ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը պաշտոնապես հայտարարում է, որ Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթական դպրոցներում ցեղասպանությունը որպես առանձին առարկա դասավանդելու ծրագիր չկա, ինչպես թյուրիմացաբար ներկայացվել է որոշ լրատվամիջոցներում:
ՀՀ կառավարությունը հաստատեց Գավառի պետական համալսարանի ռեկտորի պաշտոնում Ռուզաննա Հակոբյանի ընտրության արդյունքները: ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը նշեց, որ ընտրությունն անցկացվել է փետրվարի 25-ին:
«Փոքր տարիքի երեխաների հետ մահվան, ցեղասպանության մասին խոսելու հարցը բավականին ծեծվել է, ԱՄՆ-ում մանկավարժների, հոգեբանների հետ խորհրդակցել ենք»:
Glion և Les Roches համալսարանների ընդունելության հարցերով համակարգող Անտոն Կոտովն ասաց. «Ուսանողները հնարավորություն ունեն ստանալու ոչ թե սովորական կրթություն, այլ բարձրակարգ կրթություն, որը հետագայում շատ դռներ կբացի միջազգային կարիերայի համար: Մեր ճամբարը Շվեյցարիայում է, թեպետ ունենք նաև ճամբարներ Մեծ Բրիտանիայում, ԱՄՆ-ում և այլուր: Սա հնարավորություն է տալիս ծանոթանալ ինչպես եվրոպական, այնպես էլ ասիական և ամերիկյան մշակույթներին»:
Պետությունը տարրական դասարանների աշակերտներին, ինչպես նաև սոցիալապես անապահով ընտանիքների երեխաներին ապահովում է անվճար դասագրքերով, որը ողջունելի է:
Երեկ՝ փետրվարի 23-ին, կայացել է Երևանի պետական բժշկական համալսարանի ստոմատոլոգիական ֆակուլտետի դեկան, դոցենտ Լազար Եսայանը դոկտորականի պաշտպանությունը:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը հայտարարում է մրցույթ՝ միջպետական համաձայնագրերի շրջանակում Չինաստանի Ժողովրդական Հանրապետության, Բուլղարիայի, Ռումինիայի, Լեհաստանի, Վրաստանի հանրապետությունների և Հորդանանի Հաշիմյան Թագավորության բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում բուհական և հետբուհական կրթություն ստանալ ու համար:
«Հասնել նրան, որ ընդամենը մի քանի տարիների ընթացքում բուհերն անցնեն ինստիտուցիոնալ հավատարմագրման, մեծ ջանքեր էին պահանջվում բուհերից, որպեսզի սա իրականացնեին: Մենք կարողացանք ինչ-որ մի փուլ հաղթահարել, և մենք մտնում ենք մի նոր շրջափուլ, որտեղ արդեն իսկապես հետևողական, լուրջ, մասնագիտական աշխատանք է մեզ սպասվում, որովհետև չի կարող լինել ինստիտուցիոնալ հավատարմագրում՝ առանց ծրագրային հավատարմագրման»,- այսօր Հայաստանի Ամերիկյան համալսարանում կազմակերպված «Որակը լսարանում. գնահատման համակարգի բարելավում» թեմայով համաժողովի ժամանակ այս մասին ասաց ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյան
ՀՀ ոչ պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների նախորդ տարիների շրջանավարտների (ներառյալ 2015/2016 ուստարվա) պետական նմուշի դիպլոմ ստանալու համար ամփոփիչ ատեստավորման (բակալավրի կրթական աստիճանի համար) քննություններին մասնակցելու նպատակով 2017թ. մարտի 10-ից մինչև ապրիլի 15-ը ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում կազմակերպվում է դիմորդների փաստաթղթերի ընդունելություն:
«Երբ մենք նայում ենք բուհերի բյուջեների կառուցվածքին, տեսնում ենք, որ մոտ 20 տոկոսը պետության ֆինանսավորումն է, մնացածն ուսանողներից գանձված վարձավճարներն են: Այս մոտեցումը չի կարող հեռանկարային լինել, որովհետև բուհը ուղիղ գծով կախված է ուսանողի վճարած ուսման վարձից: Սա շատ վտանգավոր միտում է նաև կրթության որակի տեսանկյունից, որովհետև նման իրավիճակում բուհը ոչ մի դեպքում չի ուզում հրաժարվել վատ սովորող ուսանողից»:
«Մեկ տարի Հայաստանից դուրս գալը զարգանալու, մտածելու հնարավորություն է տալիս: Հայաստանում ես մտածելու ժամանակ չունեի, քանի որ ամեն օր զբաղված էի հաջորդ օրվա խնդիրները լուծելով»:
«Շատ-շատերը վերջապես կիմանան ճշմարտությունը, թե ինչ է նշանակում Միջազգային բակալավրիատ, որովհետև շատերը խեղաթյուրված են ու իրական պատկերը չգիտեն»։
Ավարտվել է Ռուսաստանի Դաշնության բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում բարձրագույն և հետբուհական կրթություն ստանալու նպատակով 2017-18 ուստարվա համար հայտարարված մրցույթի դիմում-հայտերի ընդունելությունը, որն իրականցրել է Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության և Գիտության ու մշակույթի ռուսական կենտրոնը:
Ազգային ժողովի պատգամավորի թեկնածու առաջադրվող երկու քաղաքացիները ստացել են հայերենի իմացությունը հավաստելու համար բավարար միավորներ /30 միավոր՝ 30 առավելագույնից/:
«Նախ հասկանանք, թե այդ կառույցն ինչպիսին է լինելու: Դասագրքեր ստեղծելը բարդ պրոցես է, այս մշակույթը չենք ունեցել: Աշխարհի տարբեր երկրներում հատուկ ինստիտուտներ են աշխատում, լուրջ հետազոտություններ են արվում, մինչ դասագրքեր ստեղծելը: Պարզ է մի բան, այդ կենտրոնն անմիջական մասնակցություն է ունենալու դասագրքերի ստեղծման գործում»,-նշեց Աշոտ Արշակյանը:
«Մենք անցյալ տարվա վերջին համարձակ քայլ կատարեցինք, փորձելով ուսումնառության վերջին տարվա երկրորդ կիսամյակում աշակերտի ուշադրությունը կենտրոնացնել երեք առարկայի վրա: Մենք այժմ խնդիր ունենք գնահատելու և վերլուծելու այդ փորձնական քայլի արդյունավետությունը: Մեր վարած քաղաքականությունը համահունչ է միջազգային ձևաչափին. գրեթե բոլոր երկրներում, որտեղ ներդրված է ավագ դպրոցի համակարգը, վերջին դասարաններում կրթական ծրագիրը կտրուկ բեռնաթափվում է:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը ցանկանում է մասնագիտության ընտրության առումով ավագ դպրոցներն աշակերտների համար ավելի նպատակային դարձնել, որպեսզի դրանք չլինենհիմնական դպրոցների շարունակությունը:
Միակ թեկնածուի դիմում հայտը ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն մուտքագրվել է փետրվարի 10-ին:
Նախարարը նշել է, որ հանրության շրջանում կա օբյեկտիվ դժգոհություն` կապված որոշ դասագրքերի որակի և ծանրաբեռնվածության հետ, ավելին` դրանք չեն բավարարում ներկայիս պահանջներին, հետևաբար նախարարությունը նախատեսում է բեկումնային և արմատական փոփոխություններ իրականացնել այս ոլորտում: Այս կապակցությամբ հանդիպումներ են անցկացվելու բոլոր շահագրգիռ կողմերի հետ` քննարկելու հիմնախնդիրը և համապատասխան լուծումեր գտնելու համար:
Կրթության եւ գիտության նախարարության հանրակրթության վարչության պետի պաշտոնակատար Աշոտ Արշակյանը մեր զրույցում նշեց, որ ուսումնասիրությունն իրականացվել է, տեղեկատվություն է հավաքագրվել քաղաքաներում գործող բոլոր դպրոցների շենքային պայմանների, նախագծային հզորության ու աշակերտների թվի վերաբերյալ: Իսկ քննարկումները դեռեւս շարունակվում են: Առկա տվյալները պետք է վերլուծել` համապատասխան առաջարկներ ներկայացնելու համար:
Ներկայում համալսարանները, միջգերատեսչական, երկկողմանի և Եվրամիության կողմից ֆինանսավորվող համաձայնագրերով, ուսանողներին սովորելու հնարավորություն են տալիս ռուսաստանյան, եվրոպական, ամերիկյան համալսարաններում:
2016-17 ուսումնական տարվա առաջին կիսամյակի համար ՀՀ բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների 475 ուսանողների համար կատարվել է վերոնշյալ զեղչը: Որպես կանոն՝ բուհերը ուսման վարձի զեղչերի կիրառման ժամանակ սահմանում են նաև միջին որակական գնահատականի՝ ՄՈԳ-ի նվազագույն շեմ ապահովելու պահանջ: Այս պահանջը, սակայն, ապրիլյան պատերազմի մասնակիցների վրա չի տարածվել և վերջիններս ուսման վարձի զեղչից օգտվել են:
Այսօր կառավարության նիստի սկզբում նախքան օրակարգին անցնելը վարչապետ Կարեն Կարապետյանը տարբեր գերատեսչությունների ղեկավարների մի շարք հանձնարարականներ տվեց:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը, Գիտության և մշակույթի ռուսական կենտրոնի հետ համատեղ 2017-18 ուսումնական տարվա համար հայտարարում են մրցույթ՝ Ռուսաստանի Դաշնության բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում բարձրագույն և հետբուհական կրթություն ստանալու նպատակով:
«Մենք այս խնդրի լուծումը համարում ենք մասնագիտական կողմնորոշման և կարիերայի համակարգի ներդրումը: Արդյունքում տրամադրվելու են ծառայություններ, որոնք անհրաժեշտ են անձին անկախ տարիքից, սոցիալական կարգավիճակից: Համապատասխան դասընթացների արդյունքում դպրոցականը կհասկանա, թե ինչ մասնագիտություն ընտրի, որ ապագան լինի կայուն, գումար վաստակի»,-ասաց Հայկուհի Գևորգյանը:
Հարցաշարի բովանդակային բաղադրիչները ներառում են հայոց լեզվի քերականության «Ուղղագրություն», «Ուղղախոսություն» և «Բառագիտություն» բաժինները: Առաջադրանքները կազմվել են ՀՀ հանրակրթական դպրոցների շրջանավարտներին ներկայացվող պահանջներին համապատասխան:
«Այնքան հուզիչ պահ էր, երբ բոլորի ներկայությամբ ինձ առաջ կանչեց ու գերմաներենով հայտարարեց, որ ընդգրկված եմ երգչախմբում: Դա ինձ համար իսկապես երջանկություն էր, որովհետև աշխատելու էի եվրոպացի պրոֆեսիոնալ երաժիշտների հետ»:
«Եթե նախկինում մենք ունեինք բարձրագույն կրթություն և հետբուհական մասնագիտացում, ապա Բարձրագույն կրթության մասին օրենքի նոր նախագծով՝ երրրորդ աստիճանը՝ ասպիրանտուրան, ընդգրկվելու է բարձրագույն կրթության մեջ՝ որպես երրորդ աստիճան: Գիտական առաջին աստիճանը շնորհվում է, երբ ավարտում եք բարձրագույն կրթության երրորդ աստիճանը: Գիտական երկրորդ աստիճանը բարձրագույն կրթության հետ էական կապ չունի, այն վերաբերում է գիտությանը: Եվրոպական շատ երկրներում էլ կա գիտական երկրորդ աստիճանը»,- պարզաբանեց նա՝ հավելելով, որ օրենքի նախագիծը ներկայացված է կառավարություն:
«Մասնագիտական առումով Լյովենն ինձ տվեց լիարժեքության զգացողություն: Չնայած Լյովենում աշխատանքս շարունակելու բազմաթիվ հնարավորություններին՝ հայրենիքիս և ընտանիքիս նկատմամբ կարոտն ինձ ստիպեց վերադառնալ Հայաստան և ծառայել հայրենիքիս»:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը հրաման է ստորագրել «Որպես Ազգային ժողովի պատգամավորի թեկնածու առաջադրվող քաղաքացու՝ հայերենին տիրապետելու հանգամանքը հավաստող ավարտական փաստաթղթի բացակայության դեպքում հայերենին տիրապետելու հանգամանքի ստուգման կարգը հաստատելու մասին»: