Գյումրիում ապրիլի 24-ից մայիսի 10-ը կանցկացվի «Գյումրու միջազգային թատերական փառատոնը», որին կմասնակցեն ավելի քան քսան թատրոններ ու թատերախմբեր՝ Երևանից, ՀՀ մարզերից, Վրաստանից և Ռուսաստանից: Ընդհանուր առմամբ փառատոնին կմասնակցի շուրջ 500 արտիստ ու թատերական ոլորտի ներկայացուցիչ:
Այսօր նա Մյունխենի կամերային նվագախմբի թավջութակահարների կոնցերտմայստերն է, հաճախ ելույթ է ունենում Բեռլինի ֆիլհարմոնիկի կազմում։ Հախնազարյանը նվագում է 1735 թվականին ստեղծած Անդրեա Կաստանյերիի թավջութակով։
Ռուսական կինոյի օրերը կանցկացվեն Երևանում ապրիլի 28-ից 30-ը, իսկ Գյումրիում՝ մայիսի 5-ից 7-ը:
Համերգը տեղի կունենա ապրիլ 21-ին ‹‹Արամ Խաչատրյան›› համերգասրահում:
Ապրիլի 11-ին «Գոյ» թատրոնի մի քանի ներկայացուցիչ հանդիպել են Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի (ԿԳՄՍ) նախարար Ժաննա Անդրեասյանի հետ: Հանդիպմանը ներկա է եղել նաև ԿԳՄՍ փոխնախարար Արա Խզմալյանը. քննարկվել է «Գոյ» թատրոնը Գաբրիել Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնին միացնելու հարցը:
Հաճախ ես և Մերսեդեսը մնում ենք տանը մենակ և երազում ենք, որպեսզի մեր ըկերները զանգահարեն և հրավիրեն մեզ իրենց տուն, իսկ հեռախոսը, միևնույնն է, լռու՜մ է…
Հայկական կինոն 2023 թվականին տոնում է հիմնադրման 100-ամյակը, ինչի կապակցությամբ ապրիլի 16-ը հայտարարվել է Հայ կինոյի օր:
Մեկնարկեց «Քո արվեստը դպրոցում» մշակութային կրթական ծրագիրը, որի նպատակն է՝ նպաստել աշակերտների մասնագիտական կողմնորոշմանը, խթանել աշակերտ-արվեստագետ կապը:
Փառատոնին մասնակցելու է շուրջ 500 արտիստ և թատերական ոլորտի ներկայացուցիչ, հանդիսատեսի թիվը գերազանցելու է տասը հազարը»,-նշված է քաղաքապետին ուղղված նամակում:
«Երևանյան հեռանկարներ» միջազգային երաժշտական փառատոնի նախաձեռնությամբ շուրջ քսան տարուց ավելի Հայաստան են ժամանում աշխարհի լավագույն երաժիշտները, որոնց համերգները վեր են ածվում մեծ տոնահանդեսի։ Այս մասին տեղեկացրին փառատոնից՝ հավելելով, որ մայիսի 27-ին Հայաստանում առաջին անգամ հանես կգա աշխարհահռչակ ջութակահար Լեոնիդաս Կավակոսը:
Արցախի Հանրապետության ԱԳՆ-ն խստիվ դատապարտում է ապրիլի 8-ին Թյուրքական մշակույթի միջազգային կազմակերպության անդամ երկրների ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի հարցերով ազգային հանձնաժողովների պատվիրակության այցելությունն օկուպացված հայկական Շուշի։
Շուտով կմեկնարկի հայ-իտալական նոր ծրագիրը, որն ուղղված է վերականգնող մասնագետների վերապատրաստմանը, կարողությունների զարգացմանը:
Բելառուսում ստեղծագործող երգչուհու երևանյան մենահամերգը տեղի կունենա «Առնո Բաբաջանյան» համերգասրահում ապրիլի 15-ին ժամը 19:00-ին:
Ֆիլմն արտադրող «Ման Փիքչերս Փրոդաքշեն» ընկերությունը և ստեղծագործական կազմը հայ կինոյի պատմության մեջ այս ռեկորդային թվով մրցանակները և հետայսու ստանալիք որևէ նոր պարգև նվիրում են Հայ կինոյի հարյուրամյակին:
Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունն Իրավական ակտերի նախագծերի հրապարակման միասնական կայքում քննարկման էր ներկայացրել «Արմեն Մազմանյանի անվան բեմարվեստի ազգային փորձարարական «Գոյ» կենտրոն պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը «Գ.Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությանը միացման ձևով վերակազմակերպելու նախագիծը:
Խորեոգրաֆիայի թատրոնի նախկին տնօրեն Գայանե Կարապետյանն ու աշխատակիցները հայց էին ներկայացրել դատարան:
Մի շարք մրցանակների դափնեկիր Դիմաշ Կուդայբերգենը, որը հաճախ է ելույթ ունենում ինչպես Ռուսաստանում, այնպես էլ այլ երկրներում կազմակերպված համերգային երեկոներին, մենահամերգով հանդես կգա Հայաստանում: Երգչի համերգը տեղի կունենա ապրիլի 29-ին Կարեն Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում: Համերգին ընդառաջ նա տեսաուղերձով դիմել է իր երկրապագուներին, նրանց հրավիրել Stranger համաշխարհային շրջագայության ընթացքում կայանալիք համերգներին ու նշել, որ անհամբերությամբ […]
Հայրենասիրությունը պաթոսը չէ, որ պիտի անպայման սոցիալական հարթակներում մի բան գրես, նոր համարվես հայրենասեր։ Մարդը նախ ներսից պիտի հայրենասեր լինի, ատաղձագործը կարող է այնպիսի հայրենասեր լինել, որ նրանից սովորեն։ Պետք չէ վերածել պաթոսի, եթե մենք մի տեղ ապրում, արարում ենք և պահպանում ենք մեր գոյը, դա նաև մեր հողն ու ջուրն է։ Եթե մտածում են, որ հայրենասեր լինելը ժամանակավրեպ է, ապա դա իրենց անձնական խնդիրն է:
Արտասվում եմ. ում համար՝ լաց, ում համար՝ ողբ, ում համար՝ ծիծաղ, մի այլ մեկի համար անգամ էրոտիկա… Բանաստեղծ Հակոբ Մովսեսը, ով գրական լայն շրջանակներում հայտնի է Հակոբ Մողես անունով, դարակազմիկ բացահայտում է արել: Ասում է. «Էրոտիզմի տեսակ է հայ մարդու համար դարձել հայրենասիրությունը…»: Քանզի ինքը հակված է էրոտիզմին՝ մի էրոտիկ բացահայտում էլ ես անեմ. Հակոբը, չեմ կարող չասել, բեղերը սրած շարունակ նույն թելն է թելում, որն, ի դեպ, անցնում է օրվա իշխանության հետանցքի միջով…
«Վարչապետը, որը ՀՀ քաղաքացիներին տարանջատում է իր թիմի անդամներից, նրա ձեռքերը չգիտեմ՝ ինչ պետք է անել, պետք է համենայնդեպս զրկել բան ստորագրելու հնարավորությունից: Այդ թքելը նրա արդյունքն է, որ, ներողություն արտահայտությանս համար, հասկանում են, որ թքել են, որովհետև «Գելլափի» վերջին արդյունքներով ունեն 20 տոկոս ձայն, այսինքն՝ 10 մարդուց երկուսն է նրանց վստահում»:
2023 թվականին մշակութային ֆորումը նվիրված է Ա.Ն. Օստրովսկու 200-ամյակին
Փառատոնում ընդգրկված է նաև «Հովեր» պետական կամերային երգչախումբը՝ սուրբ Ներսես Շնորհալու և Կոմիտասի հոգևոր ստեղծագործությունների կատարմամբ:
Կինոնկարում նկարագրված բոլոր կերպարները մտացածին են և ոչ մի առնչություն չունեն իրական մարդկանց հետ, անունների զուգադիպությունը բացարձակապես պատահական է:
Կարեն Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում ապրիլի 6-ին տեղի ունեցավ հանրահայտ կոմպոզիտոր Էնդրյու Լլոյդ Վեբերի լեգենդար «Սանսեթ Բուլվար» մյուզիքլի պրեմիերան՝ Վեբերի աշակերտ Անտոն Մուզիկանտսկու բեմադրությամբ։
Արմեն Մազմանյանի անվան բեմարվեստի ազգային փորձարարական կենտրոն «Գոյ» թատրոնի տնօրենի մրցույթը, որը տեղի է ունեցել այսօր՝ ԿԳՄՍՆ-ում, ավարտվել է:
Լավագույն աշխատանքները կներկայացվեն ամփոփիչ ցուցահանդեսի տեսքով, որը Գեղագիտության ազգային կենտրոնի պատկերասրահում կբացվի 2023 թվականին։
168TV-ի «Ռեվյու» հաղորդման շրջանակում Արմեն Մազմանյանի անվան բեմարվեստի ազգային փորձարարական «Գոյ» կենտրոնի դերասաններ Սամվել Թոփալյանը և Արսեն Ազիզյանը նշեցին, որ «գոյամարտը» շարունակելու են, քանի դեռ ԿԳՄՍ նախարարությունը հետ չի կանգնել «Գոյ» թատրոնը Գաբրիել Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնին միավորելու որոշումից:
Երեկ՝ ապրիլի 4-ին, Հակոբ Պարոնյանի անվան երաժշտական կոմեդիայի պետական թատրոնում կայացավ «Հարսանեկան Ping-Pong» ներկայացման պրեմիերան:
Այցին ներկա էին նաև վերականգնման աշխատանքներ և հեղինակային հսկողություն իրականացնող կազմակերպությունների ներկայացուցիչները:
Խումբը գոյություն է ունեցել 1960-ից մինչև 1970 թվականը, որից հետո դադարեցրել Է գոյությունը, իսկ չորս երաժիշտներից յուրաքանչյուրն սկսել է սեփական կարիերան։