Հանրակրթական դպրոցների տնօրենների և ուսուցիչների հետ հանդիպելու, խորհրդակցություններին մասնակցելու, տեղում իրավիճակին ծանոթանալու և առկա խնդիրների վերաբերյալ առաջարկություններ մշակելու նպատակով կրթության և գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանի հրամանով մարզեր կգործուղվեն կրթության և գիտության նախարարի տեղակալներ Մ.Մկրտչյանը, Կ. Հարությունյանը և ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության հանրակրթության վարչության պետ Ն. Հովհաննիսյանը:
ՀՀ կառավարությունը այսօր հավանություն է տվել Հայաստանի Հանրապետության և Միջազգային զարգացման ընկերակցության միջև ստորագրված «Կրթության բարելավում» ծրագրի ֆինանսավորման և վարկային համաձայնագրերին:
ՀՀ ԿԳ նախարարի նշված հրամանի համաձայն՝ կրտսեր դպրոցում բոլոր դասագրքերը աշակերտներին տրամադրվում են անվճար:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի հրամանով հաստատվել է 2014-2015 ուսումնական տարում հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում գործածության երաշխավորված դասագրքերի ցանկը:
Համաձայն կնքված պայմանագրերի՝ քոլեջն ավարտելուց հետո շրջանավարտները կարող են ուսումը շարունակել Երևանի պետական համալսարանում, Խ. Աբովյանի անվան պետական մանկավարժական համալսարանում, Վ. Բրյուսովի անվան լեզվագիտական համալսարանում, Ռուս-հայկական սլավոնական համալսարանում՝ երկրորդ կուրսից:
Այսպիսի հանդիպումներն արդեն ավանդական բնույթ են կրում, և այս հանդիպումներին ես, անկեղծ ասած, շատ անհամբերությամբ եմ սպասում, որովհետև դրական ազդակներ, դրական էներգիա եմ ստանում, որովհետև, մեծ հաշվով, այստեղ հավաքվածները Հայաստանի ապագան են, իսկ ապագայի հետ շփվելը և՛ պատասխանատվություն է, և՛ անհրաժեշտություն:
Վարչապետ Հովիկ Աբրահամյանն այսօր աշխատանքային այցով մեկնել է Տավուշի մարզ՝ Դիլիջանի միջազգային դպրոցի և ՀՀ ֆինանսների նախարարության ուսումնական կենտրոնի շինարարական ծրագրերին ծանոթանալու նպատակով: ՀՀ վարչապետին ուղեկցում էին ՀՀ փոխվարչապետ, տարածքային կառավարման նախարար Արմեն Գևորգյանը, ՀՀ ֆինանսների նախարար Գագիկ Խաչատրյանը, ՀՀ կառավարության աշխատակազմի ղեկավար-նախարարի առաջին տեղակալ Գուրգեն Դումանյանը, ՀՀ Տավուշի մարզպետ Հովիկ Աբովյանը, ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանը, պաշտոնատար այլ անձինք:
Երևանի բոլոր գրադարանները, մասնաճյուղերով հանդերձ, համալրվում են նորատիպ գրքերով։ Այն տարվա ծրագրով Երևանի քաղաքապետարանը ձեռք է բերել 145 անուն 4800 կտոր գիրք, որոնք այս օրերին բաշխում է գրադարաններին։ «Արդեն ծրագրի երրորդ տարին է, որ գրադարանները համալրվում են վերջին տարիներին տպագրված գրականությամբ։
Սովորելու նպատակը դարձել է ոչ թե սովորելը, այլ` դիպլոմ ստանալը, իսկ համալսարանական էլիտայի նպատակն էլ դարձել է ոչ թե կրթություն տալը, այլ վարձ վերցնելը, որպեսզի համալսարանը կամ համալսարանի որոշ մարդիկ, ըստ երևույթին, գոյատևեն:
Շարունակվում են դպրոցականների 2014 թվականի միջազգային առարկայական օլիմպիադաները:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանն այսօր աշխատանքային հանդիպում է ունեցել Հայաստանում ԵՄ պատվիրակության ղեկավար, դեսպան Տրայան Հրիսթեայի հետ:
«Օբյեկտիվ, թափանցիկ, արժանահավատ, ավելի լավը, քան նախորդ տարի և ավելի վատը, քան հաջորդ տարի»,- ՀՀ ԿԳ նախարար Արմեն Աշոտյանն այսօր լրագրողների հետ ճեպազրույցում այսպես բնութագրեց բուհերի ընդունելության քննությունները:
«Այս տեղերին կարող են դիմել բացառապես համապատասխան քննություններից դրական միավոր ստացած և մրցույթից դուրս մնացած դիմորդները»
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանը ֆեյսբուքի իր էջում ներկայացրել է միջազգային օլիմպիադաներում մրցանակների արժանացած դպրոցականներին։
Առջևում դեռ քիմիայի, ֆիզիկայի, ինֆորմատիկայի և աստղագիտության միջազգային օլիմպիադաները
«Հաճախ եք հարցնում, թե ինչպիսին է անցողիկ շեմը այս կամ այն բուհի ֆակուլտետներում: Այս պահին ընթանում են ամփոփման և վերջնահաշվարկի աշխատանքները: Վաղը հրավիրել եմ հանրապետական ընդունող հանձնաժողովի նիստ
«ՀՀ ԿԳՆ-ի կողմից լավագույն աշակերտներին տրվող գովասանագրերն ԱՆՎՃԱՐ են: Դրանց տպագրությունն ու ձեռքբերումը ֆինանսավորվում է ՀՀ պետական բյուջեով և դպրոցները ՊԱՐՏԱՎՈՐ են տրամադրել դրանք առանց հավելյալ գումարներ գանձելու»
«Բոլոր դիմորդների անունից ցանկանում ենք ետ վերցնել սույն թվականի հունիսի 30-ին մուտքագրված դիմում-բողոքը, քանի որ համալսարանում տեղի է ունեցել հանդիպում մեր՝ դիմորդներիս և ընդունող հանձնաժողովի անդամների և մասնագետների միջև, որի ընթացքում ստացել ենք մեզ հուզող հարցերի սպառիչ պատասխանները»
Արդյո՞ք քաղաքային իշխանությունը պայքարում է այս հանցավոր երևույթի դեմ, չի երևում, որովհետև նա հրապարակային ոչ մի քննադատական խոսք, նախադասություն, միտք այդպես էլ չարտահայտեց թ.27 դպրոցի նախկին տնօրենի վարքագծի մասին, իսկ թ. 174 դպրոցում իրականացված ստուգումների վերաբերյալ լռում է, կարծես խոսքը պետական անվտանգության մասին է: Եզրակացությունս հետևյալն է. եթե արատավոր երևույթի մասին պետական մարմինը լռում է, ուրեմն այն նրա կողմից խրախուսվում ու թաքցվում է այնքան ժամանակ, քանի դեռ չի բացահայտվել: Գուցե թաքցնելը երկուստեք ձեռնտո՞ւ է:
«Մարդ ողջ կյանքի ընթացքում պետք է սովորի, պետք է գիտելիք ձեռք բերի, հակառակ պարագայում՝ այդ մարդը չի կարող գոհ լինել կյանքից, այդ մարդը չի կարող հաշտ լինել ինքն իր հետ, չի կարող շատ մեծ օգուտ տալ հասարակությանը»:
Այսօր Երևանի պետական համալսարանում (ԵՊՀ) տեղի ունեցավ հանդիպում Հայաստանում լրագրության ուսանողներին աջակցող ամերիկահայ բարերար, լրագրող Մարգարիտ Աճեմյանի հետ:
Հավատարմագրման դիմած բուհերն ինքնավերլուծություն էին ներկայացրել ՈԱԱԿ («Մասնագիտական կրթության որակի ապահովման ազգային կենտրոն»), իսկ ապրիլ-մայիս ամիսներին կայացավ փորձագիտական խմբերի այցը համալսարաններ: Այժմ ամեն բուհի համար պատրաստ է փորձագիտական խմբի զեկույցի նախնական տարբերակը, որն էլ ուղարկվել է բուհերից յուրաքանչյուրին:
«Այս տարի՝ նախորդ տարվա համեմատությամբ 100 երեխա ավելացավ այս ցանկում և մենք այս տարի երեք հերթով ենք կազմակերպելու այս գործընթացը: Քաղաքապետի հետևողական աշխատանքի արդյունքում մենք հուլիսի 20-ին 325 աշակերտների առաջին հերթափոխը ճանապարհային ոստիկանության ուղեկցությամբ, վարչական շրջանների ղեկավարների գիտությամբ ուղարկվեցին ճամբարներ, և այսօր արդեն այդ երեխաները հանգստանում են Հանքավանի և Ծաղկաձորի ճամբարներում: Առաջին հերթափոխը կավարտվի հուլիսի 9-ին: Վերջին հերթափոխը Ծաղկաձորից կվերադառնա օգոստոսի 16-ին»:
Գ. Սողոմոնյանը հորդորում է ծնողներին՝ շարունակել իրենց ակտիվությունը: Նա մասնավորեցրեց, թե կոնկրետ ի՞նչ տույժեր են կրել մանկապարտեզների և դպրոցների աշխատակազմերը. «Մեկ ուսումնական տարվա ընթացքում մանկապարտեզների մոտ 90 թեժ գծի բողոք ենք ունեցել: Այս թեժ գծերի արդյունքում մանկապարտեզի մեկ փոխտնօրեն է ազատվել աշխատանքից, մեկ դաստիարակ, մեկ դայակ. այս երեք հաստիքները ազատվել են: Մեկ դաստիարակ ստացել է խիստ նկատողություն:
ԼՂՀ մայրաքաղաք Ստեփանակերտում այսօր մեկնարկել է «Կրթություն առանց խտրականության. Բոլոնիայի գործընթացի համատեքստում» միջազգային համաժողովը, որին մասնակցում են միջազգային փորձագետներ, չճանաչված պետությունների կրթության ոլորտի պատասխանատուներ, ինչպես նաև Հայաստանի և Արցախի կրթության ոլորտի ներկայացուցիչներ:
Նախարարը հավելեց, որ քննությունների ընթացքում կանխվել են «նորագույն տեխնիկական սարքերի օգտագործման բազմաթիվ փորձերը». դիմորդները հեռացվել են քննասենյակից: Այս տարի տվյալ դիմորդները կզրկվեն բուհ ընդունվելու հնարավորությունից: Նա ասաց, որ նախարարության տեսակետն այս հարցի շուրջ «շատ խիստ է, և իրենք թույլ չեն տալու նման դիմորդներին նորից մասնակցել քննություններին», քանի որ հասարակությանը և նախարարությանը խաբելու ցանկությունը չի կարող արդարացված լինել:
Ինչքան էլ խոսում ենք, որ մենք հումանիտար ու տնտեսագիտական բլոկում ունենք դիմորդների մեծ քանակ, այնուհանդերձ, արվեստի ու մշակույթի ինստիտուտներն ունենում են իրենց դիմորդները, որոնք սեփական նախապատրաստական աշխատանքներն են տանում այստեղ ընդունվելու համար:
«Անկեղծ ասած, անգամ նախանձում եմ, քանի որ նման նախագծեր անհրաժեշտ են բոլոր երկրներին: Մենք նոր դարաշրջան ենք մտել: Ամեն ինչ փոխվում է, մասնագիտությունները` նույնպես, եւ այն երեխաները, ովքեր այստեղ սովորելու են, նրանք են այդ փոփոխությունները մատուցելու աշխարհին: Այս առումով Հայաստանը կարող է դառնալ հրաշալի օրինակ, քանի որ լինելով փոքր եւ աղքատ պետություն, կարողացել է գտնել ճիշտ ճանապարհ ու իսկապես հարուստ գաղափարներով նախագիծ է ներկայացնում աշխարհին»,-ասաց նա:
«Առաջարկում եմ Հայաստանի հանրակրթական դպրոցներում աշխարհիկ հիմքերի վրա կազմել քրիստոնեական դաստիարակության դասընթացներ` որպես այլընտրանք «Հայ եկեղեցու պատմություն» առարկային»,- ասաց հոգեբան-մանկավարժ, «Հայոց եկեղեցու պատմության դպրոցական դասագրքերի բովանդակային վերլուծությունն ու դրանց ազդեցությունը երիտասարդ սերնդի վրա» ուսումնասիրության համահեղինակ Արմինե Դավթյանն այսօր՝ «Մեդիա կենտրոնում» տեղի ունեցած քննարկմանը
ՀՀ կառավարությունը «Այբ» կրթական հիմնադրամի հետ համատեղ հիմնադրել է «Կրթության գերազանցության ազգային կենտրոն» հիմնադրամ, սահմանել, որ հիմնադրամում ՀՀ անունից հանդես եկող պետական կառավարման լիազոր մարմինն է ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը: