Արցախի մասին պատմող «Տունս քաղցր ա» վավերագրական ֆիլմը Հորդանանը ներկայացրել էր Օսկարի, սակայն Ադրբեջանի սպառնալիքներից հետո ֆիլմը հետ է կանչել «Օսկար» մրցանակաբաշխության Լավագույն միջազգային ֆիլմի անվանակարգից»։
Իրականում, երբ վերլուծում ես, հաճախ հասկանում ես, որ չար մարդիկ սիրո պակասի հետևանքով են այդպիսի քայլեր անում։ Ընտանիքում, հասարակությունում սիրված ո՞ր մարդն է նման բաներ իրեն թույլ տալիս։ Իհարկե, չկա այնպիսի մարդ, ում բոլորը սիրում են կամ ատում, բայց դա մեծ ազդեցություն ունի։
Ներկայացումն առանց խոսքերի է, խոսում են մարդու մարմինը, ժեստերը։
ԱՄՆ-ի կինոարվեստների ակադեմիան դեկտեմբերի 17-ին հրապարակել է 10 անվանակարգում «Օսկար» կինոմրցանակի հավակնորդների շորթլիսթը՝ կարճ ցուցակը: Այս մասին նշված է «Օսկար» մրցանակաբաշխության կայքում։
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն ընդունել է Իրանի Իսլամական Հանրապետության մշակութային ժառանգության, զբոսաշրջության և ձեռարվեստի նախարար Սեյեդ Ռեզա Սալեհի Ամիրիի գլխավորած պատվիրակությանը: Այս մասին հայտնում են ԿԳՄՍՆ-ից:
Այն հասանելի կլինի բոլոր առաջատար հարթակներում (Spotify, Apple Music, Amazon Music, YouTube և այլ)։
«Տարբեր ժամանակներում Սոնա Վանի ստեղծագործություններն ընթերցելով՝ հասունացավ այս կերպարը՝ օդից չի ծնվել: Պիեսն արդիական է. աշխարհն ամբողջությամբ տոգորված է պատերազմի շնչով, բայց դա չի նշանակում, որ մենք վատ առումով ցանկացանք ժամանակակից լինել և այս թեմային անդրադառնալ: Դա բացարձակ ինքնանպատակ չէր. ներկայացման գաղափարը վաղուց կար, ուղղակի թեմայի ընտրության շուրջ էինք մտածում և կանգ առանք այս թեմայի շուրջ։
Դեմ եմ դրան։ Եվրոպայում Կոնսերվատորիան կենտրոնում է։ Վերջերս եմ դադարեցրել իմ համագործակցությունը Դրեզդենի պետական օպերային թատրոնի հետ, որը քաղաքի կենտրոնում էր՝ Կոնսերվատորիային, թանգարաններին կից։ Մենք աշխարհին տալիս ենք հազարավոր կադրեր։ Տեղանքից չի որոշվելու՝ որակ տալո՞ւ ենք, թե՞ չէ։ Եթե Կոնսերվատորիան տեղափոխեն՝ բոլորիս համար աղետ է լինելու։ Ունենք դասախոսական մեծ կազմ, ովքեր ապրում են կենտրոնում, աշխատում են նաև Օպերայում, Հայաստանի Պետական Ֆիլհարմոնիայում և ընդամենը մեկ քայլով հասնում են այդ բոլոր օջախները։ Ի՞նչ է լինելու այդ մարդկանց հետ, տեղաշարժը կարողանո՞ւմ են ապահովել։ Եվրոպայում նոր համակարգեր ստեղծում են՝ չքանդելով հինը։
Մեծ բեմեր ու դերեր ֆիլմերում. 91-ամյա դերասանուհի Սիրվարթ Ֆազլեանը ծնվել և մեծացել է Լիբանանում, այնուհետև ամուսնու հետ Կանադա է տեղափոխվել, սակայն կապը հայրենիքի հետ երբեք չի կորցրել։
Երգչուհի, երգահան Լիլիթ Պիպոյանը մեկ հարկի տակ կհամախմբի իր երաժշտության երկրպագուներին՝ դեկտեմբերի 14-ին Տիգրան Ձիթողցյանի արվեստանոցում հանդես գալով բացառիկ համերգային ծրագրով, որի շրջանակում կհնչեն հին ու նոր ստեղծագործություններ։
Շողակաթ Վարդանյանի «1489» վավերագրական ֆիլմը հաղթող է ճանաչվել Հռոմի վավերական ֆիլմերի միջազգային փառատոնում:
Մեր մշակութային կյանքի այս կարևոր կետը զրկված է իր բնականոն աշխատանքից, իսկ հասարակությունը՝ շփվելու արվեստի հետ։ Այս տևական ընդմիջումը ոչ միայն մեծ վնաս է հասցնում թատրոնին, այլև վտանգում է մեր հասարակության արժեհամակարգը։
«Գոյ» թատրոնը հայտարարություն է տարածել, որում ասվում է. «Գոյ» թատրոնը կանգնած է ոչընչացման վտանգի առաջ:
Ազգային տիկնիկային թատրոնը դեկտեմբերի 2-ին «Բուկովսկի» ներկայացմամբ մասնակցել է 30th Premio Mecenate միջազգային փառատոնին՝ հանդես գալով Հռոմի «Ռոսսինի» թատրոնում և արժանացել է «Տարվա լավագույն ներկայացում» պատվավոր մրցանակին: Այս մասին հաղորդագրություն է հրապարակվել թատրոնի «Ֆեյսբուք»-ի պաշտոնական էջում: «Ուրախությամբ հայտնում ենք, որ բացի իտալացի հանդիսատեսից, մեզ հետ էին նաև Իտալիայի Հանրապետությունում ՀՀ արտակարգ և լիազոր դեսպան Վլադիմիր […]
Համերգը կներկայացնեն Հայաստանի պետական կամերային նվագախումբը և ՀՀ-ում Իտալիայի Հանրապետության դեսպանությունը։
Երվանդ Քոչարի թանգարանը խորին շնորհակալություն է հայտնում Ֆրանսիայում Հայաստանի Հանրապետության դեսպանատանն այդ մեծ ու նշանակալի իրադարձությանը մասնակցելու և իրենց աջակցելու համար։
Դերասանի մասնակցությամբ վերջին ֆիլմերից են՝ «Վերադարձ Մոնտաուկ», «Լազուրե ափ», «Սիրուց հետո»:
Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր Սերգեյ Սմբատյանը նոյեմբերի 30-ին ելույթ կունենա Կանադայում՝ «Regent» թատրոնում՝ ղեկավարելով Օնտարիոյի ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը։
«Գեղարդ» գիտավերլուծական կենտրոնը Դադիվանքի վերաբերյալ Ադրբեջանի տարածած հերթական ապատեղեկատվության վերաբերյալ հոդված է հրապարակել:
Մուրմանսկում «Արկտիկական բեմ» միջազգային թատերական փառատոնի շրջանակներում Ստեփանակերտի ռուսական դրամատիկական թատրոնին շնորհվել է երկու դիպլոմ։ Այս մասին հայտնում է թատրոնի մամուլի ծառայությունը։
Էլեկտրան՝ նախկին արքայադուստրը, իսկ այժմ հասարակաց տան սպասուհին, այրվում է զայրույթից և հուսահատությունից՝ սպասելով իր եղբոր՝ Օրեսթեսի վերադարձին։ Նրանք միասին կդիմակայեն իրենց մոր՝ Կլիթեմնեստրայի բռնակալությանը։
«Այդ նսեմացնողներին պետք է նսեմացնել՝ շատ դաժան»,- շեշտեց Արթուր Սահակյանը։
«Կյանքիս մի մասը կազմել է Արցախը՝ Վրեժը, Անին ու իր ընտանիքը, որի մասին է ֆիլմը։ Չեմ կարծում, որ այս Ֆիլմից հետո գործս ավարտվում է, գործս շարունակում եմ, քանի որ Արցախում 500 ժամ նկարել եմ։ Ֆիլմը միայն 86 րոպե է, շատ ավելի մեծ նյութ ունեմ, այն տարբեր ձևերով պետք է ներկայացնեմ, որպեսզի Արցախի պատմությունը կարողանամ պատմել վավերագրական ֆիլմի միջոցով»,- եզրափակեց Սարին Հայրապետյանը։
Ըստ The New York Times-ի՝ նոյեմբերի 20-ին 6,2 միլիոն դոլարով վաճառված բանանը գնվել է 35 ցենտով բանգլադեշցի մրգավաճառից։
ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի համաշխարհային ժառանգության ցանկում գտնվող քաղաքակրթությունների օրրան հանդիսացած հայոց միջնադարյան Անի մայրաքաղաքը շարունակում է մեծ ուշադրության արժանանալ տեղացի ու օտարերկրյա զբոսաշրջիկների կողմից։
«Սերունդների երկխոսություն. Փարաջանովը և ժամանակակիցները» ցուցահանդեսով մեկնարկեց Սերգեյ Փարաջանովի 100-ամյակին նվիրված միջոցառումների շարքը:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությունը հայտարարություն է տարածել՝ հերքելով ավելի վաղ Երվանդ Քոչարի որդու՝ Ռուբեն Քոչարի հնչեցրած այն հայտարարությանը, թե «Հայաստանի ազգային պատկերասրահ» ՊՈԱԿ-ում ներկայացվող «Ինքնադիմանկար» ստեղծագործությունը բնօրինակ չէ:
Հոբելյանական տարվա առիթով այն ցուցադրվել է նաև Երևանում։
Պարարվեստում իր մասշտաբային մտածողությամբ աչքի ընկնող խորեոգրաֆ Ասատուր Քալաշյանը, ով իր հոգու խորքում վաղուց խմորել էր Արամ Խաչատրյանի «Տոկատ»-ի բեմադրությունը, փնտրում էր արվեստի գաղափարակից՝ այն իրականացնելու նպատակով: Նրա որոնումները առաջնորդեցին դեպի դաշնակահար Հայկ Մելիքյան. արվեստագետ, որի մատերի ներքո երաժշտությունը մոգական ուժ է ստանում։ Մելիքյանի վիրտուոզ կատարումը, ինչպես արվեստի փայլող մունետիկ, դարձավ Քալաշյանի ստեղծագործական տեսլականի հիմքը։
Նշենք, որ սկսած 2020 թվականից, ադրբեջանական կողմը օկուպացված Արցախում առաջին հերթին ոչնչացնում է Հայոց ցեղասպանության և Արցախյան հերոսամարտերի հիշատակին կանգնեցված հուշարձանները»։