Բաժիններ՝

6 հմտություն, որոնք կօգնեն ձեզ ավելի շատ վաստակել

Այս հմտությունները թույլ կտան նպաստել եկամուտների ավելացմանը գրեթե ցանկացած ոլորտում:

1. Բանակցություններ վարելու ունակություն

Ճկուն լեզվով մարդը գիտի, թե ինչպես ներկայացնել իր աշխատանքը բարենպաստ լույսի ներքո և հաջողությամբ բանակցել աշխատավարձի բարձրացման կամ առաջխաղացման մասին:

Շատերը չեն կարողանում դա անել մի քանի պատճառներով: Նախ՝ մարդիկ վախենում են խոսակցությունից, քանի որ միշտ կա բացասական ելքի վտանգ։ Բայց ձեր ղեկավարը ձեզ աշխատանքից չի ազատի աշխատավարձի բարձրացում խնդրելու համար: Այո, նա կարող է հրաժարվել, բայց ոչ ոք չի դատապարտվում նման փորձերի համար։

Երկրորդ, եթե նույնիսկ մարդն ունի խնդրանք անելու համարձակություն, նա չգիտի, թե ինչպես դա ճիշտ հիմնավորել։ Աշխատակիցը պարզապես չի կարող նշել առաջխաղացման համոզիչ պատճառներ, որոնք նրան տարբերում են մյուս թեկնածուներից:

Երրորդ, շատերը չափազանց արագ ընդունում են բացասական պատասխանը և ավարտում բանակցությունները: Հաճախ ոչ բառը միայն սկիզբն է:

Երկխոսության հմտությունները կարող են օգնել ձեզ ավելի լավ գործարք ձեռք բերել ձեր ընթացիկ աշխատանքում կամ լավ սկսել ձեր հաջորդ աշխատանքում:

2. Քո կարծիքը բարձրաձայնելու համարձակություն

Աշխատակիցների մեծամասնությունը հաճախ չի մեկնաբանում աշխատանքային գործընթացի դժվարությունները կամ անարդյունավետությունը։ Այս մարդիկ նստում են գլուխը կախ, անում են իրենց գործը, լռում են խնդիրների մասին և, որ ամենակարեւորն է, ընդհանրապես նախաձեռնողականություն չեն ցուցաբերում։

Հավատաք, թե ոչ,բայց այս պահվածքով դուք ինքներդ ձեզ զրկում եք ավելի բարձր աշխատավարձից և կարիերայի առաջընթացից։ Դա ձեզ դարձնում է անտեսանելի, իսկ անտեսանելի աշխատակիցները չեն վարձատրվում:

Ձեր տեսակետն արտահայտելու քաջությունը էական է նույնիսկ կարիերայի սանդուղքի սկզբնական փուլերում: Իսկ աշխատողի աճի հետ նրա նշանակությունը միայն մեծանում է։

Իհարկե, կառուցողական հայտարարությունները պետք է տարբերել բողոքներից։ Վերջինիս օգնությամբ դուք ցանկանում եք իրավիճակը փոխել միայն ձեր օգտին, նույնիսկ եթե դա անհամաչափ կբարդացնի ձեր գործընկերների աշխատանքը։ Իսկ կառուցողական մեկնաբանությունները ուղղված են ընդհանուր ընկերության օգտին: Սրանք կարող են լինել մեկնաբանություններ բիզնեսի խնդիրների և դրանց լուծման ուղիների մասին: Բողոքեք միայն հուսահատ իրավիճակներում, բարձրաձայնեք միայն այն դեպքում, եթե օգուտ եք ստանում:

Քո կարծիքը բարձրաձայնելու համար քաջություն է պետք, հատկապես, երբ այն կարող է աշխատանք ավելացնել։ Բայց դա բարձրաձայնելու ունակությունն է, որը կտրուկ բարձրացնում է ձեր արժեքը որպես աշխատող:

