Ինչպես պարզեցնել աշխատանքն ու կյանքը. խորհուրդներ Apple-ի ստեղծագործական տնօրենից
Քեն Սեգալը 12 տարի եղել է Apple-ի կրեատիվ տնօրենը և հանդես է եկել ընկերության արտադրանքի անունները i-ով փոխարինելու գաղափարով։ Նա նաև աշխատել է Dell-ում, Intel-ում և IBM-ում և այժմ գրքեր է գրում պարզության ուժի մասին:
Առաջադրանքին մի քանի մոտեցում ցուցաբերեք
Սթիվ Ջոբսի հիմնական նպատակներից մեկը համակարգիչների մեջ պարզություն մտցնելն էր: Այն փոխարինեց 1980-ականների սարքերի բարդ հրամանների տողերն ինտուիտիվ Macintosh ինտերֆեյսով: Հաջորդ 20 տարիների ընթացքում նա կրկնեց հաջողությունը iPod-ի, iPhone-ի և iPad-ի հետ:
Այնուամենայնիվ, մի մտածեք, որ նա արթնացել է կեսգիշերին, վազել է ավտոտնակ ու առավոտյան ստեղծել կատարյալ գաջեթը։
Հեղափոխական տեխնոլոգիաները հայտնագործվեցին միայն նախատիպի անհամար ժամերի փորձարկումից հետո:
Քեն Սեգալն ընդգծում է. «Երբ փորձում ես նոր բան ստեղծել, գոյություն ունեցողը մշտապես կատարելագործելու և զարգացնելու կարողությունը չափազանց կարևոր է դառնում։ Սա իսկապես իմաստալից նպատակներին հասնելու միակ ճանապարհն է»։
Արեք քիչ, բայց ավելի լավ արեք
Ամերիկացի հոգեբան Բարրի Շվարցի գաղափարներից մեկն «ընտրության պարադոքսն» է։ Այն տարբերակների քանակի ավելացումը հանգեցնում է սթրեսի, իսկ արդյունքում՝ կայացրած որոշումից դժգոհության։ Օրինակ, կարող է լինել կրպակում պաղպաղակ ընտրելու փորձը, որտեղ ներկայացված են մի քանի տասնյակ համեր։ Երկար ընտրելուց և չկողմնորոշվելուց հետո դու վերցնում ես մի բան, իսկ հետո փոշմանում։
Այս անալոգիան կարող է տարածվել աշխատանքի նկատմամբ մոտեցման վրա: Եթե դուք շտապում եք տարբեր խնդիրների լուծման միջև և փորձում եք ամեն ինչ անել, դուք անընդհատ սթրես և դժգոհություն կզգաք: Ավելի լավ է հասկանալ, թե որն է ձեր առաջնահերթությունը, և կենտրոնանալ մի քանի հատկապես կարևոր նախագծերի վրա՝ ձեր ժամանակի մեծ մասը հատկացնելով դրանց։
Մի անտեսեք բարդությունը, ներկառուցեք դրա մեջ պարզությունը
Ժամանակակից աշխարհի բարդ կառուցվածքն անտեսելը վնասակար է և նույնիսկ վտանգավոր, ընդգծում է Սեգալը։ Փոխարենը, դուք պետք է ստեղծեք պարզ լուծումներ, որոնք կօգնեն ձեզ շրջանցելու այն:
Լավ օրինակ է iPod-ը: Դրա ծրագրային ապահովումն ըստ էության չէր տարբերվում նմանատիպ այլ սարքերից։ Այնուամենայնիվ, Սթիվ Ջոբսը պնդել է, որ օգտատերը կարող է ցանկացած գործառույթի հասնել ոչ ավելի, քան երեք կտտոցով:
Այս պարզությունը խաղացողին դարձրեց հատկապես հայտնի:
Քեն Սեգալը գրում է. «Կարո՞ղ եք հասնել այնպիսի ակնհայտ բանի, որ զարմանաք, թե ինչու ուրիշները չեն հասել: Կյանքը բարդ է, բայց հենց դրա շնորհիվ է, որ առանձնանում են պարզ լուծումները»։
Յոթ առաջարկ բիզնեսի համար
Think Simple կամ՝ պարզ մտածեք։ Ինչպես են խելացի առաջնորդները հաղթահարում բարդությունը․ Քեն Սեգալը կիսվում է խորհուրդներով, որոնք կօգնեն առաջնորդներին պարզեցնել իրենց ընկերությունները:
- Պարզությունը պետք է որոշի ոչ թե բիզնեսի գործունեությունը, այլ նրա իմիջը հաճախորդների համար:
- Բոլոր մեծ ընկերություններն ունեն առաքելություն, որը կարելի է ամփոփել մի քանի բառով.
- Լավ ընկերությունների ներքին մշակույթը թույլ է տալիս աշխատակիցներին համախմբվել և պարզեցնել աշխատանքային գործընթացները:
- Գործադիր տնօրենը մեծ դեր է խաղում ընկերությունը պարզեցնելու գործում:
- Պարզության հասնելու համար ձեզ անհրաժեշտ է վառ, հիշվող ապրանքանիշ:
- Պարզ մոտեցումը կարող է գրավել օգտատերերի և հաճախորդների սերն ու հիացմունքը, նրանց դարձնել ընկերության երկրպագուներ։
- Շատ մեծ բիզնես առաջնորդներ հաճախ ապավինում են ինտուիցիային:
Սիրարփի Աղաբաբյան