Պատժամիջոցների վերացումից հետո Իրանում երեք ամսվա ընթացքում նավթի օրական արդյունահանման ծավալը կհասցվի մինչև 2.5 միլիոն բարելի:
Մայիսի 4-10-ն ընկած ժամանակահատվածում բանկերի կողմից դրամով տեղաբաշխված միջոցների ծավալը կազմել է 37.1 մլրդ դրամ, իսկ ԱՄՆ դոլարով տեղաբաշխված միջոցների ծավալը՝ 33.5 մլն ԱՄՆ դոլար:
2015 թ. ապրիլ ամսվա ընթացքում Ազգային հիփոթեքային ընկերության կողմից վերաֆինանսավորվել է թվով 103 հիփոթեքային վարկ` 950 միլիոն ՀՀ դրամ ծավալով:
Մայիսի 11-15-ն ընկած ժամանակահատվածում արտարժույթի ներբանկային շուկայում բանկերի կողմից գնվել է 63,202,842 դոլար 480.32 դրամ ԱՄՆ մեկ դոլարի դիմաց միջին փոխարժեքով, եւ վաճառվել 71,817,484 ԱՄՆ դոլար 481.98 դրամ ԱՄՆ մեկ դոլարի դիմաց միջին փոխարժեքով:
Հայաստանը, ըստ ամենայնի, Թուրքիայից ելակ չի ներկրում: Այս մասին 168.am-ին ասաց Ջերմոցների ասոցիացիայի նախագահ Պողոս Գևորգյանը՝ նշելով, որ դժվար է հաստատապես ասել դա:
Հյուսիս-Հարավ ճանապարհային միջանցքի ծրագրի վարկավորման հետ կապված Հայաստանը Ասիական զարգացման բանկին ներկայումս պետք է հավելյալ վճարի շուրջ 240 հազար դոլար: Այս գումարը կապ չունի վարկի մայր գումարի և տոկոսադրույքների հետ: Սա կոմիսիոն վճար է վարկի չմասհանված գումարի դիմաց՝ տարեկան 0.15%:
Խնդիրն այն է, որ դա ոչ ոքի չի էլ հետաքրքրի։ Հայաստանը կկորցնի պետականությունը։ Նույնիսկ գնահատականներն արդեն չեն էլ տրվի։ Իմաստը ո՞րն է, եթե ՀՀ-ն պետություն չի ունենա։ Այդ ճանապարհը տանում է դեպի այդտեղ։ Միանշանակ է, որ ԵՏՄ-ն տնտեսական միավորում չէ, ԵՏՄ-ն որպես տնտեսական միավորում` ոչ մի տնտեսական միության պահանջների չի բավարարում` ո՛չ ընդհանուր շուկա կա, ո՛չ ընդհանուր քաղաքականություն կա։ Այդ ամբողջի նպատակը մեկ պետության ստեղծումն է` ՌԴ-ի գլխավորությամբ։
Ավելացե՞լ են արդյոք ՀՀ բանկերի կողմից վարկավորման ծավալները, թե՞ հակառակը
Ըստ Հ.Բագրատյանի՝ խնդիրը պետք է լուծել դատական կարգով. «Պետք է դատել ՀԷՑ նախկին ու այսօրվա ղեկավարներին, որոնք, արդեն բոլորն են խոստովանում, տնտեսական վնաս են հասցրել կազմակերպությանը։ Պետք է խորանալ, թե այս ամենի մեջ ինչ ներդրում են ունեցել մեր իրավապահները վերջին 10 տարիներին»:
Հնդկաստանի վարչապետ Նարենդրա Մոդին կոչ է արել համագործակցել հանուն փոխադարձ շահերի:
Այս տարվա հունվարին ՀՀ առևտրային բանկերը տրամադրել են 79.3 միլիարդ դրամի դրամային վարկեր, փետրվարին՝ 62.7 միլիարդ դրամ, մարտին՝ 66.1 միլիարդ դրամի վարկ։
Ուկրաինան Ստոկհոլմի միջնորդ դատարանում «Գազպրոմից» պահանջում է 16 միլիարդ դոլարի փոխհատուցում:
«Հայաստանի զարգացման նախաձեռնություններ» (IDeA) հիմնադրամի պատվիրակությունը, որի կազմում էին համահիմնադիր Ռուբեն Վարդանյանը, գլխավոր տնօրեն Արմեն Գեւորգյանը եւ փոխտնօրեն Սերգեյ Թանթուշյանը, Թբիլիսիում մասնակցել է Վերակառուցման եւ զարգացման եվրոպական բանկի (EBRD) տարեկան ժողովին եւ գործարար համաժողովին:
Այս մասին են վկայել Չինաստանի մաքսային ծառայության տվյալները:
Այդ գումարներով մասնավորապես պլանավորված է երկաթուղի կառուցել Բրազիլիայի ատլանտյան ծովափից մինչև Պերուի խաղաղօվկիանոսյան ծովափ:
Լ. Խաչատրյանը կողմ է շրջանային խոշարացմանը, բայց կարծում է՝ հիմա ընդհանրապես նման գործընթացների ժամանակը չէ
Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի որոշ հատվածներ, թունելներ վճարովի դարձնելու հարցը քննարկվում է: Այս մասին այսօր ԱԺ-ում Հյուսիս-Հարավ ճանապարհային միջանցքի ծրագրի շուրջ խորհրդարանական լսումների ժամանակ տեղեկացրեց ՀՀ տրանսպորտի և կապի փոխնախարար Արթուր Առաքելյանը:
RVVZ և IDeA հիմնադրամների համահիմնադիր Ռուբեն Վարդանյանը հրավիրվել էր որպես գործարար համաժողովի հիմնական՝ «Հեղափոխական ուղու էվոլյուցիան: Իրականություն կերտած ընկերությունների պատմություններ» («The (R)evolutionary Road: Company Stories Made Real») խորագիրը կրող թեմատիկ քննարկման բանախոս:
«Ո՞ւր է Իշխան Զաքարյանը, ինչո՞ւ այստեղ չէ»,- հետաքրքրվեց Լ.Զուրաբյանը՝ առաջարկելով կրկին լսումներ հրավիրել չարաշահումների հետ կապված և դրանց հրավիրել նաև Իշխան Զաքարյանին:
Նախնական գնահատականներով՝ նախագիծն ընդհանուր արժե 1.5 մլրդ դոլար, 12 մլն եվրո դրամաշնորհ է հատկացվել, որը մեղմել է վարկային տոկոսադրույքների բեռը:
Հյուսիս-Հարավ ճանապարհային միջանցքը մեծ դեր կարող է ունենալ տարածաշրջանային զարգացման և առևտրի ծավալների մեծացման համար, ապահովել արդյունավետ և անվտանգ ելք դեպի միջազգային ուղիներ:
«Այս վերջին զարգացումները՝ էլեկտրաէներգիայի թանկացման հետ կապված, որևէ լավ բանի չեն բերելու, շատ տխուր հետևանքներ կարող են ունենալ»,- այսօր լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ խոսելով էլեկտրաէներգիայի թանկացման մասին՝ նման տեսակետ հայտնեց ԱԺ ԲՀԿ խմբակցության պատգամավոր, տնտեսագետ Միքայել Մելքումյան:
Դոուլը նշեց, որ միայն Ասիական բանկի հատկացրած միջոցները բավարար չեն ողջ ճանապարհի կառուցման համար և շնորհակալություն հյատնեց մյուս կազմակերպություններին՝ աջակցության համար:
ՀՀ Ազգային ժողովի ֆինանսավարկային և բյուջետային հարցերի ու արտաքին հարաբերությունների մշտական հանձնաժողովներն այսօր համատեղ կազմակերպել են խորհրդարանական լսումներ Հյուսիս-Հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագրի շուրջ:
Որոշմամբ մասնավորապես սահմանվել է, որ եթե ներդրման գումարը 150 մլն-ից մինչև 1 մլրդ դրամ է, ապա հողամասի վարձակալության պայմանագրի ժամկետը կարող է երկարաձգվել մինչև 2030 թվականի դեկտեմբերի 31-ը…
Ազատության հրապարակում ընթանում է հանրային քննարկում՝ էլեկտրաէներգիայի սակագնի թանկացման հարցով։
«Մարդկային կապիտալ 2015թ զեկույցի» առաջին հորիզոնականում Ֆինլանդիան է, հնգյակում են Նորվեգիան, Շվեյցարիան, Կանադան և Ճապոնիան: Ռուսստանը 26-րդ հորիզոնականում է։ ԵՏՄ մեր մյուս գործընկերները՝ Ղազախստանը 37- րդ, Ղրղզստանը՝ 44- րդ տեղում են։ Ուկրաինան 31 տեղում է։
ՀՀ կառավարությունը այսօր հավանություն է տվել «Ապրանքային նշանների մասին» և «Պետական տուրքի մասին» օրենքներում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու օրենքների նախագծերի փաթեթին, որը միտված է ապրանքային նշանների գրանցման գործընթացների պարզեցմանն ու հարկատուների ծախսի կրճատմանը:
ՎԶԵԲ-ը վատացրել է 1.5 տոկոսային կետով․ բանկի՝ այս հունվարին հրապարակված կանխատեսման մեջ գրված էր, որ 2015-ը Հայաստանը կփակի 0 տոկոս աճով:
Այսինքն` երկար խոսել, բայց այդպես էլ ոչ մի հստակ բան չասել ու հարցերին չպատասխանել։ Այդ հմտություններին մեր պաշտոնյաները գերազանց են տիրապետում