«ԱԱ Աուկցիոն» կենտրոնի տնօրեն, ցուցահանդեսի կազմակերպիչ Աննա Գրիգորյանը վստահեցնում է, որ այցելուների հոսքը ցուցասրահ չի դադարում, ընդ որում, այն կարծրատիպը, թե մարդիկ հետաքրքրված չեն արվեստով, կոտրվել է, քանի որ արվեստի նմուշները տեսնելու գալիս են հասարակական բոլոր շերտերը:
Ծանր է կորուստը, մանավանդ նկատի ունենալով այն, ինչ Լևոն Խեչոյանը չհասցրեց գրչին հանձնել: Բայց այն, ինչ նա հասցրեց անել որպես ազատամարտիկ, որպես քաղաքացի և արվեստագետ, արժանի է բարձրագույն գնահատականների:
Վերջին աշխատանքային օրը՝ դեկտեմբերի 28-ին, ինստիտուտի շենքում սովորական ավանդույթ դարձած շրջումը ուսանողներին ուրախացրել էր: Տարօրինակ նախախնամությամբ բոլորին խորհուրդներ էր տալիս, հարցնում առաջիկա պլանների մասին: Վերջին ռեկտորատը կարճ տեւեց: Ամանորի նախաշեմին ջերմորեն գրկեց բոլորին ու իրեն հատուկ տոնով շեշտադրեց. «Տարին բարդ ու պարտավորեցնող է լինելու…
Մարդն Ադամի ժամանակներից էլ օգնություն էր կանչում, տիեզերքից ձայն չլսելու պատճառով մենակ է համարում իրեն, ինչպես որ մարդն է մենակ, այնպես էլ` հայրենիքը: Վիհերի խորություններից վախենալով ենք որոնում, ձգտում մոտենալ մեկ այլ մարդու ոգուն: Երկրներն էլ մենակ են, վախենում են երկրաշարժից, ջրհեղեղից, ահաբեկչությունից, պատերազմներից, ատոմային ռումբերից:
«Սրտի կսկիծով հայտնում եմ, որ 18:20-ին դադարեց բաբախել մեծ գրող, մարդ և ընկեր Լևոն Խեչոյանի սիրտը…»:
Այս տարի Կաննի կինոփառատոնի ժյուրին կգլխավորի նորզելանդացի կին ռեժիսոր Ջեյն Քեմպիոնը: Թեև նա վերջին տարիներին սկսել է քիչ ֆիլմեր նկարահանել, սակայն միակ կին ռեժիսորն է, ով երկու անգամ արժանացել է Կաննի փառատոնի գլխավոր մրցանակին: Առաջին անգամ Քեմպիոնը «Ոսկե արմավենու» արժանացավ 1986թ. իր «Կեղևը» կարճամետրաժ ժապավենի համար, իսկ երկրորդ անգամ՝ 1993թ. նրա հայտնի «Դաշնամուրն» արժանացավ Կաննի […]
Հայաստանից միակ արվեստագետը, ով մասնակցել է մշակութային կարևորագույն այդ իրադարձությանը, նկարիչ Ռ. Մեգալն է, ով իր «Մարութա սար»՝ չարի և բարու պատերազմը պատկերող մասշտաբային ստեղծագործությամբ արժանացել է Լորենցո Մեդիչիի դիմաքանդակով արծաթե մեդալին:
Երևանի քաղաքապետարանն ամանորյա մանկական ներկայացումներ դիտելու է հրավիրել սոցիալական տարբեր խմբերում ընդգրկված ընտանիքների շուրջ 4000 երեխաների։
Դեկտեմբերի 21-ին Երևանի կենտրոնում՝ Սպենդիարյան 5 հասցեում գտնվող «Ոսկե դար» գալերեան (www.hi-artonline.com, aa.auction.am) բացեց իր դռները՝ ներկայացնելով համաշխարհային այնպիսի մեծությունների, ինչպիսիք են՝ Ե. Քոչարը, Մ. Սարյանը, Լ. Թութունջյանը,
76 երկիր իրենց ֆիլմերը ներկայացրել էին Ամերիկյան կինոակադեմիայի քննարկմանը: Վերջինս հրապարակել է այն 9 ֆիլմերի անվանումները, որոնք շարունակելու են պայքարել «Օսկարի» համար՝ որպես լավագույն արտասահմանյան ժապավեն:
Գառնիի գյուղապետն ու գյուղացիները պնդում են, որ տարածքն ամբողջովին հնավայր է և այն լիովին ուսումնասիրված չէ:
Վարչապետ Տիգրան Սարգսյանի գլխավորությամբ կառավարությունում տեղի է ունեցել դիրիժոր, խմբավար, Հայաստանի պետական ակադեմիական երգչախմբի գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր, ԽՍՀՄ ժողովրդական արտիստ Հովհաննես Չեքիջյանի 85-ամյակի միջոցառումների ծրագրի հոբելյանական հանձնաժողովի նիստը:
Դեկտեմբերի 22-ին «Ոսկե դար» արվեստի կենտրոնի (Սպենդիարյան 5) բավականին հետաքրքիր ճարտարապետական լուծումներով ցուցասրահում կմեկնարկի «www.hi-artonline.com» նախագծի հերթական ցուցահանդեսը:
Հեռուստատեսությունը հիմնականում օգտագործվում է որպես քաղաքական գործիք, որով «ուղեղներ են լվացվում» ու շեղվում գլխավորից: Այդ տեսակի հեռուստատեսությունում արվեստ գոյություն ունենալ պարզապես չի կարող: Իսկ կինոյին ընդհանրապես ուշադրություն չի դարձվում: Մեր նախագահներից ոչ մեկը կինո չի սիրում եւ չի կարեւորում այն:
Սեփականատերը ցանկանում է այդ ամենի համար ստանալ 50 միլիոն եվրո։ Իտալական ԶԼՄ-ների տեղեկություններով՝ վիլլայով հետաքրքվորում է Հարավ Աֆրիկյան Հանրապետությունից մի գնորդ և չինական ներդրողների մի խումբ։
Ձերբակալվել է արվեստաբան, փորձագետ Քրիստիան Գրիգորի Պարիզոն
«Կցանկանայի իմ կոլեգաներից մի երեքին հորդորել՝ լինել ավելի ազնիվ, չտարածել հերյուրանքներ»,- ասում է նկարիչների միության նախագահ Կարեն Աղամյանը:
Ներկայացված աշխատանքներից թոփ-լոտ է ճանաչվել իտալացի նկարիչ, քանդակագործ , էքսպրեսիոնիզմի վառ ներկայացուցիչ Ամադեո Մոդիլիանիի 1919թ. ստեղծած Ժաննա Էբյուտերնի պորտրետը:
Հայ կոլեկցիոները Հայաստան է տեղափոխել համաշխարհային հանճար Լևոն Թութունջյանի յուղաներկ կտավները
Իտալական ծագումով աշխարհահռչակ ամերիկացի կինոռեժիսոր Մարտին Սկորսեզեն խոստովանել է, որ ևս մեկ-երկու ֆիլմ նկարահանելուց հետո կավարտի իր կարիերան:
Կարող եմ փաստաթղթերը ցույց տալ: 1997 թվին, մինչև իմ միության նախագահ դառնալը, ունեինք հոյակապ, կանաչապատ մի սրճարան, որը դրսում էր, և որն իմ նախորդներն օտարեցին ընդամենը 700 դոլարով:
Օրեր առաջ «Էրեբուն» պատմահնագիտական արգելոց-թանգարան էր այցելել ֆրանսահայ ճանաչված պարֆյումեր Ֆրանսիս Քյուրքչյանը: Նա պատմել է ֆրանսիական թանգարանների հետ իր համագործակցության և մշակութային արտադրանքներ թողարկելու աշխատանքների մասին:
Ինձ համար ոգեշնչման աղբյուր են Վերածննդի ժամանակաշրջանի գործերը: Իհարկե, ես իրենց ոճով չեմ նկարում, բայց շատ բան են տալիս ինձ: Ես չեմ էլ փորձում հասնել իրենց: Ինձ թվում է՝ ամեն դարաշրջան ունի իր հասունացման կետը, որին իրենք արդեն հասել են, ու եթե փորձես դու հասնել՝ չես կարողանա, իրենց հասնելու համար պետք է կատարյալ լինել:
Քաղաքում սև հոգով, սև մեքենաներով, անգրագետ, անհասկանալի գոյությունները շատ են, որոնք վատ հերոսներ են: Շատ ակտիվ, լուսավոր երիտասարդություն կա, որով ես հիանում եմ, բայց, այնուամենայնիվ, անհարմարավետության զգացում կա: Դրա համար ես հաճախ փախնում եմ բնության մեջ:
Մարինա Նաչկեբիան նշեց, որ այս տարվա ամռանը դարձել է «Ռիկարդո Զանդոնայի» օպերային մրցույթի (Ռիվա դել Գարդա, Իտալիա) երրորդ մրցանակի և «Արամ Խաչատրյան» հատուկ մրցանակի դափնեկիր: Երգչուհին նշեց, որ ուրախ կլիներ կրկին հանդես գալ հայաստանյան հանդիսատեսի առջև։
Դեկտեմբերի 6-ին Արամ Խաչատրյան համերգասրահում Էդուարդ Թոփչյանի ղեկավարությամբ նվագախմբի հետ հանդես կգա աշխարհահռչակ բրիտանացի թավջութակահար Սթիվեն Իսերլիսը, ում մենակատարությամբ կկայանա Պրոկոֆևի Թավջութակի կոնցերտի հայաստանյան պրեմիերան:
Այսօր Նկարիչների միությունում տեղ է ունեցել Հայ Ժամանակակից կերպարվեստագետների ստեղծագործությունների բարեգործական ցուցահանդեսը՝ նվիրված 1988 թվականի երկրաշարժի 25-ամյա տարելիցին: Այն կազմակերպել են Շիրակ» հայրենակցական միությունը, Գյումրիի քաղաքապետարանը և Հայաստանի նկարիչների միությունը:
Ռազմիկ Ամյանի երգի հիման վրա թանգարանում նկարահանումներ կատարելը հետաքրքրել է զուտ ֆինանսական առաջարկից ելնելով, սակայն ես չեմ իմացել, թե կոնկրետ ի՞նչ երգի հիման վրա է նկարահանվելու տեսահոլովակը: Խոսակցություններ եղան, թե ցուցանմուշներն ապամոնտաժվել, տեղաշարժվել են, բայց կտրականապես հերքում եմ, նման բան չի եղել, ոչինչ չի տեղաշարժվել:
Կարծում եմ` այն, ինչ կատարվեց Վարդան Պետրոսյանի հետ, ցույց տվեց, թե ինչ այլանդակ վիճակում է գտնվում մեր ամբողջ դատաիրավական համակարգը: Ես այցելել եմ նաև զոհվածների ընտանիքներին: Դա մեծ ողբերգություն է, և այդ ողբերգությունը բոլորինս է: Չէի ուզի շատ խոսել դրա մասին, դա վերածվում է շահարկման և օգուտ չէ ոչ մեկին:
Կիսատ-պռատությունը, «յոլա տանելը», միջոցների անբավարարությունն ու ցրվածությունը, պարարվեստի զարգացման հարցերում երկփեղկվածությունը, հստակ ծրագրերի և հեռանկարային խնդիրների անորոշությունը, եթե կուզեք նաև` երբեմն անտեղյակությունն է այսօր բնորոշ այս բնագավառին: