Նախարարի տեղակալը շնորհակալություն է հայտնել թանգարանի հիմնադիր տնօրեն Աշոտ Գրիգորյանին՝ կառույցի հիմնադրման և կայացման գործում ունեցած մեծ ավանդի համար, վստահություն հայտնելով, որ նա հետայսու իր փորձառությամբ և գիտելիքներով կաջակցի թանգարանի նոր ղեկավարին և համակազմին:
«Պետական կամերային երաժշտական թատրոնի տնօրեն Վարդան Գրիգորյանի 2016 թվականի փետրվարի 12-ի N 13-Ա հրամանով աշխատանքից ազատվել է նույն թատրոնի գլխավոր ռեժիսոր Արմեն Մելիքսեթյանը և լուծվել է 2015 թվականի փետրվարի 2-ին նրա և թատրոնի միջև կնքված N 11 աշխատանքային պայմանագիրը: Գլխավոր ռեժիսորին զբաղեցրած պաշտոնից ազատելու հիմքերն ու պատճառները տարբեր են, այդ թվում՝ պարբերաբար առանց հարգելի պատճառի աշխատանքի չներկայանալը, իրեն վերապահված պարտականությունները պարբերաբար չկատարելը, տնօրենի հանձնարարականներն ու հրամանները չկատարելը, կամայականություն դրսևորելը, իր մասնագիտական և աշխատանքային պարտականություններից բխող հաշվետվություններ չներկայացնելը և այլն»,-տեղեկացրեց նա:
«Կադրերի բաժին N 168»-ն այս շաբաթ առաջարկում է դիտել «Ռեինկարնացիա» («REINCARNATION») ռեգգի խմբի մեներգիչ Ռոլան Գասպարյանի առաջարկած պատմական-ֆանտաստիկ դեդեկտիվ դրաման՝ «Ամպամած ատլասը» («Cloud Atlas»):
Չինական Նոր տարվա տոնի առթիվ Երևանում առաջին անգամ ողջ փետրվարի ընթացքում անցկացվում են հայ-չինական մշակութային օրեր՝ ավանդական երաժշտությամբ և պարերով։ Ինչպես 168.am-ի հետ զրույցում ասաց Հայաստանի ավանդական ուշուի ֆեդերացիայի նախագահ, միջազգային կարգի վարպետ Տիգրան Չոբանյանը, մշակութային օրերի շրջանակում նախատեսված է վեց միջոցառում: Դրանցից առաջինը տեղի է ունեցել փետրվարի 8-ին՝ Հայաստանի Ճարտարապետների միությունում: Մեզ հետ զրույցում Տ. Չոբանյանը նշեց, որ միջոցառումների շարքը կրելու է շարունակական բնույթ:
Անդադառնալով մեր հնչեցրած հարցին՝ իսկ ի վերջո ո՞րն է հենց իրենց՝ Մարզահամերգային համալիրի ստեղծման հեղինակների տեսլականը կառույցի պահպանման հետագա ծրագրի շուրջ, ճարտարապետ Ֆերդինանդ Առաքելյանը պատասխանեց. «Աչիկ ջան, իսկ դուք կարծում եք՝ մենք դա գիտե՞նք, ի վերջո…»:
Փետրվարի 12-ը ժամանակակից հայ արձակի խոշորագույն ներկայացուցիչ Հրանտ Մաթևոսյանի ծննդյան օրն է: Այսօր նա կդառնար 81 տարեկան:
Վիլյամ Սարոյանը առաջիններից մեկը եղավ, որ լինելով զարմանալիորեն բեղուն ու առատագիր, ասես շրջեց Էմիլ Զոլայի «Ոչ մի օր առանց տողի» անտանելիորեն անհողդողդ ու հայտնի արտահայտությունը, եւ «Խիզախ պատանին թռչող ճոճաձողի վրա» լավագույն ջազային իմպրովիզացիաները հիշեցնող պատմվածքից հետո, կարող էր ասել` «ոչ մի տող, առանց օրվա»… Առանց` այդ պարգեւված օրվա կենդանի հոգու շարժման, թրթիռի, վետվետումների, թիռթեւ բերկրանքի ու անհուն տրտմության:
Դիվանագետ, «Խելքից պատուհաս» պիեսի հեղինակ Ալեքսանդր Գրիբոյեդովի (1795-1829) մասին պատմող նոր ֆիլմի նկարահանումները, որոնք նախատեսված էին նկարահանել Թուրքիայում, կարող են տեղափոխվել Թեհրան, հայտարարել է ՌԴ Կինեմատոգրաֆիստների միության նախագահ Նիկիտա Միխալկովը:
«Սուտն իրավունք չունի հաղթելու, հատկապես՝ Հայաստանում, մենք իրավունք չունենք՝ սուտը դնենք մեր առաջ ու թաքնվենք դրա հետևում: Ի վերջո, ամեն ինչի հետևում մարդը չէ կանգնած, այլ Աստված: Եվ, ի վերջո, մենք խոսում ենք արտիստի մասին, ոչ օլիգարխի, թալանչիի կամ նույնիսկ քաղաքական գործչի, այլ արտիստի»:
Նորապսակներ Նադա Մերհին ու Հասան Յուսեֆը հարսանեկան ֆոտոսեսիա են կազմակերպել սիրիական ավերակների ֆոնին: Որպես լուսանկարների ֆոն է ընտրվել երկրի՝ ռազմական գործողություններից ամենից շատ ավերված քաղաք Հոմսը:
«Ես շատ ուրախ եմ, որ գտել եմ կյանքում իմ կոչումը, հանդիպել հետաքրքիր մարդկանց, ովքեր իմ մեջ խթանել են հետաքրքրասիրությունը»,-ասել է Շառլ Ազնավուրը:
Մինչ համաշխարհային կինոմանների հայացքն ուղղված է դեպի փետրվարի 28-ը, երբ հայտնի կդառնան «Օսկար»-ի մրցանակակիրները, քչերն են տեղյակ, որ կինոակադեմիայի արձանիկն «Օսկար» է կոչել մի գրադարանավարուհի, թեև դերասանուհի Բեթ Դեվիսը ևս լուրջ հավակնություններ ունի այդ հարցում: Առաջին անգամ «Օսկար» բառը գործածվել է 6-րդ մրցանակաբաշխության ժամանակ:
Արծվաքանդակ խոյակները Զվարթնոցի տաճարի ամբողջ մտահղացման պսակն են, որոնք եզակի երևույթ են վաղ միջնադարի հայկական (և ոչ միայն հայկական) ճարտարապետության մեջ: Հելլենիստական ճարտարապետության մեջ ևս լայն տարածում ունեն կենդանագլուխ խոյակները, ընդ որում` որոշակի տեղ է գրավում նաև արծվի պատկերումը: Այդ նույն մոտիվները զգալի տարածում են գտել նաև բյուզանդական ճարտարապետության մեջ:
Հայաստանի Ազգային կինոակադեմիայի հերթական նիստը, որ տեղի է ունեցել փետրվարի 5-ին՝ գլխավորությամբ կինոգետ Դավիթ Մուրադյանի, նոր նախագահ է նշանակել:
Պիկասոյի «Երիտասարդ սիրուհին» կտավն օրերս Լոնդոնի Sotheby’s աճուրդի տանը գնահատվել է 18.9 միլիոն ֆունտ (27.6 միլիոն դոլար), 31 տոկոսով պակաս, քան մոտ երկու տարի առաջ: 1935թ. Պիկասոյի ստեղծած «Կնոջ գլուխը» նկարը, որը ներկայացված էր Sotheby’s-ի Իմպրեսիոնիստական և ժամանակակից արվեստի երեկոյան աճուրդում, անցել է մեկ այլ սեփականատիրոջ՝ 2013 թվականի նոյեմբերին, 39.9 միլիոն դոլարով:
Աշխարհում այնքան շատ են կանայք, որոնց հետ կարելի է քնել, և այնքան քիչ են կանայք, որոնց հետ կարելի է զրուցել:
«Կադրերի բաժին N 168»-ն այս շաբաթ առաջարկում է հետևել Երևանի պետական տիկնիկային թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար և տնօրեն Ռուբեն Բաբայանի կինոնախընտրությանը: Ընթերցողներին ենք ներկայացնում Ռեյֆ Ֆայնսի գլխավոր դերակատարմամբ՝ ռեժիսոր Ուես Անդերսոնի ողբերգական կատակերգությունը՝ «Գրանդ Բուդապեշտ հյուրանոցը» («THE GRAND BUDAPEST HOTEL» Wes Anderson):
Պաբլո Պիկասոյի գիպսե հայտնի քանդակը տևական ժամանակ կռվախնձոր է դարձել աշխարհահռչակ հայազգի, ամենախոշոր արտ-դիլերներից մեկի՝ արվեստի լավագույն 5 պատկերասրահների սեփականատեր Լարրի Գագոսյանի (Larry Gagosian) և Քաթարի արքայական ընտանիքի միջև: Վեճի առարկան Պիկասոյի 1931թ. «Կանացի կուրծք» բրոնզե քանդակն է: Պիկասոն պատկերել էր իր մուսա և սիրուհի Մարիա Թերեզա Վոլտերին (Marie-Thérèse Walter):
Կարեն Դուրգարյանը թատրոնից երկու օր էր, ինչ հեռացել էր՝ օրկեստրն իրենց կամքով նրա «տաղանդավոր» նստեցումը փոխեց: Ինչո՞ւ պետք է նման բան լիներ, ձեզ եմ հարցնում: Նրանք վերադարձան 20 տարի առաջվա օպերային թատրոնի նստեցմանը: Ես հարց եմ տալիս, և, երբ այս հարցին որևէ մեկը կպատասխանի՝ այդ ժամանակ կուզենամ՝ բոլորով գաք ու միասին զրուցենք…
Կարեն Դուրգարյանը չի արտագաղթել, նա պարզապես կարճ ժամանակահատվածով մեկնել է աշխատելու՝ որպես հրավիրյալ դիրիժոր:
5 տարվա աշխատանքից հետո հետազոտողների միջազգային խումբը վճռել է, որ «Սուրբ Անտոնիոսի գայթակղությունը» կտավը, որն ավելի վաղ վերագրվում էր նկարչի բազմաթիվ աշակերտներից մեկին, իրականում պատկանում է մեծ վարպետին, գրում է The Guardian-ը:
Նա հանճար է: Նա երբեք չի ապրել կանոններով. խմում էր ավելի շատ, քան թույլատրվում է, ուներ ավելի շատ սիրուհիներ, քան ընդունված է, ապրում էր ոչ այնպես, ինչպես սովորեցնում են ապրել: Նա գրում էր ոչ այն մասին, ինչ հաճելի է կարդալ, այլ դաժան իրականության, որը շրջապատում է մեզ:
Կամերային երաժշտական թատրոնի տնօրենը խախտում է երկար լռությունը ՀՀ Մշակույթի նախարարությունում հունվարի 29-ին հրավիրված գեղարվեստական խորհրդի նիստը, որը վարում էր թատերագետ Արա Խզմալյանը ու որն ի սկզբանե նախատեսված էր համակողմանի ելքեր առաջարկելու Երևանի պետական կամերային երաժշտական թատրոնում ստեղծված բարոյահոգեբանական անհաղթահարելի մթնոլորտի բարելավմանը, տևել է ավելի քան 5 ժամ։
Բարև Ձեզ: Բարի գալուստ: Բարով եք եկել Հայաստանից: Ես գիտեմ, որ Հայաստանը գեղեցիկ է: Այնտեղ շատ քաղաքներ կան, ինչպես օրինակ՝ Չարենցավանը: Այնտեղ բնակվում է իմ ծանոթուհին՝ Անի Հովհաննիսյանը, ով իմ ճանաչած միակ շեքսպիրագետն է,- հայերենով ասում է Շեքսպիրի տուն-թանգարանի անգլիացի աշխատողը:
Այս տարվա ամանորյա տոները ես անցկացրել եմ Տավուշի մարզի սահմանամերձ գյուղերից մեկում: Ինչպես սովորական հայ մարդ՝ ես այցելել եմ գյուղացիների տները, սահմանում կանգնած զինվորներին: Տեսնում ես, թե ինչպիսի ոգևորությամբ է հայ զինվորը սահմանի բերանին կանգնած՝ պաշտպանում երկիրը, բայց նա գիտի, որ իր մեջքի ետևում անորոշություն է՝ դատարկվող գյուղը:
Հունվարի 28-ին 168.am-ում հրապարակվել էր «Թե ինչպես Մշակույթի նախարարությունը մոռացավ շնորհավորել Տիգրան Մանսուրյանի տարեդարձը» (հեղինակ՝ Ն. Մանվելյան) վերնագրով հոդվածը, որտեղ անդրադարձ էր կատարվել նաև այն հանգամանքին, որ Մաեստրո Տիգրան Մանսուրյանը ներկա չի գտնվել Հայաստանի պետական երիտասարդական նվագախմբի հոբելյանական համերգին:
Իմ նկարները, ինչպես և բոլոր այն նկարները, որոնք հոգի ունեն, ապրում են, լսում են, հասկանում են: Եթե ուզում եք իմանալ, թե ի՞նչ են ուզում ասել, նրանց հարցրեք, և նրանք կասեն: Նրանք իմ համար ամենալավ զրուցակիցներն են: Նրանք միշտ լսում են՝ ինչ էլ որ ասես: Բայց երբեք չեն պատասխանում: Իսկ լռությունն ինձ համար բոլոր հարցերի պատասխանն է:
Նկարչի տանը գեստապոն խուզարկություն կազմակերպեց, նրան վտարեցին Դյուսելդորֆի գեղարվեստական ակադեմիայից: 1933թ. Կլեեի ընտանիքը տեղափոխվեց Շվեյցարիա: Շվեյցարիայում ծնված Կլեեն մինչև մահ չկարողացավ ստանալ շվեյցարական քաղաքացիություն, սակայն ստացավ հետմահու՝ նրա՝ քաղաքացիություն տրամադրելու հայտը բավարարվեց 1940թ. հունիսի 29-ին նկարչի մահից 6 օր անց:
Ֆիֆի Ռոնգի անունը հայ լսարանին գուցե այդքան էլ շատ բան չի ասում, բայց նա բավականին հայտնի է ինչպես՝ իր հայրենիքում՝ Չինաստանում, որտեղ նրա երգերը մշտապես ընգրկվում են լավագույն հիթ շքերթների տասնյակներում, այնպես էլ՝ այլ երկրներում:
Ֆրիդա Կալոյի համար աշխարհը թատրոն էր, որի բեմ նա բարձրանում էր միշտ ավանգարդ տեսքով: Նրա հագուստներից շատերը պատկերված են գրքի էջերում: Գիրքն ունենալու է հատուկ կազմ, որը դառնալու է շատ մեծ նվեր նորաձևության սիրահարների համար: Գիրքը կարելի է պատվիրել հրատարակող ընկերության կայքում: