«Մենք ունենք 13 չափորոշիչ, որոնցից մեկն անգլերենի իմացությունն է, մյուսը՝ ռուսերենի, կան նաև մասնագիտական աշխատանքի, հմտությունների հետ կապված չափորոշիչներ»,- ասաց Ռ. Հայրապետյանը։
Հայաստանի Հանրապետության դպրոցականների թիմը 2 արծաթե և 3 բրոնզե մեդալ է նվաճել 2019թ. օգոստոսի 2-9-ը Հունգարիայի Կեստհեյ քաղաքում «Աստղագիտութուն» առարկայից տեղի ունեցած միջազգային 13-րդ օլիմպիադայում:
ԵՊԲՀ-ն ձեռք է բերել բացառիկ համաձայնություն «Adventist Health Glendale» բժշկական կենտրոնի հետ, և առաջիկայում պատրաստվում է կնքել համագործակցության տարբեր համաձայնագրեր:
Ծնողները և ուսուցիչները մտածում են՝ որպես տանտերեր, և չեն ուզում դուռը բացել այլ երեխաների առջև։ Ո՞րն է լուծումը։ Լուծումը տունը փոխելն է։ Այլ կերպ ասած՝ համակարգը փոխելը։ Մեզ պետք է ոչ թե ներառում, այլ վերառում։ Ներառումը սխալ է, քանի որ այս դեպքում ենթադրվում է, որ պիտի փոխվեն միայն հաշմանդամություն ունեցող երեխաները և նրանց ծնողները։
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրում է:
Այս տարվա բուհերի ընդունելության քննությունները երկար սպասված էին։ Բանն այն է, որ նախորդ 2 տարիներին դիմորդների թիվը նվազել էր, քանի որ 12-ամյա դպրոցական կրթության անցնելու կապակցությամբ շրջանավարտների թիվը նվազել էր։ Հետևաբար՝ հետաքրքիր էր տեսնել, թե ինչ դինամիկա կա դիմորդների թվի առումով։
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արևիկ Անափիոսյանն այսօր ընդունել է սփյուռքահայ ուսուցիչների վերապատրաստման ծրագրի այս տարվա մասնակիցներին:
Իսկապե՞ս ականավոր մանկավարժն իր երեխային հանձնել է այլ ընտանիքի։ Մարիա Մոնթեսորին հանրահայտ իտալացի մանկավարժ, գիտնական և բժիշկ է։ Նրա կողմից առաջարկված երեխաների զարգացման համակարգը ԽՍՀՄ-ում աջակցություն չգտավ, նրա աշխատությունները չթարգմանվեցին, իսկ անունը հայտնի էր միայն նեղ շրջանակներում։
«168 Ժամ» թերթում կրթական թեմաներով սյունակագիր-փորձագետի կարծիքով՝ անհրաժեշտ է մտածել որոշակի թվային գործիքների օգտագործման ուղղությամբ:
Այսօր շատ է խոսվում այն մասին, որ ավելի շատ մարդիկ պետք է դառնան աշխատանք ստեղծողներ, ոչ թե աշխատանքի ընդունվողներ։ Եթե շարունակենք այն տրամաբանությամբ, որ մեզ համար պիտի աշխատատեղեր բացվեն, ապա հեռու չենք գնա։
Ֆիզիկայի միջազգային օլիմպիադայում Հայաստանի թիմը նվաճել է միանգամից հինգ մեդալ` հինգ բրոնզ:
Այսօր՝ հուլիսի 4-ին, Արցախի Հանրապետության Նախագահի նստավայրում տեղի է ունեցել Արցախի պետական և Շուշիի տեխնոլոգիական համալսարանների 2018 թվականին գերազանցությամբ ավարտած շուրջ 102 շրջանավարտների դիպլոմների հանձնման և պարգևատրման հանդիսավոր արարողություն:
Հայաստանում բնագիտական առարկաների վիճակն այնքան է վատացել, որ, եթե հենց այսօր կտրուկ քայլեր չարվեն, ապա առաջիկա տարիներին հարյուրավոր դպրոցներում ուսուցիչների պակաս ենք ունենալու։
Նոր ժամանակներում անհրաժեշտ են դասավանդաման նոր մեթոդներ, և այն վերափոխումները, որոնք այսօր տեղի են ունենում Հայաստանի Հանրապետության կրթության ոլորտում, միտված են դրան:
Համաշխարհային փորձը ցույց է տալիս, որ կրթության ոլորտում ներդրումները ցանկալի արդյունք են տալիս, երբ երկրում առկա է տնտեսական զարգացում և անհավասարությունների ցածր մակարդակ։ Եթե երկրի տնտեսական վիճակը վատ է, ապա ուսուցիչների աշխատավարձը ցածր է լինում, ուսուցիչ դառնալու ցանկությունը նվազում է։ Տնտեսապես թույլ երկրներում նաև մեծ է ծնողների անտարբերությունը կրթության նկատմամբ։
«Ունենք մասնագիտություններ, որոնց ուղղությամբ նույնիսկ անվճար տեղերը դեռ չեն լրացվել, միջուկային ռեակտորների ֆիզիկան է, երկրաբանությունը, աստվածաբանությունը: Կան նաև կրթական ծրագրեր, որտեղ դիմորդները շատ չեն՝ քիմիա և սննդի արդյունաբերություն»,-ասաց Արմեն Սարգսյանը:
