«Ես շատ ուրախ եմ, որ գտել եմ կյանքում իմ կոչումը, հանդիպել հետաքրքիր մարդկանց, ովքեր իմ մեջ խթանել են հետաքրքրասիրությունը»,-ասել է Շառլ Ազնավուրը:
Մինչ համաշխարհային կինոմանների հայացքն ուղղված է դեպի փետրվարի 28-ը, երբ հայտնի կդառնան «Օսկար»-ի մրցանակակիրները, քչերն են տեղյակ, որ կինոակադեմիայի արձանիկն «Օսկար» է կոչել մի գրադարանավարուհի, թեև դերասանուհի Բեթ Դեվիսը ևս լուրջ հավակնություններ ունի այդ հարցում: Առաջին անգամ «Օսկար» բառը գործածվել է 6-րդ մրցանակաբաշխության ժամանակ:
Արծվաքանդակ խոյակները Զվարթնոցի տաճարի ամբողջ մտահղացման պսակն են, որոնք եզակի երևույթ են վաղ միջնադարի հայկական (և ոչ միայն հայկական) ճարտարապետության մեջ: Հելլենիստական ճարտարապետության մեջ ևս լայն տարածում ունեն կենդանագլուխ խոյակները, ընդ որում` որոշակի տեղ է գրավում նաև արծվի պատկերումը: Այդ նույն մոտիվները զգալի տարածում են գտել նաև բյուզանդական ճարտարապետության մեջ:
Հայաստանի Ազգային կինոակադեմիայի հերթական նիստը, որ տեղի է ունեցել փետրվարի 5-ին՝ գլխավորությամբ կինոգետ Դավիթ Մուրադյանի, նոր նախագահ է նշանակել:
Պիկասոյի «Երիտասարդ սիրուհին» կտավն օրերս Լոնդոնի Sotheby’s աճուրդի տանը գնահատվել է 18.9 միլիոն ֆունտ (27.6 միլիոն դոլար), 31 տոկոսով պակաս, քան մոտ երկու տարի առաջ: 1935թ. Պիկասոյի ստեղծած «Կնոջ գլուխը» նկարը, որը ներկայացված էր Sotheby’s-ի Իմպրեսիոնիստական և ժամանակակից արվեստի երեկոյան աճուրդում, անցել է մեկ այլ սեփականատիրոջ՝ 2013 թվականի նոյեմբերին, 39.9 միլիոն դոլարով:
Աշխարհում այնքան շատ են կանայք, որոնց հետ կարելի է քնել, և այնքան քիչ են կանայք, որոնց հետ կարելի է զրուցել:
«Կադրերի բաժին N 168»-ն այս շաբաթ առաջարկում է հետևել Երևանի պետական տիկնիկային թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար և տնօրեն Ռուբեն Բաբայանի կինոնախընտրությանը: Ընթերցողներին ենք ներկայացնում Ռեյֆ Ֆայնսի գլխավոր դերակատարմամբ՝ ռեժիսոր Ուես Անդերսոնի ողբերգական կատակերգությունը՝ «Գրանդ Բուդապեշտ հյուրանոցը» («THE GRAND BUDAPEST HOTEL» Wes Anderson):
Պաբլո Պիկասոյի գիպսե հայտնի քանդակը տևական ժամանակ կռվախնձոր է դարձել աշխարհահռչակ հայազգի, ամենախոշոր արտ-դիլերներից մեկի՝ արվեստի լավագույն 5 պատկերասրահների սեփականատեր Լարրի Գագոսյանի (Larry Gagosian) և Քաթարի արքայական ընտանիքի միջև: Վեճի առարկան Պիկասոյի 1931թ. «Կանացի կուրծք» բրոնզե քանդակն է: Պիկասոն պատկերել էր իր մուսա և սիրուհի Մարիա Թերեզա Վոլտերին (Marie-Thérèse Walter):
Կարեն Դուրգարյանը թատրոնից երկու օր էր, ինչ հեռացել էր՝ օրկեստրն իրենց կամքով նրա «տաղանդավոր» նստեցումը փոխեց: Ինչո՞ւ պետք է նման բան լիներ, ձեզ եմ հարցնում: Նրանք վերադարձան 20 տարի առաջվա օպերային թատրոնի նստեցմանը: Ես հարց եմ տալիս, և, երբ այս հարցին որևէ մեկը կպատասխանի՝ այդ ժամանակ կուզենամ՝ բոլորով գաք ու միասին զրուցենք…
Կարեն Դուրգարյանը չի արտագաղթել, նա պարզապես կարճ ժամանակահատվածով մեկնել է աշխատելու՝ որպես հրավիրյալ դիրիժոր:
5 տարվա աշխատանքից հետո հետազոտողների միջազգային խումբը վճռել է, որ «Սուրբ Անտոնիոսի գայթակղությունը» կտավը, որն ավելի վաղ վերագրվում էր նկարչի բազմաթիվ աշակերտներից մեկին, իրականում պատկանում է մեծ վարպետին, գրում է The Guardian-ը:
Նա հանճար է: Նա երբեք չի ապրել կանոններով. խմում էր ավելի շատ, քան թույլատրվում է, ուներ ավելի շատ սիրուհիներ, քան ընդունված է, ապրում էր ոչ այնպես, ինչպես սովորեցնում են ապրել: Նա գրում էր ոչ այն մասին, ինչ հաճելի է կարդալ, այլ դաժան իրականության, որը շրջապատում է մեզ:
Կամերային երաժշտական թատրոնի տնօրենը խախտում է երկար լռությունը ՀՀ Մշակույթի նախարարությունում հունվարի 29-ին հրավիրված գեղարվեստական խորհրդի նիստը, որը վարում էր թատերագետ Արա Խզմալյանը ու որն ի սկզբանե նախատեսված էր համակողմանի ելքեր առաջարկելու Երևանի պետական կամերային երաժշտական թատրոնում ստեղծված բարոյահոգեբանական անհաղթահարելի մթնոլորտի բարելավմանը, տևել է ավելի քան 5 ժամ։
Բարև Ձեզ: Բարի գալուստ: Բարով եք եկել Հայաստանից: Ես գիտեմ, որ Հայաստանը գեղեցիկ է: Այնտեղ շատ քաղաքներ կան, ինչպես օրինակ՝ Չարենցավանը: Այնտեղ բնակվում է իմ ծանոթուհին՝ Անի Հովհաննիսյանը, ով իմ ճանաչած միակ շեքսպիրագետն է,- հայերենով ասում է Շեքսպիրի տուն-թանգարանի անգլիացի աշխատողը:
Այս տարվա ամանորյա տոները ես անցկացրել եմ Տավուշի մարզի սահմանամերձ գյուղերից մեկում: Ինչպես սովորական հայ մարդ՝ ես այցելել եմ գյուղացիների տները, սահմանում կանգնած զինվորներին: Տեսնում ես, թե ինչպիսի ոգևորությամբ է հայ զինվորը սահմանի բերանին կանգնած՝ պաշտպանում երկիրը, բայց նա գիտի, որ իր մեջքի ետևում անորոշություն է՝ դատարկվող գյուղը:
Հունվարի 28-ին 168.am-ում հրապարակվել էր «Թե ինչպես Մշակույթի նախարարությունը մոռացավ շնորհավորել Տիգրան Մանսուրյանի տարեդարձը» (հեղինակ՝ Ն. Մանվելյան) վերնագրով հոդվածը, որտեղ անդրադարձ էր կատարվել նաև այն հանգամանքին, որ Մաեստրո Տիգրան Մանսուրյանը ներկա չի գտնվել Հայաստանի պետական երիտասարդական նվագախմբի հոբելյանական համերգին:
Իմ նկարները, ինչպես և բոլոր այն նկարները, որոնք հոգի ունեն, ապրում են, լսում են, հասկանում են: Եթե ուզում եք իմանալ, թե ի՞նչ են ուզում ասել, նրանց հարցրեք, և նրանք կասեն: Նրանք իմ համար ամենալավ զրուցակիցներն են: Նրանք միշտ լսում են՝ ինչ էլ որ ասես: Բայց երբեք չեն պատասխանում: Իսկ լռությունն ինձ համար բոլոր հարցերի պատասխանն է:
Նկարչի տանը գեստապոն խուզարկություն կազմակերպեց, նրան վտարեցին Դյուսելդորֆի գեղարվեստական ակադեմիայից: 1933թ. Կլեեի ընտանիքը տեղափոխվեց Շվեյցարիա: Շվեյցարիայում ծնված Կլեեն մինչև մահ չկարողացավ ստանալ շվեյցարական քաղաքացիություն, սակայն ստացավ հետմահու՝ նրա՝ քաղաքացիություն տրամադրելու հայտը բավարարվեց 1940թ. հունիսի 29-ին նկարչի մահից 6 օր անց:
Ֆիֆի Ռոնգի անունը հայ լսարանին գուցե այդքան էլ շատ բան չի ասում, բայց նա բավականին հայտնի է ինչպես՝ իր հայրենիքում՝ Չինաստանում, որտեղ նրա երգերը մշտապես ընգրկվում են լավագույն հիթ շքերթների տասնյակներում, այնպես էլ՝ այլ երկրներում:
Ֆրիդա Կալոյի համար աշխարհը թատրոն էր, որի բեմ նա բարձրանում էր միշտ ավանգարդ տեսքով: Նրա հագուստներից շատերը պատկերված են գրքի էջերում: Գիրքն ունենալու է հատուկ կազմ, որը դառնալու է շատ մեծ նվեր նորաձևության սիրահարների համար: Գիրքը կարելի է պատվիրել հրատարակող ընկերության կայքում:
Մուլտֆիլմ, որը ստացել է 50-ից ավել մրցանակներ
Նախագահ Սերժ Սարգսյանն այսօր շնորհավորական ուղերձ է հղել Հայաստանի Հանրապետության ժողովրդական արտիստ Գեղամ Գրիգորյանին՝ ծննդյան 65-ամյակի առթիվ:
Նախագահ Սերժ Սարգսյանն այսօր այցելել է Եղիշե Չարենցի անվան գրականության և արվեստի թանգարան և Հայաստանի ազգային պատկերասրահ:
Այսօր ՀՀ Մշակույթի նախարարությունում տեղի կունենա Երևանի պետական կամերային երաժշտական թատրոնի ներսում հասունացած խռովության շուրջ քննարկումը: Նախարար Հասմիկ Պողոսյանի հանձնարարականով թատրոնի գլխավոր ռեժիսոր Արմեն Մելիքսեթյանը կազմել է գեղարվեստական խորհրդի 9 հոգուց բաղկացած կազմ, որին կմիանան նաև նախարարության ներկայացուցչական կազմից մի քանիսը, այդ թվում՝ Մշակույթի նախարարը, կքննարկեն թատրոնի ներսում ստեղծված իրավիճակը՝ այն հույսով, որ կգտնվեն բարեհաջող ելքեր՝ Կամերային թատրոնը բնականոն աշխատանքային գրաֆիկի վերադարձնելու նպատակով:
Երեկ լրացավ մեծանուն և սիրված կոմպոզիտոր Տիգրան Մանսուրյանի ծննդյան 77-ամյակը: Ինչպես, սակայն, այսօր պարզվեց՝ Մաեստրոյի համար երեկ տարվա ամենաշարքային օրերից մեկն է եղել՝ աշխատանքային, տանը, սեփական ձեռքերով պատրաստած դդմի ապուրի ընկերակցությամբ:
«Պարոն Մելիքսեթյանն ակնհայտ արհամարհում էր մեզ՝ չթաքցնելով իր այդ վերաբերմունքը, համարելով մեզ ապաշնորհներ, այն պարագայում, երբ նա նույնիսկ մեզանից շատերի անունն անգամ չգիտեր: Բանը հասավ նրան, որ վերջինս Մշակույթի նախարարությունում հանդես եկավ բանավոր բողոքներով՝ թե նոր կազմ է ուզում, չհաշված նրանց, ում ինքն արդեն հրավիրել էր թատրոն, ու որոնց հետ մենք մինչև հիմա, անկախ ամեն ինչից, ջերմ հարաբերություններ ունենք»:
Ճիշտը որ ասեմ՝ ես ոչ մի պատվեր չեմ ստացել և չունեմ: Ես բաց նամակը գրել եմ միայն թատրոնն այս ծուղակից հանելու համար, և չեմ էլ ուզում հավատալ, որ այդ թատրոնը հետագայում կարող է լուծարվել: Եթե դերասանները հրաժարվում են աշխատել և բոյկոտ են հայտարարում, ուրեմն ստեղծված իրավիճակում ես ստիպված եմ խնդրելու, որ թատրոնը ժամանակավորապես դադարեցնի իր աշխատանքները:
«Մամայի բալիկները»/I VITELLONI (1953)- Այս տրագիկոմեդիան պատմում է ծովափնյա փոքրիկ քաղաքում ծնված 5 իտալացիների մասին: Այդտեղ էլ անցել է նրանց մանկությունը, և հիմա նրանք ապրում ենք քաղաքի լուռ ու հանդարտ կյանքով: Կատակով տղաներն իրենք իրենց անվանում են «մամայի բալիկները», քանի որ հոգու խորքում ուզում են լքել հարազատ վայրերը, բայց այդ դեպքում նրանք ստիպված են լինելու հետևում թողնել անցած կյանքը:
«Կադրերի բաժին N 168»-ն այս անգամ լսել և ներկայացնում է Հայ Առաքելական եկեղեցու հոգևոր դասի ներկայացուցիչ, Օձունի Սբ. Հովհաննես եկեղեցու հոգևոր հովիվ Տեր Վրթանես Բաղալյանի կինոառաջարկը: Հոգևոր հովիվն ընթերցողներին առաջարկում է դիտել հայրենական արտադրության մի ֆիլմ, որ, ըստ վերջինիս մեկնաբանության, շատ բնորոշ է մերօրյա կյանքին:
«Միջավայրը, որտեղ դաստիարակվում և ձևավորվում է ապագա քաղաքացին, կարող է վճռորոշ դեր ունենալ նրա հետագա ողջ կյանքի վրա: Սա, անկասկած, ապագային ուղղված հաղորդագրություն է»: