Ինչպես հայտնի է՝ քննություններ չեն լինի՝ ինչպես 4-րդ և 9-րդ դասարաններում, այնպես էլ՝ ավագ դպրոցի 10-րդ, 11-րդ և ավարտական 12-րդ դասարաններում, իսկ կիսամյակային և տարեկան արդյունքները՝ ինչպես այս դասարանների, այնպես էլ՝ բոլոր մյուսների դեպքում, կամփոփվեն մինչև մարտի 13-ը նշանակված գնահատականների հիման վրա:
Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանն այսօր ֆեյսբուքյան ուղիղ եթերում անդրադառնալով ընդունելության քննություններին՝ տեղեկացրեց, որ, ինչպես և ավելի վաղ արդեն ասել էր, բոլոր մասնագիտությունների գծով լինելու է մեկ քննություն, ինչն արվում է ընդհանուր համավարակի դեմ պայքարի շրջանակներում ավելորդ կուտակումներ թույլ չտալու և վարակը չտարածելու համար:
Մեդալի հավակնող աշակերտների մասին որոշումը պետք է վերանայել։
«Համակարգչային սարքավորումների հավաքագրման և ըստ մարզերի բախշման նախաձեռնություն ունեինք։ Դրանք հավաքագրել և տրամադրել ենք մարզերին, փորձել ենք համագործակցել տարբեր կազմակերպությունների հետ։ Երբ հավաքագրել էինք սարքերի պահանջը, խոսում էինք շուրջ 24․000 սարքերի պահանջի մասին, որ ստացվել էին բոլոր մարզերից»։
Այս տարի դպրոցներում կրթական մի աստիճանից մյուսը տեղափոխվելու քննություններ չեն անցկացվի, իսկ բուհեր ընդունվելու համար դիմորդը ոչ թե մի քանի պարտադիր քննություն կհանձնի, այլ ընդամենը մեկը։
«Հարցը շատ ենք քննարկել և ընտրել ենք օպտիմալ տարբերակը: Ըստ ընթացակարգի, միասնական քննությունների համար դիմորդները նախնական հայտերը լրացրել են մինչև մարտի 15-ը, բայց քանի որ ընթացակարգի փոփոխություն է տեղի ունենում, ապա անհրաժեշտ է հայտերի փոփոխության և ճշգրտման ժամանակ տալ թե՛ արդեն հայտագրվածներին, թե՛ նախորդ տարիների շրջանավարտներին և այն դիմորդներին, որոնք նպատակադրվել էին դիմել այլ բուհեր, որոնց քննություններն անորոշ ժամանակով հետաձգվել են:
Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանն այսօր ֆեյսբուքյան ուղիղ եթերում տեղեկացրեց, որ քոլեջներում ու ուսումնարաններում ավարտական քննություններ և դիպլոմային աշխատանքների պաշտպանություն տեղի չեն ունենալու, ամփոփումը կատարվելու է մինչև մարտի 13-ը ստացած գնահատականների հիման վրա:
Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանի խոսքով՝ հեռավար կրթության ծավալներն ու տեմպը, որն այս պահին կա, նախարարությանը հիմնականում գոհացնում է, չնայած կան խնդիրներ՝ բովանդակության, մեթոդաբանության և կազմակերպման հետ կապված, որոնք ծրագրի հենց սկզբից էլ եղել են:
Երևանի պետական համալսարանում դիպլոմայինների և թեզերի պաշտպանության հետաձգման հարց չի քննարկվում. 168.am-ի հետ զրույցում ասաց ԵՊՀ հումանիտար և հասարակագիտական մասնագիտությունների գծով պրոռեկտոր Էլինա Ասրիյանը:
Բուհերի ռեկտորներին առաջարկվել է հետաձգել ամփոփիչ ատեստավորման ժամկետները. 168.am-ի գրավոր հարցմանն ի պատասխան, թե քննարկվո՞ւմ է արդյոք ավարտական կուրսի ուսանողների՝ բակալավրիատի 4-րդ կուրսի և մագիստրատուրայի 2-րդ կուրսի ուսանողների ավարտական աշխատանքների պաշտպանությունը հետաձգելու հարցը, հայտնում է ԿԳՄՍՆ գլխավոր քարտուղար Նաիրի Հարությունյանը:
«Բոլոր այն աշակերտների դեպքում, ովքեր ունեն սարքավորումների և կապի խնդիր, մենք հորդորում ենք ուսուցիչներին և կոչ ենք անում, որ անհատական մոտեցում ցուցաբերեն, և հընթացս նաև սարքավորումների հարցերն ենք լուծում»,- ասաց ԿԳՄՍ նախարար Արայիկ Հարությունյանը՝ պատասխանելով 168.am-ի հարցին, թե այս պահին աշակերտների քանի՞ տոկոսն է մասնակցում հեռավար դասընթացներին, և արդյո՞ք հնարավոր եղել է ամբողջությամբ լուծել մարզերի երեխաների՝ հեռավար դասընթացներին մասնակցելու խնդիրը:
Մեր ժամանակներում ցանկացած կրթական համակարգ, որքան էլ այն զարգացած է և արդյունավետ, կարիք ունի փոփոխության։ Միայն զուտ կրթական արդյունքների բարելավումը բավարար չէ, կրթական համակարգը նաև պետք է համապատասխանի ժամանակի պահանջներին։ Այս ճգնաժամը վերհանեց ոչ միայն Հայաստանի, այլ շատ այլ երկրների կրթական համակարգերի հիմնական աքիլեսյան գարշապարը՝ աշակերտների և ուսանողների, բայց նաև ուսուցիչների և դասախոսների չափազանց մեծ կախվածությունը կրթավայրից և ուսումնական հաստատությունների կողմից սովորողներին թելադրված ուսումնական գործընթացի կածրատիպերից։
«Հեռավար կրթություն ուսուցման ձևը հախուռն արձագանք է ճգնաժամին, և այս իրավիճակում ով ինչ կարողանում՝ օգտագործում է։ Բազմաթիվ խնդիրներ կան, առաջինը IT ենթակառուցվածքներն են, այսինքն՝ ոչ միայն աշակերտները խնդիր ունեն, այլև նույնիսկ ուսուցիչները։ Ոմանց համար համակարգիչների հնարավորությունը սահմանափակ է, մյուսները հեռախոսով են աշխատում, ու էլի սահմանափակ է։ Այսինքն, ունենք տեխնիկայի պրոբլեմ»,- 168.am-ի հետ զրույցում ասաց կրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանը։
ԵՊՀ ուսխորհուրդը հայտարարություն է տարածել, որում խոսվում է հակաճգնաժամային 14-րդ միջոցառման շրջանակներում ուսանողների համար նախատեսված պետական աջակցության մասին:
Այսպիսով, արտակարգ դրությունը երկարացվեց ևս մեկ ամսով։ Սա նշանակում է, որ այս ուսումնական տարում երեխաներն այլևս դպրոց չեն գնա։ Նույնիսկ, եթե մայիսի կեսին Հայաստանում ունենանք իդեալական իրավիճակ՝ կորոնավիրուսի հետ կապված, և բացենք դպրոցները, ծնողների մեծ մասը երեխաներին դպրոց չի ուղարկելու։
«Երեկ ԿԳՄՍՆ-ն հրաման է ուղարկել դպրոցներ, որով ասվում է, որ 2019-2020 ուս. տարվա երկրորդ կիսամյակի ողջ մատյանի թվանշանները պետք է անցկացվեն էլեկտրոնային մատյանների մեջ, և այն պետք է լինի մինչև ապրիլի 20-ը։ Սա բավականին լուրջ խուճապ է առաջացրել ամբողջ կրթական համակարգում, և բոլոր դպրոցների տնօրենները, ուսուցիչները բարձրաձայնում են այս մասին, որ իրապես հնարավոր չէ։
Մասնագիտական կրթության որակի ապահովման ազգային կենտրոնի (ՈԱԱԿ) տնօրեն Ռուբեն Թոփչյանը «Մեդիա կենտրոնի» կազմակերպած քննարկման ժամանակ կարծիք էր հայտնել, որ ճիշտ կլինի կիսամյակը փակել սեպտեմբերին, որովհետև անգամ առցանց կրթություն իրականացնող արտերկրի համալսարանները վերջին քննությունը կազմակերպում են երես առ երես հանդիպմամբ:
Արձագանքելով անգլերեն լեզվի տեսադասեր կազմակերպելու վերաբերյալ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության ստացած առաջարկներին` նախարարությունը ներկայացնում է heravar.armedu.am միասնական հարթակի հետևյալ ռեսուրսի հղումը:
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը 5֊12֊րդ դասարանի դպրոցականների շրջանում հայտարարում է «Մնա տանը» թեմայով տեսանյութերի մրցույթ:
Հասարակագիտությունից կարևոր դաս ունենք, բաց չթողնեք։ Նաև կրկնապատկել ենք տեսագրվող դասերի թիվը, որ սարքերի խնդիրներ ունեցողները օգտվեն:
«Հեռավար կրթության հետ կապված, իհարկե, խնդիրները շատ են, և տրամաբանական է, որ խնդիրներ պետք է լինեին, քանի որ հանրապետությունը սովոր չէր հեռավար կրթության: Մենք ընդամենը նոր էինք ընդունել հեռավար կրթության, այն էլ՝ բացառիկ դեպքերի սահմանման կարգով օրենքը, և արդեն ստիպված էինք այն շատ արագ կիրառել»:
Ուրախությամբ հայտարարում ենք «Իմ քայլը» հիմնադրամի՝ 2020-2021 ուսումնական տարվա համար կրթաթոշակային ծրագրի հայտադիմումների ընդունման մեկնարկի մասին։ Այս մասին ֆեյսբուքյան իր էջում գրել է Աննա Հակոբյանը։
Այս պահին ուսուցիչների և աշակերտների՝ հեռավար ուսուցման գործընթացում առավել մեծ ներգրավվածություն ապահովելու համար անհրաժեշտ է մոտ 24.000 սարք. ասուլիսի ժամանակ ասաց Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը: Նրա խոսքով՝ սրանք շատ հապշտապ հավաքված տվյալներ են, և նախարարությունը հիմա էլ ստանում է նման դիմումներ:
Ասել, որ մեր կրթական համակարգն ամբողջովին պատրաստ էր հեռավար ուսուցմանը, բնականաբար, ճիշտ չի լինի: Եվ պետք է տարանջատենք առցանց դասախոսությունը հեռավար ուսուցումից, քանի որ այն հեռավար ուսուցման ընդամենը մի բաղադրիչն է, բայց չի բնութագրում այն բոլոր մոդուլների համակարգը, որն իր մեջ ներառում է հեռավար ուսուցումը:
Հեռավար ուսուցումն իրականացնելու նպատակով հավաքագրված սարքավորումները երկուշաբթի օրվանից կհասնեն հասցեատերերին։
Արդեն պարզ է, որ ուսումնական այս կիսամյակի դասերն առաջիկա շաբաթներին ևս կանցկացվեն առցանց ձևով։ Սա նշանակում է, որ հրատապ է դառնում առցանց ուսուցման մեթոդական ապարատ մշակելու հարցը։ Առաջին օրերին ուսուցիչները հախուռն ձևով սկսեցին օգտագործել առցանց տարբեր հարթակներ՝ դասերի շարունակականությունն ապահովելու համար։ Հիմա մենք արդեն մի փուլում ենք, որ կարող ենք ավելի խորքային մտածել առցանց ուսուցման մասին։
Հարգելի պրն. Ա. Հարությունյան,երկրում արտակարգ դրութան և դրա հետևանքով ստեղծված պայմաններից ելնելով, խնդրում ենք օրենքով նախատեսված կարգով լուծում տալ ուսանողության շրջանում ծագած հետևյալ խնդրին. համաձայն ԵՊՀ ռեկտորատի որոշման՝ ս.թ. ապրիլի 7-ից նախատեսվում է անցկացնել քննություններ՝ առցանց կարգով, որոնց մասնակցելու իրավունք է տրվելու միայն այն ուսանողներին, որոնց կողմից մինչև նշված ամսաթիվը կկատարվի ուսման վարձավճարի մարում:
Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանում գործարկվել է հայկական առաջին համալսարանական առցանց կրթական հարթակը:
Զարգացած տեխնոլոգիաների մեր ժամանակաշրջանը նոր պահանջներ ու մարտահրավերներ է առաջադրում պետությունների կենսագործունեության տարբեր ոլորտներին։ Ժամանակին համահունչ քայլելու եւ արդի նորարարական ձեռքբերումներից առավելագույնս օգտվելու համար երկրին անհրաժեշտ է համապատասխան որակավորմամբ մարդկային ռեսուրս։ Պետական համակարգում մարդկային ռեսուրս ձեւավորելու հիմնական ինստիտուտը կրթական ոլորտն է։
«Ըստ էության, հատկացված է անհաջող ժամ, առավոտյան 8։30-9։30-ին դժվար թե գլխի ընկնեն, թե քանի երեխա է արթուն։ Շատերը չունեն «քեթչ-ափ»-ի հնարավորությունը ու, բնականաբար, այդ դասերը չեն նայում»։