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի 2019 թվականի հունիսի 24-ի թիվ 155-Ա/2 հրամանով հաստատվել է «Պետական հավատարմագրում չունեցող միջին մասնագիտական կրթական ծրագրով կրթություն ստացած անձանց պետական ամփոփիչ ատեստավորման քննությունների կազմակերպման» ընթացակարգը:
Վերջին շրջանում շատ է խոսվում 12-ամյա դպրոցական կրթության անարդյունավետության մասին։ Այդ մասին խոսում են ոչ միայն ծնողները, աշակերտները, այլև ոլորտի մասնագետները, ուսուցիչները։ Նախարարությունը հայտարարում է, որ ուսման տևողության կրճատման մասին խոսք լինել չի կարող։ Բայց բանն այն է, որ խնդիրն առկա է, և չպետք է անտեսենք։
ՀՀ ազգային ժողովի «Լուսավոր Հայաստան» խմբակցությունն առաջարկում է, որ բուհերում և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատություններում ուսումնառության ընթացքում 3-րդ կարգի հաշմանդամության կարգավիճակ ստացած անձինք ուսումն անվճար շարունակելու հնարավորություն ստանան:
Հայ օգնության ֆոնդը 2019-2020 ուսումնական տարվա համար բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների ուսանողների համար հայտարարում է կրթաթոշակների մրցույթներ: Մրցույթների վերաբերյալ մանրամասն տեղեկատվությանը կարելի է ծանոթանալ կցված հայտարարություններից:
Մեր օրերի վտանգավոր մանիպուլյացիաներից մեկն այն է, որ պետք չէ շատ մտածել գիտելիքների մասին, քանի որ կարող ենք Գուգլից օգտվել։ Բայց Գուգլի ամենագետ լինելը չի նշանակում, որ մենք կարող ենք չիմանալ։
Ուսանողների ուսման վարձը եկամտային հարկով փոխհատուցելու նախագծով սահմանված արտոնությունը կվերաբերի միայն մագիստրատուրայի և ասպիրանտուրայի սովորողներին: Նախագիծը ԱԺ կրթության, գիտության հարցերով մշտական հանձնաժողովում ստացել է դրական եզրակացություն և կքննարկվի լիագումար նիստում:
Կարծում եմ՝ ինստիտուցիոնալ և ժողովրդավարական գործընթացների առումով կուսակցությունը բավականին լավ հիմքերի վրա է:
Երևանը, Շիրակի և Արագածոտնի մարզերը սեպտեմբեր ամսից կանցնեն համընդհանուր ներառական կրթության: Այս մասին ասյօր ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի և Ֆինանսավարկային և բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովների համատեղ նիստի ընթացքում ասաց նախարար Արայիկ Հարությունյանը:
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանն այսօր Երևանի Սամվել Գևորգյանի անվան թիվ 189 ավագ դպրոցում տեղակայված քննական կենտրոնում ներկա է գտնվել «Ֆիզիկա» առարկայի միասնական քննությանը: Հայաստանի Հանրապետությունում և Արցախում ֆիզիկայի միասնական քննության համար հայտագրված 1460 դիմորդներից 174-ը քննություն էին հանձնում այս դպրոցում:
2019թ. մայիսի 15-ից մեկնարկել է Երևանի պետական հանրակրթական դպրոցներում առաջին դասարանցիների հերթագրման առցանց համակարգը, որը ներդրվել է բոլոր երեխաների համար դպրոցում գրանցելու հավասար մեկնարկային պայմանների երաշխավորման, կոռուպցիոն ռիսկերի բացառման, որոշ դպրոցների թերբեռնվածության կամ գերբեռնվածության խնդիրները լուծելու նպատակով։
Այսպիսով, առանց մանրակրկիտ վերլուծությունների, կարելի է ասել, որ Հայոց լեզվի կենտրոնացված քննությունների արդյունքներն արժանահավատ չեն։ Ճիշտ է, այս քննությունը փորձնական էր, բայց ամեն դեպքում կարևոր էր, որ սկիզբը լավ դրվեր։ Ինչո՞ւ ունեցանք այսպիսի պատկեր։
«Ակնհայտ է, որ ավարտական քննություններով դպրոցների աշխատանքի որակը չափելու համար չի տալիս իրական պատկերը։ Մենք տեսանք, որ այս ընթացքում աշակերտների մեծ մասը պարապում էր»։
Մայրաքաղաքի 30 դպրոցներում առաջիկա սեպտեմբերից կմեկնարկի պիլոտային անվճար ծրագիր: «Արմենպրես»-ի հետ զրույցում Երևանի քաղաքապետի մամուլի խոսնակ Հակոբ Կարապետյանն ասաց, որ մուտքը տվյալ դպրոցներ կլինի անցաքարտերով: «Ընտրվել են ամենախիտ դպրոցները:
Գնահատման և թեստավորման կենտրոնը տեղեկացնում է, որ հունիսի 4-ին շրջանավարտ -դիմորդները հանձնելու են աշխարհագրություն, կենսաբանություն և համաշխարհային պատմություն առարկաները: