Նիկոլ Փաշինյանի հրաժարականը պահանջելը «պարտադրա՞նք է», թե՞ ՀՀ հպարտ քաղաքացու իրավունք. դատարանը դեռ որոշում չունի

Ռուսաստանաբնակ Արսեն Միրիջանյանի գործով դատավարությունը թեև մոտեցել է ավարտին, սակայն դատական ակտը դեռևս չի հրապարակվել. Երևան քաղաքի ընդհանուր իրավասության դատարանում դատավոր Կարեն Ֆարխոյանի նախագահությամբ երեկ տեղի ունեցած դատական նիստին պետք է հաջորդեր դատական ակտի հրապարակումը, սակայն այն անհասկանալի պատճառներով հետաձգվեց:

Մեղադրական եզրակացության համառոտ բովանդակության համաձայն՝ Արսեն Ալբերտի Միրիջանյանին մեղադրանք է առաջադրվել այն բանի համար, որ նա 2020 թվականի նոյեմբերի 30-ին իր էլեկտրոնային փոստով Հայաստանի Հանրապետության վարչապետին հասցեագրված էլեկտրոնային նամակով բռնություն գործադրելու սպառնալիքի միջոցով պարտադրել է նրա լիազորություններից բխող գործողություն կատարել՝ այն է՝ հրաժարական տալ և թողնել ՀՀ վարչապետի պաշտոնը, որն ուղղված չի եղել իշխանության յուրացնելուն:

Իսկ Արսեն Միրիջանյանն ավելի վաղ պատմել էր՝ Նիկոլ Փաշինյանին նամակ է գրել  44–օրյա պատերազմի առնչությամբ:

Օրերս Արսեն Միրիջանյանի պաշտպան Ռուբեն Մելիքյանը ֆեյսբուքյան գրառմամբ դարձյալ պարզաբանել էր.

Կարդացեք նաև

«Այս գործի առանձնահատկությունն այն է, որ դատախազությունը «հնարել է» քրեական օրենսգրքով չնախատեսված նոր հանցակազմ, այն է՝ «վարչապետին պարտադրելը», և այն մեղսագրել է վստահորդիս։ Ըստ մեղադրանքի՝ վստահորդս վարչապետին «պարտադրել է» հրաժարական տալ՝ 44-օրյա պատերազմում նրա պատճառով մեր կրած ծանր պարտության համար։

Մոսկվայաբնակ Արսեն Միրիջանյանը ողջ պատերազմի ընթացքում և դրանից հետո մեծածավալ օգնություն է ուղարկել Հայրենիք, և հիմա նրան նախկին քրօր 301.1 հոդվածով դատում են պարտության թիվ մեկ պատասխանատուին հրաժարական տալու «պարտադրանքի» համար»:

Մինչ հաջորդ դատական նիստի օրը պարզ կլինի, փաստաբան Ռուբեն Մելիքյանը 168.am-ի հետ զրույցում գործին առնչվող մի քանի դիտարկումներ արեց՝ պաշտպանական ճառի մի քանի շեշտադրումներին անդրադառնալով. «Այս հոդվածն առաջին անգամ է կիրառվում, և, մեր պատկերացմամբ՝ կիրառվում է բացարձակ սխալ փաստերի վրա: Դատարանում պաշտպանական ճառում ներկայացրի 3 պատճառ, որոնցից յուրաքանչյուրը բավարար էր հաստատելու համար, որ ուղղակի դատախազության կողմից ներկայացված փաստերը չեն համապատասխանում ՔՕ այս հոդվածի չափանիշներին:

Ամենապարզ օրինակը՝ հոդվածում խոսվում է կառավարության նկատմամբ պարտադրանքի մասին, բայց մենք գործ ունենք «վարչապետի» հետ: Ակնհայտ է, որ Քրեական օրենսգիրքն այստեղ նկատի ունի ինստիտուտը, այլ ոչ թե այդ ինստիտուտի որևէ անձը:

Երկրորդը՝ ինչ է «պարտադրել», ըստ դատախազության. պարտադրել է հրաժարական տալ: Օրենքը պահանջում է, որ դա լինի լիազորություններից բխող որևէ գործողություն: Մենք պնդում ենք՝ հրաժարական տալը ցանկացած աշխատողի, ծառայողի, այդ թվում՝ պետական ծառայողի սուբյեկտիվ իրավունքն է, բայց ոչ լիազորությունը, որովհետև չունի պետաիշխանական բնույթ և ներգործություն այլ անձանց նկատմամբ:

Դատախազությունը ցույց չի տվել, որտեղ է այդ լիազորությունը նշված, որովհետև այն գոյություն չունի:

Երրորդը վերաբերում է նրան, որ սպառնալիքը, որը վերագրվում է, դատախազությունն ընդունել է, որ այն իրական չէ, իրագործելի չի եղել, բայց ասել է, որ այս հոդվածով իրական լինելու պահանջ էլ չկա:

Մենք բերեցինք օրինակներ այլ հոդվածներից, որտեղ նույնպես «իրական» բառը չկա, սակայն դատական պրակտիկան միանշանակ ճանապարհով է գնացել, և բոլոր դեպքերում, երբ «սպառնալիք» բառն է ՔՕ-ում օգտագործվում, որպես դրա պայման դիտել է, որ այն պետք է լինի իրական: Քրեական իրավունքում ոչ իրական սպառնալիքը որևէ կերպ հանցակազմ չի պարունակում»:

Ռուբեն Մելիքյանը պնդեց՝ այս երեք փաստարկներից որևէ մեկի հետ համաձայնելու դեպքում, պետք է կայացվի արդարացման դատական ակտ, սակայն պատրանքներ չունեն, հասկանում են՝ գործն ունի ավելի լայն համատեքստ՝ «վերաբերում է մարդու, որն ունի բացարձակ վերահսկողություն դատական իշխանության նկատմամբ»:

Տեսանյութեր

Լրահոս