3. Ժամանակի լավ կառավարում

Ուր էլ որ աշխատես, ամենուր պետք է հետևել ժամանակին: Այն այնպես ծախսելու ունակությունը, որ հանձնարարված առաջադրանքները ժամանակին կատարվեն, օգտակար կլինի յուրաքանչյուր մասնագետի։

Ժամանակի կառավարումը թույլ է տալիս անել ամեն ինչ առանց արտաժամյա աշխատանքի: Ավելին, դա օգնում է սովորականից ավելին անել, որպեսզի առանձնանաս մնացածից։ Ժամանակի լավ կառավարումը նաև նվազեցնում է սթրեսը աշխատավայրում, բարելավում է կենտրոնացումը, հանգստությունը և վերահսկողության զգացումը:

Ժամանակի կառավարման բազմաթիվ մոտեցումներ կան, բայց դրանցից շատերը առաջադրանքների ցանկի տատանումներ են:

Դուք գրում եք ձեր գործերը և անհրաժեշտության դեպքում ավելացնում նորերը: Այնուհետեւ կենտրոնացեք ամենակարեւոր գործի վրա եւ ավարտեք այն առավելագույն արդյունավետությամբ:

Այն մարդկանց համար, ովքեր հաճախ են հաճախում հանդիպումների, լավագույնն է անելիքների ցանկի և օրացույցի համադրությունը, որտեղ անելիքները լրացնում են հանդիպումների միջև եղած դատարկ տարածությունը: Փոքր թվով առաջադրանքներով այս սխեմայով աշխատելու համար բավական կլինի գրիչով սովորական նոթատետր:

Ավելի բարդ աշխատանքային հոսքի համար ավելի հարմար է ձեր համակարգչի հետ համաժամեցվող բջջային հավելվածի տեսքով անելիքների ցանկը: Օրինակ, Todoist-ը Google Calendar-ով լավ ընտրություն է:

4. Կարգապահություն

Նույնիսկ եթե դուք ավելի լավ եք տնօրինում ձեր ժամանակը, քան որևէ մեկը աշխարհում, դուք չեք կարողանա անել առանց ձեր սկսածը մինչև վերջ հասցնելու կարողության: Սա կարգապահությունն է՝ աշխատանքի համար թերևս ամենակարևոր հմտությունը: Նա ձեզ դարձնում է շատ արժեքավոր աշխատող, որը պատրաստ է դիմակայել նոր հեռանկարների մարտահրավերներին:

Կարգապահության հիմնական տարրերից մեկը կենտրոնացումն է: Շատերն իսկապես ցանկանում են աշխատել, բայց շատերը չգիտեն, թե ինչպես պետք է կենտրոնանալ բիզնեսի վրա: Այս մարդկանց ուշադրությունը շեղում է աշխարհում ամեն ինչ՝ հեռախոսը, գործընկերները, երազանքները և ցանկացած իրադարձություն, որը տեղի է ունենում նրանց շուրջը:

Որպեսզի ավելի լավ կենտրոնանաք կարևորի վրա, դուք պետք է ձերբազատվեք շեղող գործոններից: Հնարավորության դեպքում անջատեք հեռախոսը, բրաուզերը, էլ.փոստը: Համոզվեք, որ աշխատանքային առաջադրանքներից բացի ձեզ համար ոչինչ գոյություն չունի:

Մեկ այլ օգտակար ռազմավարություն, որը կօգնի ձեզ կենտրոնանալ ճիշտ բաների վրա, մեդիտացիան է: Դա կարելի է համարել վարժությունների համարժեք, բայց մտավոր մկանների համար։ Բավական է օրական հինգ րոպե հատկացնել մեդիտացիային, գլխավորը դա կանոնավոր կերպով անելն է։ Պարզապես նստեք հարմարավետ տեղում, փակեք ձեր աչքերը և կենտրոնացեք ձեր արտաշնչման և ներշնչման վրա: Հենց որ սկսեք շեղվել դրանցից, հետ բերեք ձեր մտքերը։

Կարգապահության մյուս հիմնական տարրը աշխատանքի նկատմամբ պատասխանատու վերաբերմունքն է: Այստեղ կարևորը հիշելն այն է, որ ձեզ վճարում են դրա համար, և որ ավելի շատ գումար վաստակելու համար դուք պետք է բարելավեք ձեր արդյունքները: Գործատուն ներդրումներ է կատարում ձեր մեջ՝ փող աշխատելու համար։ Եվ եթե մեկ ուրիշը նույն խնդիրները լուծի ավելի քիչ գումարով կամ նույնիսկ ավելի շատ նույն գումարով, ապա ձեզ համար դժվար կլինի մրցել նրա հետ։ Ուրեմն լուրջ վերաբերվեք կարգապահությանը։

5. Դրական կապեր հաստատելու կարողություն

Պահպանեք հարաբերություններ ընկերասեր գործընկերների հետ, ովքեր բացասականություն չեն արտահայտում և փորձում են չհակամարտել այլ մարդկանց հետ: Այսինքն՝ դրական շփումներ հաստատեք։

Ինչ էլ անես, քեզ երբեք ամեն ինչ դուր չի գա, ինչպես երբեք չես հարմարվի բոլորին։ Սա է կյանքի ճշմարտությունը: Հարցը նույնիսկ այն չէ, թե ինչպես են մարդիկ մտածում միմյանց մասին, այլ այն, թե ինչպես են նրանք ցույց տալիս իրենց վերաբերմունքը մյուսներին:

Շատ քչերն են ցանկանում շփվել բացասական անհատականությունների հետ։ Եթե թիմում կա այդպիսի մարդ, ապա նրա կողքին կարելի է նույնիսկ մի քանի երկրպագուներ հանդիպել։ Բայց եթե նա չունի հատուկ արտոնություններ, նրա կարիերայի օրերը հաշված են։

Շատերը ցանկանում են աշխատել դրական և ընկերասեր գործընկերոջ հետ: Մենք չենք խոսում ավելորդ ուրախության մասին. դրական մարդիկ գիտեն, թե ինչպես երախտապարտ լինել և լսել ուրիշներին, նրանք առաջարկում են արժեքավոր գաղափարներ, պատասխանում են խնդրանքներին, ներգրավվում են զրույցների մեջ և երբեք չեն քննադատում որևէ մեկին հանրության առաջ: Նրանց հետ հաճելի է աշխատել, ավելի հաճախ են խրախուսվում։

Եղեք դրական անձնավորություն և ձեր թիմում կոնֆլիկտներ մի՛ հրահրեք: Եթե դուք պետք է ինչ-որ մեկին քննադատեք, դա արեք կառուցողականորեն և առանձին: Փորձեք բոլորի հետ դրական հարաբերություններ հաստատել, իսկ եթե բախվում եք բացասականի, անտեսեք այն։

6. Առաջնորդ լինելու ունակություն

Առաջնորդ լինելու համար դուք պետք է պատասխանատվություն ստանձնեք՝ գաղափարներ հորինեք կամ գործեք ամբողջ թիմի անունից: Պարտադիր չէ, որ առաջնորդը լինի մենեջեր. հաճախ ոչ ֆորմալ առաջնորդները շատ ավելի արդյունավետ են ղեկավարում աշխատակիցներին:

Ղեկավարությունը էական ազդեցություն ունի աշխատավարձի վրա։ Իրականում դա վերը թվարկված բոլոր հմտությունների համադրություն է: Լավ ղեկավարն ունակ է դրական շփումներ հաստատել և արդյունավետ կառավարել ժամանակը։ Նա չի վախենում մասնակցել բանակցություններին և արտահայտել իր կարծիքը։ Նա կարգապահ է, միշտ արդիական, գիտի՝ ինչպես կոնսենսուսի գալ։

Սիրարփի Աղաբաբյան

Բաժիններ՝

Տեսանյութեր

Լրահոս