«Ոսկե ծիրան» կինոփառատոնին հյուրընկալվել է ռեժիսոր Բորիս Կոլևն իր «Մահացու ցատկ» ֆիլմով: Լրագրողների հետ հանդիպմանը ֆիլմի ռեժիսորը նշեց, որ Երևանում գտնվելն իր համար շատ հուզիչ է, քանի որ ինքը մայրական կողմից հայ է:
Հարցին, թե ինչպե՞ս է ֆինանսավորվելու «Ճամփորդ» հասարակական հիմնադրամը և ո՞ւմ կողմից է ֆինանսավորվում «Ճամփորդ» թերթը, Արիաննեն պատասխանեց. ««Ճամփորդ» թերթը հիմնել եմ ես` ամբողջությամբ իմ միջոցներով: Սակայն «Ճամփորդ» հասարակական հիմնադրամը դեռևս փնտրում է ֆինանսավորում: Մեր ֆոնդը բաց է բոլորի համար, բոլոր նրանց, ովքեր կցանկանան ֆինանսավորել և աջակցել` լինեն անհատներ թե կազմակերպություններ: Սակայն այդ ամենը պետք է արվի անշահախնդիր»:
«Ես Հայաստանի մասին շատ բան չգիտեմ, բայց Լոս Անջելեսում, ուր ապրում եմ, հայերն անչափ ուրախացան` իմանալով, որ այցելելու եմ Հայաստան: Ես գիտեմ, որ տարիների ընթացքում ձեր երկիրը բախվել է մեծ դժվարությունների, և ես ցավում եմ դրա համար ,- ասաց Բիսեթը:
««Զուլալ»-ը հրաշալի է՝ հին երգերի հարուստ ու գեղեցիկ մեկնաբանություններով: Այն ժամանակակից հայկական երաժշտության ամենահիասքանչ զարգացումներից է»,- հայտնի կանադահայ կինոռեժիսոր Ատոմ Էգոյանը նշել է տրիոյի մասին:
Երևանյան «Ոսկե ծիրան» 13-րդ միջազգային փառատոնի պատվավոր հյուրը` անգլիացի դերասանուհի Ժակլին Բիսեթը Երևանում է:
Արդեն 4-րդ օրն է, ինչ Երևանում մեկնարկել է «Ոսկե ծիրան» 13-րդ միջազգային կինոփառատոնը:
«Հուսով եմ, որ ֆիլմի ցուցադրությունը կկազմակերպվի Բոսնիայում, իսկ ինչ վերաբերում է երկրների արձագանքին, կարող եմ ասել, որ ֆիլմի ընկալումը բավականին տարբեր է: Բալկանյան ժողովուրդները անցյալի նույն փորձն ունեն: Ողբերգություն վերապրած ժողովուրդներն առհասարակ ունեն պատմությունը նույն կերպ ընկալելու հատկություն, նրանք լավ են հասկանում միմյանց, իսկ օրինակ՝ Հյուսիսային Եվրոպայի հանդիսատեսի համար պարզ չէր, թե ֆիլմում ինչ իրադարձություններ են տեղի ունենում»,-ասաց նա:
«Ոսկե ծիրան» 13-րդ կինոփառատոնի խաղարկային ֆիլմերի միջազգային մրցույթում ընդգրկված է գերմանուհի Մարեն Ադեի «Թոնի Էրդման» դրաման:
Ծաղկաձորում օգոստոսի 10-15-ն անցկացվելու է Լեոնիդ Ենգիբարյանի անվան մնջախաղի միջազգային փառատոնը: Երևանի մնջախաղի պետական թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Ժիրայր Դադասյանի տեղեկացմամբ, բավական հագեցած ծրագիր է սպասվում:
«Ոսկե ծիրան» կինոփառատոնի տնօրեն Հարություն Խաչատրյանը գերմանացի կինոռեժիսոր և օպերատոր Ֆրեդ Քելեմենի ֆիլմերի հետահայաց ցուցադրության բացմանը հանձնեց նրան «Վարպետ» մրցանակը:
«Ինքնասպանությունն ամեն դեպքում հասարակության պարտությունն է, ու այդ մասին Շվեդիայում շատ քիչ է խոսվում: Հուսով եմ՝ իմ ֆիլմն առիթ կտա խոսելու այդ մասին»,- խոսելով իր «Երկաթգիծ» վավերագրական ֆիլմի մասին՝ այսօր լրագրողների հետ հանդիպման ընթացքում ասաց ազգությամբ շվեդ, ֆիլմի ռեժիսոր, մասնագիտությամբ լրագրող Գունար Բերգդալը:
Մեկնարկեց «Ոսկե Ծիրան» 13-րդ միջազգային կինոփառատոնը: Փառատոնի բացման ֆիլմից առաջ Շառլ Ազնավուրի անվան հրապարակում՝ «Մոսկվա» կինոթատրոնի առջև բացվեցին կինոօպերատոր Ալբերտ Յավուրյանի, ռեժիսոր Էդմոն Քեոսայանի և ռեժիսոր Դմիտրի Կեսայանցի աստղերը:
Լրագրողներն, ամեն դեպքում, պետք է նախապատրաստեն իրենց աշխատանքը, տեղեկություններ հավաքեն և հարցազրույցի գնալիս մշակեն ոչ միայն հարցերը, այլև իմանան, թե իրենց դիմացի տղմարդը կամ կինը ինչ աշխատանքներ է արել:
«Խենթանալու օդ էր գագաթում: Այնտեղ հատուկ շնչառական սարքով մնացի կես ժամ, որովհետև առանց դրա հնարավոր չէ երկար մնալ այդպիսի բարձրության վրա: Սկսեցի անմիջապես հանել իմ հետ վերցրած բոլոր դրոշները…»:
Իմ ամենամեծ հաջողությունն իմ սաների երջանիկ ժպիտն է, ուրախ տրամադրությունը,- ասում է Քրիստինե Հովհաննիսյանը։
Բոլոր ցուցադրությունների մուտքն ազատ է:
Սոս Պետրոսյանի խոսքով՝ «Տաշիր գրուպ» ընկերությունը պատրաստակամություն է հայտնել հոգալու միջազգային կրկեսային հեղինակավոր մրցույթների՝ մեր երկրի կողմից մասնակիցների ծախսերը: «Տվե՛ք ինձ լավ դերասան, և ես նրան կուղարկեմ Իտալիա, Ֆրանսիա, Գերմանիա, Ամերիկա: Մրցույթների մասնակցության համար ծաղրածուների, ակրոբատների, մարմնամարզիկների մեծ պահանջ կա»,- նշել է Սոս Պետրոսյանը՝ հրավիրելով բոլոր ցանկացողներին մասնակցել Լ.Ենգիբարյանի անվան դպրոց-ստուդիայի ընդունելությանը:
Երբ արվեստի գործերը վաճառվում են, դա սովորական վաճառք չէ, ինչպես ընդունված է բիզնեսում: Արվեստի գործերը ժամանակ առ ժամանակ ի պահ են տրվում մեկից մյուսին, որի համար էլ վճարում են: Արվեստ ձեռք բերելը ոչ թե եկամտաբեր է, այլ պատիվ է այն մարդու համար, որը կարողանում է ինչ-որ ժամանակով անձամբ իր տանն ունենալ այն: Իրականում արվեստը չի կարող լինել գնորդի սեփականությունը, որքան էլ թանկ վճարի դրա համար: Արվեստը բոլոր այն մարդկանց համար է, որոնք ունեն նրա կարիքը:
«Իմ ֆիլմերն այնպիսին են, որ քաղաքական ճնշումների չեն ենթարկվում: Իրանում, իհարկե, խիստ գրախոսություն կա, բայց ես քաղաքական ֆիլմ սարքող ռեժիսոր չեմ: Շատերն ինձ սխալ հասկանալու պատճառով են մեղադրել, բայց ես քաղաքական նպատակներ չեմ հետապնդում իմ ֆիլմերում: Դեմ եմ գաղափարախոսությանը, քանի որ համարում եմ, որ ոչ ոք մարդկությանը փրկելու դեղատոմս չի ստեղծել»:
Ջիվան Ավետիսյանի «Թևանիկ» ֆիլմը շարունակում է իր հաղթարշավը։ Այս անգամ ֆիլմը հաղթել է Hollywood International Moving Pictures Film Festival-ում, «լավագույն օտարալեզու ֆիլմ» անվանակարգում:
Քիարոստամին հաճախ ստիպում է էկրանին, իհարկե, նրա հետ մեկտեղ՝ ֆիլմին` առ ինչ-որ տարածություն կամ ողջ աշխարհ բացվող անցքի դեր խաղալ` բացված դուռը խոշոր պլանով «Որտե՞ղ է իմ ընկերոջ տունը» ֆիլմում (դռան մոտիվը ողջ ֆիլմի ուղեկիցն է, դասարանի դռներից մինչեւ տների դռները), կամ մեքենայի պատուհանները «Կյանքը շարունակվում է» եւ «Կեռասի համը» կինոնկարներում, որոնք հայտնվում են սկզբում եւ շարունակում են հայտնվել, առաջարկելով եւ չափելով նրա անցքը (հայացքը):
Իրանցի ռեժիսոր, սցենարիստ և պրոդյուսեր, երկրում Կաննի կինոփառատոնի «Ոսկե արմավենու ճյուղ» մրցանակի միակ դափնեկիր Աբբաս Քիարոսթամին մահացել է 76 տարեկանում, հայտնում է BBC-ն:
Հուլիսի 4-ին հայ կինոյի և թատրոնի մեծագույն վարպետներից մեկի՝ Ֆրունզիկ Մկրտչյանի ծննդյան օրն էր. վարպետը կդառնար 86 տարեկան:
«Ինձ համար ողջունելի է, երբ կինը կայացած է՝ ունի ստեղծագործական առողջ միտք, կազմակերպչական ջիղ, այն կարող է միայն օգնել թե՛ աշխատանքային, թե՛ անձնական կյանքում։ Խելացի է և հաջողակ է այն կինը, որ համատեղում է երկուսը մեկում»։
«Այս սերունդը, ի տարբերություն մեր սերնդի, չունի ստրուկի հոգեբանություն: Խորհրդային ժամանակաշրջանի «ներարկումներից» հետո երկիր ունենալու զգացողություն չկար: Իսկ Ձեր սերնդի մեջ արդեն դա կա»:
Հայ երիտասարդ երաժիշտները կմասնակցեն Վաշինգտոնում ամեն տարի անց կացվող Սմիթսոնյան ինստիտուտի «Ֆոլքլայֆ» ազգային կյանք փառատոնին, որտեղ ներկայացվում է տարբեր երկրների էթնիկ մշակույթն ու արվեստը:
Պետական ռուսական թանգարանն իր ցուցադրանքից Տրետյակովյան պատկերասրահի ցուցահանդես կուղարկի Այվազովսկու մի քանի գլուխգործոցներ, ներառյալ նշանավոր «Իններորդ ալիքը»:
Ամերիկյան կինոակադեմիան, որը հանձնում է «Օսկար» մրցանակները, արձագանքել է փետրվարյան սկանդալին, երբ նրան մեղադրեցին անվանակարգորդների թվում սեւամորթ դերասանների պակասի մեջ, տեղեկացնում է BBC-ն:
Հրաչյա Մաթևոսյանը ծնվել է 1937 թվականի մայիսի 12-ին Ահնիձորում: 1955 թվականին ավարտել է Երևանի արհեստագործական 3-րդ ուսումնարանը և Երևանի տպարաններում աշխատել որպես լինոտիպիստ։ 1962 թվականին ընդունվել և 1966 թվականին ավարտել է Երևանի համալսարանի ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետը։ Հրաչյա Մաթևոսյանը Հրանտ Մաթևոսյանի եղբայրն էր։
«Ես անկախության բանակում եմ մարտնչել, միշտ անկախ եմ եղել, այսինքն՝ դա է հիմնական սկզբունքն ինձ համար։ Ապրիլյան այս պատերազմի ժամանակ ես Արցախում էի»,- ասում է Արեգ Նազարյանը։