Գիտնականները նշել են՝ ինչպես կախվածություն ձեռք չբերել ինտերնետից
MSUPE-ի հետազոտողները ցույց են տվել, որ ուսանողների ակտիվ և գիտակցված դիրքն օգնում է համացանցում օգտակար բովանդակության ընտրությանը և նպաստում մասնագիտական ինքնության զարգացմանը: Արդյունքները, ըստ shantnews-ի՝ հրապարակված են Psychological Science and Education ամսագրում:
Ժամանակակից աշխարհում երիտասարդության զարգացումն անհնար է պատկերացնել առանց ինտերնետի, նշում են Մոսկվայի պետական հոգեբանամանկավարժական համալսարանի (MGPPU) գիտնականները։ Համացանցի օգտագործման բնույթը, այս կամ այն բովանդակության (բովանդակության) նախապատվությունները ազդում են դեռահասների և երիտասարդների վրա, ներառյալ նրանց մասնագիտության ընտրությունը, հաղորդում է Ռիա նովոստին:
Համալսարանի գիտնականների կարծիքով՝ շատ կարևոր է ուսումնասիրել այն գործոնները, որոնք նպաստում են ուսուցման և ինքնազարգացման համար համացանցի կառուցողական օգտագործմանը։
Ուսումնասիրությունը ցույց է տվել, որ ակտիվ հետաքրքրությունը և ուսանողների ուսուցողական գործունեության նկատմամբ բովանդակալից, գիտակցված մոտեցումը (սուբյեկտիվ դիրքորոշումը) լավագույն պաշտպանությունն են ինտերնետի խնդրահարույց օգտագործման դեմ: Երիտասարդների այս դիրքորոշումը թույլ է տալիս նրանց օպտիմալ ժամանակ անցկացնել համացանցում և ավելի քիչ էմոցիոնալ կախվածություն ունենալ այնտեղ տեղի ունեցող իրադարձություններից:
«Ցավոք սրտի, հաճախ ծնողներն ու ուսուցիչները աջակցում են աշակերտների արտաքին բոլոր պահանջներին համապատասխանելու միտումին: Սա ամրապնդում է օբյեկտիվ – պասիվ և ենթակա դիրքը և չի նպաստում ուսանողների անկախությանը և սոցիալական կյանքում իրենց ակտիվ որոնմանը », – ասել է MSUPE-ի խորհրդատվության և կլինիկական հոգեբանության ֆակուլտետի դեկան Ալլա Խոլմոգորովան:
Ուսանողների չափազանց հնազանդության հակվածությունը և արտաքին գնահատականներից նրանց կախվածությունը մեծացնում են տարբեր տեսակի մանիպուլյացիաների ենթարկվելու ռիսկը, որոնք լրացնում են համացանցի տարածքը, ավելացրել է Ալլա Խոլմոգորովան:
Սուբյեկտիվ դիրքը կարևոր է նաև մասնագիտական ինքնության զարգացման համար, կարծում են հետազոտողները։ Ուստի ուսուցիչների և ծնողների համար կարևոր է սովորել, թե ինչպես աջակցել երիտասարդներին՝ սեփական տեսակետը ձևավորելու հարցում: MSUPE-ի անձնակազմը մշակում է ուսուցման դժվարությունների նկատմամբ ռեֆլեքսիվ-ակտիվ մոտեցում, որը կոչված է օգնելու ուսուցիչներին և ծնողներին արդյունավետ օգնություն ցուցաբերել ուսանողներին՝ նպաստելով նրանց սուբյեկտիվության ամրապնդմանը: