրելու է ստեղծագործական բուռն կյանքով՝ հանդիսանալով մշակութային օջախ ոչ միայն համայն հայության, այլև ամբողջ աշխարհի համար: Տուն-թանգարանում կազմակերպվելու են գրական երեկոներ, փառատոններ և այլ մշակութային միջոցառումներ:
Լավագույն Սցենար անվանակարգում «Օսկար»-ի է արժանացել «ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆՈՒՄ» ֆիլմը: Սցենարիստները՝ Ջոշ Սինգերը և Թոմ Մքքարրթին երրորդ անգամ էին նոմինացված «Օսկար»-ում:
«Աշխարհի բոլոր քաղաքներն ունեն իրենց դեմքը, մեր վարդագույն Երևանն ուներ դեմք՝ և շատ հրապուրիչ, և շատ հմայիչ: Ավաղ, այսօր ես իմ Երևանը չեմ ճանաչում: Կարճ ասած՝ պաշտպանելով հինը՝ պետք է նորը ստեղծել»:
Մենք միայն մի կոնկրետ պատճառով չենք որոշում կայացնում գիրք թարգմանելու կամ հրապարակելու: Պատճառները մի քանիսն են լինում: Տվյալ հեղինակի և ժողովածուի ընտրությունը բացատրվում է պոստմոդեռնիզմի ժամանակաշրջանի գերմանական գրականությունը հայ ընթերցողին ներկայացնելու՝ մեր ցանկությամբ: Այն մարդկային փոխհարաբերությունները, որոնց մասին պատմում է Բախմանը, արդիական են մինչ օրս:
«Պետք է հավատալ, հավատով մարդիկ են պետք, որ գան քո հետևից ու գիշերուզօր կաշխատեն: Ամենախանդոտ կնոջից խանդոտ է ֆիլմը: Եթե դու մեկ օր քեզնից բաց թողնես ֆիլմը, այն քեզնից կփախչի»:
Շուրջ 28 տարի է, ինչ Գյումրին չի կարող ձերբազատվել «աղետի գոտի» բնորոշումից:
«Կադրերի բաժին N 168»-ում այս շաբաթ իր նախընտրած ֆիլմն է առաջարկում Հանրային հեռուստառադիոընկերության խորհրդի անդամ Արմեն Ամիրյանը: Նրա առաջարկով մեր ընթերցողներն առաջիկա հանգստյան օրերը կարող են անցկացնել ամերիկյան արտադրության «Մառլին և ես» («Marley & Me» David Frankel ) ընտանեկան տրագիկոմեդիայի ընկերակցությամբ:
Աշխարհահռչակ վավերագրող ռեժիսոր Արտավազդ Փելեշյանը, արդեն տևական ժամանակ է՝ Հայաստանում է: Նա այստեղ`Երևանում, օրեր առաջ նշեց իր ծննդյան օրը, իսկ այսօր իր վաղեմի ընկերոջ, մեկ այլ լեգենդար հայի` կոմպոզիտոր Տրգրան Մանսուրյանի հետ այցելեց Կոմիտասի անվան Պանթեոն:
«Մեր Ատլանտիդան» եռակողմ երկրների՝ Հայաստանի, Ֆրանսիայի և Թուրքիայի, համատեղ կինոարտադրություն է, որը պատմում է Պոլսի հայկական ճամբարի մասին: Այն կառուցվել է 1960-ական թվականներին, Ցեղասպանությունից հետո որբացած հայերի ջանքերով: Թուրքական իշխանություների կողմից բռնազավթված, ապա արդեն բոլորովին վերջերս նորից հայկական հիմնադրամին վերադարձված ճամբարն ունեցել է նաև հայտնի բնակիչներ:
Փետրվարի 22-ը համաշխարհային կինոյի մեծագույն վարպետներից մեկի՝ Արտավազդ Փելեշյանի ծննդյան օրն է: Ծնունդդ շնորհավոր, սիրելի՛ Վարպետ:
5sfer.com կայքն առանձնացրել է ընտանեկան լավագույն կոմեդիաները
«Գրքի մեջ կա մի բանաստեղծություն՝ «Սպիտակը սպիտակի վրա», սակայն չեմ կարող ասել, թե գրքի ամբողջ ասելիքն ամփոփված է տվյալ բանաստեղծության տողերում: Այս գրքում գրված բանաստեղծությունները ես համարում եմ բարի, սպիտակ: Ընդհանրապես պոեզիան ինքնին բարի է: Ասել է թե՝ բարին՝ սպիտակ թղթի վրա: Այդ է խորհուրդը»,- մեզ հետ զրույցում նշեց գրողը:
«Կադրերի բաժին N 168»-ն այս շաբաթ ընթերցողներին ներկայացնում է գրականագետ Արքմենիկ Նիկողոսյանի կինոառաջարկը՝ անգլիացի ռեժիսոր Մայքլ Չիմինոյի «Եղնիկների որսորդը» (Michael Cimino «The Deer Hunter ») 183 րոպե տևողությամբ դրաման:
Մանկական գրականությունը շատ ավելի մեծ պահանջարկ ունի: Այս մասին լրագրողների հետ զրույցում «Արմենպրես» լրատվական գործակալության «Տարվա բեսթսելեր» մրցանակաբաշխությունից հետո նշեց «Բուկինիստ» ՍՊԸ տնօրեն Խաչիկ Վարդանյանը:
«Մենք սովորաբար մրցանակաբաշխությունն անում ենք Մայրենի լեզվի օրը, սակայն հաշվի առնելով օրացուցային առանձնահատկություններն, այս տարի որոշեցինք կազմակերպել տոնից մեկ օր շուտ: Մրցանակաբաշխության գրքերն ընտրում ենք ոչ միայն քանակական, այլև որակական ցուցանիշներով, որպեսզի գնահատվի լավ գիրքը, իսկական գրականությունը, լավ գրահրատարակիչը, գրքի վաճառքով զբաղվող պրոֆեսիոնալ մարդիկ: Ուրախ եմ, որ մեր նախագիծը շարունակում է իր ընթացքը»,- մրցանակաբաշխության մեկնարկին նշեց Արամ Անանյանը: