Վերջին շրջանում շատ է քննարկվում Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին օրենքի փոփոխության նախագիծը, որի հիմնավորման մեջ ներկայացված չէ, թե ինչ հետազոտություններ, վիճակագրական տվյալներ, միջազգային փորձի ուսումնասիրություն է ընկած հիմքում:
«Հանրային ազդարար» իրավապաշտպան հասարակական կազմակերպության նախագահ Սեմեոն Բաբայանն առաջիկայում պատրաստվում է նստացույց իրականացնել՝ պահանջելով հանրակրթական դպրոցներից հեռացնել 3-րդ դասարանի Մայրենի լեզվի դասագիրքը։
UWC Դիլիջանը հիմնադրվել է բարերարներ Ռուբեն Վարդանյանի ու Վերոնիկա Զոնաբենդի կողմից, որոնց համար կրթությունը միշտ ունեցել է առաջնահերթ նշանակություն: Նրանց տեսլականն էր Հայաստանի՝ որպես միջազգային կրթական և մշակութային կենտրոնի զարգացումը: UWC Դիլիջանի շնորհիվ հայ երեխաները ստանում են միջազգային չափանիշներին համապատասխան կրթություն, իսկ Դիլիջանում ուսանած оտարերկրացիները դառնում են Հայաստանի «դեսպանները»:
Այո՛, ռիսկեր և մտավախություններ կան. Փաշինյանը՝ «Ակադեմիական քաղաքի» ստեղծման մասին
«Պրեսսինգ» հաղորդաշարում Սաթիկ Սեյրանյանի հյուրը Երևանի պետական համալսարանի (ԵՊՀ) ուսանողական խորհրդի նախկին նախագահ Խաչիկ Աբաջյանն է։
Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունն առաջարկում է փոփոխություններ կատարել «2023 թվականին Լեռնային Ղարաբաղից բռնի տեղահանված ուսուցիչների օժանդակության ծրագիրը հաստատելու մասին» 2023 թ.-ի հոկտեմբերի 12-ի N 1756-Լ որոշման մեջ
Հիմա ո՞վ է ռուսամետ. հենց ՌԴ ԱԳՆ-ն ասաց՝ հանե՛ք, արագ դասագրքից հանեցիք այդ մասը. Միքայել Բադալյան
2020 թվականին լույս տեսավ Աննա Դավթյանի «Խաննա» վեպը: Վեպը ստեղծվել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության «Աջակցություն ստեղծագործողներին և հետազոտողներին» դրամաշնորհային ծրագրի շրջանակներում: Վեպը բարձր գնահատականի է արժանացել ժամանակակից մի շարք հայ գրողների, գրականագետների, ինչպես նաև ընթերցողների կողմից: Հեղինակն ինքը ևս վեպը համարել է իր լավագույն և ուշագրավ ստեղծագործությունը:
Արդեն շրջանառվում է «Բարձրագույն կրթության եւ գիտության մասին» ՀՀ օրենքի նախագիծը, ըստ որի՝ բուհին տրամադրվող լիցենզիայով սահմանվում է բուհում ուսանողների սահմանային քանակը, որը չի կարող պակաս լինել 4 հազարից: Այս օրենքի ընդունման պարագայում այլեւս չեն գործի այն բուհերը, որոնք ունեն 4 հազարից պակաս ուսանող:
Հայաստանից 10 դիմորդ հնարավորություն ունի սովորելու Ռուսաստանում Գուբկինի անվան Նավթի և գազի պետական համալսարանի բակալավրիատում: Տեղեկությունը հայտնում է «Գազպրոմ Արմենիա» ՓԲԸ–ի մամուլի ծառայությունը։
UWC Դիլիջան միջազգային դպրոցի` 2017թ. շրջանավարտ Սիլվիյա Հովնանյանը NEWS.am–ի հետ զրույցում պատմում է UWC Դիլիջան միջազգային դպրոցում ուսանելու, ստացած գիտելիքների, կրթության ու ուսուցման հիմքում ընկած արժեքների, արտերկրում մասնագիտություն ստանալու ու հայրենիք վերադառնալու որոշում կայացնելու մասին:
Հանրակրթական դպրոցների «Հայոց պատմության» 8-րդ դասարանի հաստատված նոր դասագիրքն ուղղակի խոտան է և՛ տեխնիկական, և՛ գիտական բովանդակության առումով։ Այս մասին Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում ասաց պատմաբան, «Հայոց ցեղասպանության» թանգարան–ինստիտուտի նախկին տնօրեն Հայկ Դեմոյանը։
Հիմնադրվել է Հայաստանի Օքսֆորդի շրջանավարտների բիզնես ակումբը, որի մասնակիցները ղեկավար պաշտոններ են զբաղեցնում ամենատարբեր ոլորտներում՝ ֆինանսներից, հեռահաղորդակցությունից, խորհրդատվությունից մինչ տվյալագիտություն և միջազգային հարաբերություններ։
Փաստաթղթերը ստորագրեցին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանն ու ՀՀ-ում Ֆրանսիայի Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Օլիվիե Դըկոտինյին:
Կարծում եմ՝ ծնողների կարևոր խնդիրներից մեկը երեխային ինքնուրույն դարձնելն է, որ կարողանան հարցեր լուծել։ Բայց եթե երեխայի թիկունքում ոչ ոք չկա՝ ագրեսիվ է դառնում, ու սա կարող է ամբողջ կյանքում դրսևորվել։ Երեխան պետք է իմանա՝ ինչ էլ պատահի իր հետ՝ լավ, թե վատ բան, ծնողին կարող է ասել ու պաշտպանություն ստանալ։ Սա ամենակարևոր կետն է։
«Այդ մրցույթին մասնակցեց մեր խումբը, բայց նախարարությունը գտավ, որ մենք իրենց չափորոշիչներին համապատասխան դասագիրք չենք գրել, որի պատճառով էլ մրցույթում չենք շահել։ Արդյունքը եղավ այն, որ որոշվեց գտնել մի եղանակ, որն էլ առհասարակ դասագիրք չունենալն էր։ Հիմա հարց է ծագում՝ ինչի՞ համար էր այդ հայտարարված մրցույթը, եթե դպրոցական դասագիրք չպետք է մտներ դպրոց, առնվազն սա ինձ համար տարօրինակ է»,- շեշտեց Աշոտ Մելքոնյանը։
Նախարարը նաև տեղեկացրեց, որ Լեռնային Ղարաբաղից բռնի տեղահանված և Հայաստանում հաստատված ավելի քան 500 ուսուցիչ ևս աշխատում է համակարգում:
Երևանի և մարզերի բոլոր դպրոցները մինչև 2026 թվականը պետք է հագեցած լինեն ֆիզիկայի, քիմիայի, կենսաբանության և այլ լաբորատորիաներով:
ՀՀ թիմից բրոնզե մեդալի է արժանացել «Ֆոտոն» վարժարանի սան Գևորգ Գրիգորյանը, իսկ Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոցի սաներ Էդուարդ Արզումանյանը ու Սևակ Եգորյանը՝ գովասանագրերի։
ԿԳՄՍ նախարարի հրամանով հաստատվել են 2024 թվականի 3-րդ քննաշրջանի դրսեկության ձևով (էքստեռն) ավարտական քննությունների կազմակերպման և անցկացման աշխատակարգը և ժամանակացույցը:
Դպրոցներում և քոլեջներում սովորող այն անձինք, որոնց 18 տարին լրացել է, օրենքով տարկետում կստանան մինչև իրենց ուսումնառության ավարտի օրը:
«Այստեղ հաց, այստեղ կաց» Փաշինյանի թեզը նույն սերիայից է, ինչ «Արարատը հանենք, Արագածը դնենք», կամ «արգելոց» բառը լավը չէ, եկեք փոխենք»։ Սրանք ի՞նչ երկրի ղեկավարի քննարկելու թեմաներ են։
Նիկոլ Փաշինյանի դասախոսության մյուս հատվածները շատ ավելի վտանգավոր ու քայքայիչ մտքեր էին պարունակում։
«Եթե նույն տրամաբանությամբ շարունակենք, ապա եկեք բոլոր դասագրքերը հանենք և այդպես շարունակենք կրթական գործընթացը, սա էլ է հնարավոր, բայց այդ դեպքում ի՞նչ կունենանք, կունենանք դեգրադացվող հասարակություն, ընդ որում՝ արագ տեմպերով։ Հիմա տեմպերը մի քիչ դանդաղում են, որովհետև որոշ առարկաների դեպքում դեռ դասագրքեր կան, դրանց որակի մասին դեռևս չենք խոսում, որովհետև այնպես չէ, որ դպրոցներ մտած դասագրքերն ունեն այն որակը, որին մենք երազում էինք հասնել»,- հավելեց Ատոմ Մխիթարյանը։
Ժամանակն է, որ Տնտեսագիտական համալսարանը դիրքավորվի որպես միջազգային. Ատոմ Մարգարյան
Հայաստանում 2024-2025 ուսումնական տարում հանրակրթական դպրոցների 2-րդ, 5-րդ և 7-րդ դասարաններում ներդրվել է պետական կրթական նոր չափորոշիչը։
Ուսուցիչների հերթական վերապատրաստման և ատեստավորման գործընթացն առաջին անգամ իրականացվում է մասնագիտական կարիքի գնահատման արդյունքների հիման վրա՝ համաձայն նոր կարգի:
Գործընթացը շարունակվում է և կավարտվի մինչև սեպտեմբերի 15-ը:
Ժամանակակից կրթությունը պետք է լինի հարմարեցված ու ճկուն՝ համապատասխանելու 21-րդ դարի արագ փոփոխվող պահանջներին: Ահա որոշ առանցքային սկզբունքներ, որոնք կարող են ձևավորել ժամանակակից կրթության մոտեցումները.
Նրա խոսքով` նախարարությունը հատուկ վերապատրաստում է կազմակերպել «Հայոց պատմություն» առարկան 10–րդ դասարանում դասավանդող 1500 ուսուցիչների համար։