Երվանդ Քոչարի թանգարանը խորին շնորհակալություն է հայտնում Ֆրանսիայում Հայաստանի Հանրապետության դեսպանատանն այդ մեծ ու նշանակալի իրադարձությանը մասնակցելու և իրենց աջակցելու համար։
Դերասանի մասնակցությամբ վերջին ֆիլմերից են՝ «Վերադարձ Մոնտաուկ», «Լազուրե ափ», «Սիրուց հետո»:
Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր Սերգեյ Սմբատյանը նոյեմբերի 30-ին ելույթ կունենա Կանադայում՝ «Regent» թատրոնում՝ ղեկավարելով Օնտարիոյի ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը։
«Գեղարդ» գիտավերլուծական կենտրոնը Դադիվանքի վերաբերյալ Ադրբեջանի տարածած հերթական ապատեղեկատվության վերաբերյալ հոդված է հրապարակել:
Մուրմանսկում «Արկտիկական բեմ» միջազգային թատերական փառատոնի շրջանակներում Ստեփանակերտի ռուսական դրամատիկական թատրոնին շնորհվել է երկու դիպլոմ։ Այս մասին հայտնում է թատրոնի մամուլի ծառայությունը։
Էլեկտրան՝ նախկին արքայադուստրը, իսկ այժմ հասարակաց տան սպասուհին, այրվում է զայրույթից և հուսահատությունից՝ սպասելով իր եղբոր՝ Օրեսթեսի վերադարձին։ Նրանք միասին կդիմակայեն իրենց մոր՝ Կլիթեմնեստրայի բռնակալությանը։
«Այդ նսեմացնողներին պետք է նսեմացնել՝ շատ դաժան»,- շեշտեց Արթուր Սահակյանը։
«Կյանքիս մի մասը կազմել է Արցախը՝ Վրեժը, Անին ու իր ընտանիքը, որի մասին է ֆիլմը։ Չեմ կարծում, որ այս Ֆիլմից հետո գործս ավարտվում է, գործս շարունակում եմ, քանի որ Արցախում 500 ժամ նկարել եմ։ Ֆիլմը միայն 86 րոպե է, շատ ավելի մեծ նյութ ունեմ, այն տարբեր ձևերով պետք է ներկայացնեմ, որպեսզի Արցախի պատմությունը կարողանամ պատմել վավերագրական ֆիլմի միջոցով»,- եզրափակեց Սարին Հայրապետյանը։
Ըստ The New York Times-ի՝ նոյեմբերի 20-ին 6,2 միլիոն դոլարով վաճառված բանանը գնվել է 35 ցենտով բանգլադեշցի մրգավաճառից։
ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի համաշխարհային ժառանգության ցանկում գտնվող քաղաքակրթությունների օրրան հանդիսացած հայոց միջնադարյան Անի մայրաքաղաքը շարունակում է մեծ ուշադրության արժանանալ տեղացի ու օտարերկրյա զբոսաշրջիկների կողմից։
«Սերունդների երկխոսություն. Փարաջանովը և ժամանակակիցները» ցուցահանդեսով մեկնարկեց Սերգեյ Փարաջանովի 100-ամյակին նվիրված միջոցառումների շարքը:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությունը հայտարարություն է տարածել՝ հերքելով ավելի վաղ Երվանդ Քոչարի որդու՝ Ռուբեն Քոչարի հնչեցրած այն հայտարարությանը, թե «Հայաստանի ազգային պատկերասրահ» ՊՈԱԿ-ում ներկայացվող «Ինքնադիմանկար» ստեղծագործությունը բնօրինակ չէ:
Հոբելյանական տարվա առիթով այն ցուցադրվել է նաև Երևանում։
Պարարվեստում իր մասշտաբային մտածողությամբ աչքի ընկնող խորեոգրաֆ Ասատուր Քալաշյանը, ով իր հոգու խորքում վաղուց խմորել էր Արամ Խաչատրյանի «Տոկատ»-ի բեմադրությունը, փնտրում էր արվեստի գաղափարակից՝ այն իրականացնելու նպատակով: Նրա որոնումները առաջնորդեցին դեպի դաշնակահար Հայկ Մելիքյան. արվեստագետ, որի մատերի ներքո երաժշտությունը մոգական ուժ է ստանում։ Մելիքյանի վիրտուոզ կատարումը, ինչպես արվեստի փայլող մունետիկ, դարձավ Քալաշյանի ստեղծագործական տեսլականի հիմքը։
Նշենք, որ սկսած 2020 թվականից, ադրբեջանական կողմը օկուպացված Արցախում առաջին հերթին ոչնչացնում է Հայոց ցեղասպանության և Արցախյան հերոսամարտերի հիշատակին կանգնեցված հուշարձանները»։
Երվանդ Քոչարի թանգարանից անհետացել են նկարչի 7 ստեղծագործություններ՝ մոտ 500.000 դոլար արժողության, այս մասին երեկ հայտարարեցին «Քոչար» մշակութային հիմնադրամից։
Նոյեմբերի 21-ին՝ ժամը 12:00-19:00-ը, «Մեգերյան կարպետ» մշակութային համալիրում տեղի կունենա «Հայաստան-Վրաստան. 100% ձեռարվեստ» խորագրով ցուցադրությունը:
Արբանյակային լուսանկարները ցույց են տալիս, որ Ադրբեջանն ավերել է Արցախի Կովսական շրջանի 19–րդ դարի Տանձատափ եկեղեցու մեծ մասը։ Արբանյակային լուսանկարները, որոնք արվել են 2023 թ. հոկտեմբերի 5–ից մինչև 2024 թ. ապրիլի 30–ը, տարածել է «Caucasus Heritage Watch»–ը։
2009 թվականի մայիսի 14-ին Երևանում տեղի ունեցավ Սբ․ Մաշտոցի անվան հին ձեռագրերի գիտահետազոտական ինստիտուտի՝ Մատենադարանի գիտական նոր մասնաշենքի հիմնարկեքի արարողությունը՝ հանդիսապետությամբ Հայաստանի Հանրապետության նախագահ Սերժ Սարգսյանի։ Մատենադարանի նոր մասնաշենքի ճարտարապետական նախագիծը կատարվել էր դեռևս 1986 թվականին և չէր կենսագործվել 1988 թվականի ավերիչ երկրաշարժի պատճառով
Երևանում նոյեմբերի 17-ին կկայանա աշխարհահռչակ շանսոնյե Շառլ Ազնավուրին նվիրված «Մսյո Ազնավուր» ֆիլմի պրեմիերան:
Հնարավո՞ր է արդյոք թատրոնի բեմում ընդամենը մեկ ու կես ժամում հանդիսատեսին պատմել աշխարհում երբևէ ապրած մեծագույն արվեստագետներից մեկի մասին։Ու պատմել այնպես, որ նրա կերպարն ու հետագիծը ոչ միայն նոր մեկնություն ստանա, այլև հառնեն նրա դրամատիզմով լի ու միաժամանակ լույսով ողողված կյանքի ամենաուշագրավ դրվագները… Հնարավոր է, երբ բեմում է ևս մի հանճարեղ արվեստագետ, ով աշխարհին Հայի մասին պատմում է ջազի լեզվով։
Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտի տնօրեն Նիկոլայ Կոստանդյանը շնորհակալություն է հայտնել գնահատանքի և ջերմ խոսքերի համար. «Նախարարության հետ, իսկապես, շատ հաջող համագործակցություն ենք ունեցել՝ աշխատելով մեկ գաղափարի շուրջ՝ պատշաճ ներկայացնել մեծն վարդապետին ու հանրահռչակել մեր երկիրն ամբողջ աշխարհում: Կարծում եմ՝ դա առավելագույնս արվել է, որը, հուսով եմ, կշարունակվի և կծառայի մեր երկրին որպես հիմնասյուն՝ ի նպաստ մեր պետականության»:
Անդրադառնալով ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի գործողություններին՝ նշենք, որ դրանք սահմանափակվել են կոչերով և մտահոգությունների արտահայտմամբ: Ի մասնավորի՝ 2020 թ. հոկտեմբերի 10-ին Լեռնային Ղարաբաղի հակամարտության գոտում բռնության շարունակական սրման, դպրոցների, մշակութային և կրոնական վայրերի թիրախավորման առնչությամբ ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն հանդես եկավ ընդգծված չեզոքությամբ։
Ուկրաինայի ներկայացուցչության ղեկավար Վսեվոլոդ Չենցովի անունից ելույթ ունեցավ փոխդեսպան Օքսանա Դիակունը։ Իր ելույթում նա ևս երախտիքի խոսքեր փոխանցեց համատեղ նախաձեռնությունը կյանքի կոչելու համար և հիշեցրեց, որ մեր օրերում, երբ մշակութային ժառանգությունները ևս վտանգված են, պետք է առավել
Արմեն Մազմանյանի անվան բեմարվեստի ազգային փորձարարական «Գոյ» կենտրոն-թատրոնի ստեղծագործական թիմը, արդեն 5-րդ օրն է՝ նստացույց է անում թատրոնի մոտ՝ պահանջելով իրենց թույլ տալ ստեղծագործել թատրոնի բեմում, քանի որ դեմ են Գ. Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնին միանալուն։
Բաքուն հաստատեց՝ իր ճնշման արդյունքում է Հորդանանը հետ կանչել Արցախի մասին պատմող հայ ռեժիսորի ֆիլմը «Օսկար»-ի 97-րդ մրցանակաբաշխությունից։ Ադրբեջանի արտգործնախարարության խոսնակ Այխան Հաջիզադեն հայտարարել է, որ Հորդանանի կողմից «Օսկար»-ի «Լավագույն միջազգային ֆիլմ» անվանակարգում ներկայացրած ժապավենի բովանդակությունը «հակասում է Ադրբեջանի տարածքային ամբողջականությանն ու ինքնիշխանությանը»։
Մեր նստացույցը շարունակվում է. գիշերել ենք այստեղ. վաղվանից թեժ է լինելու. «Գոյ» թատրոնի դերասաններ
Ռեժիսոր-խորեոգրաֆն է Իվան Ֆադեևը, իսկ բեմադրող նկարիչը՝ Ելենա Սոլովյովան։ Նախագծի ղեկավարն է Անի Եփրիկյանը։
Հորդանանը հետ է կանչել հորդանանահայ կինովավերագրող Սարին Հայրապետյանի «Տունս քաղցր ա» վավերագրական ֆիլմը, որն այդ երկրի կինոհանձնաժողովն ընտրել էր «Օսկար»-ի 97-րդ մրցանակաբաշխության «Լավագույն միջազգային ֆիլմ» անվանակարգում ներկայացնելու համար:
«Եթե նույնիսկ մարդիկ 2018 թվի չափ փողոց դուրս գան, սրանք լիքը կորցնելու բան ունեն… Տեսեք՝ մենք 3 նախագահ ունենք, երկուսը հրաժարական են տվել, փաստացի հաղթած պետության նախագահ են երկուսն էլ, հիմա, սա կորցնելու բան ունի, ինքը գիտի՝ ինչքան օրենք են խախտել, ինչեր են արել՝ սկսած պառլամենտը շրջափակելուց, բռնաճնշումներ իրականացնելուց, մարդկանց ամիսներով բանտերում են պահում, օրինակ՝ Արմեն Աշոտյանին, այդ ամենը մի կողմ, վերջում էլ՝ Արցախի կորուստը»: