«Ծրագիրը կազմելու ժամանակ խնդիր է եղել՝ հստակեցնել ապագա համակարգը կամ հեռանկարը, որ ուզում ենք տեսնել 2030թ.։ Ծրագիրը պետք է միտված լինի այն կրթությանը, որը մեզ պետք է»։
Հայաստանի կառավարության Ռազմավարական նախաձեռնությունների կենտրոն հիմնադրամի ներկայացուցիչ Մհեր Սահակյանն այսօր «Հոդված 3» ակումբում կազմակերպված քննարկման ժամանակ ասաց, որ «Կրթության զարգացման ծրագիր 2030»-ը մշակվել է ԿԳՆ-ի և իրենց կենտրոնի կողմից՝ Ասիական զարգացման բանկի աջակցությամբ.
Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանում ժամը 11-ին մեկնարկել է գիտխորհրդի նիստը, որի ընթացքում հայտնի կդառնա համալսարանի նոր ռեկտորի անունը:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի 2017 թ. դեկտեմբերի 4-ի հրամանով հաստատվել է 2017-2018 ուսումնական տարվա սովորողի գիտելիքների ստուգման, ավարտական և պետական ավարտական քննությունների կազմակերպման և անցկացման աշխատակարգը և ժամանակացույցը:
«Եթե աշխատասեր ես և ձգտում ունես, կարող ես շատ բան սովորել, եթե ոչ՝ ոչինչ չի կարող օգնել: Ինձ համար շատ ոգևորիչ են եղել և մեծ ազդեցություն են ունեցել լուսանկարչության դասերիս դասախոսները»:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը հանրային քննարկման է ներկայացրել Կրթության զարգացման մինչև 2030 թվականի պետական ծրագիրը։ Նմանատիպ առաջին ծրագիրն ընդունվել է 2001-2005 թվականներին, երբ Կրթության և գիտության նախարարն էր Էդուարդ Ղազարյանը։
Ամփոփվեցին երեք տարի իրականացվող «Հայաստանի բարձրագույն կրթության համակարգում բարեվարքության ամրապնդում և կոռուպցիայի դեմ պայքար» ծրագրի արդյունքները։
ՀՀ կառավարությունը հաստատեց բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների բակալավրի ու անընդհատ և ինտեգրացված կրթական ծրագրերով (առկա, հեռակա) 2018/2019 ուսումնական տարվա մասնագիտությունների և ընդունելության քննությունների ցանկը:
2017/2018 ուսումնական տարվա ընդունելության արդյունքում մի շարք բուհերում մնացել են թափուր տեղեր, որի պատճառով շատ բուհերը վերանայել են մասնագիտությունների ցանկը և 2018/2019 ուսումնական տարում որոշ մասնագիտությունների գծով ընդունելություն չեն նախատեսում։
Այսօր ԱԺ-ում «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման ոլորտում ընթացող բարեփոխումներն ու օրենսդրական հիմնախնդիրները» թեմայով խորհրդարանական լսումները մասնակիցներին նոստալգիկ տրամադրությունների մեջ էր գցել։
Որպես կրթության ոլորտի շարքային աշխատող՝ մտահոգված եմ կրթության հանդեպ Հայաստանի իշխանությունների վերաբերմունքով։ Արդյո՞ք մենք գիտակցում ենք, թե հեռահար ինչ վնասներ է պարունակում կրթության համակարգը շարունակաբար խեղճացնելը և էլիտար կրթության ձեռքբերումներով իրականությունը վարագուրելը։
Առաջին անգամ Հայաստանում քաղաքացիական հասարակության կազմակերպությունների (ՔՀԿ) կարողությունների զարգացմանն ուղղված կրթական հավաստագրային ծրագիր է իրականացվելու բուհում՝ Հայաստանի ամերիկյան համալսարանում։
2017թ. նոյեմբերի 7-ին, ինչպես հաղորդում է ԵՊՀ պաշտոնական կայքը, տեղի է ունեցել ԵՊՀ քիմիայի ֆակուլտետի ՈւԳԸ-ի կողմից կազմակերպված «ՏՏ-ն և քիմիան» սեմինար-քննարկումը:
Կրթության ոլորտում այսօր ստեղծված իրավիճակը նման է խճանկարի (puzzle) կտորների, որի նկարը չունենք։ Մենք ունենք խճանկարի կտորները, փորձում ենք այն հավաքել, բայց քանի որ չունենք նկարը, չենք կարողանում հասնել ցանկալի արդյունքի։
Ուսանողական պայքարը դադար վերցրեց: Տարկետման հարցի շուրջ պայմանավորվածություններ ձեռք բերելու համար ժամանակ կա: Ժամանակ կա նաև հասկանալու, թե իրենից ինչ է ներկայացնում Հայաստանի բուհական համակարգը, և ովքեր են մեր ուսանողները: Մինչ 90-ականների ժողովրդագրական ալիքի «հարվածը» մեր բուհական համակարգում ուսանողների քանակը գերազանցում էր 100 հազարը: Վերջին տարիներին ուսանողների քանակը սահուն կրճատվում է. 2012/13 ուստարում բուհ ընդունվել […]
ՀՀ կրթության եւ գիտության նախարարությունը կրթական չափորոշիչները սահմանելու գործընթացում կարեւորում է գործատուների մասնակցությունը:
Հրատապ թեմա ծրագրի շրջանակներում այսօր լրագրողների հետ հանդիպեց Հայաստանի Գիտությունների ազգային ակադեմիայի (ԳԱԱ) նախագահ, ակադեմիկոս Ռադիկ Մարտիրոսյանը:
Հայաստանի կրթական համակարգում բովանդակային փոփոխություններ իրականացնելու հիմնական ձևերից մեկը դասացուցակում նոր առարկաներ ներառելն է։ Մեզ մոտ ավելի շատ կարևորվում է ինչ-որ բաների մասին սովորեցնելը, քան այն, թե ինչ ձևերով ենք սովորեցնում։
«Մենք արձանագրեցինք, որ մի հիմնարար որոշում է կայացվել՝ կրթության ֆինանսավորումն ինջեցնել մյուս ոլորտների հաշվին, ինչը ճակատագրական հարված կարող է հասցնել մեր հասարակությանը»,- այսօր լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ ասաց Կրթական քաղաքացիական նախաձեռնության անդամ Վահրամ Սողոմոնյանը:
«Համաշխարհային բանկի կողմից այս ձևաչափը համարվել է օրինակելի, կիրառվում է եվրոպական և աշխարհի շատ երկրներում, որտեղ կրթությունը պարտադիր է»,- այսօր ԱԺ-ում լրագրողների հետ զրույցում հայտարարեց ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանը` մեկնաբանելով դպրոցներում դասագրքերի վճարների վերաբերյալ ՄԻՊ-ի դիմումը Սահմանադրական դատարան:
«Ամեն տարի ինձ բուհերից զանգահարում էին ու հայտարարում, որ ինձ մոտ գալու է 100 պրակտիկանտ, որովհետև նրանք, ովքեր ուղարկելու էին, կարծում էին, որ մենք դեռևս ապրում ենք Խորհրդային Միության տարածքում, և ես պարտավոր եմ իմ արտադրությունից հանել մասնագետների, տեխնիկա, տրամադրել ժամանակ, տարածք, գույք և այլն, ու անվճար հիմունքներով պատրաստել ինչ-որ բուհի ուսանողների»
«Ոնց հասկանում եմ՝ բոլորը դժգոհ են այդ ավագ դպրոցներից, մենք պարտադրվա՞ծ ենք ավագ դպրոց ունենալ, որտեղ ոչ ոք չի գնում դպրոց»,- այսօր Ազգային ժողովում 2018 թվականի պետական բյուջեի նախագծի քննարկման ժամանակ ՀՀ կրթության և գիտության նախաևաև Լևոն Մկրտչյանին հարցրեց «Ծառուկյան» խմբակցության պատգամավոր Վարդան Բոստանջյանը:
Հայաստանում բարձրագույն կրթության ոլորտում իրականացվող մի շարք փոփոխություններով նախատեսվում է սահմանել բակալավրիատում կրթության նոր, միջազգային մեթոդաբանություն: Առկա ուսուցման համակարգում սովորող ուսանողին կտրվի ընտրության հնարավորություն՝ կրթությունը կազմակերպել 4-6 տարի ժամանակում, իսկ հեռակա ուսուցման համակարգում սովորողին՝ 4-8 տարում:
Այսօր Հայաստանի կրթության ոլորտին անհրաժեշտ են կառավարիչներ, ովքեր կկարողանան ոգևորել մարդկանց, կկարողանան տեսնել լավ աշխատող ուսուցիչներին, տնօրեններին, դասախոսներին, ռեկտորներին, կկարողանան փակել վատ աշխատողների ճանապարհը։
«Պարտադիր ուսուցումից դուրս մնացած երեխաների բացահայտման և ուղղորդման կարգ»-ի նախագծով կներդրվեն մեխանիզմներ, որոնցով կհայտնաբերվեն դպրոց չհաճախած երեխաները, ապա կիրականացվեն համապատասխան քայլեր: ԿԳՆ-ի նոր նախագիծն այժմ հանրային քննարկման փուլում է:
Նոյեմբերի 2-ին Երևանի Վ․Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարան է այցելել պաշտոնական այցով Երևանում գտնվող Գերմանիայի Դաշնության երկրամասերի մշակույթի և լուսավորության նախարարների համաժողովի գլխավոր քարտուղար Ուդո Միխալիկը։
Կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը նոր ուսումնական տարվա շեմին հայտարարեց «Ուսուցիչ» նախաձեռնության մեկնարկի մասին։ Նպատակն է՝ ուսուցչի դերի և հեղինակության բարձրացմանը նպաստելը։ Ուսուցչի հեղինակությունը կարևոր հարց է։ 20-րդ դարի հայտնի փիլիսոփա Հաննա Արենդը տարբերակում էր ուսուցչի հեղինակություն և ուսուցչի որակավորում հասկացությունները։
Օրենսդրական ոլորտի, կառավարման և քաղաքականության մշակման երիտասարդ մասնագետների (Professional Fellows Program/PFP) ծրագիրը հովանավորում է ԱՄՆ-ի Պետքարտուղարության կրթական եւ մշակութային գործերի բաժինը:
Քեմբրիջի համալսարանի կայքը, որտեղ հոկտեմբերի 23-ին անվճար օգտագործման համար զետեղվել է բրիտանացի ֆիզիկոս Սթիվեն Հոքինգի դոկտորական ատենախոսությունը, շարքից դուրս է եկել գիտական այդ աշխատության հետ ծանոթանալ ցանկացողների չափազանց մեծ թվի պատճառով:
«Շատ մտահոգիչ է կրթության ֆինանսավորման հեռանկարը»,- այսօր լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ ասաց Մարդկային զարգացման միջազգային կենտրոնի փորձագետ Աշոտ Խուրշուդյանը: