1999-2005 թվականներին դրվեցին Հայաստանի կրթական նոր համակարգի հիմքերը։ Ներդրվեց դպրոցների ֆինանսավորման և կառավարման նոր համակարգը, փորձարկվեցին ուսուցիչների վերապատրաստման նոր մոդելները, մշակվեց կրթության բովանդակության հիմնական փաստաթուղթը՝ Կրթակարգը, իրականացվեց դպրոցների օպտիմալացումը, գրեթե ամեն տարի բարձրանում էր ուսուցչի աշխատավարձը։
Մեր խորհրդարանում կրկին քննարկում են բարձրագույն կրթության ոլորտը: Քննարկում են կառավարության ներկայացրած «Ոլորտի օրենսդրական բարեփոխումներն ու խնդիրները» խոսուն անունով փաստաթուղթ-ծրագրի շրջանակում:
Ինչպես արդեն տեղեկացրել ենք, այսօր Ազգային ժողովում «Բարձրագույն կրթության ոլորտի օրենսդրական բարեփոխումներն ու հիմնախնդիրները» թեմայով խորհրդարանական լսումներ են անցկացվում:
«Դեռևս երկու տարի առաջ ես դուրս եկա Գեղարվեստի ակադեմիայի խորհրդի կազմից՝ կոչ անելով բոլոր պաշտոնյաներին, պատգամավորներին՝ դուրս գալ, որևէ մեկը չհետևեց այդ օրինակին»,- այսօր ԱԺ-ում Բարձրագույն կրթության ոլորտի օրենսդրական բարեփոխումներն ու հիմնախնդիրները» թեմայով խորհրդարանական լսումների ժամանակ հայտարարեց «Ծառուկյան» խմբակցության պատգամավոր Նաիրա Զոհրաբյանը:
«Դու նախագծում գրել եք՝ մասնագիտության դոկտոր. դա որոշակի չէ, ինչի՞ ենք մենք մեր օրենքի մեջ ավելորդ բան գրում»,- այսօր ԱԺ-ում Բարձրագույն կրթության ոլորտի օրենսդրական բարեփոխումներն ու հիմնախնդիրները» թեմայով խորհրդարանական լսումների ժամանակ հայտարարեց «Ծառուկյան» խմբակցության պատգամավոր Վարդան Բոստանջյանը:
«Երիտասարդ տաղանդավոր գիտնականների արտահոսքն ավելի շատ պայմանավորված է իրենց կենսամակարդակի ապահովմամբ, քան մեծահասակ գիտնականների՝ իրենց խոչընդոտելով»,- այսօր ԱԺ-ում Բարձրագույն կրթության ոլորտի օրենսդրական բարեփոխումներն ու հիմնախնդիրները» թեմայով խորհրդարանական լսումների ժամանակ հայտարարեց «Ծառուկյան» խմբակցության պատգամավոր Վարդևան Գրիգորյանը:
«Ինձ անհանգստացում է նախագծով բազմաթիվ կետերում տեղ գտած խտրականության դեպքերը»,- այսօր Ազգային ժողովում «Բարձրագույն կրթության ոլորտի օրենսդրական բարեփոխումներն ու հիմնախնդիրները» թեմայով խորհրդարանական լսումների ժամանակ հայտարարեց «Ծառուկյան» խմբակցության պատգամավոր Սերգեյ Բագրատյանը:
Երևանի ավագանու «Ելք» խմբակցության անդամ Անահիտ Բախշյանի համար անհասկանալի է ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի այն պնդումը, որ Կրթության մասին նոր օրենքի նախագծով բուհերին տրվում է ինքնավարություն:
Այսօր Ազգային ժողովում անց են կացվում «Բարձրագույն կրթության ոլորտի օրենսդրական բարեփոխումներն ու հիմնախնդիրները» թեմայով խորհրդարանական լսումներ:
Ներառական կրթության համակարգը 2018 թվականին կներդրվի Արմավիրի մարզում։ ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը լրագրողների հետ զրույցում ասաց, որ մինչև 2022թ-ը Հայաստանը պետք է համատարած անցում կատարի ներառական կրթության։
«Մոտ 40 տարի դպրոցական դասագրքերի ծանրության պրոբլեմը հանրակրթական համակարգի համար առաջին պրոբլեմն է։ Սովետական շրջանից սկսած՝ ամեն տարի առողջապահության նախարարն այս հրամանն է տալիս, որով ասում է, թե այդ տարի ինչ չափանիշեր պետք է պահենք»,- այսօր լրագրողների հետ հանդիպման ընթացքում այս մասին ասաց ՀՀ ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանը։
ՀՀ ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանն այսօր լրագրողների հետ հանդիպման ընթացքում ասաց, որ ներառական կրթության ոլորտում կան կուտակված բազում խնդիրներ. «Ծրագիրն աշխատում է, և մինչև 2022թ. պարտավոր ենք անցում կատարել համատարած ներառական կրթությանը։ 2017թ. 4 հատուկ դպրոց վերակազմավորվել է մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնների, և հանրակրթական դպրոց է տեղափոխվել 172 երեխա»։
«ԵՊՀ-ն ունենալու է իրավունքներ, որոնք չեն կարող հակասել սկզբունքներին։ Նա այդ շրջանակներում առանձնահատուկ կարգավորում ունի՝ իբրև մայր համալսարան, որն աշխարհի բոլոր երկրների մայր համալսարաններն ունեն»,- այսօր լրագրողների հետ հանդիպման ընթացքում, պատասխանելով 168.am-ի հարցին, թե ինչո՞ւ «Բարձրագույն կրթության մասին» օրենքի նախագծով ԵՊՀ-ն ստանում բացառիկ դիրք, ասաց ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանը։
Անցած ամռանը 105 տարեկանում մահացավ երկարակեցության ճապոնացի մասնագետ Շիգեակի Հինոհարան։ Երկար ապրելու գաղտնիքներից մեկը, ըստ Հինոհարայի, աշխատանքը երբեք չթողնելն է։
Ավարտվել է անգլերեն լեզվի ուսուցման ակումբների ձևավորման ծրագիրը, որն իրականացվում էր ՀՀ կառավարության հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում օտար լեզուների զարգացման համատեքստում Բրիտանական խորհրդի կողմից՝ Միացյալ Թագավորության Կառավարության հովանավորությամբ «Փոփոխության սերունդ» կրթական նախաձեռնության շրջանակում:
Հայաստանի Հանրապետական կուսակցության կողմից ՀՀ նախագահի թեկնածու առաջարկված, Միացյալ Թագավորությունում ՀՀ դեսպան Արմեն Սարգսյանը շարունակում է հանդիպումները հասարակական, կրթական, քաղաքական և գիտական տարբեր շրջանակների հետ:
«Հայաստանում հիմնական խնդիրը, որ ունենք, և որը կրթության ոլորտում շատ լավ արտացոլվում է, փակ և բաց մտածողության պայքարն է»:
«Այն մանկավարժները, ովքեր հնարավորություն ունեն շատ բան փոխելու երեխայի կյանքում, ամենավատն են վարձատրվում, ամենաշատն են անտարբերության մատնված: Նմանատիպ խնդիրներ ունենք, և դրանց պետք է արձագանքել»:
Ռուսաստանում կայացած պարսկերենի տասնչորսերորդ ուսանողական օլիմպիադայում Երևանի պետական համալսարանի ուսանողն արժանացել է երկրորդ մրցանակի:
Օրերս լրատվամիջոցներում և սոցիալական ցանցերում տարածվեց ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանը՝ ուսումնական հաստատություններում սանիտարական կանոնները և նորմերը հաստատելու մասին։
Նախագահ Սերժ Սարգսյանն այսօր այցելել է Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան` մասնակցել բուհի հիմնադրման 95-ամյակի կապակցությամբ կազմակերպված հոբելյանական միջոցառմանը:
Դասամիջոցների տևողությունը կազմում է 10-ական րոպե, մեծ դասամիջոցի տևողությունը կազմում է 20-30 րոպե, հնարավոր է կազմակերպել 2 դասամիջոց 20-ական րոպե:
«Հայկական ժամանակ» թերթը գրում է. «Կրթության նախարարության ենթակայության տակ գործող երկու կառույցների անուններ փոխվելու են:
Եթե կրթությունը Հայաստանում այդքան կարևոր է, ինչո՞ւ ենք կրճատում կրթության բյուջեն, ինչո՞ւ են բազմաթիվ երեխաներ սովորում կիսափուլ և կիսացուրտ շենքերում, ինչո՞ւ են մանկավարժները վատ ապրում։
Վարչապետ Կարեն Կարապետյանն այցելել է ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն՝ ծանոթանալու 2017 թ. գերակա խնդիրների կատարման և միջոցառումների իրականացման արդյունքներին ու 2018 թ. անելիքներին:
«Ժամանակ» թերթը գրում է, որ Հայաստանի կառավարությունը որոշել է փոփոխություններ և լրացումներ կատարել «Բարձրագույն և հետբուհական մասնագիտական կրթության մասին» օրենքում:
«Իրականում մենք սեղանին ունենք ոչ թե մեկ, այլ երկու օրենքի նախագիծ, այսինքն՝ երկու տարբեր բան խառնել են իրար։ Մի կոմպոնենտը մեր միջազգային պարտավորություններն են, որոնք մենք, այսպես թե այնպես, պետք է կատարենք, մյուսն այն թաքուն բաներն են, որ բերել-լցրել են օրենքի նախագծի մեջ»:
Կգնահատվի գիտական կազմակերպությունների գործունեության արդյունավետությունը: Այս ծրագիրն ընդգրկված է ՀՀ ԿԳՆ գիտության պետական կոմիտեի 2018 թվականի աշխատանքներում:
Փորձագետ Արևիկ Անափիոսյանի կարծիքով՝ բուհական համակարգի բոլոր խնդիրները պայմանավորված են այդ համակարգի քաղաքականացվածությամբ։