Դպրոցի համբավը, կրթության որակը մեծապես կախված է նախ տնօրենից. լավ տնօրենը դպրոցի հաջողության կեսն է, լավ տնօրենն իր հետ բերում է լավ ուսուցիչներ, նա կարգապահություն և օրինականություն է սերմանում, լավ տնօրենին հարգում, միաժամանակ սիրում են աշակերտները և այլն:
«Հիմա ՀՀ-ում պայմաններն այնպես են, որ շատ ընտանիքներ ուզում են, որ իրենց երեխաները ստանան արևմտյան թեքումով ուսում: Եթե ՀԱՀ-ը չլիներ, ես կարծում եմ, շատ ավելի մեծ թվով ուսանողներ դուրս կգնային նման ուսում ստանալու համար»:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանն այսօր ընդունել է Ռումինիայի Հանրապետության Կլուժ քաղաքի Բաբեշ Բոյայ համալսարանի Հայագիտության ինստիտուտի տնօրեն Լուչիան Նաստասե-Կովաչին, ով Հայաստան է ժամանել այս օրերին Հայոց Ցեղասպանության 100-րդ տարելիցի միջոցառումների շրջանակում Երևանում ընթացող «Ընդդեմ ցեղասպանության հանցագործության» գլոբալ հասարակական-քաղաքական ֆորումին մասնակցելու նպատակով:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանն այսօր աշխատանքային հանդիպում է ունեցել Երևանում չինարենի խորացված ուսուցմամբ վարժարանի ծրագրի աշխատանքային խմբի հետ:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանն այսօր ընդունել է ԱՄՆ միջազգային զարգացման գործակալության տնօրեն Քարեն Հիլլիարդին: Հանդիպման ընթացքում կողմերը քննարկել են կրթության և գիտության ոլորտում իրականացվող ծրագրերի ընթացքը և շարունակականությունը:
«Որպես կրթության և գիտության նախարար` իմ պահանջն է ձեզանից՝ լինել կարգապահ, լավ սովորել և հիշել, որ ձեզ հետ շփվող օտար ուսանողները Հայասատանը ճանաչելու են ձեզանով, ուստի խնդրում և պահանջում եմ՝ պատասխանտվությամբ և պատվախնդրությամբ մոտենալ ձեր առաքելությանը»:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանն այսօր ընդունել է ՀՀ-ում Ֆրանսիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Ժան-Ֆրանսուա Շարպանտիեին: Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են հայ-ֆրանսիական համագործակցության մի շարք հարցեր, այդ թվում` Հայոց Ցեղասպանության 100-րդ տարելիցի կապակցությամբ Հայաստան ժամանող բարձրաստիճան հյուրերի հնարավոր այցեր Հայաստանի Ֆրանսիական համալսարան, որտեղ վերջիններս հանդիպում կունենան բուհի պրոֆեսորադասախոսական կազմի և ուսանողների հետ:
«Եթե չլիներ մրցանակաբաշխությունը Մարիո Մացոլան չէր իմանա Հայաստանի մասին ու չէր գա ու չէր նվիրատվություն անի»,- ասաց Դեր Կյուրեղյանը:
«Առանց ուժեղ Հայաստանի Հանրապետության և Արցախի` հնարավոր չէ խոսել Հայոց Ցեղասպանության միջազգային ճանաչման և դրա հետևանքների վերացման մասին: Պահանջատիրության հաջողության բանաձևը սկսվում է հայրենատիրությունից: Արձանագրենք, որ ՀՀ-ն այսօր ունի բավարար արտաքին քաղաքական կշիռ, որ լինի պահանջատեր` իր պատմական իրավունքներին, հետևողական` իր քաղաքական իրավունքներին և լինի համառ` իր անվտանգության պահպանման հարցում»,- նշել է նախարարը` ընդգծելով, որ Հռոմի պապի կողմից Վատիկանի Սուրբ Պետրոսի տաճարում մատուցված պատարագը ևս հիրավի համաշխարհային նշանակության իրադարձություն էր:
«Երևանի Մ. Հերացու անվան պետական բժշկական համալսարան» հիմնադրամում տեղի է ունեցել հոգաբարձուների խորհրդի առաջին նիստը, որը վարել է խորհրդի տարիքով ավագ անդամ, ակադեմիկոս, բուհի նախկին ռեկտոր Վիլեն Հակոբյանը:
Այսօր կառավարության նիստում հաստատվեցին ՀՀ բուհերում 2015/2016 ուսումնական տարվա բակալավրիատի, մագիստրատուրայի և ասպիրանտուրայի տեղերը: Նիստից հետո լրագրողների հետ ճեպազրույցում ԿԳ նախարար Արմեն Աշոտյանը տեղեկացրեց, որ պետպատվերի մոտ 10%-ն ուղղվելու է բանակից զորացրված երտասարդներին, մագիստրատուրայում անվճար տեղերի քանակը կրկնապատկվել են բանակից զորացրվածների համար, իսկ հեռակա ասպիրանտուրայում 239 անվճար տեղ կա:
Երևանի «Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարան» հիմնադրամի Մ.Աբեղյանի անվան ավագ դպրոցում դասը կվարի ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանը:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանն այսօր ընդունել է Մոսկվայի պետական համալսարանի պրոռեկտոր Դմիտրի Գևորգիևսկու գլխավորած պատվիրակությանը, որի կազմում էին` Երևանում ՄՊՀ-ի մասնաճյուղի նորանշանակ տնօրեն Ալեքսեյ Պոլոսինը, ՄՊՀ-ի գլխավոր ինժեներ Վիկտոր Պոպսուևը և ծրագրի հիմնական ներդրող Ռոբերտ Տոնեյանը:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանի հրամանով հաստատվել է հանրակրթական ուսումնական հաստատության ղեկավարման իրավունքի /հավաստագրի/ համար հավակնորդների քննության և հավաստագրման ժամանակացույցը:
«Ցեղասպանության 100-րդ տարելիցի շրջանակում անցյալ շաբաթ դպրոցականները պատրաստեցին անմոռուկներ: Դրանք փոխանցվելու են միջոցառումներն համակարգող պետական հանձնաժողովին, որպեսզի բաժանվեն ապրիլի 24-ին Երևան այցելած հյուրերին»:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում այսօր նախարար Արմեն Աշոտյանն ընդունել է «Ամենախելացին» հեռուստանախագծի կիսաեզրափակիչ փուլի մասնակիցներին: Նախագիծն իրագործվում է ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության, «Արմենիա Թի-Վի» ընկերության և «Տաշիր» բարեգործական հիմնադրամի միջև կնքված համագործակցության հուշագրի շրջանակում:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանը Ավստրիա կատարած աշխատանքային այցի շրջանակում մասնակցել է Ֆրանց Վերֆելի ծննդյան 125-ամյակին նվիրված միջոցառմանը, որը ՀՀ դեսպանատան նախաձեռնությամբ տեղի է ունեցել Ավստրիայի ազգային գրադարանում: ՀՀ ԿԳ նախարարարը հանդես է եկել ելույթով, որտեղ մասնավորապես, անդրադարձել է Ֆ.Վերֆելի գրական ժառանգությանը և շեշտել նրա մեծագույն ավանդը Հայոց ցեղասպանության միջազգային ճանաչման և ժխտողականության դատապարտման գործում:
Վաղը` ապրիլի 11-ին տեղի կունենա Մասնագիտական կրթության որակի ապահովման ազգային կենտրոնի (ՈԱԱԿ) Հավատարմագրման հանձնաժողովի նիստ, որտեղ որոշում կկայացվի Երևանի Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիայի, Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան լեզվահասարակագիտական համալսարանի և Երևանի «Հայբուսակ» համալսարանի ինստիտուցիոնալ հավատարմագրման վերաբերյալ:
ուրաքանչյուր սովորող պատրաստելու է 6 անմոռուկ՝ հակառակ կողմում նշելով իր տվյալները (անունը, ազգանունը, մարզը, դպրոցը, դասարանը):
ՀՀ կառավարությունն իր այսօրվա նիստում հավանություն կտա «Մեկ երեխա-մեկ համակարգիչ» փուլային ծրագրին, որով նախատեսվում է անվճար պլանշետներ բաժանել առաջին դասարանցիներին։
ՀԱԿ խմբակցության քարտուղար Արամ Մանուկյանը հայտարարեց, որ թեպետ գիտի, որ այս կառավարությունը չի կարող այդ գործն իրականացնել, բայց իր պահանջը բավարարվում է և երկու տարով հետաձգվում է, ինքն իր առարկությունները հանում է և խմբակցությունը կողմ կքվեարկի:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանն այսօր ընդունել է Հայաստանի Հանրապետությունում Չինաստանի Ժողովրդական Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Թիան Էրլունին: Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են Երևանում չինարենի խորացված ուսուցմամբ ավագ դպրոցի հիմնադրման ծրագրին, միջպետական կրթաթոշակային տեղերին, հայ-չինական կրթական համագործակցությանը վերեբերող մի շարք հարցեր:
Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանում այսօր ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանը «Մայրության և գեղեցկության տոնի» առթիվ պարգևներ է հանձնել մասնագիտական կրթության ոլորտի կին մասնագետներին: Շնորհավորելով բոլոր կանանց տոնի առթիվ` նախարարը նշել է, որ կրթության ոլորտը Հայաստանի «ամենագեղեցիկ» ոլորտներից մեկն է` հաշվի առնելով, թե ինչ մեծ քանակությամբ և դերակատարությամբ կանայք և աղջիկներ են աշխատում այնտեղ:
168.am-ի հետ զրույցում Երևանի ավագանու «Բարև, Երևան» խմբակցության անդամ Անահիտ Բախշյանը նշեց, որ վերահսկողություն իրականացնելն այստեղ սխալ է, քանի որ, եթե դպրոցի տնօրենին և ուսուցչին վստահվել է կրթությունը, պետք է թողնել, որ նրանք իրենց զգացմունքների արտահայտման ձևերը գտնեն. «Կա ծնողական համայնք, այլ մարդիկ, թող իրենք գնան ասեն՝ հավանե՞լ են միջոցառումները, թե՞ ոչ, ոչ միայն պետք չէ վերահսկել, այլ նաև չի կարելի»:
Կողմերի միջև կնքված հուշագիրը նպատակաուղղված է դպրոց-թանգարան կապի ամրապնդմանը, աշակերտների շրջանում թանգարան հաճախելու մշակույթի ձևավորմանը, մշակութային արժեքների սերմանմանը, համակողմանիորեն զարգացած սերնդի կրթմանն ու դաստիարակությանը:
«Որպեսզի օբյեկտիվ լինենք, պետք է անպայման խոսակցությունը սկսենք նրանից, որ արդեն գրեթե 25 տարի է՝ ամբողջ պիոներական պալատների համակարգը, որը մնացել էր՝ որպես ժառանգություն Սովետական Միությունից, անցել է Մայր Աթոռի հովանու տակ, և հազարավոր երեխաներ, դպրոցից զատ, ստանում են իրենց կրթությունը (արվեստի, արհեստների, սպորտի և այլ ոլորտներում) այդ համակարգի մեջ: Այսինքն՝ դա բնական և նորմալ բան է արդեն դարձել, որ հովանավորն է Մայր Աթոռը: Դրան այլևս ոչ ոք չի անդրադառնում, և ոչ մեկին չի զարմացնում դա: Նաև կա Գևորգյան ճեմարան, որն էլի ուսումնական հաստատություն է, կան աստվածաբանական ֆակուլտետներ Համալսարանում, և այլն, ոչ մեկին չի զարմացնում, որ այդ համակարգը հովանավորում և համակարգում է Մայր Աթոռը»:
ՀՀ-ում ԱՄՆ դեսպանությունն ու Փրոջեքթ Հարմոնի Ինթերնեյշնլ կազմակերպությունը կազմակերպել էին ազգային պատանեկան վեհաժողով սոցիալական ներառման թեմայով, որով եզրափակվում էր երկու ամիս տևողությամբ մի ծրագիր, որում ընդգրկված էին ավելի քան 1000 հայ դպրոցականներ: Վեհաժողովին մասնակցեցին ՀՀ-ում ԱՄՆ դեսպան Ռիչարդ Միլսը, ՀՀ տարածքային կառավարման և արտակարգ իրավիճակների նախարարի առաջին տեղակալ Վաչե Տերտերյանը, ՀՀ կրթության նախարարության հանրակրթության վարչության պետի տեղակալ Նոննա Սահակյանը, բանախոսներ ԱՄՆ-ից և դպրոցականներ ու ուսուցիչներ Հայաստանի բոլոր ծայրերից:
«Մենք չգիտենք՝ ինչո՞ւ է նման քայլ արվում, բայց կարող ենք ենթադրություններ անել, որ Հայաստանում, ինչպես տարբեր ոլորտներում, նաև կրթության ոլորտում, հստակ քաղաքականություն չի վարվում, չկա ապագայի մասին կոնցեպցիա, որի հիման վրա կրթության ոլորտը փորձեն զարգացնել, և այս առումով՝ ինչ-որ անձինք, որոնք պետական ֆունկցիաներ են կատարում, իրենց անձնական պատկերացումների և, հնարավոր է, նաև շահերի պատճառով՝ այս կամ այն որոշումներն են ընդունում: Չի բացառվում, որ Արմեն Աշոտյանն անձնական շահ ունի այդ եկեղեցու հետ մերձեցման քաղաքականության մեջ և ինչ-որ բաներ ստանում է: Սա կարելի է միայն ենթադրել»:
Ա. Թադևոսյանի խոսքով՝ «սովետական», «պարադային» վիճակ է տիրում ցեղասպանության տարելիցի շուրջ. «Հենց այդ սովետական պառադի մթնոլորտն է, որը, անկեղծ ասած, ինձ մոտ խորը հիասթափություն է առաջացրել այս պրոցեսներից, ինչ ընթանում է, շատ տխուր է: Այդ սիմվոլիկայի տարածումը, դպրոցներում դրանցով ինչ-որ սեղաններ են նախշում, խորհրդանշան անմոռուկն էլ մի տեսակ շատ պայծառ, վառվռուն, գարնանային գույներ ունի, այնպիսի տպավորություն է, որ ամբողջ հարապետությունն այդ ողբերգությանը մոտենում է՝ որպես մի իրադարձության, որը համատեղ ուրախ միջոցառում է»,- ասում է նա:
ի՞նչ է նշանակում՝ երեխային նախապատրաստել դպրոց հաճախելուն: Եթե դա տարրական օրվա ռեժիմին նախապատրաստելն է, ապա դա, անշուշտ, կարելի է սկսել 2-3 տարեկանից: Երեխան կարող է իմանալ, որ իր նախաճաշն ու ճաշը որոշակի ժամեր ունեն, բակում ֆուտբոլ խաղալիս պետք է հագնել սպորտային հագուստ, իսկ ա՛յ, թատրոն հաճախելիս՝ այլ հագուստ: