
Հոգեբույժը զգուշացնում է՝ չի կարելի երեխային պատժել ու նախատել վատ գնահատականների համար

Երեխայի գնահատականները ծնողների կողմից չափազանց լուրջ ընդունելը կարող է խանգարել երեխայի սովորելուն և հանգեցնել ավելի լուրջ հետևանքների: Այս մասին Evening Moscow-ին հայտնել է հոգեբույժ Ալեքսեյ Վիլկովը։
Երեխայի հետ տնային աշխատանք կատարելիս կամ մեկ շաբաթվա ընթացքում նրա առաջընթացը ստուգելիս ծնողների համար կարևոր է հավասարակշռություն պահպանել գովասանքի և քննադատության միջև: Գնահատականների նկատմամբ չափազանց պահանջկոտ վերաբերմունքը կարող է վնասել աշակերտին և ապագայում խնդիրներ առաջացնել:
«Եթե փոքր տարիքից ամուր բռնած երեխային դաստիարակես և նրանից միայն բարձր գնահատական պահանջես, կձևավորվի ցավալի պերֆեկցիոնիզմ։ Լավագույնից բացի, այլ գնահատական չի կարողանա ընդունել։ Երբ այդպիսի երեխան չորս է ստանում, նա դա ցավոտ է ընկալում և վախենում է մեծերին այդ մասին ասել»,- shantnews-ի փոխանցմամբ՝ զգուշացրել է մասնագետը։
Հոգեբույժը նշել է, որ երեխայի իդեալական նշանների ցանկությունը սպառնում է ճգնաժամով ավելի մեծ և նույնիսկ հասուն տարիքում։
Գնահատականների պատճառով հոգեբանական տրավմայի տհաճ հետևանքներից խուսափելու համար արժե ուշադրություն դարձնել աշակերտի բազմակողմանի զարգացմանը, նա պետք է բավականաչափ ժամանակ ունենա պատշաճ հանգստի և քնի համար:
Ավելի վաղ հաղորդվում էր, որ հոգեբան Միլլերը բացատրել է, թե ինչու է գերազանց սովորողի սինդրոմը վտանգավոր։