Գագիկ Ծառուկյանի դեմ բողոքի ակցիան հաջորդելու է Երևանում տրանսպորտի ուղեվարձի թանկացման դեմ տեղի ունեցած ակցիաներին: Այդ հանգամանքը որոշակիորեն երկակի իրավիճակ է ստեղծում: Երևանում ԲՀԿ-ականները միացել էին բողոքի ակցիաներին, իսկ հիմա դրանք ուղղվելու են ԲՀԿ առաջնորդի դեմ:
Այսօր ժամը 16:30-ի սահմաններում «Նաիրի» բժշկական կենտրոնում մահացել է անվանի դերասան Ազատ Գասպարյանը: Այդ մասին 168.am-ի հետ զրույցում հայտնեց «Նաիրի» բժշկական կենտրոնի փոխտնօրեն Սիրանույշ Մարտիրոսյանը:
Երևան-Չարենցավան և Երևան-Աբովյան թիվ 259 ավտոբուսային երթուղու վարորդները որոշել են առաջիկա օրերին փակել Երևան-Աբովյան, Երևան-Չարենցավան միջպետական ճանապարհները: Նրանք բողոքում են «Գագիկ Ծառուկյան» բարեգործական հիմնադրամի «ՊԱԶԻԿ»-ների դեմ, որոնք աշխատում են նույն ուղղություններով:
Երևանի Սբ. Հովհաննես Մկրտիչ եկեղեցում այսօր տեղի ունեցավ սիրված դերասան Մարկ Սաղաթելյանի հուղարկավորման արարողությունը:
Արտագաղթի տեմպի աճը բացի թվային արտահայտությունից տեսանելի ապագայում նաև որակական հետևանքներ է ունենալու, որոնք ուղղակիորեն ազդելու են նաև Հայաստանի տնտեսության, հետևաբար՝ նաև իշխանությունների գրպանի վրա:
Ինչպես հայտնի է, արդեն երկու օր է՝ դերասան Ազատ Գասպարյանը գտնվում է «Նաիրի» բժշկական կենտրոնում:
Ի վերջո, ակտիվիստների և իրավապահ մարմինների անհամաձայնությունը բերեց բախման: Ավելացնենք, որ ոստիկաններին հաջողվեց փախցնել վրանը և այն տեղափոխել ոստիկանական մեքենան:
«Ծանր է… որովհետև իմ ընկերները չսկսեցին ավելի լավ ապրել, որովհետև մարդկանց աչքերում ես հույս չէի տեսնում, որովհետև իմ քաղաքը արդեն այնքան էլ իմը չէ»
Եթե մինչև հիմա իշխանությունը կարողանում էր որոշակիորեն մանևրել ներքին և արտաքին խնդիրներով պայմանավորված «ալիքների» հերթագայության մեջ, ապա ընդամենը մեկ-երկու ամիս հետո ստիպված է լինելու դիմակայել միանգամից երկու կամ ավելի ճակատներում սպասվող ընդդիմադիր ալիքին:
Այսօր Երևանի քաղաքապետ Տարոն Մարգարյանը շրջայց էր կազմակերպել Նոր Նորքի տարբեր զանգվածներում: Շրջայցի ժամանակ 168.am-ը Տարոն Մարգրայանից հետաքրքրվեց, թե ինչպե՞ս է նա մեկնաբանում մամուլում շրջանառվող տեսակետներն ու տեղեկություններն այն մասին, թե ինքը «գծատեր» է և հասարակական տրանսպորտի թանկացումն առաջին հերթին իր համար է շահավետ:
«Նաիրի» բժշկական կենտրոնի գլխավոր անասթեզիոլոգ Անատոլի Գնունին հայտնեց, որ քիչ առաջ մահացել է Մարկ Սաղաթելյանը: Նա այդպես էլ կոմայից դուրս չի եկել.
Շատ մեծ համաշխարհային մասշտաբի բլեֆներ են գնում, բոլորը բոլորի գլխին սարքում են, ու սա պոկեր չէ, հայերն այստեղ խաղացող չեն… սա նույնիսկ պրեֆերանս չի… Այս խաղը Էջմիածնի տրասի կազինոներում չեն սովորեցնում:
Քաղաքացիական պայքարը՝ ուղղված լինելով իշխանության դեմ, վերջինիս համար դրական է այն իմաստով, որ զուգահեռաբար ուղղված է նաև քաղաքական ուժերի, քաղաքական համակարգի դեմ:
Տրանսպորտային ընկերությունները, միևնույն է, կստանան իրենց 150 դրամը։ Պարզապես այլ ճանապարհով՝ ուղեվարձի ավելացած մասը կվճարի ոչ թե թոշակառուն կամ ուղևորը, այլ քաղաքային բյուջեն
Վահագն Խաչատրյանի գնահատականով՝ տնտեսության զարգացում չկա, առավել ևս, եթե հաշվի առնվեն գազի հետ կապված դիտարկումները ։
Քաղաքացիական պայքարի այս վերջին հաղթանակի հիմքում, առաջին հերթին, ընկած էր կոնկրետությունը՝ առաջադրված խնդրի խիստ որոշակիությունը՝ ուղեվարձը 100 դրամ:
Հետաքրքիր է, այդ նվազագույն աշխատավարձով` 45.000 դրամով, մեր պաշտոնյաները կկարողանայի՞ն գոնե մի ամիս ապրել: Ո՛չ: Իսկ մենք ստիպված ենք գոյատևել այն թոշակով, որը չի կարող մեր դեղերի գումարը նույնիսկ ապահովել, էլ չեմ խոսում ընտանիքների մյուս անդամներին պահելու մասին:
«Գծատեր» ընկերությունների հիմնադիրների ցանկում երկու անգամ կրկնվում է Արման Սահակյան անունը։ Դրանցից մեկը «ՍԱ-ՂԱ ՏՐԱՆՍ» ՍՊԸ-ն է, որին պատկանում է 64 համարի միկրոավտոբուսային երթուղին։
Լեռնային Ղարաբաղը Պետդեպարտամենտին հնարավորություն է տալիս խոշոր պատմություն գրել:
Տրանսպորտի ուղեվարձի թանկացման դեմ բողոքի ակցիաներն ակամայից մոռացության մատնեցին մի շարք հարցեր՝ բողոքի ալիքն ուղղելով Երևանի քաղաքապետ Տարոն Մարգարյանի դեմ: Վերջինս գուցե մի քիչ նեղվեց իրեն ուղղված մեղադրանքներից ու որակումներից, սակայն արդյունքում՝ իշխանությունը ձերբազատվեց շատ ավելի լուրջ գլխացավանքներից:
Այո, ես դժվարությամբ եմ կայացրել 150 դրամ ուղեվարձ սահմանելու որոշումը, քչերը գիտեն, թե ինչ դժվարությամբ: Բայց ես քաջ գիտակցում եմ, որ իրավունք չունեմ խուսափել անցանկալի որոշումներից` հասկանալով, որ դրա դիմաց կարող ենք վճարել մարդկային կյանքերով: Մի քանի տարի հետո ես ինձ ուղղակի չէի ների, ոչ ոք դա չէր ների:
«Մենք տեսնում ենք, որ սա մարդկանց ինքնաբուխ շարժում է, որը չունի կուսակցական բնույթ, չնայած վերջին օրվա իրադարձությունները ցույց են տալիս, որ որոշ կուսակցություններ, իհարկե, ցանկանում են օգտվել առիթից…»
Մինչ հասարակության ուշադրությունն այս օրերին կենտրոնացած է տրանսպորտի ուղեվարձի թանկացման դեմ բողոքի ակցիաների վրա, ակտիվ, սակայն ոչ այնքան հրապարակային գործընթացներ են տեղի ունենում նաև արտաքին քաղաքական ուղղություններով:
Ուղեվարձի հաշվարկման «տնտեսագիտական հիմնավորումների» քննարկումը տվյալ դեպքում անիմաստ է, քանի որ, մեծ հավանականությամբ, այս «տարբերությունը» պայմանավորված է ոչ թե տրանսպորտային ցանցի կառավարման առանձնահատկություններով, այլ ներիշխանական ու անձնական հակասություններով:
Հայաստանում սոցիալական վիճակն օր-օրի ծանրանում է, տրանսպորտի թանկացման դեմ պայքարը սպառնում է վերաճել սոցիալական բունտի, և բացառված չէ, որ իշխանությունը ԲՀԿ-ին «փողոցից կտրելու» նպատակով վերադարձնի կոալիցիա:
Իշխանության հակաքայլերը առայժմ արդյունք չեն տալիս. ակցիայի մասնակիցները մեկ քայլ առաջ են գծատերերից և իշխանություններից՝ իրենց հնարամտությամբ
Բացառված չէ, որ հենց կառավարության առաջիկա նիստում՝ վաղը, Տիգրան Սարգսյանը, սովորության համաձայն, երկարաշունչ դասախոսություն կարդա քաղաքացիներին մատուցվող ծառայությունների որակի բարձրացման, քաղաքացիական հասարակությանն ընդառաջ գնալու՝ իշխանությունների պարտքի մասին ու Տարոն Մարգարյանին հանձնարարի «վերահաշվարկել» տրանսպորտի սակագնի հիմնավորումները:
Յուրաքանչյուր թաղամաս գումար է հավաքել, «դվիժոկ» տեղադրել, որպեսզի կարողանան խմելու ջուր ունենալ: Գյուղացիները կատակով ասում են, որ հաց չեն առնում, բայց էլեկտրաէներգիայի վարձը պարտադիր տալիս են, հակառակ պարագայում՝ ամբողջ գյուղը կզրկվի ջրից:
Վերջին օրերին իշխանական թևի և, այսպես կոչված, գծատերերի համակիրների կողմից հաճախ են լսվում այսպիսի արտահայտություններ՝ «50 դրամն ի՞նչ ա, որ դրա համար բողոքում են։ Ամսական մի 2000 դրամի տարբերություն ա, էլի»։
Եթե դա այդպես է, ապա ստացվում է, որ Տարոն Մարգարյանն առաջնոդվում է ոչ թե նժդեհականության անշեղ ուղիով, այլ գերտերությունների հրահանգով: