Այսօր հանրապետությունում մեկնարկել են բուհական ընդունելության միասնական քննությունները: ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանն այդ առթիվ եղել է Գ. Գյուլբենկյանի անվան թիվ 190 ավագ դպրոցում, որտեղ դիմորդները պետք է քննություն հանձնեին «Կենսաբանություն» առարկայից:
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը հանրային քննարկման է ներկայացրել նախադպրոցական ուսումնական հաստատության տնօրենների և մանկավարժական աշխատողների վերապատրաստող կազմակերպության ընտրության և վերապատրաստման կարգի նախագիծը:
2022 թվականի մայիսի 9-16-ը Ուզբեկստանի Հանրապետությունում կայացած «Քիմիա» առարկայի 56-րդ Մենդելեևյան միջազգային օլիմպիադայի և մայիսի 13-15-ը տեղի ունեցած «Նախնական զինվորական պատրաստություն» առարկայի դպրոցականների հանրապետական օլիմպիադայի եզրափակիչ փուլերի մրցանակակիրները կստանան անվանական կրթաթոշակ:
Հունիսի 7-ն ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման դիմումների ընդունման վերջին օրն է: Այս մասին ֆեյսբուքի իր էջում գրել է ԿԳՄՍ փոխնախարար Ժաննա Անդրեասյանը:
Հունիսի 7-ին մեկնարկում են այս տարվա միասնական քննությունները: Այս մասին «Ֆեյսբուք» սոցիալական ցանցի իր էջում կատարած գրառման միջոցով տեղեկացրել է Գնահատման և թեստավորման կենտրոնի մամուլի պատասխանատու Խաչանուշ Գրիգորյանը:
Մանկավարժական համալսարան դիմելը դեռևս չի նշանակում, որ բոլոր դիմորդները երազում են ուսուցիչ աշխատել։ Կան դիմորդներ, որոնք Մանկավարժական համալսարան են դիմում, քանի որ ուսման վարձը ցածր է, ընդունվելը՝ ավելի հեշտ։
Այդ գումարը կապիտալ դրամաշնորհների պայմանագրերով կհատկացվի դպրոցներին: Մասնավորապես գումարներ կհատկացվեն հետևյալ դպրոցներին։
ՀՀ ուսումնական հաստատություններից ստացված տվյալների համաձայն՝ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության համապատասխան ստորաբաժանումը քարտեզագրել և ամփոփել է 2021-2022 ուստարում Հայաստանի ուսումնական հաստատություններում սովորող օտարերկրյա և սփյուռքահայ ուսանողների վերաբերյալ տեղեկությունները՝ ըստ բուհերի և երկրների:
Կրթության համակարգի մասին մեր պատկերացումները հաճախ շատ պարզունակ են։ Մենք կրթության համակարգը հաճախ պատկերացնում ենք առասպելի տրամաբանությամբ։ Այսինքն՝ գալիս է մի հերոս, որը փոխում է ամեն ինչ։ Օրինակ, երբ 2018թ. հեղափոխությունից հետո փոխվեց նաև կրթության համակարգի ղեկավար կազմը, շատ լուրջ մարդիկ գրում էին, որ իրենք արդեն հանգիստ են կրթության ոլորտի համար, քանի որ նոր ղեկավարները կարճ ժամանակ անց կձևավորեն զարգացած կրթական համակարգ։
«Գյումրիում և Վանաձորում մաթեմատիկայի ուսուցիչ 4 տարի հետո չենք ունենալու. սա շատ մտահոգիչ է: Առանց այն էլ քիչ էին, հիմա կունենանք զրո մասնագետ»,- մեզ հետ զրույցում ասաց կրթության փորձագետ Ատոմ Մխիթարյանը՝ անդրադառնալով Շիրակի Մ. Նալբանդյանի անվան և Վանաձորի Հովհ. Թումանյանի անվան պետական համալսարաններում մաթեմատիկա մասնագիտությամբ դիմորդ չունենալու հարցին:
Նախորդ տարվա հետ համեմատած՝ այս տարի դիմորդների թիվը կազմել է 13573՝ 13120-ի փոխարեն: Այս թվի մեջ ներառված են նաև ներբուհական քննություն հանձնողները:
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը տեղեկացնում է, որ 2022 թվականի հունիսի 2-ին՝ ժամը 14:00-ին, տեղի կունենա ԿԳՄՍ նախարարի հրամանով ստեղծված գիտության և կրթության բնագավառներում նշանակալի նվաճումներ ունեցող քաղաքացիներին պարտադիր զինվորական ծառայության զորակոչից տարկետում տալու վերաբերյալ եզրակացություն տվող հանձնաժողովի նիստը՝ բողոքարկման ներկայացված փաստաթղթերի քննարկման օրակարգի հարցով:
Սկսնակ թիմերին տալ հնարավորություն ուժերը գնահատելու և պատրաստվելու ավելի լուրջ ռոբոտաշինական նվաճումների։
Երբ ձեր հայրը աշխարհի ամենահարուստ մարդկանցից մեկն է, դուք կարող եք մտածել, որ նոր ավտոմեքենա ունենալու խնդրանքը հեշտությամբ կկատարվի: Սակայն Ուորեն Բաֆեթի որդու՝ Հովարդ Գրեհեմ Բաֆեթի համար ամեն ինչ այլ կերպ էր, երբ նա դեռահաս էր: Բաֆեթ կրտսերը երեք տարի առաջ պետք է հրաժարվեր ծննդյան և սուրբծննդյան նվերներից, ինչպես նաև ավարտական նվերից, որպեսզի հայրը 5000 դոլար ներդներ Corvette-ի համար, իսկ Հովարդն ինքը ևս պետք է վճարեր 2500 դոլար: Այս մասին ասել է Հովարդը Forbes-ի հետ զրույցում՝ 1998 թվականին:
Անհավասարությունների, անարդարությունների պատճառով մենք հսկայական մարդկային ռեսուրս ենք կորցնում, որը բացասաբար է ազդում մեր երկրի տնտեսության ու մնացած ճյուղերի վրա։ Կրթության ոլորտում առկա ամենափոքր անհավասարությունը, անարդարությունը պետք է ուշադրության արժանանա։
«Տեսանք, ապրեցինք, եղբայրս՝ առավել, քանի որ այդ անջնջելի ընթացքը համընկավ նրա ժամկետային զինծառայությանը»,- 15-ամյա Էլիզա Սարգսյանը 44-օրյա պատերազմի մասին իր ստեղծագործությունից այս հատվածն է առանձնացնում:
«Համարվում է, որ մաթեմատիկա կա՛մ հասկանում ես, կա՛մ չես հասկանում: Մեզ մոտ դեռ այն հասկացողությունը չկա, որ մաթեմատիկա եթե ոչ՝ գերազանց, ապա՝ լավ կարող են սովորել բոլոր երեխաները: Այն դրվածքն է, որ մաթեմատիկան միայն խելացիների համար է, իսկ խելացիներն էլ ուզում են ծրագրավորող դառնալ»:
«Այս տարվա ընդունելության կարգում փոփոխություններ են եղել: Հայտագրվողների թիվը նախորդ տարիների հետ համեմատած ավելի մեծ է, և դա ունի իր պատճառները: Նախորդ տարվա հետ համեմատած՝ դիմորդների թիվը կազմել է 13573՝ 13120-ի փոխարեն: Այս թվի մեջ ներառված են նաև ներբուհական քննություն հանձնողները»,- լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ ասաց Գնահատման և թեստավորման կենտրոնի փոխտնօրեն Կարո Նասիբյանը՝ մանրամասնելով, որ ներբուհական քննություն հանձնում են արվեստի, մշակույթի, սպորտի բնագավառի բուհերում: Այդ բուհերն իրենք են կազմակերպում քննություններ, նրանց քննությունները միասնական չեն:
Գնահատման և թեստավորման կենտրոնը հրապարակել է 2022-23 ուսումնական տարվա բուհերի ընդունելության միասնական քննությունների անցկացման նպատակով ձևավորված քննական կենտրոնների ցանկը:
Գնահատման և թեստավորման կենտրոնի տնօրենի հրամանով հաստատվել են այս տարվա միասնական քննության օրերը: Այսպիսով՝ քննաշրջանը մեկնարկում է հունիսի 7-ին և ավարտվում հունիսի 24-ին:
Գնահատման և թեստավորման կենտրոնի տնօրենի հրամանով՝ հաստատվել են 2022 թվականի միասնական քննությունների օրերը: Համաձայն հրամանի` միասնական քննությունների համար, ըստ առարկաների, սահմանված են հետևյալ օրերը.
5-12-րդ դասարաններում դասավանդվող «Մայրենի», «Հայոց լեզու», «Հայոց պատմություն», «Համաշխարհային պատմություն», «Մաթեմատիկա», «Հանրահաշիվ» և «Երկրաչափություն», Բնագիտություն, Հայրենագիտություն, Ֆիզիկա, Քիմիա, Կենսաբանություն, Աշխարհագրություն, Ռուսաց լեզու, Անգլերեն, Ֆրանսերեն, Գերմաներեն, Հայոց եկեղեցու պատմություն, Ինֆորմատիկա, Հասարակագիտություն, «Ասորերեն լեզու», «Եզդիերեն», «Մայրենի լեզու (քրդերեն)» առարկաների ուսուցիչների ատեստավորումը կիրականացվի թեստավորման եղանակով՝ Գնահատման և թեստավորման կենտրոնի կողմից:
Մայիսի 16-ին մամուլի ասուլիսին այս մասին ասաց ԿԳՄՍ փոխնախարար Ժաննա Անդրեասյանը:
Առաջին դասարան հաճախող երեխաների համար առցանց հայտագրումը պարտադիր կլինի բոլոր այն դպրոցների համար, որոնք տվյալ բնակավայրում միակը չեն:
2021-22 ուսումնական տարվա ավարտը, բոլոր հնգօրյա աշխատող հաստատություններում ակնկալվում է այս տարվա հունիսի 3-ին, իսկ վեցօրյա աշխատանքային շաբաթ ունեցող հաստատություններում՝ հունիսի 6-ին: Այդ օրերին տեղի կունենա նաև վերջին դասի արարողությունը:
Անցած շաբաթ համացանցում հայտնվեց մի տեսանյութ, որում Երևանի դպրոցներից մեկի ուսուցիչը գրքով հարվածում է աշակերտին։ Նմանատիպ երևույթները մեր հասարակությունում արժանանում են երկակի գնահատականի։ Մի մասն ասում է, որ բռնությունն անթույլատրելի է։ Մյուսներն ասում են, որ այսօրվա երեխաները շատ անդաստիարակ են, և դժվար է նրանց հետ աշխատելը։
Վերջերս հանրային տարբեր հարթակներում շրջանառվում է մի լուր, ըստ որի՝ «Ակունք» ազգագրական համույթը մասնակցել է մայիսի 9-ին կայացած հանրահավաքին՝ հանդես գալով ելույթով:
Հիմա նախարարությունը պետք է զգուշանա, որ 70%-ի շեմը հաղթահարող ուսուցիչների թիվն արհեստականորեն չմեծանա՝ կեղծիքների դիմելու պատճառով։ Չմոռանանք, որ մեր մշակույթում կեղծելը, խաբելը, արտագրելը, իրար հետ պայմանավորվելը շատ մեծ տարածում ունեն։ Քանի որ նախարարությունը աշխատավարձի բավականին կտրուկ բարձրացում է նախատեսել, ապա կոռուպցիոն ռիսկերը կտրուկ մեծանալու են։
Կրթություն 2.0-ն հիմնված է բովանդակության և օգտագործողի, ինչպես նաև հենց օգտատերերի միջև ինտերակտիվ փոխազդեցության կազմակերպման վրա: Կրթություն 2.0-ն ներառում է ավելի սերտ փոխազդեցություններ ուսուցչի և ուսանողների, ուսանողների և բովանդակության միջև: Կրթություն 2.0-ն ունի առաջադեմ, հումանիստական արմատներ, որոնցում սովորողները կարևոր նշանակություն ունեն սովորելու համար: Կրթություն 2.0-ն կենտրոնանում է երեք կետերի վրա՝ հաղորդակցություն, դյուրացում և համագործակցություն:
Դժվարանում է հասարակությանը բանականի, տրամաբանականի սահմաններում պահելը։ Բանականը և տրամաբանականը կառուցվում են ընդհանրության, ունիվերսալության վրա։ Բայց մեր հասարակությունն այնքան պառակտված է, որ ոչ մի ունիվերսալ կանոն չի գործում։ Նման պայմաններում շատ դժվարանում է ուսուցչի գործը, որը փորձում է երեխաներին բանականի ու տրամաբանականի մասին սովորեցնել։