Ի՞նչ է Clubhouse-ը, և ո՞րն է դրա ֆենոմենը
Այս սոցիալական ցանցում, չնայած ձայնային հաղորդագրությունների հանդեպ ընդհանուր հակակրանքին, շփվում են բացառապես ձայնով:
Clubhouse-ը նոր սոցիալական ցանց է` ձայնային հաղորդագրությունների առանձնահատկությամբ: Բայց, ի տարբերություն այլ սոցցանցերի, այստեղ ձայները ոչ թե լրացուցիչ, այլ հիմնական և, առավել ևս, միակ հաղորդակցման ձևաչափն են: Համացանցում սկսեցին խոսել անսովոր սոցիալական ցանցի մասին միայն վերջին շաբաթներին, չնայած իրականում այն հայտնվել է դեռ 2020 թվականի փետրվարին:
Clubhouse-ը ստեղծվել է Սթենֆորդի համալսարանի շրջանավարտների և Սիլիկոնյան հովտի ձեռներեցներ Փոլ Դևիդսոնի և Ռուեն Սեթի կողմից: Երկուսն էլ նախկինում աշխատել են Google-ում և արդեն իսկ ծրագրեր են կառուցել: Նման սոցիալական ցանցի գաղափարը մշակողները եկել են կորոնավիրուսային համաճարակի ֆոնին և, ինքնամեկուսացման ընթացքում հաղորդակցության անհրաժեշտության պայմաններում, երբ մարդիկ հուսահատորեն փնտրում էին կապի նոր եղանակներ:
Clubhouse-ը պանելային քննարկման հարթակ է և առաջարկում է հետաքրքրաշարժ զրուցարաններ:
Clubhouse նոր սոցիալական ցանցը նոր տեսակի շփումների համար է՝ առանց անձնական հաղորդագրությունների, լուսանկարների, տեսանյութերի և մեմերի: Այն հարթակ է ինտերակտիվ podcast-ների և իրական ժամանակում քննարկումների, համաժողովների և անգամ գրասենյակի միջանցքում զրույցների միջև։
Clubhouse-ի գործարկումը համընկավ podcasts-ի և այլ ձայնային ծառայությունների նկատմամբ հետաքրքրության աճի հետ: Բայց մեծ մասամբ սոցիալական ցանցի շուրջ ոգևորվածությունը պայմանավորված է նրա բացառիկությամբ: Այն դեռ փակ է, և այնտեղ կարող եք հասնել միայն մասնակցի հրավերով: Դա հանգեցրեց Twitter-ում և eBay-ում ստորգետնյա հրավերների շուկայի ստեղծմանը, որտեղ գները սկսվում են 20 դոլարից և բարձրանում մինչև անհնարին 800 դոլար:
Հարթակի մշակողները նաև հետաքրքրություն են առաջացնում՝ ներգրավելով ներդրողներին, ձեռներեցներին և հայտնիներին հարթակ:
Այս հարթակից օգտվում են Իլոն Մասկը, Օփրա Ուինֆրին, Ջարեդ Լետոն և այլ հայտնիներ:
Այստեղ դուք կարող եք զրուցել նրանց հետ ձայնով, այլ ոչ թե թվիթերի և մեկնաբանությունների միջոցով YouTube-ում: Այս ամենը ստեղծում է փակ ակումբի նմանություն, որտեղ անդամներն իրենց զգում են շատ անհատական։
Clubhouse գաղափարն ինքնին կարևոր դեր է խաղում: Ի տարբերություն ավանդական վիդեոկապի, այստեղ տեսողական շփում չի պահանջվում: Կարող եք միաժամանակ լսել հետաքրքիր քննարկում և զբաղվել ձեր բիզնեսով:
Մեկ այլ կարևոր կետ և մեծ առավելություն տեքստային հաղորդակցության նկատմամբ ձայնի մեջ ինտոնացիաների և շեշտադրումների միջոցով հույզեր փոխանցելու ունակությունն է:
Ծրագիրը դեռ բետա թեստավորման փուլում է: Այժմ այն հասանելի է iPhone-ում, բայց հնարավոր է միայն ներբեռնել՝ այն միանգամից չի աշխատի: Տեղադրելուց հետո դուք կկարողանաք միայն վերանվանել և հերթ կանգնել՝ սպասելով ակումբի բացմանը բոլորի համար:
Արդեն մամուլում խոսում են Android տարբերակի ստեղծման մասին։
Ինչպես արդեն նշեցինք, այս պահին սոցիալական ցանց կարող եք մուտք գործել միայն մասնակիցներից մեկի հրավերով: Բայց հրավերներն անվերջ չեն՝ սկզբում միայն երկուսն են մատչելի, ապա հավելվածի ակտիվ օգտագործման դեպքում կհայտնվեն լրացուցիչ հրավերներ:
Նոր սոցիալական ցանց մուտք գործելու ամենադյուրին ճանապարհն ընկերոջը խնդրելն է՝ ձեզ հրավիրել: Եթե նրանց մեջ չկա մեկը, ով մուտքի իրավունք ունի Clubhouse, դուք կարող եք խնդրանք թողնել Telegram-ի զրույցներից մեկում, որտեղ շղթայի միջոցով միմյանց հրավերներ են ուղարկվում: Հրավերը ստանալուց հետո հարկավոր է ձերն էլ տալ երկու այլ անձանց:
Հազիվ թե հրավերներ գնելն իմաստ ունենա, ուստի մենք այս տարբերակը չենք առաջարկում: Բայց եթե իսկապես ցանկանում եք, ապա գոնե կարող եք ընտրել հուսալի վաճառողների, օրինակ՝ eBay-ում: Այնտեղ, եթե ինչ-որ բան պատահի, կարող եք բողոքել և վերադարձնել գումարը:
Հրավերները տրվում են հեռախոսահամարին: Հրավերն ուղարկելուց հետո դուք կստանաք հաղորդագրություն հղումով, որի վրա կտտացնելով՝ կարող եք գրանցվել: Այն անձի անունը, ով ձեզ մուտք է տվել, կցուցադրվի ձեր պրոֆիլում: Նույնը վերաբերում է ձեր հրավերներին։
Գրանցումն ավարտելուց հետո ձեզանից կխնդրեն նշել ձեր հետաքրքրությունները, իսկ ալգորիթմներն անմիջապես կառաջարկեն մարդկանց հետևել: Հիմնական էկրանը հավաքում է նրանց խոսակցությունները, ում հետևում եք, և զրույցներ՝ ելնելով ձեր կողմից նշված հետաքրքրություններից:
Մտնելով ցանկացած սենյակ՝ դուք ունկնդիր եք դառնում: Հարց տալու կամ քննարկմանը միանալու համար հարկավոր է «ձեռք բարձրացնել»՝ համապատասխան կոճակը սեղմելով: Եթե վարողը հաստատում է հարցումը, խոսափողը միանում է, և դուք կարող եք խոսել:
Գրանցված բոլոր օգտվողները կարող են ստեղծել երեք տեսակի սենյակներ։ Բաց սենյակներ կարող են մուտք գործել բոլորը, սոցիալական՝ միայն այն մարդիկ, որոնց դուք հետևում եք, իսկ փակ սենյակներն ընտրված մարդկանց համար են։ Օգտագործողների թվի սահմանը 5000 է:
Եթե ձեր ընկերներից մեկը զրույց է սկսել, դուք այն կտեսնեք ձեր լրահոսում: Անհրաժեշտ չէ հղումներ կամ հրավերներ ուղարկել: Կարևոր քննարկումները բաց չթողնելու համար կան ծանուցումներ և օրացույց, որոնք հայտնվում են հիմնական էկրանին:
Համաժողովի ձայնագրություններ չկան, բոլոր հաղորդակցությունները տեղի են ունենում իրական ժամանակում, և վերջում դրանք անհետանում են: Ճիշտ է, մասնակիցներին կարող եք նախապես նախազգուշացնել գրառման մասին՝ նկարագրության մեջ նշագիր ավելացնելով: Հակառակ դեպքում, երբ փորձում եք միացնել էկրանի լուսանկարումը, կարող է արգելք լինել:
Զարմանալիորեն, Clubhouse-ն ունի շատ տարբեր կիրառություններ: Սա ոչ միայն համաճարակի ընթացքում ոչ ֆորմալ հաղորդակցության բացակայությունը լրացնելու հնարավորություն է, այլև նոր լսարան ձեռք բերելու կամ եղածը ընդլայնելու միջոց: Լավ առիթ է նաև օգտակար կապեր հաստատելու համար՝ գտնելով մարդկանց, ովքեր հետաքրքիր են ձեզ համար:
Հարթակը լավ է՝ որպես կրթական դասախոսությունների, փորձի փոխանակման, գիտաժողովների, հրապարակային ելույթների կամ ինտերակտիվ փոդքասթերի հարթակ իրական ժամանակում:
Իհարկե, այստեղ դուք կարող եք պարզապես զրուցել և լսել զրույցներ ձեզ հարազատ թեմաների շուրջ, մինչ դուք զբաղվում եք ձեր բիզնեսով: Ինչպես ռադիոն՝ մեքենայում, և վազքի ժամանակ՝ podcast-ները:
Անսովոր հավելվածը միանշանակ ներուժ ունի, ուստի կրկնակի հետաքրքիր է, թե ինչպես են մշակողներն այն զարգացնելու: Նրանց այժմ հաջողվում է պահպանել բացառիկությունը գաղտնիության միջոցով, բայց անհասկանալի է՝ արդյո՞ք գրանցումները բացելուց հետո Clubhouse-ը կունենա ժողովրդականություն: Android-ի տարբերակի գալուստով օգտվողների նոր ալիք կմտնի ծառայության, և լսարանի արագ աճի պատճառով դրա արժեքը կարող է նվազել:
Շատ հավանական է, որ նման ձայնային խոսակցությունները հայտնվեն Facebook-ում, Instagram-ում և այլ սոցիալական ցանցերում և մեսենջերներում, որոնք չեն ցանկանում իրենց լսարանը տալ նոր հավելվածին: Հնարավոր է նաև, որ Clubhouse-ը գնի Facebook-ը կամ որևէ այլ խոշոր ընկերություն, և ինտեգրի այն իր արտադրանքի մեջ:
Սիրարփի Աղաբաբյան