«Միքելանջելո եւ Սեբաստիանո» ցուցահանդեսը, որը պատմում է Վերածննդի իտալացի վարպետների ակտիվ համագործակցության մասին, մարտի 15-ին բացվում է Լոնդոնի Ազգային պատկերասրահում։
«Ժամանակին արձանը տեղադրվել է Իսահակյան 28 հասցեում գտնվող շենքի հետնամասում: Շենքը ռուսական П տառի տեսքն ուներ, հետագայում նրա բաց հատվածը ևս փակվեց, ու Քոչարի ստեղծագործությունը հայտնվեց փակ տարածքում՝ զրկվելով նախկինում ունեցած իր գրավչությունից»:
«Էյնշտեյնն ասում էր՝ Դոստոևսկին ինձ ավելի շատ բան է տվել, քան բոլոր գիտնականներն ու մտավորականները՝ միասին վերցրած, իսկ ահա կինոն ինձ համար նույն նշանակությունն ունի, ինչ Դոստոևսկին Էյնշտեյնի համար»,- մի առիթով այսպես է բնորոշել իր և կինեմատոգրաֆի կապը համաշխարհային կինոյի հսկաներից մեկը՝ մեր հայրենակից Արտավազդ Փելեշյանը:
Հայերս եվրոպական քաղաքակրթության կարևոր մասն ենք, և երբ բարձրաձայնում ենք, որ առաջինն ենք քրիստոնեությունն ընդունել, պետք է հստակ հասկանանք, որ մենք էլ աշխարհին ասելիք ունենք:
Առաջին անգամ Վահագն Հայրապետյանի «NEW YORK – ԵՐԵՎԱՆ» ջազային կվինտետը նոր երաժշտական երկխոսությամբ ելույթ կունենա Հայաստանի պետական կամերային նվագախմբի հետ:
Մարտի 7-ից ռեժիսոր Աննա Արևշատյանի «Բարի լույս» ֆիլմը կարելի է դիտել Երևանի բոլոր կինոդահլիճներում:
«Ռոք փառատոնը գալիս է ավելի գունազարդելու մեր գարունը: Այսուհետ մեր գարունները կազդարարվեն ռոքային մեկնարկով, որովհետև նախատեսվում է փառատոնն անցկացնել ամեն տարի գարնանը: Ինչո՞ւ ռոք փառատոն, որովհետև ռոքը երիտասարդություն է, ազատ մտածողություն, այն ազատությունը, որին ձգտում ենք բոլորս: Ուրախ եմ, որ դրսից այդքան շատ խմբեր են գալու: Ուրախ եմ, որ համերգները կանցնեն ոչ միայն դահլիճներում, այլ նաև բացօթյա ֆորմատով»,- նշում է ՀՀ մշակույթի նախարար Արմեն Ամիրյանը:
«Հայաստանում որևէ բանի դեմ իրականում չեն պայքարում՝ ո՛չ կապիտալիզմի, ո՛չ միաբևեռության: Այստեղ կա մարդկանց մի խումբ, որ մտածում են անդադար հարստանալու մասին, իսկ մնացած մասն ուղղակի փախնում են աղքատության ճիրաններից: Սա կապիտալիզմի նոր լիբերալ իդեոլոգիայի արդյունք է, որին դիմադրող արժեքներ պարզապես չեն ստեղծվում, այսինքն ՝միակ և իշխող իդեոլոգիան չի կարողանում ինքնաքննադատության ենթարկվել, հասկանալու համար, որ սխալներն իր ներսում են, որի արդյունքում էլ և սկսում են կեղծ թիրախներ փնտրել»:
Նախագահ Սերժ Սարգսյանն այսօր շնորհավորական ուղերձ է հղել Հայաստանի Հանրապետության ժողովրդական արտիստ, թավջութակահարուհի Մեդեա Աբրահամյանին ծննդյան 85-րդ տարեդարձի առթիվ՝ մաղթելով առողջություն, արևշատություն և նոր ձեռքբերումներ:
«Եթե վիճակն այդքան անհուսալի լիներ, ես այս երկրում չէի ապրի։ Ես հույսս երբեք չեմ կորցնում։ Մտածում եմ, որ մի օր այս ամեն ինչի ելքը պետք է գտնվի։ Ելքը ճիշտ օրենքներ ընդունելն է և այդ օրենքները կիրառելը»։
Խուզարկությամբ մարիխուանա հայտնաբերվեց:
Մարտի 6-ին Արամ Խաչատրյանի համերգասրահում կայացավ ՀՀ և ԼՀՂ երիտասարդ տաղանդավոր երաժիշտների զարգացման նպատակային ծրագրում ընդգրկված սաների առաջին սիմֆոնիկ համերգը: Համերգը կրում էր «Վարպետները կերտում են վարպետներ» խորագիրը և, չնայած երաժիշտ-կատարողների երիտասարդ տարիքին, հանդիսատեսին իսկապես ներկայացվեց «վարպետին» վայել բարդ և հագեցված համերգային ծրագիր:
«Հայաստանի փոքրիկ երգիչներ» երգչախումբը առաջարկ է ստացել ճապոնական հայտնի «JVC Kenwood Victor Entertainment Corporation» կազմակերպությունից` ձայնագրել ճապոնական երգերի խտասալիկ:
ՀՀ մշակույթի նախարարությունը խոր վշտով տեղեկացնում է, որ մարտի 6-ին, 65 տարեկան հասակում, կյանքից հեռացել է ջութակահար, մանկավարժ Աշոտ Ճենտերեջյանը:
Հայաստանի մշակույթի նախարարության և Ճապոնիայի միջազգային համագործակցության գործակալության (JICA) համագործակցությամբ մարտի 2-ին և 3-ին Երևանում կայացած հանդիպման շրջանակում կազմակերպվել է լավաշ թխելու և այն հյուրասիրելու արարողություն, ցուցադրվել են հայկական տարազներ, ելույթ է ունեցել Ստվերների թատրոնը, ներկայացվել է «Հայաստանի 10 պատմական քաղաքները» բացիկների փաթեթը:
«Կնոջ դիտանկյունը, որը կարող է լինել նոր, թարմ, այլ է, քան այն, ինչ տղամարդը 100 տարվա ընթացքում ստեղծել է: Պետք է ճիշտ պատմության, ճիշտ հերոսի միջոցով տալ կնոջ դիտանկյունը, և ամեն ինչ կհաջողվի»:
«Համարելով, որ Աստված ամբողջ աշխարհը ստեղծել է բոլորիս համար, միևնույն է, ինձ այստեղ` Հայաստանում եմ լավ զգում։ Միգուցե դա նրանից է, որ, երբ ղարաբաղյան շարժումը եղավ, մերոնք գնացին Ղարաբաղ, երբ բոլորը փախչում էին այնտեղից»։
Աշխարհահռչակ նկարիչ Մարկ Շագալի (1887 – 1985) գունավոր վիմատիպ նկարները դարձել են մարտի 2-ին Նյու Յորքում Swann Auction Galleries աճուրդի գլխավոր օբյեկտը, աճուրդ, որը նվիրված էր XIX եւ XX դարերի արվեստին։
Պատկերացնո՞ւմ եք, թե ինչ էր կատարվում իմ հոգում։ Ես, որ երբեք չեմ վախեցել քննություններից, այդ քննության օրը դարձել էի նյարդերի մի կծիկ։ Ամաչում էի հանձնաժողովի անդամներից։
Սիրեցի այդ գործիքը, սովորեցի նվագել և ժամանակի ընթացքում այն փոխարինեցի այլ հարվածային գործիքներով՝ դհոլ, կախոն…
Երեխայի հոգևոր դեռ չկայացած աշխարհը շատ խոցելի է: Եթե որոշում ընդունվի, որ այս առարկան պետք է լինի հանրակրթական դպրոցներում, ապա ամենասկզբից երեխան պետք է իմունիտետ ձեռք բերի, որպեսզի կարողանա այդ երևույթն իր համար անցնցում ընկալել, որպեսզի դա չդառնա մի ամբողջ կյանքի դժբախտությունը, թե մենք այսպիսի դժբախտ ազգ ենք, որ սա մեր ճակատագիրն էր, հայի բախտը, և մենք այլևս ոչ մի լուսավոր բան չենք ունեցել, քանի որ մեր պատմության մեջ այսպիսի սև էջ է եղել:
Ավստրիացի հռչակավոր գեղանկարիչ Գուստավ Քլիմթի վրձնի «Գյուղական այգի» (Bauerngarten) նկարը վաճառվել է գրեթե 60 միլիոն դոլարով:
1 միլիոն 200.000 եվրո բյուջե ունեցող «Բրավո Վիրտուոզ» ֆիլմի փակ ցուցադրությանը հաջորդած մամլո ասուլիսի ժամանակ հանկարծ «պարզվեց», որ մենք բոլորս սեքսի արդյունք ենք, որ հումորն ամենահասկանալի լեզուն է և որ լրագողներս էլ կարող ենք երբեմն լինել ձանձրալի… Դե, այնքա՜ն ձանձրալի, որ դերակատարն ինքն է հնչեցնում առաջին և ամենատարծված հարցը. «Ո՞րն է ֆիլմի մեսիջը»: Սակայն ամեն ինչ հերթով:
«Մենք սկսում ենք լիամետրաժ ֆիլմ՝ երկու լոռեցի տղաների մասին, որոնց կոկորդը թասիբով է լցված: Նրանք վրեժ լուծելու, պատիվը վերականգնելու համար հասնում են մինչև Մոսկվա: Ճանապարհին հանդիպում են մեծ դժվարությունների, արգելքների, որոնք հաղթահարում են տղամարդավարի: Ֆիլմի հերոսները գյուղացու այն տեսակն են ներկայացնում, որն այսօր կամ մոռացված է, կամ արհամարհված»:
«Էյնշտեյնն իր հարաբերականության տեսությամբ առաջարկեց տիեզերքի մի մոդել, որ դեռ մանկապարտեզից ենք սովորում՝ պլյուսի (+) կողքին միշտ կա մինուս (-)։ Էյնշտեյնը Տիեզերքն այսպես դիտարկեց՝ ձգողականության ուժը հանգեցնում է սեղմվելուն, հետևաբար՝ պայթելուն, ինչը նշանակում է, որ Տիեզերքը մի օր կոչնչանա։ Բայց Էյնշտեյնը պլյուս-մինուսի կողքին՝ աբստրակտ՝ «տիեզերական հաստատունի» նշանը դրեց։ Ամերիկացի գիտնական Էդվին Հաբբլն այլ տեսություն առաջ քաշեց՝ Տիեզերքը լայնանալու հատկություն ունի։ Այդ ժամանակ Էյնշտեյնը հրաժարվեց իր «տիեզերական հաստատունից»՝ ասելով, որ դա իր կյանքի ամենամեծ սխալն էր»։
«Գրքից տպավորությունս այնպիսին է, կարծես փելեշյանական տիեզերքն անվերջանալի է։ Քաջ գիտակցելով, որ տիեզերքն, այնուամենայնիվ, սահմանափակ է, Փելեշյանը կարողանում է մեզ ստիպել մտածելու անվերջության մեջ և հենց այդ անվերջությունն է, որ կոչվում է իրական արվեստ։ Դրա մեջ մենք փորձում ենք անսահմանափակ երազել և երազները իրականություն դարձնել։ Կարծում եմ, որքան էլ ձևակերպումներ բարձրաձայնենք, վերջնական գնահատական Փելեշյանին չենք կարող տալ»,- նշեց ՀՀ մշակույթի նախարար Արմեն Ամիրյանը։
Դա իմ առաջին դերն էր կինոյում, և ես մասնագիտական իմ առաջին փորձը կինոյում հենց այդ ֆիլմի շնորհիվ եմ ձեռք բերել: Ցավոք, ֆիլմը շատ հանդիսատես չունեցավ, սակայն իմ մասնագիտական շրջանակում կերպարս կարծես թե սիրվեց, ինչի արդյունքում հետագա քայլերս ավելի զգույշ ու կշռադատված դարձան:
Նախագահ Սերժ Սարգսյանն այսօր շնորհավորական ուղերձ է հղել Հայաստանի Հանրապետության ժողովրդական արտիստ, ռեժիսոր, սցենարիստ Ալբերտ Մկրտչյանին ծննդյան 80-րդ տարեդարձի առթիվ՝ մաղթելով առողջություն, ստեղծագործական նորանոր ձեռքբերումներ:
41-ամյա Քեյսի Աֆլեքը, որ գլխավոր դերն է խաղացել «Մանչեսթր ծովափին» ֆիլմում, «Օսկարի» է արժանեցել «Լավագույն դերասան» անվանակարգում:
«Կարծում եմ՝ վաղուց արդեն չկան այնպիսի տղամարդկային գործեր, որ կինը չի կարողանում անել: Մեկ-երկու դար առաջ գուցե նման խնդիր կար, բայց ոչ այսօր: Չասեմ, որ գրելու տարածքն էլ անիմաստ պայքարի գոտի չի, թե՝ եկեք տեսնենք՝ ով ինչ կարող է անել, ինչ՝ ոչ: Գրականությունը շատ ավելի հետաքրքիր տեղ է»: