29 դպրոցից հարցմանը ժամանակին լիարժեք պատասխան է տրամադրել միայն 7 դպրոց՝ Երևանի թիվ 182, 94, 29 ավագ դպրոցները, Լ. Շանթի անվան թիվ 4, Խ. Աբովյանի անվան թիվ 2, Ս. Շահումյանի անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցները և 108 միջնակարգ դպրոցը:
«Չե՞ք կարծում, որ ավելի ազնիվ է՝ կառավարությունը կոնկրետ անձանց մասին կոնկրետ որոշում կայացնի, որ այս իքս ռեկտորին ցմահ շնորհում ենք ռեկտորի պաշտոն, էլ ինչո՞ւ վերածել հիմնադրամի և անել սա, երբ բոլորի համար էլ պարզ է նպատակը՝ ցմահ պաշտոնավարում»։
«Հայաստանում կադրային քաղաքականության մեջ անհնար է խուսափել ծանոթ-բարեկամ ֆորմատով նշանակումներից: Ճիշտ կլիներ, եթե Կարեն Կարապետյանը հայտարարեր, որ կրթության ոլորտում ոչ մի արտոնյալ մարդ չպետք է լինի, այսպես նաև բացառելով շահերի բախումը: Ակնհայտ է, որ վարչապետը մտահոգություն ունի, և այդպես էլ պետք է լիներ, որովհետև ոլորտն իսկապես լուրջ խնդիրների առաջ է հայտնվել, բայց ուղերձը սխալ ուղղությամբ գնաց: Ցանկացած տնօրեն կարող է ասել՝ ինչո՞ւ ձեր բարեկամներին կարելի է բարձր պաշտոնների նշանակել, իսկ ինձ՝ ոչ»:
Անիմաստ է ժխտել, որ այսօր տնային աշխատանքը համաշխարհային ֆենոմեն է։ 4-րդ դասարանի աշակերտների միայն 7 տոկոսն է խոստովանել, որ իրենց սովորաբար տնային աշխատանք չեն հանձնարարում։ Տնային աշխատանքը հատկապես կարևոր է միջին և ավագ դպրոցում։
Բարձրագույն կրթության հավատարմագրման խորհրդի Որակի միջազգային խումբը ստեղծվել է 2012-ից: Նպատակն է համատեղ ջանքերով նպաստել բարձրագույն կրթության որակի ապահովման չափանիշների ճանաչմանը և առաջխաղացմանը:
«Երբ հասարակությունը տեսնի, որ նախագահի և այլ պաշտոնյաների հարազատներն այնպիսի գործունեություն են ծավալում, որ այդ մարմնում շահերի բախում բացառում են, դպրոցի տնօրենն էլ այդ նույն սկզբունքով կաշխատի»,- նշեց նա:
«Սալոնիկն ունի երկու պետական համալսարան, բայց ընդունեց նաև Սիթի քոլեջը, որն աշխարհի լավագույն հարյուր համալսարաններից է: Ուրախ եմ, որ Սիթի քոլեջը Հայաստանի ղեկավարներին այսօր հնարավորություն է տալիս սովորել լավագույն ավանդույթներով: Բայց այս ծրագրի շրջանակներում նրանք նաև հնարավորություն կունենան գնալ Սալոնիկ»:
Համաձայն «Հանրակրթական հիմնական ընդհանուր, մասնագիտացված և հատուկ պետական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների 2016-2017 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանների»` 2-12-րդ դասարանների աշակերտներին աշնանային արձակուրդ կտրամադրվի 2016 թվականի հոկտեմբերի 31-ից նոյեմբերի 6-ը ներառյալ: Առաջին դասարանցիների աշնանային արձակուրդը կտևի հոկտեմբերի 24-ից նոյեմբերի 6-ը ներառյալ:
Սովորողն իր տնօրինմանը հատկացված 3 ժամը կարող է օգտագործել կրթական այլ ծառայություններ ստանալու նպատակով` դրանց համար նախատեսված հաստատություններում:
ՀՀ Նախագահի հրամանագրով, Երևանի օրվա առթիվ, մատաղ սերնդի դաստիարակության գործում ունեցած վաստակի համար Երևանի քաղաքապետարանի աշխատակազմի հանրակրթության վարչության պետ Գայանե Սողոմոնյանին շնորհվել է ՀՀ վաստակավոր մանկավարժի պատվավոր կոչում:
Ոսկան Երևանցու Աստվածաշնչի տպագրությունն ոչ միայն հայագիտական նշանակություն ունի, այլ նաև այն իր ուրույն տեղը համաշխարհային գիտական կյանքում: Ուստի, երբ հայտարարեցինք, որ Ոսկան Երևանցու Աստվածաշնչի առաջին տպագրությանը նվիրված միջազգային գիտաժողովի ծրագիր ենք հղացել, լայն արձագանք եղավ ոչ միայն հայազգի գիտնականների, այլ նաև օտարազգի նշանավոր գիտնականների, հայագետների կողմից՝ Կանադայից, ԱՄՆ-ից, Ֆրանսիայից, Ռուսաստանից, Վրաստանից: Մեծ աշխուժություն նկատվեց նաև մեր` հայազգի գիտնականների շրջանում:
«Լավ է, որ օրենքով չափանիշներ կարձանագրվեն, բայց արդյո՞ք դա նշանակում է, որ մինչև այդ օրենքն ընդունելը՝ մենք կարող ենք ամեն ինչ հախուռն անել, բուհի առաջին դեմքը տարրական պատկերացումներ, տարրական գիտելիքներ պետք է ունենա բուհական կյանքից՝ գոնե բնագիտական ու հումանիտար մասնագիտությունները միմյանցից տարբերելու համար։ Մենք կսպասենք օրենքի նախագծին ու հույս ունենք, որ այս խնդիրներն օրենքով կկարգավորվեն»։
ՀՀ վարչապետ Կարեն Կարապետյանը Կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանին հորդորեց ծրագրերին «թարմ աչքով նայել», քանի որ ոչ նպատակային հատկացումներ չեն արվելու: Այդ մասին վարչապետը նշեց, երբ Մկրտչյանը ներկայացնում էր 2017 թվականի Գիտական և գիտատեխնիկական պետական նպատակային ծրագրին հավանություն տալու մասին նախագիծը: Կարեն Կարեպետյանը հարցրեց, թե ի՞նչ գումարի մասին է խոսք գնում, ինչին ի պատասխան Մկրտչյանը պատասխանեց, որ ընդհանրապես տրամադրվում էր 1 մլրդ 840 մլն դրամ:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն այսօր Երևանի թիվ 3 ավագ դպրոցում ներկա է գտնվել «Աշխարհի ամենամեծ դասը» միջոցառմանը, որը կազմակերպվել է ՄԱԿ-ի մանկական հիմնադրամի (ՅՈՒՆԻՍԵՖ) հայաստանյան գրասենյակի հետ համատեղ:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության Գյումրու «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում տեղի է ունեցել Հայաստանի Հանրապետության անկախության 25-ամյակին, Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության հռչակման և «Ընտանիք» կենտրոնի հոբելյանական տարեդարձերին նվիրված տոնակատարություն:
Սեպտեմբերի 22-ին, Երևանի ֆրանսիական դպրոցը հյուրընկալել էր Հայաստանում Ֆրանսիայի դեսպան Ժան-Ֆրանսուա Շարպանտիեին, ով եկել էր ողջունելու և խրախուսելու նոր ուսումնական տարում Երևանի Ֆրանսիական դպրոցում սովորող 167 աշակերտներին:
Հանրապետության քրդաբնակ համայնքների դպրոցներն ապահովվել են քրդերի կոմպակտ բնակության համայնքներում գործող դպրոցների 1-12-րդ դասարանների համար նախատեսված դասագրքերով:
ԿԳ նախարարի պաշտոնակատար Լևոն Մկրտչյանի մամուլի խոսնակը` Լուսինե Մարգարյանը, պարզաբանում է` այսօր ԶԼՄ-ներում շահարկումների տեղիք տված «ԱՊՀ-ն իմ հայրենիքն է» միջազգային մրցույթի հայտարարության վերաբերյալ:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության պաշտոնական կայքէջում հրապարակվել է «ԱՊՀ-ն իմ հայրենիքն է» միջազգային մրցույթի անցկացման մասին հայտարարություն։
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի պաշտոնակատար Լևոն Մկրտչյանն ընդունել է Համաշխարհային բանկի (ՀԲ) պատվիրակությանը` կրթության ծրագրերի պատասխանատու, «Հայաստանի կրթության բարելավում» (ԿԲԾ) ծրագրի իրականացնող թիմի համաղեկավար Նինո Կուտալաձեի գլխավորությամբ: ՀԲ կրթության թիմն այս օրերին Երևանում է` վերոնշյալ ծրագրի իրականացմանն աջակցելու առաքելությամբ:
Սփյուռքը, Ռուբեն Վարդանյանի բնորոշմամբ, գետոյացված կարգավիճակում է, թեև ինքը շատ լավ հասկանում է՝ այս բառերը ցավալիորեն դառն են հնչելու մեր ականջներին:
Մասիսի երիտասարդները հյուրընկալվեցին Դիլիջանի համայնքային կենտրոնում, որի անդամները կիսվեցին նրանց հետ կրթական եւ այլ ծրագրերի իրականացման ոլորտում ձեռք բերած փորձով: Հանդիպումը կայացավ Adibekyan Family Foundation for Advancement և Scholae Mundi Armenia բարեգործական հիմնադրամների աջակցությամբ:
Ապագայի համալսարաններում մեզանից յուրաքանչյուրն իր համակարգչում ռոբոտ ուսուցիչ կունենա, որը կղեկավարի սովորելու գործընթացը։ Վեց շաբաթական կուրսերը կամ կոդավորման դասընթացները կլինեն այն ամենը, ինչ մեզ անհրաժեշտ կլինի։ Կրթության աշխարհն ամբողջությամբ թվային և անհատականացված կլինի՝ հնարավորություն տալով սովորել համակարգչի օգնությամբ աշխարհի ցանկացած ծայրից։
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն ընդունել է «Սեյվ դը չիլդրեն ինթերնեյշնլ» միջազգային կազմակերպության հայաստանյան ներկայացուցչության պատվիրակությանը և աշխատանքային այցով Հայաստանում գտնվող «Նախաձեռնություն հանուն երեխայի առողջության և կրթության» ծրագրի աջակից` «Մեդիկոր» հիմնադրամի ծրագրի պատասխանատու Ռիկուս Ջասոմետիին:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը երրորդ անգամ հայտարարել է ՀՀ պետական բյուջեի հաշվին իրականացվող գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության ծրագրերում և թեմաներում ընդգրկված բարձր արդյունավետությամբ աշխատող գիտաշխատողներին հավելավճարի տրամադրման հայտերի ընտրության մրցույթ:
Վրաստան կատարած աշխատանքային այցի շրջանակում ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի գլխավորած պատվիրակությունը հանդիպում է ունեցել Վրաստանի կրթության և գիտության նախարար Ալեքսանդր Ջեջելավայի հետ:
ՀՀ անկախության հռչակման 25-ամյակին նվիրված միջոցառումների շրջանակում սեպտեմբերի 14-ին Մոսկվայի Լոմոնոսովի անվ. պետական համալսարանի (ՄՊՀ) պատմության ֆակուլտետի գիտաժողովների սրահում մեկնարկել է «Հայկական սփյուռքն ու հայ-ռուսական հարաբերությունները. պատմություն և այժմեականություն» խորագրով երկօրյա միջազգային գիտաժողովը՝ 16 երկրներից, այդ թվում նաև՝ Հայաստանից, Ֆրանսիայից և ԱՄՆ-ից հրա վիրված 100-ից ավելի հայագետների և գիտության բնագավառի անվանի ներկայացուցիչների մասնակցությամբ:
Մեկնարկել է «Մեղու. հայերենը բոլորի համար» մրցույթը, որին կարող են մասնակցել 3-12-րդ դասարանների բոլոր ցանկացող աշակերտները: Այս տարի մրցույթը տեղի կունենա հոկտեմբերի 27-ին:
«Սա մրցույթի երրորդ փուլն է՝ ներդպրոցական և մարզային փուլերից հետո: Հանրապետական փուլին մասնակցում են մարզերում լավագույն ճանաչված ներկայացուցիչները: Միայն մասնակից չունենք Արարատի մարզից, որտեղ ոչ ոք հաղթող չի ճանաչվել»,- նշել է Սյուզաննա Մակյանը՝ տեղեկացնելով, որ մրցույթը կանցկացնեն ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովները /«Տարվա լավագույն ուսուցիչ» մրցույթի հանձնաժողովի նախագահ՝ ԿԳ նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյան, «Տարվա լավագույն տնօրեն»՝ ԿԱԻ տնօրեն Նորայր Ղուկասյան, «Տարվա լավագույն դաստիարակ»՝ «Կրթական ծրագրերի կենտրոն» ԾԻԳ-ում ծրագրի ղեկավար Կարեն Մելքոնյան/:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի հրամանով հաստատվել է հանրակրթական ուսումնական հաստատության ղեկավարման իրավունք /հավաստագիր/ ստանալու համար վերապատրաստումներ իրականացնող կազմակերպությունների ցանկը: