7 մասնագիտություն, որոնք պահանջարկ կունենան 2020 թվականին
Ինչ գործ ընտրել, որպեսզի չվախենաք կարանտինից, համաճարակներից կամ այլ աղետներից:
1․ Կիբեռանվտանգության մասնագետ
Այս ոլորտում գործազրկության պաշտոնական մակարդակը 0% է: Եվ զարմանալի չէ, քանի որ առանց կիբերանվտանգության մասնագետների ինտերնետում զվարճանալը շատ սարսափելի կլիներ: Նրանք պաշտպանում են թվային աշխարհը, պաշտպանում են կայքերը և վեբ ծրագրերը հաքերներից և վիրուսներից:
Կիբերանվտանգության մասնագետները կարողանում են գտնել խոցելիություն ծրագրային ծածկագրերում, կանխատեսել կիբերհանցագործությունների գործողությունները և մշակել մեթոդներ, որոնք խոչընդոտում են հաքերների գործունեությունը: Այս մասնագիտության ներկայացուցիչների հիմնական խնդիրն է պաշտպանել մտավոր սեփականությունը և մասնավոր տեղեկատվությունը:
Նման մասնագետները անհրաժեշտ են ֆինանսական և ՏՏ ընկերություններում, պետական գործակալություններում և պաշտպանական գերատեսչություններում:
2․ Վեբ-ծրագրավորում
Սա ՏՏ ոլորտում ամենատարածված մասնագիտությունն է 2019 թ.-ին՝ համաձայն StackOverflow-ի կողմից մշակված ուսումնասիրության։ Ծրագրավորողները ստեղծում և այնուհետև պահպանում են կայքեր և ծրագրեր։
Վեբ-ծրագրավորողները լինում են 4 տեսակի․
Backend ծրագրավորողներ
Նրանք զբաղվում են սերվերի մասով՝ տվյալների բազան, կայքի կամ ծրագրի ճարտարապետությունն ու տրամաբանությունը: Օգտագործելով Python, PHP, Ruby և ծրագրավորման այլ լեզուներ` նրանք գրում են կոդ, որը ապահովում է համապատասխան գործողություն։
Frontend ծրագրավորողներ
Պատասխանատու են կայքերի վիզուալ կամ օգտագործողի մասի համար նկարներ, կոճակներ, տառատեսակներ, բացվող ընտրացանկ: Նրանց խնդիրն է համոզվել, որ այս ամենը ճիշտ ցուցադրվում է ցանկացած սարքում: Դա անելու համար նրանք աշխատում են HTML-ի, CSS-ի եւ JavaScript-ի հետ:
Fullstack ծրագրավորողներ
Միավորել առաջին և երկրորդ գործառույթները:
Թեստավորողներ
Ստուգել, որ ամեն ինչ աշխատել է այնպես, ինչպես պետք է: Գտնել սխալներն ու դանդաղեցումները:
3․ Ինտերֆեյսերի դիզայներ
Մասնագետ, ով մտածում է, թե ինչպես կարելի է կայքի կամ ծրագրի ինտերֆեյսը հնարավորինս հարմար դարձնել անձի համար:
Դրա համար ինտերֆեյսի դիզայները, որը նաև UX / UI (փորձի ձևավորում / ինտերֆեյսի ձևավորում) դիզայներ է, պետք է՝
- ուսումնասիրի նպատակային լսարանը,
- վերլուծի շուկան,
- գրի սովորական գրություններ, այսինքն՝ կանխատեսի, թե մարդիկ ինչպես կվարվեն որոշակի կայքում,
- մշակի տեսողական տարրեր, այսինքն՝ ապագա արտադրանքը նկարի թղթի վրա կամ գրաֆիկական խմբագրում,
- ստեղծի և փորձարկի պատրաստի արտադրանքի նախատիպերը:
4․ Տվյալների վերլուծաբան
Մարդ, ով օգնում է գտնել ճիշտ լուծումներ բիզնեսում, գիտության և կառավարման մեջ: Վերլուծաբանի խնդիրն է տվյալների մշակումը և եզրակացությունների գալը: Դա անելու համար նա բաժանում է տեղեկատվությունը խմբերի, ստուգում է վարկածները։
Տվյալների վերլուծաբանները բաժանված են մի քանի տեսակի.
- Ապրանքի վերլուծաբան: Օգնում է բիզնեսը խթանելու գործում: Նա պետք է ուսումնասիրի ապրանքանիշի շուկան և պոտենցիալ հաճախորդներին, այնուհետև պարզի, թե ինչպես առավել արդյունավետ կերպով իրականացնել որոշակի արտադրանք:
- Մեծ տվյալների վերլուծաբան: Հայտնաբերում է հարաբերությունները հսկայական տեղեկատվության մեջ: Օրինակ, այն ուսումնասիրում է մարդկանց նախասիրությունները, շուկայի միտումները:
- Վեբ վերլուծաբան: Մասնագետ, որը գնահատում է մարդկանց պահվածքը տարբեր վեբ ռեսուրսների վրա: Այն օգնում է մշակել գովազդի արդյունավետ ռազմավարություն:
5. Խելացի միջավայրի դիզայներ
ՏՏ մասնագետ, ով միջավայրը դարձնում է հարմարավետ և ֆունկցիոնալ: Խելացի միջավայրի դիզայներները ստեղծում են ռոբոտ փոշեկուլներ, ջերմաստիճան և խոնավության կառավարման սարքեր և այլն:
Նման մասնագետը պետք է իմանա ծրագրավորում, քիմիա, իրերի ինտերնետ, կարողանա տվյալների մշակել: Եվ նաև համակարգային մտածողություն ունենա, որպեսզի հասկանա, թե ինչպես խելացի միջավայրի տարրերը տեղավորել շրջակա տարածության մեջ և իմանալ, թե ինչպես են նրանք փոխկապակցվելու միմյանց հետ:
6․Գրաֆիկ դիզայներ
Ստեղծագործական մասնագետ, որը մշակում է ապրանքանիշի ինքնությունը, այսինքն՝ դրա տեսողական մասը՝ պատկերանշանը, ընկերության գույները, տառատեսակը, գովազդային արտադրանքի դիզայնը, փաթեթավորման ձևավորումը և այլն:
Գրաֆիկ դիզայներների համար գլխավորը ոչ թե նկարելու ունակությունն է, այլ ստեղծագործական և վիզուալ պատկերների միջոցով մտածելու ունակությունը`ընկերության առջև ծառացած խնդիրները լուծելու համար:
Գրաֆիկ դիզայներն օգտագործում է Photoshop, Illustrator, InDesign, CorelDraw և այլ խմբագիրներ: Նա կարող է աշխատել ոչ միայն ընկերության բրենդավորման հետ, այլև, օրինակ, տպագրական արդյունաբերության մեջ. գրքերի շապիկներ պատրաստել, հուշանվերային ապրանքներ, գրքույկների ձևավորման մշակում:
7․ Խաղերի ծրագրավորող
Նույն ինքը gamedev-ը։ Սա մասնագետ է, ով աշխատում է համակարգչի, բջջային կամ բրաուզերի խաղի վրա: Ծրագրավորողի խնդիրն է կազմել հայեցակարգ և տեսողական մաս, այնուհետև ստեղծել ծրագրի նախատիպ՝ օգտագործելով ծրագրի կոդ: Gamedev-ը գիտի, թե ինչպես աշխատել անիմացիայի հետ, գիտի նկարել, տիրապետում է ծրագրավորման հիմունքներին և հասկանում է, թե ինչպես են աշխատում խաղային աշխարհները:
Իհարկե, ծրագրավորողը միայնակ չի ստեղծում խաղը, բայց թիմի հետ միասին, որում ընդգրկված են ռեժիսորը, խաղերի դիզայները, ծրագրավորողը և այլ մասնագետներ:
Gamedev-ը կարող է աշխատել ոչ միայն խաղային արդյունաբերության մեջ, այլև գովազդի ոլորտում. շատ ընկերություններ խաղեր են օգտագործում իրենց արտադրանքը գովազդելու համար:
Սիրարփի Աղաբաբյան