Այն Երևանը, որը տեսել է այս կինը՝ տարիների, հուսահատության ու հոգնության բեռը՝ մեջքին առաջ, չենք տեսել ոչ մեկս, և այնպիսին, ինչպիսին Երևանն է տեսել այս գեղեցկուհուն, մնացել է միայն վերջինիս հուշերում:
Պատերազմական ֆիլմը նույնքան հին է, որքան կինեմատոգրաֆը: Ֆիլմը տասնամյակներ շարունակ եղել է և մնում է քարոզչության լավագույն միջոցներից մեկը:
Ինչպե՞ս հաղթահարել հետպատերազմյան շրջանը, ինչպե՞ս շարունակել ստեղծագործելը: Այս ու այլ հարցերի վերաբերյալ «Ստեղծագործողը և հետպատերազմյան շրջանը» շարքի շրջանակներում զրուցել ենք բանաստեղծ Հասմիկ Սիմոնյանի հետ:
Կրկնել եմ ու պատրաստ եմ ի մահ կրկնել՝ Երևանի կոլորտը ստեղծել են ու կշարունակեն ստեղծել մարդիկ:
Դժվարանում եմ գրել՝ սրբապատկեր, խորհրդանիշ, մեծ վարպետ: Հրաչյա Ներսիսյանը հայ կինեմատոգրաֆի առաջամարտիկներից է. մեծանուն դերասանի առաջին դերը կինոյում եղել է հայկական առաջին ֆիլմում. 1925 թվականին նկարահանված «Նամուս» կինոնկարում Հրաչյա Ներսիսյանը խաղացել է Ռուստամի դերը:
Կոմպոզիտորը պետք է գործ գրի, որը ժողովուրդը պետք է ընդունի։ Արամ Խաչատրյանի գործերն ընդունվում էին, որովհետև շատ էին կատարվում, ժողովուրդը շատ էր սիրում, իսկ եթե քիչ կատարվեին, ժողովուրդը չէր իմանա։ Բայց այն ժամանակ ռադիոն, հեռուստատեսությունը շատ մեծ ուշադրություն էին դարձնում։ Օրինակ, ես գրել եմ միակ կոնցերտը ջազ նվագախմբի և ձայնի համար։ Աշխարհում էլ այդպիսի բան չկա։ Կատարել է Տաթևիկ Հովհաննիսյանը 1985թ․։
Netflix հոսքային ծառայությունը Youtube-ի պաշտոնական ալիքում հրապարակել է ամենահայտնի սերիալներից մեկի՝ Stranger Things-ի չորրորդ եթերաշրջանի թիզերը:
Մայիսի 7-ին Ազգային ժողովն ընդունեց «Տեղական ինքնակառավարման մարմինների» մասին օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու վերաբերյալ օրենքի նախագիծը, ըստ որի՝ լուծարվում է Երևանի գլխավոր ճարտարապետի հաստիքը, և նրա բոլոր գործառույթները վերապահվելու են Երևանի փոխքաղաքապետին։ Այդ պատճառով էլ Երևանի փոխքաղաքապետների քանակը ևս մեկով կավելանա՝ նախկին չորսի փոխարեն կդառնա հինգ։
«Ստալինը Սեմինարիայում սովորած մարդ էր, աստվածապաշտ էր, ինչպես նրա մայրը, որը Ստալինին այդպես էր դաստիարակել, ինչպե՞ս դարձավ բռնակալ։ Ռաձինսկին այնպիսի վերլուծություններ է անում, այնպիսի թեմաներ է ընտրում, որ կարծում եմ՝ դրանք պետք է միշտ ուսումնասիրվեն ու դրանց մասին միշտ խոսեն, որովհետև որևէ մեկս ապահովագրված չենք նման զարգացումներից»,- եզրափակեց նա։
Կինոռեժիսոր, սցենարիստ Մարինե Զաքարյանի հետ զրուցելու բազմաթիվ առիթներ ենք ունեցել, իսկ թեմաները միշտ եղել են արվեստի շուրջ, երբեմն մտքեր ենք փոխանակել ուտեստների և ընթացիկ իրադարձությունների վերաբերյալ: Օրեր առաջ հանդիպեցինք «Ստեղծագործողը և հետպատերազմյան շրջանը» շարքի շրջանակներում զրուցելու համար:
Ալ. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնում առաջնախաղ է սպասվում:
2021 թվականին Հայաստանն առաջին անգամ մասնակցում է եվրոպական գրական ասպարեզի կարևորագույն իրադարձություններից մեկին՝ ԵՄ գրական մրցանակին։
Սպիտակի մշակույթի պալատի «Հեքիաթների աշխարհ» թատերախումբը, որը պարբերաբար ներկայացումներով hանդես է գալիս ՀՀ մարզերում, մայիսի 7-ին «Սկեսուրը» ներկայացումը ցուցադրեց Հայաստանի թատերական գործիչների միության բեմում:
Հայաստանի կոմպոզիտորների միության նախաձեռնությամբ մայիսի 10-13-ը կկայանա ԽՍՀՄ ժողովրդական արտիստ Էդվարդ Միրզոյանի անվան պատանի կոմպոզիտորների հանրապետական ամենամյա մրցույթը:
Վերջալույս Միրիջանյանի Հայաստան մայրիկը Վանի արգասիքն է
Հակոբ Պարոնյանի անվան երաժշտական կոմեդիայի պետական թատրոնում մայիսի 12-ին պաշտոնապես կբացվի «Երվանդ Ղազանչյան» թատերասրահը:
Տարածքային լայն ընդգրկումը, բոլոր տարիքի մարդկանց ներառումը պատումում ու մարդկային
Հետաքրքրասերներն Արամ Խաչատրյանի տուն-թանգարանում այսուհետ կարող են տեսնել նաև մեծ կոմպոզիտորի հետմահու դիմակը, որի հեղինակը Ռուսաստանի գեղարվեստի ակադեմիայի ակադեմիկոս, ՀԽՍՀ և ԽՍՀՄ ժողովրդական նկարիչ, ԽՍՀՄ պետական մրցանակի դափնեկիր Նիկողոս Նիկողոսյանն է:
Արցախյան 44-օրյա պատերազմին արվեստագետներն անդրադառնում են և՛ երաժշտությամբ, և՛ կտավներով, և՛ թատերական ներկայացումներով, համերգային ծրագրերով ու այլ նախաձեռնություններով: «Նարեկ» համույթը, որն իր գործունեության ընթացքում ներկայացումներով հանրայնացրել է հայ մարդուն, Հայաստանին հուզող խնդիրները, պատերազմի մասին ևս կխոսի պարի լեզվով:
Հանրահայտ ջութակահար Ֆյոդոր Ռուդինը Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի կամերային կազմի հետ հանդես կգա համերգային ծրագրով:
Ալ Պաչինոյի հետ յուրաքանչյուրն իր սիրելի ֆիլմն է առաջինը ասոցացնում՝ «Կնքահայրը», «Կնոջ բույրը», «Սպիով դեմքը», «Սատանայի փաստաբանը» և այլք: Ես առաջինների շարքում եմ. օրեր առաջ իր 81-ամյակը նշած դերասանն իմ կինեմատոգրաֆիական կնքահայրն է և ես երբեք չէի բացահայտի իմ գեղարվեստական կնքահոր փխրունությունը, եթե չլիներ Քիլիան Մըրֆին:
Երևանի թատրոնի և կինոյի պետական ինստիտուտից ներս եմ մտնում և քայլերս ուղղում դեպի Համազգային թատրոն. վարպետ Սոս Սարգսյանի խորը ու ներկա հայացքի ներքո հանդիպում եմ Համազգային թատրոնի դերասանուհի Տաթև Ղազարյանին, ում հետ «Ստեղծագործողը և հետպատերազմյան շրջանը» շարքի շրջանակներում զրուցել ենք ապրեցնող թատրոնի և պատերազմի փոխած արժեքների մասին:
Չնայած այն բանին, որ տվյալ առաքելությունը պրակտիկորեն անիրագործելի է, այնուամենայնով, italy4.me-ն կփորձել է առանձնացնել իտալական կինեմատոգրաֆի բոլոր ժամանակների լավագույն տասը ֆիլմերը:
Հայ կինեմատոգրաֆը լի է գրավիչ դեմքերով, արտահայտիչ դիմախաղով և գեղեցիկ մարմիններով, բայց հայ դերասաններից իր ինքնատիպ առնականությամբ, եթե կուզեք՝ առեղծվածային գրավչությամբ առանձնանում է Խորեն Աբրահամյանը: Ո՞րն է գանգրահեր այս հսկայի առնականության գաղտնիքը, ի՞նչն է նրան մեծ հմայք հաղորդում:
Սոցիալական ցանցերում հրապարակված բովանդակության հոսքում մտածելու և պրպտելու առիթներ ստեղծող պահերը որսալը նման է ակնթարթին, երբ փորձում ես որսալ Ամանորի գալուստը, ինչն ամեն տարի չէ, որ հաջողվում է: Այնուամենայնիվ, նման անձնական հաջողություն գրանցեցի ամիսներ առաջ, երբ Ֆեյսբուք սոցիալական ցանցում հանդիպեցի նկարիչ-մուլտիպլիկատոր Նաիրա (Նարարա) Մուրադյանի մի հրապարակման:
Առավել հետաքրքիր է կանանց թեման փնտրել այնտեղ, որտեղ այն հնարավոր լավ թաքցված է: Հենրիկ Մալյանի «Մենք ենք, մեր սարերը» (1969 թ.) ֆիլմը վերը նշվածի լավագույն օրինակներից է:
Գյումրու պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը շարունակում է համերգային շարքը՝ «Դպրոցական ֆիլհարմոնիա» ծրագրի շրջանակներում:
«Հիմանդրամի գործունեությունը բաղկացած է երկու ուղղությունից և «Մինասյան» բաժինը զբաղվում է պատմության վերաիմաստավորմամբ և քաղաքական մտքի այլընտրանքային հետազոտություններով։ Իսկ «Հասրաթյան» բաժինը պայմաններ է ստեղծում արվեստի և մշակույթի նոր, թեմատիկ գործերն ու համարձակ նախաձեռնությունները կյանքի կոչելու համար։ «Հասրաթյան» մատենաշարի նպատակն է՝ ուսումնասիրել հայկական ճարտարապետական և գեղանկարչական ժառանգությունը նոր լույսի ներքո։ Կարեն Բալյանի «Ֆենիքս Դարբինյան. Քաղաքին ուրախություն պարգևած ճարտարապետը» մենագրությունով էլ մեկնարկում ենք «Հասրաթյան» մատենաշարը մատենաշարը»,-մանրամասնեց Հրաչ Քեշիշյանը։
«Քաղաքապետարանը ոչ թե թույլ չի տվել կամ արգելել է, այլ նպատակահարմար չի գտել ֆինանսավորել համերգը՝ մի շարք պատճառներով, մասնավորապես, Ջազի հայկական ասոցիացիայի կողմից ներկայացված նախահաշվում ողջամիտ կասկածներ կան, որ գրեթե կրկնակի ծախսերն ուռճացված են։ Սա ուղարկվել է համապատասխան մարմիններին»,- 168.am-ին հայտնեցին Երևանի քաղաքապետարանից։
Օպերային երգիչ Վալերի Հարությունյանը, որը կյանքից հեռացել է 2017 թվականին, այս տարի կտոներ 80-ամյակը: