Հայ երգահան, երգիչ, երաժշտական էթնոլոգ, երաժշտագետ, վարդապետ և ուսուցիչ, բանահավաք, խմբավար, մանկավարժ, հայկական ազգային կոմպոզիտորական դպրոցի հիմնադիր Կոմիտասի մասին բամբասանքի մակարդակով արտահայտությունների և հաղորդման ընթացքում հնչած այլ ձևակերպումների շուրջ 168.am-ը զրուցել է Երաժշտագետ, Երևանի Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիայի երաժշտության պատմության ամբիոնի դասախոս Լիլիթ Մարտիրոսյանի հետ:
Արվեստագիտության դոկտոր-պրոֆեսոր, արվեստի վաստակավոր գործիչ, Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտի Գիտական խորհրդի նախագահ Մհեր Նավոյանի խոսքով՝ Սուպեր Սաքո անունը կրող անձին Սուպեր Սաքո անունը լիովին, մինչև վերջ բնութագրում է։
«Կոմիտասը նման բաներ չի ասել,- 168.am-ի հետ զրույցում Կոմիտասին վերագրվող դրվագին զայրույթով արձագանքեց երգահան, կոմիտասագետ, խազագետ Արթուր Շահնազարյանը, ապա ցավով հավելեց,- Ազգի մեծ մասն ընկած այդ արևելյան կլկլոցներն են լսում, այժմ էլ բանը հասավ նրան, որ նման բաներ են ասում: Իսկ դա նույնն է, որ ասեն՝ մեր լեզուն թուրքերենն է. երաժշտությունն էլ է լեզու: Նա նույնիսկ չգիտի՝ «մուղամն» ինչ է, քանի որ մուղամ էլ չի երգում. «մուղամ»-ն արևելյան դասական երաժշտության 12 եղանակների համակարգ է, որն ունեն պարսիկները, արաբները, նրանցից վերցրել են թուրքերը և ձևափոխել: Նրա երգածն արևելյան կլկլոցների աղավաղումն է միայն»:
Վրացի ականավոր ռեժիսոր, Թբիլիսիի Շոթա Ռուսթավելու անվան պետական ակադեմիական թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Ռոբերտ Ստուրուան սիրում է Հայաստանը, որտեղ բազմաթիվ հայ ընկերներ ունի:
Financial Times-ը հիշեցնում է, որ Ռեմբրանդն աճուրդում ռեկորդ է սահմանել 2009 թվականին, երբ «Ձեռքերը գոտկատեղին տղամարդու դիմանկարը» վաճառվեց 20,2 միլիոն ֆունտ ստեռլինգով:
«Ներկայում «Արմեն Մազմանյանի անվան բեմարվեստի ազգային փորձարարական «Գոյ կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը «Գ. Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպության հետ գործում են նույն ենթակառուցվածքային համակարգում (շինություն, կոմունալ հանգույցներ և այլն):
Հայաստանի կոմպոզիտորների միության նախաձեռնությամբ և ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ մայիսի 10-14-ն անցկացվել է Էդվարդ Միրզոյանի անվան պատանի կոմպոզիտորների հանրապետական 10-րդ մրցույթը:
Միջոցառմանը ողջույնի խոսքով հանդես են եկել Ռուսաստանի Դաշնությունում Հայաստանի Հանրապետության դեսպան Վաղարշակ Հարությունյանը և Սվերդլովսկի մարզի փոխնահանգապետ Վասիլի Կոզլովը։
Վերջում դերասանուհին հավելեց՝ ներկայացումը թեև ստեղծված էր կամերային թատրոնի համար, սակայն Գյումրու դրամատիկականի բեմում այն բոլորովին այլ զգացողություն տվեց նաև դերասաններին:
20 րոպե տևողությամբ ֆիլմը նկարահանվում է Արամ Խաչատրյանի ծննդյան 120-ամյակի հոբելյանական միջոցառումների շրջանակում։
Ֆիլմում ներկայացված են հայ, ասորի և հույն ժողովուրդների ցեղասպանության ականատեսների վկայագրությունների և հուշագրությունների փաստագրություններ:
Ֆրունզե Դովլաթյանի «Բարև, ես եմ» (1965թ.) ֆիլմն ընդգրկվել է Կաննի կինոփառատոնի «Կաննի դասականներ» (Cannes Classics) ծրագրում և ցուցադրվելու է փառատոնում։
Կառավարության այսօրվա նիստի օրակարգում ընդգրկված չզեկուցվող հարցերից մեկը վերաբերում էր «Արմեն Մազմանյանի անվան բեմարվեստի ազգային փորձարարական «Գոյ» կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը «Գ. Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությանը միացման ձևով վերակազմակերպելուն:
Լիբրետոյի հիմքում կատակերգությունների մեծ վարպետ Էժեն Սկրիբի «Ըմպելիք» ոդևիլն է:
Ազգային ժողովի մարդու իրավունքների պաշտպանության և հանրային հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահ Թագուհի Թովմասյանը մայիսի 3-ից ստորագրահավաք է նախաձեռնել Երևանի Շառլ Ազնավուրի հրապարակում՝ Լաչինի միջանցքում Ադրբեջանի տեղադրած անցակետը հեռացնելու պահանջով։
Otros Aires էթնիկ-էլեկտրո-տանգո հանրահայտ խումբը, որի անդամները ժամանել են Հայաստան, մայիսի 11-ին մենահամերգով հանդես կգա մայրաքաղաքում:
Մրցույթն իրականացնում է Հայաստանի կոմպոզիտորների միությունը՝ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ:
Մայիսի 9-ին Երևանի պատանի հանդիսատեսի թատրոնի բեմում կներկայացվի «Հոգի» ֆլամենկո ներկայացումը։
2023-ին Շահրիմանյանի համար կրկնակի հոբելյանական է՝ երեսունհինգամյակ և ստեղծագործական գործունեության քսանամյակ:
Գյումրու «Ասլամազյան քույրերի պատկերասրահ»-ի բակում, մայիսի 7-ին, Վահագն Հայրապետյանի և Արտյոմ Մանուկյանի կատարումներով եզրափակվեց HAY-AT JAZZ ամենամյա ջազային փառատոնը:
Սեր, մարդկային հարաբերությունների բացահայտումներ, ընկերության քողի տակ իրականացվող սադրանքներ, խարդավանքներ, անհաջող ամուսնություններ, սպանություն, այս ամենը Կամերային թատրոնի երիտասարդ դերասան Ժորա Մարտիրոսյանը մեկտեղել էր իր բեմադրած «Բ1427» դեդեկտիվ ժանրի ներկայացման մեջ։ Առաջնախաղը տեղի ունեցավ մայիսի 3-ին Երևանի պետական Կամերային թատրոնում։
Երգչուհին հանդես կգա Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի նվագակցությամբ (գլխավոր դիրիժոր` Սերգեյ Սմբատյան):
Նախագիծն իրականացվում է ՀՀ ԿԳՄՍՆ ֆինանսավորմամբ։ Նախագծի հեղինակն է «Մանուկյան ընկերությունը», իրականացնող՝ «I LINK» ՀԿ-ն: Փառատոնի անցկացմանը աջակցել է նաև Գյումրու քաղաքապետարանը:
Մշակութային գործիչ, կոմպոզիտոր, երգիչ Վահան Արծրունու ARTSRUNI Progressive Music Act նախագիծը տևական դադարից հետո հանդես կգա բացառիկ համերգով։
168.am-ը ԿԳՍՍՆ-ից փորձեց պարզել՝ կա՞ նման ծրագիր, նախարարությունից հերքեցին՝ «Նման ծրագիր չկա»:
«Միջնադարյան Հայաստանի առակները» խորագիրը կրող ցուցահանդեսը կգործի մինչև մայիսի 21-ը:
Ականավոր կոմպոզիտոր, դաշնակահար և դիրիժոր Սերգեյ Ռախմանինովի երաժշտությամբ սերունդներ են կրթվում:
Հայաստանում խաչքարացված վիշապաքարեր փաստագրվել են նաև Գեղամա լեռներում (Աժդահա յուրտ), Սառնաղբյուրում (Շիրակի մարզ), Գառնիում (Կոտայքի մարզ), Վայոց ձորի մարզի Ռինդ, Կարմրաշեն, Թառաթումբ գյուղերում և այլուր:
Քննարկմանը ելույթներով հանդես են եկել Միավորված ազգերի կրթության, գիտության և մշակույթի հարցերով կազմակերպության (ՅՈՒՆԵՍԿՕ) գլխավոր տնօրեն Օդրե Ազուլեն և ՄԱԿ մի շարք անդամ-պետությունների ներկայացուցիչներ:
Ապրիլի 11-ին «Գոյ» թատրոնի մի քանի ներկայացուցիչ հանդիպել էին Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի (ԿԳՄՍ) նախարար Ժաննա Անդրեասյանի հետ: Հանդիպմանը ներկա է եղել նաև ԿԳՄՍ փոխնախարար Արա Խզմալյանը. քննարկվել է «Գոյ» թատրոնը Գաբրիել Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնին միացնելու հարցը: