ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանը հրաման է ստորագրել, որով հանրակրթական ուսումնական հաստատության ղեկավարման իրավունք /հավաստագիր/ ստանալու համար վերապատրաստումներ իրականացնելու համար երաշխավորվել են մի շարք կազմակերպություններ:
ՀՀ ԿԳ նախարար Արմեն Աշոտյանը հրամաններ է ստորագրել մի շարք բուհերի նկատմամբ կարգապահական տույժեր կիրառելու վերաբերյալ: Հրամանների համար հիմք են հանդիսացել ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության լիցենզավորման գործակալության կատարած ուսումնասիրությունները և ներկայացրած եզրակացությունները:
Երևանի պետական բժշկական համալսարանի «Հերացի» ավագ դպրոցը Հայաստանի Հանրապետությունում Ճապոնիայի դեսպանատան ֆինանսական աջակցությամբ կհամալրվի տեխնիկական սարքավորումներով և նոր կահույքով:
Խոսելով Ա. Աշոտյանի գործունեության բացասական արդյունքների մասին՝ Ա. Բախշյանն ասաց. «Իր օրոք այնքան մերձեցրեց կրթությունն ու քաղաքականությունն իրար, որ դպրոցները մի րոպե մոռացան, որ իրենք կրթության կազմակերպիչներ են, ու հատուկ ջանասիրությամբ սկսեցին դառնալ ՀՀԿ-ականներ, դրանից ավելի վատ բան կա՞»:
«Ես ինքս աշխատել եմ նաև Լևոն Մկրտչյանի հետ, չգիտեմ՝ ինքն է լինելու, թե՝ ոչ, որովհետև շատ է ձգձգվում այդ ամեն ինչը, բայց եթե ինքը լինի, պատրաստվում եմ շարադրել մի հոդված բոլոր այն խնդիրների մասին, որոնք սկսվել են իր օրոք ու շարունակվել են մյուս նախարարների ժամանակ ու ամեն մեկը յուրովի շարունակել է այդ խնդիրները»,- այսօր լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ խոսելով Կրթության և գիտության նախարարի հնարավոր փոփոխության մասին՝ ասաց Երևանի ավագանու «Բարև Երևան» խմբակցության ղեկավար Անահիտ Բախշյանը:
Արմեն Աշոտյանը նշել է, որ Կոտայքի, Շիրակի և Գեղարքունիքի մարզերի շուրջ 33 հաստատությունում իրականացվել են շինարարական աշխատանքներ` նախադպրոցական կրթության նոր նախակրթարաններ հիմնելու նպատակով, որը հնարավորություն կտա ընդգրկել մոտ 1450 երեխա: Բակալավրի և մագիստրոսի կրթական աստիճանում սովորող 719 առաջին կուրսեցու պետության կողմից հատկացվել է ուսման վարձավճարի 50-100 տոկոսի ափով փոխհատուցում, որը կազմել է ավելի քան 496 մլն դրամ: 2015-2016 ուսումնական տարում բակալավրի կրթական աստիճանում փոխհատուցվել է 1379 ուսանողի ուսման վարձը` գրեթե 307 մլն դրամի չափով, իսկ մագիստրոսի կրթական աստիճանում փոխհատուցվել է 52 ուսանողների ուսման վարձը:
Փետրվարի 14-ին մեկնարկեց Tumo4Aurora նախաձեռնությունը: Թումո ստեղծարար տեխնոլոգիաների կենտրոնի շուրջ 10 000 ուսանողներ հնարավորություն կստանան մասնակցելու «Ավրորա» (The Aurora Prize for Awakening Humanity) միջազգային մարդասիրական մրցանակի հիմնական խորհրդանիշների ստեղծմանը:
Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանում այսօր տեղի է ունեցել Համահայկական մանկապատանեկան նկարչական 5-րդ մրցութ-փառատոնի հաղթողների պարգևատրման արարողությունը:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը՝ ի դեմս աշխատակազմի ղեկավարի պարտականությունները կատարող Նաիրի Հարությունյանի, «Արմենիա Թի-Վի» ընկերությունը՝ ի դեմս գլխավոր տնօրեն Դավիթ Բաբախանյանի, և «Գազպրոմ Արմենիա» ընկերությունը` ի դեմս աշխատակազմի ղեկավար Լևոն Միքայելյանի, կնքել են եռակողմ համագործակցության հուշագիր` «Ամենախելացին» հեռուստանախագծի երրորդ եթերաշրջանի իրականացման վերաբերյալ:
«Այստեղ հիմնականում փորձի համար եմ եկել, որովհետև դասագրքերը հիմնականում նույնն են, շատ հանգիստ կարող էի տնից էլ կարդալ այդ ամենը, սակայն ես այստեղ սովորում եմ իմ դասախոսներից ու մնացած ուսանողներից: Չեմ կարող ասել, որ մասնագիտական առումով դրսում շատ բան կա, որ Հայաստանում չկա, իրականում մենք բավականին լավ ռեսուրսներ ունենք, մնում է կարողանանք այդ ամենը ճիշտ օգտագործել»:
«Ամենախելացին» ինտելեկտուալ շոուն ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության համար դարձավ ամենահաջողված հեռուստանախագծերից մեկը: Այս մասին փետրվարի 13-ին նշեց ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանը: «Շատ ուրախ եմ, որ այն համագործակցությունը, որը մեկնարկեց Արմենիա TV-ի հետ, ԿԳՆ-ի համար ամենահաջողված հեռուստանախագծերից մեկը դարձավ: Երբ մենք սկսում էինք շարժումը Հայաստանում, խնդիրը մ իայն ֆինանսականը չէր: Ավելի կարևոր էր, որպեսզի նախագիծն էկրաններից թափանցի բնակարան, մտնի այն մարդկանց տներ, որոնք նայում են այս հաղորդումը»,- նշեց Արմեն Աշոտյանը:
Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարությունը միջպետական համաձայնագրերի շրջանակներում հայտարարում է մրցույթներ 2016-2017 ուսումնական տարում Չինաստանի, Բուլղարիայի, Ռումինիայի, Լեհաստանի, Վրաստանի, Հորդանանի բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում բուհական և հետբուհական կրթություն ստանալու համար:
«Ես պնդում եմ, որ այս առարկայի դասավանդումը պարունակում է հստակ քարոզչություն, և դրա վառ ապացույցը դասագրքի բովանդակությունն է: Ահա ձեզ այդ առարկայի որոշակի վերնագրեր, որոնք անհնար է քարոզչություն չհամարել: Օրինակ, «Ադամի և Եվայի ընտանիքը», Կայեն-Աբել, Նոյ նահապետը, Նոյի որդիները, Տապանի կառուցումը, և այլն»:
Օրերս ՀՀ ԿԳՆ հրապարակեց 2015 թվականի Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների վարկանիշավորման արդյունքները: Պաշտոնական ներկայացման ժամանակ և այդ մասին հրապարակված հաղորդագրություններում Երևանի Անանիա Շիրակացու անվան Ճեմարանի մասին տեղեկատվության բացակայությունը հանրության շրջանում տարակարծությունների և թյուրըմբռնման տեղիք է տվել, որի վկայությունը վերջին օրերին ստացվող բազմաթիվ հեռախոսազանգերի և հաղորդագրությունների տարափն է:
Գուցե առաջին հայացքից կարող է տպավորություն ստեղծվել, թե այդ ինչպես եղավ, որ նախորդ տարի առաջատար դիրքեր զբաղեցրած դպրոցը այս տարի մեծ նահանջ է ապրել, սակայն, նախ նշենք, որ դպրոցների վերջնարդյունքները բավականին մոտ են և չնչին տարբերությունը կարող է բերել նման իրավիճակի: Ձեր դպրոցի պարագայում, հայտնում ենք, որ մեկ ցուցանիշի սխալ մուտքագրման պատճառով, այսինքն՝ տեխնիկական սխալի պատճառով, դպրոցը 46-ի փոխարեն հայտնվել է 251-րդ հորիզոնականում։
Ակնկալում ենք Ձեր արագ արձագանքը, քանի որ Ձեր պատասխանն անհրաժեշտ է 1157 աշակերտի ծնողների հզոր բանակի դժգոհությանը տրամաբանական և հիմնավորված բացատրություն տալու համար:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանը Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանում մրցանակներ է հանձնել «Լավագույն ուսանող» մրցույթի հաղթողներին: Ողջունելով մրցույթի հաղթողներին ՝ ՀՀ ԿԳ նախարարը նշել է, որ մրցույթն իրականացվում է Հայաստանի գրեթե բոլոր բուհերում: Այս տարի հաղթող են ճանաչվել մարզերի և մայրաքաղաքի 18 բուհերի 39 ուսանողներ.
«Վեբոմետրիքս» միջազգային ընկերությունը (Webometrics Ranking of World Universities) հրապարակել է բուհական համաշխարհային վարկանշային նոր աղյուսակը:
«Վերջ՝ END, իրականում, դեռ չի նշանակում՝ վերջ: Վերջ՝ նշանակում է` ջանքերը երբեք չեն վերջանում»:
Միջազգային միջավայրում ապրելը քեզ տալիս է փորձ, որը քո երկրում միշտ չէ, որ կարող ես ստանալ, դառնում ես ավելի հանդուրժող ու ավելի բաց նոր ընկերների համար, և ավելի պատրաստակամ՝ հաղթահարելու միջմշակութային խոչընդոտները ու սովորել նորը, ինչպես նաև՝ ներկայացնել քոնը: Արտերկրում սովորելով, առաջին հերթին, գիտելիքներ ես ձեռք բերում ու հնարավորություն ունենում՝ դրանք փորձարկել աշխարհահռչակ պրոֆեսորների ու փորձագետների օգնությամբ:
«Քեմբրիջում դասավանդում են տարբեր ոլորտների հսկաներ, ովքեր պարբերաբար հրավիրում են աշխարհի տարբեր ծայրերից մյուս հսկաներին: Այստեղ Սթիվեն Հոքինգի ծննդյան օրն ավելի մեծ իրադարձություն է, քան Նոր տարին, և լանչից հետո դասի վազելիս՝ կարող ես պատահաբար հանդիպել, օրինակ, Բան Կի Մունին»:
ՀՀ հանրակրթության համակարգի թափանցիկության ապահովման նպատակով 2013 թվականից մեկնարկել է հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների վարկանիշավորման գործընթացը, որի նպատակն է` նպաստել շահառուների և հասարակության իրազեկվածության մեծացմանը: Այսօր հրապարակվել են ՀՀ դպրոցների վարկանիշավորման 2015 թվականի արդյունքները, որոնք ներկայացրել է ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանը:
Արմեն Աշոտյանը 5 օր ժամանակ խնդրեց՝ շահագրգիռ մարմինների հետ տեքստը վերջնականացնելու համար: «Բայց ի՞նչ եք անելու 5 օր»,- արձագանքեց Հովիկ Աբրահամյանը: Արմեն Աշոտյանն էլ ասաց, որ խնդիրները հիմնականում կապված են շենք-շինությունների գույքագրման հետ, ճշգրտումների կարիք կա: Որոշման նախագիծը հաստատվեց, տրվեց 5 օր ժամանակ:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանն այսօր ընդունել է Եվրոպական ներդրումային բանկի պատվիրակությանը:
Հնարավոր չեղավ անհրաժեշտ ջերմաստիճան ապահովել: Այդ դպրոցների նկատմամբ կունենանք առանձին վերաբերմունք
«Մշակել ենք մեթոդաբանություն, որը թույլ է տալիս համեմատել նաև տարբեր բուհեր՝ ելնելով մի խումբ ցուցանիշներից, որոնք ընդհանուր են բուհերի համար՝ անկախ իրենց մասնագիտական կամ կրթական ծառայությունների քանակից և ուղղություններից»,- ՀՀ բուհերի վարկանիշավորման 2015 թվականի արդյունքների ամփոփման ժամանակ ասաց ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանը:
Երևանի Ջոն Կիրակոսյանի անվան թիվ 20 հիմնական դպրոցի 9-րդ դասարանի աշակերտ, ներառական կրթության ծրագրում ընդգրկված Էդմոնդ Հովհաննիսյանը լուսանկարչական ապարատ է ստացել ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանից։
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում տեղի է ունեցել գործակարգավարական խորհրդակցություն, որը վարել է նախարար Արմեն Աշոտյանը: Խորհրդակցության ընթացքում նախարարն անդրադարձել է ՀՀ կառավարության միջնաժամկետ ծախսային ծրագրի կազմման աշխատանքներին ու կրթության ոլորտում նախատեսված անելիքներին:
2016 թվականը Հայաստանում մեկնարկեց, այսպես կոչված, խոզի գրիպի համաճարակով և դրան առնչվող խնդիրներով: Համաճարակը, բարեբախտաբար, ինչպես մասնագետներն են ասում, արդեն նահանջում է, սակայն դեռևս առկա են դրա որոշակի հետևանքներ: Դրանցից մեկն էլ կարելի է համարել այն, որ հանրակրթական դպրոցներում դասերը հետաձգվեցին երկրորդ անգամ, ինչը քաղաքացիներից շատերը ողջունեցին, թեև քիչ չէին նաև քննադատողները:
Հրեա մայրը վատ արարքի դեպքում իր երեխային երբեք չի ասի, թե՝ շատ վատն ես, այլ կասի՝ դու այնքան լավն ես, որ չես անի նման հիմարություն: