Facebook-ի և Squid Game-ի տիեզերքները․ շաբաթը՝ IT աշխարհում
Անցնող շաբաթը լի էր հետքրիքր տեխնոլոգիական նորություններով, բայց շաբաթվա գլխավոր նյուզմեյքերը Մարկ Ցուկերբերգն էր՝ իր մետատիեզերք ստեղծելու նպատակներով։
Facebook-ն աշխատում է Project Cambria VR սաղավարտիվրա իր մետատիեզերքի համար
Facebook-ը մշակում է բարձրակարգ վիրտուալ իրականության սաղավարտը, որը կդառնա ընկերության մետատիեզերքի մի մասը: VR սաղավարտը, որը կոչվում է «Project Cambria», կթողարկվի 2022 թվականին:
Facebook-ն ակնարկել է սարքի մոտալուտ թողարկումը Connect կոնֆերանսի ժամանակ: Ընկերության գործադիր տնօրեն Մարկ Ցուկերբերգն ասել է, որ դա կլինի ինքնուրույն «բարձրակարգ» արտադրանք, որը կարժենա ավելին, քան 299 դոլար արժողությամբ Quest 2-ը։
Cambria-ն կներառի գործառույթներ, որոնք ներկայումս հասանելի չեն այլ VR սաղավարտններում: Սարքի նոր սենսորները թույլ կտան վիրտուալ սաղավատարին պահպանել աչքի կոնտակտը և արտացոլել մարդու դեմքի արտահայտությունը: Մեկ այլ յուրահատուկ ուղղություն խառը իրականությունն է։ Facebook-ը պնդում է, որ նոր սենսորների և վերակառուցման ալգորիթմների շնորհիվ Cambria-ն կկարողանա ֆիզիկական աշխարհի առարկաները ներկայացնել խորության և հեռանկարի զգացումով։
Cambria-ն նաև կցուցադրի նոր օպտիկա, որը ընկերության կարծիքով կբարելավի պատկերի որակը: Facebook-ը խոստացել է հաջորդ տարի ավելի շատ մանրամասներ հաղորդել սաղավարտի մասին: Ընկերությունը նշեց, որ երրորդ կողմի ծրագրավորողներն արդեն աշխատում են սարքի համար արտադրանք ստեղծելու վրա։
Նախկինում Twitter-ը հրապարակել էր արտահոսքի տեսանյութ, որը կարծես ոճավորված ուղեցույց է Facebook-ի նոր Oculus Quest Pro սաղավարտի օգտագործման համար: Տեսանյութերը նաև ցուցադրեցին ավատարը հարմարեցնելու և ականջակալների կարգավորիչների աշխատանքը:
Facebook-ը ներդրողների իր վերջին զեկույցում նշել է, որ ընկերությունը չորրորդ եռամսյակում ներդնում է նոր կառուցվածք ֆինանսական հաշվետվությունների իր հատվածի՝ Facebook Reality Labs-ի համար: Facebook Reality Labs-ի տեղաբաշխումը առանձին հաշվետվության սյունակում ցույց է տալիս, որ ընկերությունը պատրաստվում է սկսել աշխատանքը նախկինում հայտարարված մետատիեզերքի վրա։ Բացի այդ, փաստաթղթում նշվում է, որ ներդրումները Reality Labs-ում կնվազեցնեն ընկերության գործառնական շահույթը 10 միլիարդ դոլարով 2021 թվականին։
Հոկտեմբերի 28-ին Մարկ Ցուկերբերգը հայտարարեց Facebook-ը Meta անվանափոխելու մասին։ Սոցիալական ցանցի փոխարեն ընկերությունը կտեղակայի մետատիեզերքը՝ վիրտուալ իրականության գլոբալ հարթակ, որտեղ բոլոր օգտատերերը կշփվեն միմյանց հետ՝ առանց կոնկրետ ֆիզիկական տարածքում գտնվելու և սոցիալական ցանցի համար մշակված հատուկ գաջեթների հետ կապվելու անհրաժեշտության։
Microsoft-ը դարձել է աշխարհի ամենաթանկ ընկերությունը՝ 2,5 տրիլիոն դոլար գնահատմամբ
Microsoft-ը նախօրեին դարձավ աշխարհի ամենաթանկ հանրային ընկերությունը՝ առաջ անցնելով Apple-ից: Դրա հանրային գնահատականը կազմում էր մոտ 2,5 տրիլիոն դոլար:
Microsoft-ի բաժնետոմսերը հոկտեմբերի 29-ի աճուրդում թանկացել են ավելի քան 1%-ով, ինչի կապակցությամբ ընկերության ընդհանուր կապիտալիզացիան հասել է 2,46 տրլն դոլարի։ Apple-ի բաժնետոմսերն իրենց հերթին էժանացել են մոտ 4%-ով, իսկ ընկերության արժեքը դրա պատճառով ընկել է մինչև 2,41 տրլն դոլար։
Microsoft-ի բաժնետոմսերի արժեքը ավելացել էր, ըստ որի ընկերության շահույթը ռեկորդային էր պատմության մեջ: Տարեկան կտրվածքով այն աճել է 22%-ով՝ հասնելով 45,32 մլրդ դոլարի։Վերլուծաբանների կարծիքով՝ մինչև տարեվերջ այն արժե ավելի բարելավվել արդյունքներում՝ շնորհիվ Microsoft-ի արագ աճող ամպային բիզնեսի։
Սակայն Apple-ի եռամսյակային հաշվետվության արդյունքներն ավելի վատն էին, քան վերլուծաբանների սպասումները։ Ընկերության ընդհանուր եկամուտը նախորդ տարվա համեմատ աճել է 29%-ով: Մատակարարման հետ կապված խնդիրները ընկերության վրա արժեցել են 6 միլիարդ դոլար:
2021 թվականի սկզբից Microsoft-ի արժեքն աճել է գրեթե 50%-ով, մինչդեռ Apple-ն աճել է ընդամենը 16%-ով։
Microsoft-ը վերջին տասնամյակի ընթացքում մի քանի անգամ առաջ է անցել Apple-ից՝ որպես ամենաթանկ ընկերություն: Վերջին անգամ դա տեղի է ունեցել 2020 թվականի ամռանը։ Միևնույն ժամանակ, Apple-ը մինչև Microsoft-ը հասել է 1 տրիլիոն և 2 տրիլիոն դոլար կապիտալիզացիայի:
Եվս մի քանի ընկերությունների շուկայական արժեքը գերազանցում է 1 տրիլիոն դոլարը։ Դրանց թվում են Google Alphabet-ը (1,95 տրլն դոլար) և Amazon-ը (1,68 տրլն դոլար): Վերջերս նրանց միացավ Իլոն Մասկի Tesla-ն՝ հասնելով 1 տրիլիոն դոլարի նշագծին։
Samsung-ը իր մատչելի ֆլագմենը նմանացրել է iPhone 13-ին
Հայտնի ինսայդեր Ice Universe-ը հետաքրքիր տեղեկատվություն է հրապարակել Galaxy S22-ի և Galaxy S22+-ի դիզայնի մասին։
Ինսայդերը թվիթերում գրել է, որ Samsung Galaxy S22 և Galaxy S22 + սմարթֆոնները առջևից նման կլինեն iPhone 13-ին, բացառությամբ կտրվածքների: Նա նաև նշել է, որ երկու սարքերն էլ հագեցած են հարթ էկրաններով։ Բացի այդ, նոր սարքերը կստանան նույն շրջանակները բոլոր կողմերից։
Ավելի վաղ ինսայդեր Սթիվ Հեմերսթոֆերը, ով հայտնի է «OnLeaks» մականունով, ցուցադրել է առաջատար Galaxy S22 +-ի պատկերները։ Արտահոսած պատկերները ցույց են տալիս, որ հետևի վահանակի վերին ձախ անկյունում կա Contour Cut մոդուլ՝ երեք տեսախցիկի սենսորներով, որոնք դասավորված են ուղղահայաց:
Հիմնական սենսորի թույլտվությունը կարող է լինել 50 մեգապիքսել: Աջ կողմում LED լուսարձակն է: Ըստ լուրերի՝ Samsung-ը նախատեսում է ստեղծել առանց շրջանակի էկրան՝ 120 Հց թարմացման արագությամբ։ Samsung Galaxy S22 +-ն ունի կլոր կտրվածք սելֆի տեսախցիկի համար:
Ըստ լուրերի՝ սմարթֆոնի չափերն են՝ 157,4 × 75,8 × 7,6 մմ (9,1 մմ դուրս ելած տեսախցիկի բլոկով), քաշը՝ 195 գրամ։ Ակնկալվում է, որ գաջեթը կաշխատի Snapdragon 898/895 կամ Exynos 2200 պրոցեսորով:
Որոշ աղբյուրներ պնդում են, որ գաջեթը վաճառքի կհանվի հաջորդ ամիս, մյուսները՝ 2022 թվականի առաջին եռամսյակում։ Ենթադրվում է, որ սարքը կներկայացվի որպես բյուջետային ֆլագմեն։ Դրա գները դեռևս անհայտ են։
«Կաղամարի խաղը» սերիալի ստեղծողները թողարկել են իրենց Squid կրիպտոարժույթը. այն սպառվել է վաճառքի մեկնարկից մեկ վայրկյանում
Հոկտեմբերի 20-ին այս աշնան ամենահայտնի Squid Game շարքի ստեղծողները թողարկեցին իրենց սեփական կրիպտոարժույթը, որը կոչվում է Squid: Այն նախատեսվում է որպես բացառիկ մետաղադրամ օգտագործել Squid Game կրիպտո խաղում։ Վերջին մեկ օրվա ընթացքում վիրտուալ արժույթի արժեքն աճել է 2400%-ով։
Squid Game-ը հարավկորեական առցանց սերիալ է, որը թողարկվել է Netflix-ում այս տարվա սեպտեմբերի 17-ին մի քանի տասնյակ լեզուներով։ Ըստ սյուժեի՝ 456 հոգուց բաղկացած խումբը մասնակցում է գաղտնի գոյատևման մրցաշարին, որի մրցանակային ֆոնդը կազմում է 38,5 միլիոն դոլար: Բոլոր մասնակիցները գումարի կարիք ունեն և պատրաստ են մահացու ռիսկի դիմել իրենց վիճակը բարելավելու համար:
Առաջին դրվագից մեկ ամսից էլ քիչ ժամանակ անց Squid Game-ը գերազանցեց 111 միլիոն հեռուստադիտողի թիվը՝ դառնալով Netflix-ի պատմության ամենաշատ դիտվող սերիալը։ Համեմատության համար նշենք, որ The Witcher-ը անցյալ տարի դարձավ Netflix-ի ամենահաջողակ հեռուստաշոուներից մեկը՝ թողարկումից հետո շաբաթների ընթացքում ունենալով 76 միլիոն հեռուստադիտող: The Squid Game-ը գլխավորել է ընկերության ամենադիտված հեռուստասերիալների ցուցակը 90 երկրներում։ Bloomberg-ը գնահատում է, որ այն նվազագույնը 891 միլիոն դոլար եկամուտ կստեղծի Netflix-ի համար՝ 21,4 միլիոն դոլար արտադրության արժեքով:
Սերիալի հանրաճանաչության ֆոնին ստեղծողները պատրաստեցին «Squid Game» համանուն կրիպտո խաղը։ Այն կրկնում է խաղի վեց ռաունդ սերիայից, բայց, ի տարբերություն բնօրինակի, եթե նրանք պարտվեն, մասնակիցներից ոչ մեկը չի մահանա։ Առաջին խաղը նախատեսված է նոյեմբերին։ Առաջին փուլին մասնակցելու համար խաղացողը պետք է վճարի 456 Squid մետաղադրամ: Դրանից հետո յուրաքանչյուր փուլով ներդրման չափը կավելանա։ Մշակողները կստանան ընդհանուր ֆոնդի 10%-ը, մնացածը կտրվի հաղթողներին։ Մրցանակային ֆոնդի ընդհանուր գումարը սահմանափակված չէ:
Հատուկ խաղի համար ստեղծված Squid մետաղադրամը վաճառվել է վաճառքի մեկնարկից մեկ վայրկյանում: Թողարկման պահին այն կարելի էր գնել յուրաքանչյուրը 0,06 դոլարով: Այժմ մետաղադրամի համար աճուրդում նրանք տալիս են 7,7 դոլար, մինչդեռ Squid-ի կապիտալիզացիան արդեն գերազանցել է 425 միլիոն դոլարը։
CoinMarketCap-ը նախազգուշացում է տարածել նրանց համար, ովքեր ցանկանում են գնել և վերավաճառել մետաղադրամը: Ծառայության համաձայն՝ որոշ օգտատերեր չեն կարողանում Squid-ը վաճառել Pancakeswap ապակենտրոնացված բորսայում: Սրա ստույգ պատճառներն անհայտ են։ Հավանաբար դրա մեղավորը ստեղծողների ներդրած հակադեմփինգային տեխնոլոգիան է։ Այն թույլ չի տալիս մարդկանց վաճառել իրենց մետաղադրամները, եթե չկատարվեն որոշակի պայմաններ:
Meta Materials -ի բաժնետոմսերն աճել են 32%-ով, քանի որ ներդրողները դա շփոթել են նորացված Facebook-ի հետ
Կանադական Meta Materials ընկերության բաժնետոմսերը փոստային շուկայում աճել են 32%-ով, հաղորդում է Bloomberg-ը: Այն շփոթել են Facebook-ի հետ, որը նախօրեին հայտարարել էր Meta-ի անվանափոխության մասին։
Meta Materials-ն արտադրում է նանոկոմպոզիտներ՝ բաղկացած մետաղից, պլաստմասսայից և այլ նյութերից: Իր կայքում ընկերությունն իրեն անվանում է «բազմաֆունկցիոնալ նյութերի նոր դասի առաջամարտիկ, որը կոչվում է մետանյութեր»:
Իր գագաթնակետին ընկերության բաժնետոմսերը վաճառվում էին մեկ բաժնետոմսի դիմաց 5,74 դոլարով: Ավելի ուշ գնանշումները դանդաղեցին և հինգշաբթի Nasdaq բորսայում առևտրի փակման պահին դրանց արժեքը 5,38 դոլար էր: Bloomberg-ը գրում է, որ բաժնետոմսերի մեկ երրորդով թանկացման հնարավոր պատճառը եղել է այն փաստը, որ ներդրողները շփոթել են ընկերության անվանումը թարմացված Facebook-ի հետ, չնայած այն հանգամանքին, որ դրա նշանը մնացել է նույնը և FB-ից կփոխվի միայն նոր MVRS-ի դեկտեմբերի 1-ին։
Այնուամենայնիվ, Facebook-ի անվանափոխությունը չէր պատճառը, որ բաժնետոմսերը կարող էին կտրուկ աճել: Market Watch-ի տվյալներով՝ մի քանի ամիս առաջ Meta Materials-ի բաժնետոմսերի արժեքը կարճ ժամանակում աճել է 261%-ով՝ 2,75 դոլարից հասնելով 9,92 դոլարի։
Շփոթության պատճառով գնանշումների աճի դեպքեր նախկինում էլ են եղել։ 2019 թվականի ապրիլին Կալիֆորնիայի Zoom Video Communications ընկերությունը հրապարակվեց, որից անմիջապես հետո նրա արժեթղթերի արժեքն ավելացավ 72%-ով։ Այնուամենայնիվ, նույնիսկ նախքան ընկերության հրապարակումը, սկսվեց Չինաստանից հեռահաղորդակցության սարքավորումներ արտադրողի աճը, որը կոչվում էր Zoom Technologies: Կալիֆոռնիայի «անվանակցի» IPO-ի հայտարարությունից հետո չինական ընկերության բաժնետոմսերը մեկ բաժնետոմսի դիմաց 0,005 դոլարից բարձրացել են մինչև 5,5 դոլար՝ գագաթնակետին հասնելով 47,000%-ով:
Չինացի գործարարը խմելու ջրի միջոցով վաստակել է ավելի քան 60 միլիարդ դոլար և դարձել ամենահարուստը Չինաստանում
Չժոնգ Շանսանը իրավամբ կոչվում է «շշալցված ջրի արքա»
Չինացի միլիարդատերերի ցուցակը գլխավորել է գործարար Չժոնգ Շանշանը, ով իր հարստությունը վաստակել է շշալցված ջրի վաճառքով։ Նա վաստակել է 60,5 միլիարդ դոլար և առաջ է անցել բիզնեսի բազմաթիվ տիտաններից, այդ թվում, օրինակ՝ Alibaba-ի հիմնադիր Ջեք Մայից, հայտնում է Reuters-ը։
Շանշանը, ով գլխավորում է Նոնգֆու Սփրինգը, երրորդ հորիզոնականից բարձրացել է վարկանիշային աղյուսակի առաջին հորիզոնական: Մեկ տարի առաջ նրա կարողությունը կազմում էր 53,9 միլիարդ դոլար։ Ցուցակի առաջին երկու տեղերը նախկինում զբաղեցնում էին Ջեք Ման ու Tencent Pony Ma ներդրումային հոլդինգի հիմնադիրը։ Թոփ ցուցակը կազմվել է Hurun Research Institute հետազոտական կազմակերպության զեկույցի հիման վրա։ Ի տարբերություն նախորդ տարիների, Hurun-ն այս անգամ հաշվի է առել նաև Հոնկոնգից, Մակաոյից, Թայվանից գործարարներին։
Չինական միլիարդատերերի վարկանիշային աղյուսակում առաջատար լինելուց բացի, Շանշանը նաև մոլորակի ամենահարուստ մարդկանց առաջին քսանյակում է՝ այնտեղ զբաղեցնելով 19-րդ տեղը։ Այն փաստը, որ նա այժմ պատկանում է նաև Պեկինի Wantai կենսաբանական դեղագործական ձեռնարկությանը կորոնավիրուսի դեմ պատվաստանյութերի արտադրության համար, օգնեց նրան բարձրանալ երկուտեղով ազգային վարկանիշում:
Չժոնգ Շանշանին հաջորդում է ByteDance-ի հիմնադիր Չժան Յիմինգը՝ նա ունի 52,8 միլիարդ դոլար: Նրա կարողությունը միանգամից աճել է 209%-ով, ինչը զարմանալի չէ, եթե գիտեք ընկերության հիմնական ակտիվը։ Այս ակտիվը TikTok կարճ տեսանյութեր ստեղծելու և դիտելու ծառայություն է:
Նա, ով ոչ թե շահեց, այլ, ընդհակառակը, մեկ տարում պարտվեց, Ջեք Ման է։ 12 ամսվա ընթացքում նրա կարողությունը նվազել է մեկ երրորդով (36%) և այժմ կազմում է 39,6 միլիարդ դոլար։ Դա նրան բավական էր միայն ցուցակի հինգերորդ տեղի համար։ Այս անկման պատճառը չինական իշխանությունների գործողություններն են։ Ջեք Մայի բիզնեսի խնդիրները սկսվեցին այն բանից հետո, երբ նա իրեն թույլ տվեց քննադատել Չինաստանի կառավարության ֆինանսական քաղաքականությունը։
Սիրարփի Աղաբաբյան