Ի՞նչ նպատակով են Հանրապետության հրապարակի եռագույն լուսացույցերը փոխարինվել դեղին թարթող լուսացույցերով

Այսօր լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ ՀՀ ոստիկանության «Ճանապարհային ոստիկանություն» ծառայության պետ, Ոստիկանության գնդապետ Եգոր Կարապետյանը ներկայացրեց վերջին մեկ տարվա ընթացքում իրենց կողմից իրականացրած փոփոխությունները:

Նա նկատեց, որ վերջին մի քանի տարիների ընթացքում Երևանի մի շարք փողոցներ ծանրաբեռնված են, անընդհատ խցանումներ են լինում: Նրա խոսքով՝ դա պայմանավորված է վերջին 10 տարվա ընթացքում Հայաստան ներմուծված տրանսպորտային միջոցների մեծ քանակով:

«Շրջանաձև երթևեկության խաչմերուկներում կատարել ենք երթևեկության փոփոխություն: Նախկինում շրջանակաձև երթևեկության խաչմերուկներում առավելությունը տրված էր խաչմերուկ մուտք գործող տրանսպորտային միջոցներին, այսինքն՝ ներսում գտնվողը զիջում էր խաչմերուկ մտնող տրանսպորտային միջոցներին: Փոփոխության արդյունքում՝ այժմ խաչմերուկի տարածքում գտնվող տրանսպորտային միջոցն առավելություն ունի ներս մտնող տրանսպորտային միջոցի նկատմամբ»,- նշեց Ե. Կարապետյանը:

Նա նաև ներկայացրեց, թե ինչ փոփոխություններ են կատարվել Հանրապետության հրապարակում. «Ուսումնասիրեցինք առաջադեմ եվրոպական երկրների փորձը: Իհարկե, մեզ մոտ մտավախություն կար, որ փոփոխությունից հետո վարորդները չեն կարող երթևեկել, բայց, ի ուրախություն բոլորիս՝ մեր վարորդների մոտ շատ լավ ստացվեց, ու կարճ ժամանակում կարողացան այս բոլոր փոփոխություններին նորմալ արձագանքել: Նախկինում հրապարակում Ճանապարհային ոստիկանությունն օրը 2-3 անգամ մոտենում էր ու տրանսպորտային միջոցների մեծ խմբաքանակի պատճառով՝ դատարկում էր հրապարակի տրանսպորտային միջոցները: Այսօր մենք այդ խնդիրը չունենք, քանի որ, երբ ներսում գտնվող տրանսպորտային միջոցն առավելություն ունի և դուրս է գալիս, այդ խնդիրն ամբողջությամբ վերացել է»:

Կարդացեք նաև

Ե. Կարապետյանը նշեց, որ հաջորդ փոփոխությունը, որ իրենք կատարել են Հանրապետության հրապարակում, լուսացույցերի եռագույն ռեժիմը փոխելն է դեղին թարթող լուսացույցներով. «Սա թույլ է տալիս, որ վարորդը զգուշանա, որ ինքը մոտենում է հետիոտնային անցումին, ու դրանից հետո անընդհատ հոսք է ապահովվում թե՛ Հանրապետության հրապարակ, և՛ թե դրանից դուրս: Անընդհատ հոսք է ապահովվում նաև հետիոտնի համար: Երևանի քաղաքապետարանի հետ արդեն պլանավորել ենք, որ 2018 թվականին Հանրապետության հրապարակի հետիոտնային անցումներն ընդհանուր ասֆալտի մակերեսից 5-7 սանտիմետր բարձրությամբ կբարձրանան, ու հետիոտնի համար ավելի անվտանգ կլինի հատել երթևեկելի գոտին, դա արհեստական խոչընդոտ կհանդիսանա տրանսպորտային միջոցների համար, որ իրենք դանդաղեցնեն ավտոմեքենայի արագությունը: Այս փոփոխությունների արդյունքում՝ նաև պակասել են ճանապարհատրանսպորտային պատահարներն այդ հատվածներում»:

Մանրամասները՝ 168.am-ի տեսանյութում:

Տեսանյութեր

Լրահոս