Բաժիններ՝

7 մասնագիտություն, որոնք պահանջարկ կունենան 2020 թվականին

Ինչ գործ ընտրել, որպեսզի չվախենաք կարանտինից, համաճարակներից կամ այլ աղետներից:

1․ Կիբեռանվտանգության մասնագետ

Այս ոլորտում գործազրկության պաշտոնական մակարդակը 0% է: Եվ զարմանալի չէ, քանի որ առանց կիբերանվտանգության մասնագետների ինտերնետում զվարճանալը շատ սարսափելի կլիներ: Նրանք պաշտպանում են թվային աշխարհը, պաշտպանում են կայքերը և վեբ ծրագրերը հաքերներից և վիրուսներից:

Կիբերանվտանգության մասնագետները կարողանում են գտնել խոցելիություն ծրագրային ծածկագրերում, կանխատեսել կիբերհանցագործությունների գործողությունները և մշակել մեթոդներ, որոնք խոչընդոտում են հաքերների գործունեությունը: Այս մասնագիտության ներկայացուցիչների հիմնական խնդիրն է պաշտպանել մտավոր սեփականությունը և մասնավոր տեղեկատվությունը:

Կարդացեք նաև

Նման մասնագետները անհրաժեշտ են ֆինանսական և ՏՏ ընկերություններում, պետական գործակալություններում և պաշտպանական գերատեսչություններում:

2․ Վեբ-ծրագրավորում

Սա ՏՏ ոլորտում ամենատարածված մասնագիտությունն է 2019 թ.-ին՝ համաձայն StackOverflow-ի կողմից մշակված ուսումնասիրության։ Ծրագրավորողները ստեղծում և այնուհետև պահպանում են կայքեր և ծրագրեր։

Վեբ-ծրագրավորողները լինում են 4 տեսակի․

Backend ծրագրավորողներ

Նրանք զբաղվում են սերվերի մասով՝ տվյալների բազան, կայքի կամ ծրագրի ճարտարապետությունն ու տրամաբանությունը: Օգտագործելով Python, PHP, Ruby և ծրագրավորման այլ լեզուներ` նրանք գրում են կոդ, որը ապահովում է համապատասխան գործողություն։

Frontend ծրագրավորողներ

Պատասխանատու են կայքերի վիզուալ կամ օգտագործողի մասի համար նկարներ, կոճակներ, տառատեսակներ, բացվող ընտրացանկ: Նրանց խնդիրն է համոզվել, որ այս ամենը ճիշտ ցուցադրվում է ցանկացած սարքում: Դա անելու համար նրանք աշխատում են HTML-ի, CSS-ի եւ JavaScript-ի հետ:

Fullstack ծրագրավորողներ

Միավորել առաջին և երկրորդ գործառույթները:

Թեստավորողներ

Ստուգել, որ ամեն ինչ աշխատել է այնպես, ինչպես պետք է: Գտնել սխալներն ու դանդաղեցումները:

3․ Ինտերֆեյսերի դիզայներ

Մասնագետ, ով մտածում է, թե ինչպես կարելի է կայքի կամ ծրագրի ինտերֆեյսը հնարավորինս հարմար դարձնել անձի համար:

Դրա համար ինտերֆեյսի դիզայները, որը նաև UX / UI (փորձի ձևավորում / ինտերֆեյսի ձևավորում) դիզայներ է, պետք է՝

  • ուսումնասիրի նպատակային լսարանը,
  • վերլուծի շուկան,
  • գրի սովորական գրություններ, այսինքն՝ կանխատեսի, թե մարդիկ ինչպես կվարվեն որոշակի կայքում,
  • մշակի տեսողական տարրեր, այսինքն՝ ապագա արտադրանքը նկարի թղթի վրա կամ գրաֆիկական խմբագրում,
  • ստեղծի և փորձարկի պատրաստի արտադրանքի նախատիպերը:

4․ Տվյալների վերլուծաբան

Մարդ, ով օգնում է գտնել ճիշտ լուծումներ բիզնեսում, գիտության և կառավարման մեջ: Վերլուծաբանի խնդիրն է տվյալների մշակումը և եզրակացությունների գալը: Դա անելու համար նա բաժանում է տեղեկատվությունը խմբերի, ստուգում է վարկածները։

Տվյալների վերլուծաբանները բաժանված են մի քանի տեսակի.

  • Ապրանքի վերլուծաբան: Օգնում է բիզնեսը խթանելու գործում: Նա պետք է ուսումնասիրի ապրանքանիշի շուկան և պոտենցիալ հաճախորդներին, այնուհետև պարզի, թե ինչպես առավել արդյունավետ կերպով իրականացնել որոշակի արտադրանք:
  • Մեծ տվյալների վերլուծաբան: Հայտնաբերում է հարաբերությունները հսկայական տեղեկատվության մեջ: Օրինակ, այն ուսումնասիրում է մարդկանց նախասիրությունները, շուկայի միտումները:
  • Վեբ վերլուծաբան: Մասնագետ, որը գնահատում է մարդկանց պահվածքը տարբեր վեբ ռեսուրսների վրա: Այն օգնում է մշակել գովազդի արդյունավետ ռազմավարություն:

5. Խելացի միջավայրի դիզայներ

ՏՏ մասնագետ, ով միջավայրը դարձնում է հարմարավետ և ֆունկցիոնալ: Խելացի միջավայրի դիզայներները ստեղծում են ռոբոտ փոշեկուլներ, ջերմաստիճան և խոնավության կառավարման սարքեր և այլն:

Նման մասնագետը պետք է իմանա ծրագրավորում, քիմիա, իրերի ինտերնետ, կարողանա տվյալների մշակել: Եվ նաև համակարգային մտածողություն ունենա, որպեսզի հասկանա, թե ինչպես խելացի միջավայրի տարրերը տեղավորել շրջակա տարածության մեջ և իմանալ, թե ինչպես են նրանք փոխկապակցվելու միմյանց հետ:

6․Գրաֆիկ դիզայներ

Ստեղծագործական մասնագետ, որը մշակում է ապրանքանիշի ինքնությունը, այսինքն՝ դրա տեսողական մասը՝ պատկերանշանը, ընկերության գույները, տառատեսակը, գովազդային արտադրանքի դիզայնը, փաթեթավորման ձևավորումը և այլն:

Գրաֆիկ դիզայներների համար գլխավորը ոչ թե նկարելու ունակությունն է, այլ ստեղծագործական և վիզուալ պատկերների միջոցով մտածելու ունակությունը`ընկերության առջև ծառացած խնդիրները լուծելու համար:

Գրաֆիկ դիզայներն օգտագործում է Photoshop, Illustrator, InDesign, CorelDraw և այլ խմբագիրներ: Նա կարող է աշխատել ոչ միայն ընկերության բրենդավորման հետ, այլև, օրինակ, տպագրական արդյունաբերության մեջ. գրքերի շապիկներ պատրաստել, հուշանվերային ապրանքներ, գրքույկների ձևավորման մշակում:

7․ Խաղերի ծրագրավորող

Նույն ինքը gamedev-ը։ Սա մասնագետ է, ով աշխատում է համակարգչի, բջջային կամ բրաուզերի խաղի վրա: Ծրագրավորողի խնդիրն է կազմել հայեցակարգ և տեսողական մաս, այնուհետև ստեղծել ծրագրի նախատիպ՝ օգտագործելով ծրագրի կոդ: Gamedev-ը գիտի, թե ինչպես աշխատել անիմացիայի հետ, գիտի նկարել, տիրապետում է ծրագրավորման հիմունքներին և հասկանում է, թե ինչպես են աշխատում խաղային աշխարհները:

Իհարկե, ծրագրավորողը միայնակ չի ստեղծում խաղը, բայց թիմի հետ միասին, որում ընդգրկված են ռեժիսորը, խաղերի դիզայները, ծրագրավորողը և այլ մասնագետներ:

Gamedev-ը կարող է աշխատել ոչ միայն խաղային արդյունաբերության մեջ, այլև գովազդի ոլորտում. շատ ընկերություններ խաղեր են օգտագործում իրենց արտադրանքը գովազդելու համար:

Սիրարփի Աղաբաբյան

Բաժիններ՝

Տեսանյութեր

Լրահոս