ՀՀ մշակույթի փոխնախարար Նազենի Ղարիբյանի կարծիքով՝ այն կարծիքներն ու քննարկումները՝ կապված որոշ ՊՈԱԿ-ների և մշակութային հաստատությունների հնարավոր միավորման կամ փակման հետ, «աղմուկ են ոչնչից»։
ՀՀ մշակույթի նախարարության ֆեյսբուքյան իր էջում հաղորդագրություն է տարածվել, որում ասված է. «Փետրվարի 28-ին ՀՀ մշակույթի նախարարի պարտականությունները կատարող Նազենի Ղարիբյանը՝ ընդունելով Սոս Սարգսյանի անվան համազգային թատրոնի ղեկավարության հրավերը, դիտել է «Հաղթանակի գենեզիս» վավերագրական ներկայացումը։
Նրա խոսքով՝ պետությունը երբեք չի կարող որոշել, թե քանի թատրոն է պետք ունենալ, որոշողը հանրությունն է, իսկ պետությունը կարող է անել միայն մեկ բան՝ աջակցել հանրության պահանջներին, ստեղծվող թատրոններին, ինչպես դա արվում է ամբողջ աշխարհում։ «Երբ պետությունը չի պաշտպանում երկիրը, ստեղծվում են ինքնապաշտպանական ջոկատներ, այս նույնը պետք է լինի մշակույթում»։
Փետրվարի 28-ին, ժամը 15֊ ին Չայկովսկու անվան երաժշտական միջնակարգ դպրոցում, ուր շուրջ 30 տարի ղեկավարել է կոմպոզիտոր և մանկավարժ Սերգեյ Քյոսայանը, տեղի կունենա իր ծննդյան 100-ամյակին նվիրված համերգ։ Համերգի ընթացքում հնչելու են նրա սաների և վերջիններիս սաների կատարումները:
«Բա էսպես ո՞ւր ենք գնալու եւ դուք ո՞ւր եք գնալու։ Ինձ համար մտավորական ու վախ հասկացությունները հականիշներ են։ Որովհետեւ չի կարող իրական արվեստագետն ու մտավորականը վախենալ հրապարակային խոսքից եւ քննարկումից։ Իսկ երբ երկրի մտավորականությունը, կամ զգալի մասը` համր է, էդ միջավայրում Սոս Սարգսյանը ժանր էլ կդառնա, «Կոմիտասի» քառյակն ու «Կոմիտասի» կարի ֆաբրիկան էլ իրար կմիանան, որովհետեւ, ինչպես արդեն ասվել է` «իրար հարիր են»»։
Ճապոնական ֆիլմերի 13-րդ փառատոնի շրջանակում ժամանակակից կինոնկարներ կցուցադրվեն Երևանում, Էջմիածնում, Գյումրիում, Վանաձորում և Ստեփանավանում: Փառատոնը կանցկացվի մարտի 1-ից 7-ը:
Երևանի քաղաքապետի տեղակալ Տիգրան Վիրաբյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրում է. «Եթե այս միտքն արտահայտեր մեկն, ով ոչ մի կապ չունի մշակույթի կամ թատրոնի հետ, երևի կհասկանայի ու կանցնեի առաջ, բայց տիկինը գոնե ի պաշտոնե այսօր նախարարի աթոռն է զբաղեցնում»:
Մամուլում տեղեկություն էր հայտնվել այն մասին, թե ՀՀ մշակույթի նախարարության ենթակայության ներքո գտնվող կազմակերպություններից որոնք է առաջարկվել լուծարել, վերակազմավորել կամ վերակազմակերպել:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրում է. «Ուրախ եմ, որ Հովհաննես Գալստյանը դուրս եկավ հացադուլից»:
Հիշեցնենք, որ «Պարալլելս Ֆիլմպրոդաքշն» կինոընկերության հիմնադիր Հովհաննես Գալստյանը փետրվարի 3-ից գտնվում էր անժամկետ հացադուլի մեջ:
Երևանի Կ. Ստանիսլավսկու անվան ռուսական դրամատիկական թատրոնը մարտի վերջին հանդիսատեսին կներկայացնի Նիկոլայ Էրդմանի «Ինքնասպանը» ներկայացումը, իսկ մայիսին՝ Ուիլյամ Շեքսպիրի «Ռոմեո և Ջուլիետ»-ը:
2019 թ. փետրվարի 21-ին ՀՀ կառավարության կողմից հավանության արժանացավ «Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2011 թվականի հունվարի 20-ի N 36-Ն որոշման մեջ լրացումներ կատարելու մասին» որոշման նախագիծը:
Մինաս Ավետիսյանի «Գիշեր» որմնանկարը վերականգնելու համար Գյումրու քաղաքապետարանը 1 մլն դրամ է տրամադրել. գումարի մի մասն էլ կհավաքեն հանգանակություններով:
Կինոռեժիսոր, դերասան, սցենարիստ և պրոդյուսեր Վիգեն Չալդրանյանը հրաժարական է տվել Հայաստանի ազգային կինոակադեմիայի նախագահի պաշտոնից:
Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի և ՀՀ ժողովրդական արտիստ, սոպրանո Հասմիկ Պապյանի համատեղ համերգով մեկնարկեց հայ կոմպոզիտորական արվեստի 10-րդ փառատոնը:
«Չեմ հասկանում, ինչո՞ւ է սիրո և համերաշխության մթնոլորտն այսօր վերածվել դաժանության, միմյանց վիրավորելու մթնոլորտի։ Ինչո՞ւ են հարցերը բանակցությունների միջոցով կարգավորելու փոխարեն՝ անցել վիրտուալ, ֆեյսբուքյան գրառումների, ես այստեղ եմ եկել՝ հասկանալու, թե ինչու է այդպես»։
Աշխատում էի «Արմենպրես» լրատվական գործակալությունում։ Լուսաբանում էի մշակույթի ոլորտը եւ ինքս ինձ համար որոշել էի` հավատարիմ մնալ արվեստին մինչեւ վերջ, աշխատել առնվազն «չվնասելու» անխախտ որոշմամբ, օգնել կարողացածի առավելագույն չափով։
Հովհաննես Թումանյանի մուտքը հասարակական կյանքի ասպարեզ սկսվել է 19-րդ դարի 80-ականների վերջերին: Դա մի ժամանակաշրջան էր, երբ սկիզբ էր առել հայ ժողովրդի ազատագրական շարժման վերելքը և առավել կազմակերպված բնույթ էին կրում ժողովրդի ազգային ինքնագիտակցության դրսևորումները:
Հովհաննես Թումանյանի պետական տիկնիկային թատրոնի տնօրեն և գեղարվեստական ղեկավար Ռուբեն Բաբայանը հրաշալի է համարում այն փաստը, որ 1935 թվականին հիմնադրված Տիկնիկային թատրոնը կրում է անվանի գրողի անունը:
Հաջորդ օրը բժիշկը եկավ ու ասաց. «Ձեր ողնուղեղը շատ է վնասվել, և դուք չեք կարող նորից քայլել»: Ես խորը շունչ քաշեցի և որոշեցի հաշտվել այս ամենի հետ: Հաջորդ օրը բժիշկը նորից այցելեց ինձ և ասաց. «Ողնուղեղի և մեջքի վնասվածքի պատճառով դուք չեք կարող նորից մայրանալ»: Այդ օրը ես, իսկապես, ունայնացած զգացի ինձ: Ես սկսեցի հարցնել ինքս ինձ. «Ինչո՞ւ եմ ես դեռ ողջ»: Ահա, ինչն էր ինձ ուժ տալիս ամբողջ ընթացքում:
«Մինաս Ավետիսյանի որմնանկարը վերկանգնելու համար պետք է «Մինաս Ավետիսյան» հիմնադրամը փորձի գտնել բարերարներ և պետություն-մասնավոր հատված համագործակցության արդյունքում լուծել հարցը։ Հիմնադրամն այստեղ մեծ գործ ունի անելու, միայն պետության վրա թողնելով՝ հարցը չի լուծվի»:
Բուհ ընդունվելը մի երազանք է, որ վերջապես ի կատար է ածվել և կամ էլ Ձեր հստակ պլանավորված կյանքի հաջորդ քայլն է: Նշանակություն չունի՝ որտեղ է ապրում մարդը. ուրախ-զվարթ հանրակացարանո՞ւմ, որն ասես երբեք քուն չի մտնում, թե՞ վարձով բնակարանում՝ ավելի կազմակերպված կենցաղով, կամ հարազատ տանը, երբ արդեն սովոր ես նախաճաշին ուտել մայրիկի պատրաստած նրբաբլիթները մանկուց քեզ ծանոթ հարազատ սենյակում:
«Բարեկամաբար հորդորում եմ, դադարեք ինքներդ ձեզ ապուշ վիճակի մեջ դնել, ընդունեք «Տատիկիս վարսերը» ֆիլմի հանդեպ ձեր գործած զանցանքը ու վերականգնեք արդարությունը»:
2017 թվականն իրոք բեղմնավոր էր Վիլինգի «Բալետի և արվեստի ակադեմիայի» և, մասնավորապես, պարուսույց Հրաչյա Կոստանյանի համար. Հրաչյան և նրա սաները մի շարք կարևոր հաղթանակներ գրանցեցին, այդ թվում՝ Starpower մրցույթի տարածաշրջանային և ազգային փուլերում:
168.am-ը Ալավերդու քաղաքապետարանից փորձեց պարզել, թե ինչու է եվրոպատուհաններով դուռը հայտնվել Սանահինի նախագավիթում, սակայն հեռախոսազանգերը մնացին անպատասխան։
2018 թվականին «Պարալլելս պրոդաքշընի» «Տատիկիս վարսերը» ֆիլմի ֆինանսավորման նոր հայտի մերժման հիմքում ընկած է` կինոյի ոլորտում նախկինում առկա արատավոր մոտեցումների, ստվերային համաձայնությունների և անհավասար մրցակցության նախադեպերի վերացման քաղաքականությունը՝ նպատակ ունենալով հարթել ֆիլմարտադրող ընկերության գործունեության մեջ տեղ գտած իրավական անճշտությունները և ապահովել ֆիլմի հետագա արտադրության թափանցիկությունը։
«Տատիկիս վարսերը» ֆիլմի կինոռեժիսոր Հովհաննես Գալստյանը չի պատրաստվում դադարեցնել հացադուլը:
«Սկզբում բոլորիս մոտ էլ մտավախություն կար, ինքս էլ մտավախություն ունեի, թե որքանով կապահովվի տվյալ ստեղծագործության անվտանգությունն ու մնացած բաները։ Մանրամասն քննարկումներ են եղել»:
Ես սիրում եմ իմ բոլոր դերերը: Հետաքրքիր է դերասանի կամ առհասարակ արտիստի կյանքը: Մենք միշտ խաղում ենք, կերտում ենք ուրիշ մարդկանց: Ինչպես հագուստը կրում ենք, հետո սիրուն դնում ենք պահարանի մեջ, այդպես էլ կերպարներն են, մարմնավորում ենք ինչ-որ մարդկանց, բնավորություններ, ու հետո պետք է անմիջապես ազատվել դրանցից:
Ալեքսանդր Կոտի «Սպիտակ» կինոնկարը, որը պատմում է 1988 թվականի դեկտեմբերի 7-ի երկրաշարժի մասին, ստացել է դերասան Վյաչեսլավ Տիխոնովի անվան «17 ակնթարթ…» երրորդ միջազգային կինոփառատոնի գլխավոր մրցանակը: