Ճանապարհաշինության նոր տեխնոլոգիա Հայաստանում (տեսանյութ, լուսանկարներ)

Ճանապարհաշինության այս նոր տեխնոլոգիան աշխարհում առաջին անգամ կիրառվել է ԱՄՆ-ում: Այսօր արդեն նման տեխնոլոգիայով ճանապարհներ են կառուցվում նաև Հայաստանում: Որոշ ճանապարհների ասֆալտապատումն արդեն ավարտվել է:

Ի տարբերություն ավանդական ճանապարհաշինության՝ ասֆալտապատման այս նոր տեխնոլոգիան կրճատում է ծախսերը մոտ 40%-ով: Այս մասին 168.am-ի հետ զրույցում ասաց «Solid Roads Ինթերնեյշնլ» ընկերության գործադիր տնօրեն Սրապիոն Տեր-Հարությունյանը:

«Հայաստանում սովորություն կա ճանապարհներին 11-15 շերտերով ասֆալտ անել, իսկ այս   եղանակով կարելի է ասֆալտի այս 11-15 շերտերի քանակը նվազեցնել՝ դրանք հասցնելով 6-7 շերտերի: Այդպիսով կկրճատվեն շինարարական ծախսերը, քանի որ հիմնականում ճանապարհաշինության ծախսն ասֆալտի վրա է գնում»,- ասաց Ս. Տեր-Հարությունյանը: Ըստ տնօրենի, սակայն, ասֆալտի շերտերի նվազեցումը որևէ կերպ չի անդրադառնում ճանապարհի որակի՝ ամրության և երկարակեցության վրա: Այն համապատասխանում է միջազգայնորեն ընդունված ճանապարհաշինության պահանջներին: Ըստ մեր զրուցակցի՝ ճանապարհաշինության նոր մեթոդի գործածության ժամանակ կիրառվում է պոլիմերային տեխնոլոգիա: Այսինքն՝ էլաստիկ պոլիմերները հողի հետ խառնելով՝ ստանում են ամուր հիմք, որը հնարավորություն է տալիս  ասֆալտի շերտի հաստությունը նվազեցնել:

shinararutyun (3)

Կարդացեք նաև

shinararutyun (10) shinararutyun (15)

«Ճանապարհաշինության նոր տեխնոլոգիայի կիրառման ժամանակ նախ՝ հատուկ սարքավորման միջոցով ճանապարհը մինչև 50սմ խորությամբ մանրացվում է, ավելացվում են հավելյալ քիմիական նյութեր, որոնք ամրացնում են մանրացված հիմքը, այնուհետև տեղադրվում են ասֆալտբետոնի շերտերը: Ճանապարհաշինության այս տեխնոլոգիան ստեղծել է ԱՄՆ բանակը՝ 25 տարի առաջ, իսկ կոմերցիոն նպատակներով այն, շուրջ 10 տարի է, սկսել է կիրառություն գտնել»,- ասաց Ս. Տեր-Հարությունյանը:

Ճանապարհաշինության ընթացքում կիրառվող հիմնական նյութերը, որոնք, ի դեպ, էկոլոգիապես մաքուր նյութեր են, ըստ մեր զրուցակցի՝ հողային շերտը պաշտպանում են ջրից և ապահովում են կառուցվածքի ամրությունը:

Սրապիոն Տեր-Հարությունյանը ծնվել է Անգլիայում, 2004թ.-ին տեղափոխվել է Հայաստան, այստեղ ստեղծել է իր ընտանիքը: Ինչպես ինքն է նշում՝ հայրենասեր է և հուսով է, որ իր երեխան կմեծանա և կապրի հայրենիքում: Մասնագիտությամբ շինքիմիկոս  մեր զրուցակիցն այժմ զբաղվում է իր մասնագիտությամբ ու նշում է, որ ճանապարհաշինությամբ զբաղվելու «ջիղն» իր մեջ հայտնաբերել է Հայաստանում ու սկսել ճանապարհների կառուցումը: «Ճանապարհներ սկսել ենք ստեղծել 2008 թվականից սկսած՝ «Միկա ցեմենտ» գործարանում ենք ճանապարհ կառուցել, Ալավերդիում՝ Տրանսպորտի նախարարության միջոցով, և այլն: Եթե 1 քկմ-ի արժեքը կես գնով կարելի է անել և նույն երկարատևությամբ ճանապարհ ունենալ, իհարկե, դա մեծ պլյուս է»,- ասաց Ս. Տեր-Հարությունյանը:

shinararutyun (20)

shinararutyun (25)

shinararutyun (5)

Հայաստանում ամեն տարի ճանապարհներ են կառուցվում, հսկայական գումարներ են ծախսվում ճանապարհաշինության վրա, և չնայած այդ ամենին՝ կարճ ժամանակ անց ասֆալտապատված այդ ճանապարհները շարքից դուրս են գալիս: «Մի օրինակ կբերեմ. «Միկա ցեմենտ» գործարանում, երբ մոտ 2 տարի առաջ առաջարկեցինք ասֆալտապատման մեր տեխնոլոգիան, մեր առաջարկը նրանց էժան և կասկածելի թվաց, սակայն մենք երաշխիքներ տվեցինք և պայմանագրով սկսեցինք կառուցել այդ ճանապարհը: Այսօր արդեն կարող եմ ասել, որ 2 շաբաթ առաջ գործարանի հիմնական տնօրենից մեզ շնորհակալագիր են ուղարկել, քանի որ, ըստ գործարանի տնօրենի՝ ինքը 10 տարիների ընթացքում չէր տեսել նման բան, որ ասֆալտը դիմանա իրենց մոտ ձմեռային էքստրեմալ իրավիճակներում»,- ասաց Ս. Տեր-Հարությունյանը:

Ճանարհաշինության նոր տեխնոլոգիայի ու հատկապես Հայաստանում իր տեսակի մեջ յուրահատուկ «խելացի» սարքավորման հետ կապված մանրամասները՝ տեսանյութում:

Տեսանյութեր

Լրահոս