«Մի թատրոնի համար երեք անգամ հայտարարություն են տալիս, թեկնածուին համապատասխան մրցույթի նորմեր հայտարարում: Առանց խորհրդակցելու են նորին նշանակել ԺՊ: Եթե թվում է, որ թատրոնն իրենց պետք է նվիրենք՝ չարաչար սխալվում են»:
Նորվեգիայում էքսպրեսիոնիստ Էդվարդ Մունկի վեց գործեր են կորել Ստեներսենի հավաքածուից: Այս մասին իր հետաքննության մեջ հայտնում է Dagbladet հրատարակությունը:
«Արմենպրես» լրատվական գործակալության «Երևանյան բեսթսելեր» հեղինակային նախագիծն այս շաբաթ ներկայացնում է փաստավավերագրական ստեղծագործությունների լավագույն տասնյակը:
«Մենք անելու ենք առավելագույնը, որպեսզի կինոյի կառավարումը օպտիմալիզացվի, կիրառվի կառավարման նոր, արդյունավետ մոդել։ Սա տևական պայքար է, բայց մենք բավարար կամք և ուժ ունենք՝ այն մինչև վերջ տանելու»:
«Այս երկու տարիներին մոտիկից շփվելով Կոնստանտին Օրբելյանի հետ՝ պարզապես ոչ թե զարմացած, այլ ապշած եմ: Գեղարվեստական խնդիրները թատրոնում ճիշտ հիմքերի վրա դնել ու լուծել նա անկարող է: Այսպիսի հեղհեղուկ պատկերացումների տեր անձնավորություն իմ կյանքում չի պատահել»:
«Ինչ եկել ենք՝ Կոնստանտին Օրբելյանի գործը ժառանգել ենք: Սա ամիսներ է տևում: Օպերային թատրոնն ազգային արժեք է, ցանկացած քայլ պետք է իրոք մինչև վերջ կարողանանք ուսումնասիրել»:
Կառավարության կառուցվածքի փոփոխությունների նախագծի համաձայն՝ Մշակույթի, սպորտի ու երիտասարդության նախարարությունը կմիավորվի Կրթության և գիտության նախարարությանը։
Թե ինչպես ընթացան ու իրականացվեցին 2017թ. Օձունի եկեղեցում վերականգնողական աշխատանքները և հիմա ինչ գնահատական կարելի է տալ այս ամենին, ապա պատասխանը մեկն է. խայտառակ վերականգնողական աշխատանքներ:
ՀՀ մշակույթի նախարարությունը պետական միջոցների բաշխման թափանցիկ և մրցակցային համակարգի ներդրման, արվեստի տարբեր բնագավառների համաչափ զարգացման, ազատ և մասնակցային մշակութային դաշտի կառուցման նպատակով որոշում է կայացրել պատվերով իրականացվող մշակութային ծրագրերը հաստատել մրցութային կարգով:
Գյումրու Վարդան Աճեմյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոնը 2018 թվականին, նախորդ տարվա համեմատ, մոտ 20 հազարից ավելի հանդիսատես է ունեցել:
«Վերջերս, երբ հանդիպեցի Մշակույթի փոխնախարար տիկին Ղարիբյանին, հարցրեցի, թե՝ տեղյա՞կ եք, որ ամեն ինչ անօրինական է, պատասխանեց, որ՝ այո, բայց խնդրում ենք, մի քիչ համբերեք, հիմա մենք ոչինչ չենք կարող անել, որովհետև վարչապետը չի թողնում: Չգիտեմ՝ դա ինչքանով է ճիշտ կամ սխալ, բայց ինձ նման կերպ պատասխանեցին»
Օրերս «Զբոսավարների, երիտասարդ գիտաշխատողների, ասպիրանտների և հայցորդների համար մասնագիտական զարգացման և գիտելիքների խորացման ծրագրի» շրջանակում Մ. Մաշտոցի անվան Մատենադարանում դասախոսությամբ հանդես եկավ բանասիրական գիտությունների թեկնածու, ԵՊՀ դոցենտ Վահագն Զաքարյանը:
«Հայաստանում առերեսվում ենք մի իրավիճակի հետ, երբ ներքին օղակների չինովնիկները բոյկոտում են բարձրագույն իշխանության հրահանգներն ու որոշումները։ Պարզ ասած՝ Հայաստանում այսօր չի գործում գործադիր իշխանության ուղղահայացը։ Ու դա շատ մտահոգիչ է»
Երուսաղեմի աստվածաշնչյան երկրների թանգարանում առաջին անգամ կցուցադրվեն հնությունների կողոպտիչներից փրկված արժեքավոր հնագիտական գտածոներ:
«Երեկվանից մի դեպք եմ հիշում. Երկրորդ համաշխարհային պատերազմի ժամանակ, երբ Չերչիլին դիմում ու ասում են, որ ռազմական ծախսերը շատ են, եկեք որոշ տեղերի բյուջեից, այդ թվում՝ Մշակույթի նախարարությունից կտրենք, Չերչիլը պատասխանում է՝ բա այս պատերազմն ինչի՞ համար է, եթե մշակույթի բյուջեն պետք է կրճատենք»:
Երևանի ավագանու «Իմ քայլը» դաշինքի անդամ, Հովհաննես Թումանյանի թանգարանի տնօրեն Նարինե Թուխիկյանը 168.am-ի հետ զրույցում անդրադառնալով Մշակույթի նախարարության օպտիմալացմանը, կարծիք հայտնեց, որ այն կառուցվածքը, որով նախարարությունը գործում է արդեն տասնամյակներ, արդյունավետ չէ, քանի որ այն բյուրոկրատական, վարչական կառույց է, որը չի կարող շատ բաներ անել, քանի որ ունի նման կառուցվածք։
«Արմենպրես» լրատվական գործակալության «Երևանյան բեսթսելեր» հեղինակային նախագիծն այս շաբաթ ներկայացնում է մանկական գեղարվեստական ստեղծագործությունների լավագույն տասնյակը՝ ըստ նոյեմբերի վաճառքի տվյալների:
«Ամբողջ Եվրոպայում գործում է «մեկնած ձեռքի» սկզբունքը՝ պետությունը մեկնած ձեռքն է մշակույթին, որից պահանջում է մեկ բան՝ զարգացնել և պահպանել։ Մշակույթը չի կարելի բաժանել և տալ ինչ-որ գերատեսչության, մշակույթի պահպանումն ու զարգացումը ոչ միայն պետության, այլև՝ ամբողջ հասարակության գործառույթն է, ինչը շատ կարևոր է»,- շեշտեց Ռուբեն Բաբայանը։
Սոս Սարգսյանի անվան Համազգային թատրոնի դերասանները ցանկանում են իրենց խաղացանկում պահպանել նախկին տնօրեն Վիգեն Չալդրանյանի բեմադրած «Համլետը» և «Սանտա Կրուզը» ներկայացումները:
Սոս Սարգսյանի անվան Համազգային թատրոնը 2019 թվականին հյուրախաղերով հանդես կգա Լիտվայում, Յարոսլավլում, Բրեստում և Ֆինլանդիայում:
Ալեքսանդր Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնում առաջիկայում պրեմիերաներ են սպասվում:
«Հայաստանի փոքրիկ երգիչներ»-ի գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր Տիգրան Հեքեքյանը կարծում է, որ մշակութային դաստիարակությունը պետք է սկսել մանկապարտեզից:
«Եթե մի երկրում ինչ-որ մեկի կինը պետք է նստի և ոտքը ոտքին գցելով որոշի, թե որն է մշակութային արժեք, որը՝ ոչ, ապա այդ երկրում որևէ լավ բան չի կարող տեղի ունենալ։ Այսօր մշակույթը մեզ համար նույնքան կարևոր է, որքան բանակը, եթե բանակն ապահովում է անվտանգությունը, ապա մշակույթը՝ հոգևոր անվտանգությունը»:
Սոս Սարգսյանի անվան Համազգային թատրոնը նոր ղեկավար կազմ ընտրելուց հետո նոր շունչ է առնում և պատրաստվում է համալրել խաղացանկը:
«Միշտ խոսել եմ Մշակույթի նախարարության կարգավիճակի ամրապնդման շուրջ։ Նույնիսկ միտք եմ հնչեցրել, որ Մշակույթի նախարարությանը պետք է տրվի ուժային կառույցի կարգավիճակ։ Եվ տարիներ շարունակ մեջբերում եմ Հրանտ Մաթևոսյանի այն հայտնի խոսքը, որ երկրները նվաճվում են մշակույթով՝ բանակները հետո են գալիս»,- լրագրողների հետ զրույցում նշեց գրականագետ, գրաքննադատ Արքմենիկ Նիկողոսյանը՝ անդրադառնալով Մշակույթի նախարարությունը կրճատելու և այլ նախարարության միացնելու գաղափարին։
«Հայաստանի փոքրիկ երգիչներ» երգչախմբի ղեկավար Տիգրան Հեքեքյանն այսօր լրագրողների հետ հանդիպմանը խոսելով մշակույթի ոլորտում առկա խնդիրներից և Մշակույթի նախարարությունն այլ նախարարության հետ միացնելու իշխանությունների գաղափարի մասին, նկատեց, որ մշակույթի ոլորտի քանդումը սկսվել է վաղուց, բայց սկիզբը դրվել է Խորհրդային Միության տարիներին։
Սոս Սարգսյանի անվան համազգային թատրոնի տնօրենի ժամանակավոր պաշտոնակատար է նշանակվել թատրոնի դերասան Արման Նավասարդյանը:
Վատիկանի Սուրբ Պետրոսի հրապարակում ավազե վիթխարի քանդակ են բացել, որը պատկերում է Հիսում Քրիստոսի ծննդի աստվածաշնչյան տեսարանը:
Կինոռեժիսոր, պրոդյուսեր, «Պարալլելս Ֆիլմպրոդաքշն» կինոընկերության հիմնադիր Հովհաննես Գալստյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրել է:
Գեղարքունիքի մարզի Գեղամասար համայնքի Արեգունի գյուղում վերջին տարիների ընթացքում կատարված շինարարության ժամանակ հին պատերի միջից խաչքարերի բեկորներ են դուրս եկել, որոնք պահպանվում են Արեգունի գյուղի բնակիչ Հրանտ Աբգարյանի առանձնատան բակում: