Երբ ձեր հայրը աշխարհի ամենահարուստ մարդկանցից մեկն է, դուք կարող եք մտածել, որ նոր ավտոմեքենա ունենալու խնդրանքը հեշտությամբ կկատարվի: Սակայն Ուորեն Բաֆեթի որդու՝ Հովարդ Գրեհեմ Բաֆեթի համար ամեն ինչ այլ կերպ էր, երբ նա դեռահաս էր: Բաֆեթ կրտսերը երեք տարի առաջ պետք է հրաժարվեր ծննդյան և սուրբծննդյան նվերներից, ինչպես նաև ավարտական նվերից, որպեսզի հայրը 5000 դոլար ներդներ Corvette-ի համար, իսկ Հովարդն ինքը ևս պետք է վճարեր 2500 դոլար: Այս մասին ասել է Հովարդը Forbes-ի հետ զրույցում՝ 1998 թվականին:
Անհավասարությունների, անարդարությունների պատճառով մենք հսկայական մարդկային ռեսուրս ենք կորցնում, որը բացասաբար է ազդում մեր երկրի տնտեսության ու մնացած ճյուղերի վրա։ Կրթության ոլորտում առկա ամենափոքր անհավասարությունը, անարդարությունը պետք է ուշադրության արժանանա։
«Տեսանք, ապրեցինք, եղբայրս՝ առավել, քանի որ այդ անջնջելի ընթացքը համընկավ նրա ժամկետային զինծառայությանը»,- 15-ամյա Էլիզա Սարգսյանը 44-օրյա պատերազմի մասին իր ստեղծագործությունից այս հատվածն է առանձնացնում:
«Համարվում է, որ մաթեմատիկա կա՛մ հասկանում ես, կա՛մ չես հասկանում: Մեզ մոտ դեռ այն հասկացողությունը չկա, որ մաթեմատիկա եթե ոչ՝ գերազանց, ապա՝ լավ կարող են սովորել բոլոր երեխաները: Այն դրվածքն է, որ մաթեմատիկան միայն խելացիների համար է, իսկ խելացիներն էլ ուզում են ծրագրավորող դառնալ»:
«Այս տարվա ընդունելության կարգում փոփոխություններ են եղել: Հայտագրվողների թիվը նախորդ տարիների հետ համեմատած ավելի մեծ է, և դա ունի իր պատճառները: Նախորդ տարվա հետ համեմատած՝ դիմորդների թիվը կազմել է 13573՝ 13120-ի փոխարեն: Այս թվի մեջ ներառված են նաև ներբուհական քննություն հանձնողները»,- լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ ասաց Գնահատման և թեստավորման կենտրոնի փոխտնօրեն Կարո Նասիբյանը՝ մանրամասնելով, որ ներբուհական քննություն հանձնում են արվեստի, մշակույթի, սպորտի բնագավառի բուհերում: Այդ բուհերն իրենք են կազմակերպում քննություններ, նրանց քննությունները միասնական չեն:
Գնահատման և թեստավորման կենտրոնը հրապարակել է 2022-23 ուսումնական տարվա բուհերի ընդունելության միասնական քննությունների անցկացման նպատակով ձևավորված քննական կենտրոնների ցանկը:
Գնահատման և թեստավորման կենտրոնի տնօրենի հրամանով հաստատվել են այս տարվա միասնական քննության օրերը: Այսպիսով՝ քննաշրջանը մեկնարկում է հունիսի 7-ին և ավարտվում հունիսի 24-ին:
Գնահատման և թեստավորման կենտրոնի տնօրենի հրամանով՝ հաստատվել են 2022 թվականի միասնական քննությունների օրերը: Համաձայն հրամանի` միասնական քննությունների համար, ըստ առարկաների, սահմանված են հետևյալ օրերը.
5-12-րդ դասարաններում դասավանդվող «Մայրենի», «Հայոց լեզու», «Հայոց պատմություն», «Համաշխարհային պատմություն», «Մաթեմատիկա», «Հանրահաշիվ» և «Երկրաչափություն», Բնագիտություն, Հայրենագիտություն, Ֆիզիկա, Քիմիա, Կենսաբանություն, Աշխարհագրություն, Ռուսաց լեզու, Անգլերեն, Ֆրանսերեն, Գերմաներեն, Հայոց եկեղեցու պատմություն, Ինֆորմատիկա, Հասարակագիտություն, «Ասորերեն լեզու», «Եզդիերեն», «Մայրենի լեզու (քրդերեն)» առարկաների ուսուցիչների ատեստավորումը կիրականացվի թեստավորման եղանակով՝ Գնահատման և թեստավորման կենտրոնի կողմից:
Մայիսի 16-ին մամուլի ասուլիսին այս մասին ասաց ԿԳՄՍ փոխնախարար Ժաննա Անդրեասյանը:
Առաջին դասարան հաճախող երեխաների համար առցանց հայտագրումը պարտադիր կլինի բոլոր այն դպրոցների համար, որոնք տվյալ բնակավայրում միակը չեն:
2021-22 ուսումնական տարվա ավարտը, բոլոր հնգօրյա աշխատող հաստատություններում ակնկալվում է այս տարվա հունիսի 3-ին, իսկ վեցօրյա աշխատանքային շաբաթ ունեցող հաստատություններում՝ հունիսի 6-ին: Այդ օրերին տեղի կունենա նաև վերջին դասի արարողությունը:
Անցած շաբաթ համացանցում հայտնվեց մի տեսանյութ, որում Երևանի դպրոցներից մեկի ուսուցիչը գրքով հարվածում է աշակերտին։ Նմանատիպ երևույթները մեր հասարակությունում արժանանում են երկակի գնահատականի։ Մի մասն ասում է, որ բռնությունն անթույլատրելի է։ Մյուսներն ասում են, որ այսօրվա երեխաները շատ անդաստիարակ են, և դժվար է նրանց հետ աշխատելը։
Վերջերս հանրային տարբեր հարթակներում շրջանառվում է մի լուր, ըստ որի՝ «Ակունք» ազգագրական համույթը մասնակցել է մայիսի 9-ին կայացած հանրահավաքին՝ հանդես գալով ելույթով:
Հիմա նախարարությունը պետք է զգուշանա, որ 70%-ի շեմը հաղթահարող ուսուցիչների թիվն արհեստականորեն չմեծանա՝ կեղծիքների դիմելու պատճառով։ Չմոռանանք, որ մեր մշակույթում կեղծելը, խաբելը, արտագրելը, իրար հետ պայմանավորվելը շատ մեծ տարածում ունեն։ Քանի որ նախարարությունը աշխատավարձի բավականին կտրուկ բարձրացում է նախատեսել, ապա կոռուպցիոն ռիսկերը կտրուկ մեծանալու են։
Կրթություն 2.0-ն հիմնված է բովանդակության և օգտագործողի, ինչպես նաև հենց օգտատերերի միջև ինտերակտիվ փոխազդեցության կազմակերպման վրա: Կրթություն 2.0-ն ներառում է ավելի սերտ փոխազդեցություններ ուսուցչի և ուսանողների, ուսանողների և բովանդակության միջև: Կրթություն 2.0-ն ունի առաջադեմ, հումանիստական արմատներ, որոնցում սովորողները կարևոր նշանակություն ունեն սովորելու համար: Կրթություն 2.0-ն կենտրոնանում է երեք կետերի վրա՝ հաղորդակցություն, դյուրացում և համագործակցություն:
Դժվարանում է հասարակությանը բանականի, տրամաբանականի սահմաններում պահելը։ Բանականը և տրամաբանականը կառուցվում են ընդհանրության, ունիվերսալության վրա։ Բայց մեր հասարակությունն այնքան պառակտված է, որ ոչ մի ունիվերսալ կանոն չի գործում։ Նման պայմաններում շատ դժվարանում է ուսուցչի գործը, որը փորձում է երեխաներին բանականի ու տրամաբանականի մասին սովորեցնել։
Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը նոր կարգավորումներ է մշակում, համաձայն որոնց՝ տնօրենը քվեարկությամբ չի ընտրվի, այլ կնշանակվի լիազոր մարմնի կողմից։ Ըստ գործող կարգավորման՝ տնօրենի ընտրությունն իրականացնում է ուսումնական հաստատության խորհուրդը, որն ունի 9 անդամ։ Նոր կարգավորմամբ՝ այս գործառույթը վերապահվում է մասնագիտական հանձնաժողովին․ տնօրենին կնշանակի լիազոր մարմինը։
Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Վահրամ Դումանյանը դիպլոմներ հանձնեց յոթ աշակերտի, որոնք հաղթել են Հուշարձանների և տեսարժան վայրերի միջազգային օրվա շրջանակում կազմակերպված «Ճանաչենք և պահպանենք մեր հուշարձանները» մրցույթին:
Դպրոցների տնօրենների ընտրության գործընթացը շարունակում է մնալ Հայաստանի կրթության ամենացավոտ խնդիրներից մեկը։ Իրականում շատ կարևոր է, որ Հայաստանի դպրոցներն ունենան բարձրակարգ տնօրեններ։ Ոչ մի նախարար, փոխնախարար, վարչության պետ չի կարող կրթության համակարգում լուրջ փոփոխությունների հասնել՝ առանց դպրոցների կառավարման որակը բարձրացնելու։
Հայոց ցեղասպանության 107-ամյակին և ապրիլի 24-ին ընդառաջ Հայոց ցեղասպանության թանգարան-ինստիտուտում ժամանակավոր ցուցադրություն է բացվել։
022 թվականի դեկտեմբերից դիմորդներին միասնական քննություններ հանձնելու երկրորդ հնարավորություն է տրվելու։
Արժեքների վրա կենտրոնանալը մեզ պետք է, քանի որ ժամանակակից աշխարհում սոցիալական ցանցերն ամբողջությամբ կազմաքանդում են մարդկանց կապող թելերը։ Մեծ թափ է ստանում անտագոնիզմը։ Մասնագետներն արդեն խոսում են այն մասին, որ մենք թևակոխել ենք Բաբելոնյան աշտարակաշինության փուլ, երբ ամենը մեկը խոսում է իր լեզվով, և մարդիկ իրար չեն հասկանում։ Հասարակությունը պառակտվում է՝ վատ օրինակ դառնալով կրթական համակարգի համար։
Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի Եղեգնաձորի մասնաճյուղում 2022-2023 թթ․ համար ընդունելություն չի լինի։ Որոշումն ընդունվել է Տնտեսագիտական համալսարանի գիտխորհրդի՝ 2021թ. հոկտեմբերի 11-ի նիստում։
ԳԹԿ-ից 168.am-ին հայտնեցին, որ հիմնական փուլը, որն ընդգրկում է ապրիլի 15-ից մայիսի 10-ն ընկած ժամանակահատվածը, վերաբերում է հանրակրթական դպրոցների այս տարվա, նախորդ տարիների, նաև՝ քոլեջների և ուսումնարանների շրջանավարտներին:
Հայաստանում ռուսալեզու գործարար միջավայրի և ներդրումների ակտիվացման ֆոնին ակտիվացել է նաև ռուսալեզու քաղաքացիների ներհոսքը դեպի Հայաստանի Հանրապետություն:
Կառավարության վերջին նիստում ՀՀ բուհերի և գիտական կազմակերպությունների 2022/2023 ուսումնական տարվա ասպիրանտուրա ընդունելության տեղերը և դրանց բաշխումը հաստատելու մասին որոշումն ընդունելուց հետո հանրային տարբեր շրջանակներ ահազանգեցին՝ ՀՊՏՀ Եղեգնաձորի մասնաճյուղին անվճար տեղեր չհատկացնելով՝ սկսում են մասնաճյուղը փակելու գործընթացը։
Իդեալական մասնագիտություն նրանց համար, ովքեր սովոր են իրենց գլխում վերարտադրել առաջիկա խոսակցությունները։ Ուրիշների պատասխանները ակնկալելը, շարժառիթներն ու ենթատեքստերը կարդալը, տարբեր զրուցակիցների հետ հաղորդակցություն հաստատել կարողանալը՝ աշխատանքը շատ ավելի բարդ է, քան կարող է թվալ: Երկխոսության սցենարներ են անհրաժեշտ և՛ խաղերի մշակման, և՛ չաթ-բոտերի, և՛ վիրտուալ օգնականների ստեղծման համար։
Կառավարության ապրիլի 7-ի նիստում ընդունված որոշմամբ փոփոխություն է կատարվել ՀՀ բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների ընդունելության կարգում:
Ճանապարհներից մեկն այն է, որ պետք է ուսուցչի հեղինակությունը բարձրացնել։ Բայց եթե արդեն ունենք ուսուցիչներ, որոնք կոպիտ ուղղագրական սխալներ են անում, իրենց առարկայի մասին հասարակ բաներ չգիտեն, աշակերտների հետ լավ չեն վարվում, ինչպե՞ս թաքցնենք այս ուսուցիչներին։ Այդ ուսուցիչներին աշխատանքից ազատելը հեշտ չէ, քանի որ փոխարինողներ չկան։ Կարող ենք ստեղծել ուսուցչի մասին իդեալական պատկերացումներ, բայց իրականությունն այնքան աղաղակող ու լայնամասշտաբ է, որ ծածկել չենք կարող։ Այն փուլում ենք, որ այլևս թաքցնելու, մարդկանց մոլորեցնելու տարբերակներ չունենք։