Երևանի քաղաքապետարանը ջազի բոլոր սիրահարներին օգոստոսի 21-ին՝ ժամը 20:00-ին, հրավիրում է Կասկադ համալիր՝ Գաֆէսճյան արվեստի կենտրոնի հարակից տարածք՝ մասնակցելու «Երևանյան ամառ 2015» եռամսյա միջոցառումների ծրագրի շրջանակում անցկացվող «Քաղաքը ջազ է լսում» համերգային երեկոյին:
Վերջին օրերին մամուլում լայն քննարկմա առիթ հանդիսացած Օձունի Սբ. Հովհաննես եկեղեցու վերականգնման աշխատանքների շուրջ ծավալված քննարկումների արդյունքում երեկ ՀՀ մշակույթի նախարարությունը գիտամեթոդական խորհրդի նիստ էր հրավիրել: Հերթական անգամ՝ մոտ 10 ժամ տևողությամբ հանդիպման ընթացքում քննարկվել է Օձունի Սբ. Հովհաննես եկեղեցու վերականգնման աշխատանքների արդյունքը։
«Կադրերի բաժին N 168»-ում այսօր նիդեռլանդցի մեծանուն ռեժիսոր և սցենարիստ Յոս Սթելինգն է, ով 168.am-ի ընթերցողներին առաջարկում է դիտել Ֆեդերիկո Ֆելինիի ամենահայտնի ֆիլմերից մեկը՝ «Ամարկորդը» (Federico Fellini «Amarcord»):
«Կադրերի բաժին N 168»-ում այսօր ընթերցողներին իր սիրելի ֆիլմն է առաջարկում «Մալխաս» ջազ ակումբի և Հայաստանի պետական ջազային նվագախմբի նախկին մեներգիչ, մոսկվաբնակ երաժիշտ Աղվան Պապոյանը:
«Գիտե՞ք, ես կուզենայի, որ Արև Սամուելյան այդ հարցազրույցն առհասարակ տված չլիներ: Անտիկ շրջանի հույն փիլիսոփաներից մեկն ասում է՝ «Խոսիր, որպեսզի ճանաչեն քեզ»: Փաստորեն այդ հարցազրույցի ընթացքում նրա հնչեցրած խուսափողական պատասխանները, բազմաթիվ անճշտություններն ու մեղքը սրա-նրա վրա բարդելը կամ զանց առնելն ինքնըստինքյան իր դեմ է խոսում»:
Կառավարությունը հաստատել է ՀՀ արտաքին գործերի նախարարության «Ճամփորդություն հայ տպագրության քառուղիներով՝ նվիրված Ոսկան Երևանցու 400-ամյակին» ծրագրի արտաբյուջետային հաշվի միջոցների ծախսման 2015 թ. նախահաշիվը:
«Սա, իհարկե, ինքնապաշտպանության միջոց է` իրականությունը չընդունող, կամքից թույլ մարդու: Չափի զգազողությունն այնքան է կորցրել, որ մոռանում է, որ երբ ես 30 տարի առաջ սկսեցի զբաղվել Օձունի տաճարի հետազոտությամբ ու ուսումնասիրությամբ, վերջինս կարմիր վզկապով դպրոց էր հաճախում…»:
Մտածում եմ՝ իսկ ի՞նչ է մեզ տվել հեռուստատեսությունը: Դա ընդունակ է ոչնչացնել տարածությունը, բայց միայն կինոն է ի զորու՝ շնորհիվ մոնտաժի, իսկապես պայքարել ժամանակի դեմ: Կինոն կարող է վերջ դնել այդ մանրէին՝ ժամանակին: Երևի այն պատճառով, որ մարդն ավելին է, քան լեզուն, ավելին, քան իր խոսքերը: Ես ավելի շատ հավատում եմ մարդուն, քան նրա լեզվին:
«Պատմական միջավայրի պահպանության պետական ծառայություն» ՊՈԱԿ-ի նախաձեռնությամբ հունիսի 1-ից մինչեւ հուլիսի 31-ը հնագիտական պեղումներ են իրականացվել ԼՂՀ Նոր Հայկաջուր եւ Նոր Մարաղա գյուղերի միջեւ գտնվող դամբարանադաշտում:
Վաղուց հերքված է այն տեսակետը, թե ջազը սևամորթների երաժշտություն է: Իհարկե, նրանք լավագույնս են նվագում, բայց հենց նույն ամերիկյան հողի վրա եղել են սպիտակամորթ ֆանտաստիկ երաժիշտներ:
«Կադրերի բաժին N 168»-ում այսօր մեր ընթերցողներին իր կինոնախընտրությունը կներկայացնի հայազգի բռնցքամարտիկ, սուպերմիջին քաշային կարգում WBO վարկածով աշխարհի չեմպիոն Արթուր Աբրահամը:
Երևանյան ռոքի հիմքերում կանգնած ամենահին երաժշտական խմբերից մեկը՝ «Դոգման», պատրաստվում է հայաստանյան մեծ համերգային շրջագայության, որի մեկնարկը նախատեսված է օգոստոսի 20-31-ը՝ ներառյալ:
«Բոլորը խոսկան դուրս եկան՝ տերտերը խոսկան է, ճարտարապետը խոսկան է, շինարարը խոսկան է, գյուղապետը՝ նույնպես: Այսքան ժամանակ տեղից որևէ մեկը չի երևացել շինհրապարակում, գյուղապետը մի անգամ չի մտել հարցնի՝ տղերք, ո՞նց եք, հացի կարիք ունե՞ք, եսիմ ինչի կարիք ունե՞ք…»:
168.am-ը կապ հաստատեց մոսկվաբնակ բարերար Մովսես Ձավարյանի հետ, պարզելու՝ որքանո՞վ է այս հայտարությունը առնչվում նրա բարեգործական գործունեության հետ և թե ի՞նչ կարծիքի է նա այս ամենի վերաբերյալ:
Փրինսթոնի համալսարանի արխիվներում հայտնաբերված ամերիկացի գրող Ֆրենսիս Սքոթ Ֆիցջերալդի պատմվածքն առաջին անգամ համացանցում կհրապարակվի այս տարվա նոյեմբերին, հայտնում է The Telegraph-ը:
Ճապոնացի նկարչուհի Կաորի Կավակամիի 2 տոննա կշռող քանդակը, որ տեղադրված էր Իտալիայի Կազորիա քաղաքի հրապարակում, անհետ կորել է, հայտնում է ArtsBlog պարբերականը: Ենթադրաբար, այն գողացել են:
«Ես, այնուամենայնիվ, չէի ուզենա հեռանալ իմ հիմնական նախընտրություններից և ձեր ընթերցողներին կներկայացնեմ, իմ կարծիքով՝ կինոյի աշխարհում երբևէ ստեղծված երեք գլուխգործոցները: Սրանք տաղանդավոր ֆիլմեր են, թող ձեր ընթերցողներն անպայման նայեն դրանք»:
Երբ ռեժիսոր Անդրեյ Զվյագինցևին դարձյալ խնդրեցին ներկայացնել այն ֆիլմերը, որը հարկավոր է պարտադիր տեսնել, նա ներկայացրեց մի քանի նկատառում:
Արվեստագետը ամենից առաջ պետք է ձգտի իր ստեղծագործությունների կատարելությանը: Հակառակ դեպքում նրա` արվեստին ծառայելը անիմաստ կդառնա: Վերցնենք, օրինակ, ցնցումը, որ հարուցում են հումանիզմի գաղափարները` եթե միայն դրան ձգտես, ապա դրան կարելի է հասնել սովորական քարոզի ունկնդրությամբ:
Ինչպես արդեն տեղեկացրել ենք, այս շաբաթ «Կադրերի բաժին N 168»-ը բացառիկ է՝ աշխարհահռչակ վավերագրող ռեժիսոր Արտավազդ Փելեշյանի՝ 168.am-ին առաջարկած երեք ֆիլմերով, որից երկրորդն այս երկուշաբթի ներկայացնում ենք կինոսեր ընթերցողներին:
Պետությանը գեղարվեստական ստեղծագործության վրա իշխանություն վերագրելը` բարբարոսների կործանարար նախապաշարմունքն է: Քաղաքական իշխանությունը մանրէազերծված է, չէ՞ որ նրա էությունը, ինչպիսի գաղափարախոսությամբ էլ նա ծածկվի` այլոց ենթարկումն է:
«Եթե նկատել ես, մենք միջին չափանիշ չունենք՝ անընդհատ ծայրահեղությունների մեջ ենք: Կարծում եմ՝ դա փոքր ազգին բնորոշ կոմպլեքս է»:
Կոլեկցիոներությամբ զբաղվելը չափազանց բարդ եւ մտավոր հագեցած աշխատանք է: Դա բոլորին չէ, որ տրված է: Դրա համար ցանկություն եւ փող ունենալը քիչ է: Դա անձի գոյության հատուկ տեսակ է, որտեղ խաչաձեւվում են տարբեր անձնային, մշակութային, քաղաքական եւ այլ բաղադրիչներ:
Կուրությունը` տեսողության պարզությունն է, խլությունը` լսողության նրբազգացությունն է, վտանգը` հանգստություն է, հաջողությունը` դժբախտություն:
«Երևանյան ամառ 2015»-ը Կարապի լճի բացօթյա էկրանի շուրջ էր հրավիրել լավ կինոյի սիրահարներին՝ դիտելու «Ոսկե ծիրան» 12-րդ միջազգային կինոփառատոնին ներկայացված խաղարկային ու վավերագրական կարճամետրաժ ֆիլմերից 4-ը։ Ցուցադրված ֆիլմերը նկարահանել են հայ կինոռեժիսորներ՝ Հայաստանից, Բուլղարիայից, Ֆրանսիայից։
Այս ուրբաթ «Կադրերի բաժին N 168»-ը բացառիկ է՝ նախ, որ այստեղ այս և առաջիկա շաբաթվա ընթացքում կներկայացվի աշխարհահռչակ վավերագրող ռեժիսոր Արտավազդ Փելեշյանի 168.am-ին առաջարկած երեք ֆիլմերից առաջինը: Հետո, անկեղծ խոստովանելով՝ պետք է ասել, որ առնվազն անսասելի էր Վարպետի արձագանքը՝ լրատվամիջոց ներկայացնող լրագրողի զանգն ի սկզբանե չմերժելու նրա ժեստը: Պարոն Փելեշյանի հետ մեր զրույցը բավական երկար էր:
«Ես շատ եմ սիրում ստեղծագործական այդ կենսաձևը՝ գնալ նորի հետևից, անկանխատեսելի զգացողություններ բացահայտելու, ընկնել-վեր կենալու, սխալվելու, հետևություններ անելու ճանապարհով»:
Փելեշյանը ներկաների խնդրանքով թվարկեց իր սիրելի ֆիլմերի եռյակը՝ Սերգեյ Գերասիմովի «Խաղաղ Դոնը», Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպպոլայի «Կնքահայրը», «Չինաստանի ուրվականների պատմությունը»:
The New York Times թերթը կազմել է բոլոր ժամանակների լավագույն ֆիլմերի ամենահայտնի վարկանիշներից մեկը:
Մեծագույն պոստիմպրեսիոնիստ Անրի դե Թուլուզ-Լոտրեկի (Henri de Toulouse-Lautrec) նկարները մեզ պատկերացում են տալիս 19-րդ դարի վերջի մասին ու շատ բան պատմում նկարչի մասին: