Մարդը, հաճախ տրվելով այս կամ այն հոսքին, կարող է զոհ գնալ փառքի, տրվել փառասիրությանը: Երբեմն մեր հաջողություններին տրվելով՝ մոռանում ենք կարևորագույն արժեքների մասին՝ անգամ չգիտակցելով, որ ինքներս զոհ ենք, համարելով մեր փառքը ձեռքբերում:
Երջանկությունը կախված չէ այն բանից, թե ով ես դու և ինչ ունես:
Կյանքը Աստծուց տրված պարգև է, ու մեզանից յուրաքանչյուրն այդ կյանքն ապրում է յուրովի՝ իր պատկերացումներին և արժեհամակարգին համահունչ: Որքան էլ փորձում ենք «ճիշտ» ապրել, միևնույն է, սայթաքումներ լինում են ու լինելու են: Կարևորը այն է, որ հասկանանք մեր արարքների հետևողականությունը:
«Քրիստոնյայի համար չկա ավելի մեծ երջանկություն, քան այն, երբ նա ունակ է դառնում երջանկացնել իր նմանին, որը բխում է առատաբաշխ Աստվածային սիրուց։ Սիրում եմ Աստծուն, սիրում եմ և իմ նմանին, քանզի չեմ կարող չկիսել այդ սերը, որն ունեմ Աստծո ներկայությունն իմ մեջ զգալու հստակ ապրումով։
Միքիայի մարգարեությունը Հին Կտակարանի կարևոր հատվածներից մեկն է:
Ս. Գուրիասի, Սամունասի, Աբիբ սարկավագի, Ռոմանոս մենակյացի, Մանուկ խոստովանողի և Հյուսիքոս զինվորի հիշատակության օր: Գուրիասն ու Սամունասը եդեսացի երկու քահանաներ էին Դիոկղետիանոս կայսեր օրոք (284-305): Որպես քրիստոնյաների նրանց ձերբակալում են, բերում քաղաքի դատավորի մոտ, որ կուռքերի առջև խնկարկելու և կայսեր պատկերին երկրպագելու հրաման տա: Մերժում ստանալով` նրանց մեկ ձեռքի վրա կախում են:
«Ս. Անդրեաս առաքյալը, մինչ Հիսուս Քրիստոսին հետևելը, նախապես եղել է Հովհաննես Մկրտչի աշակերտը:
Ժողովողը Հին Կտակարանի և Աստվածաշնչի կանոնի գրքերից մեկն է, որը պատկանում է իմաստության գրքերի թվին: Այն գրված է հանգավոր արձակով, որտեղ հանդիպում են բազմաթիվ զուգահեռականություններ, ինչպես նաև տարբեր ձևերի մեջ առնված միևնույն գաղափարի կրկնություններ:
Հրեշտակապետեր Գաբրիելի և Միքայելի և ողջ երկնային զորքի հիշատակության օր։
Աստվածաշնչի Երգ Երգոց գիրքը ներառում է հարսի և փեսայի երկխոսությունների ձևի մեջ առնված բանատեղծություններ, որտեղ այլաբանորեն անդրադարձ է կատարվում Քրիստոս-եկեղեցի շնորհական միությանն ու բարձրագույն մարգարեությանը Մեսսիայի մասին:
Աստվածաշնչի Իմաստություն Սողմոնի գրքի ստեղծման ճշգրիտ ժամանակը հայտնի չէ, սակայն ենթադրաբար այն գրվել է մ.թ.ա. 50-30 թվականներին և, ամենայն հավանականությամբ, լույս ընծայվել Եգիպտոսում՝ Ալեքսանդրիայում բնակվող հրեական համայնքի ջանքերով:
Սերը մարդկանց դարձնում է բարի, համբերատար, հանդուրժող, նրբանկատ:
Տխրությունն ունի տարբեր անվանումներ, ինչպես՝ թախիծ, վիշտ, ցավ, կսկիծ և այլն: Երբեմն հուսահատությունը շփոթում ենք տխրության հետ, սակայն իրականում դրանք տարբեր հոգեվիճակներ են: Այս կյանքում չկա այնպիսի մարդ, որ տխրությունը շրջանցի:
Երբեմն ծաղիկները շատ ավելին են, քան պարզապես ծաղիկներ: Նրանք հիշեցնում են դրախտի մասին, որից դեռ մասնիկ է մնացել երկրի վրա: Նրանք նույնպես հոգի ունեն և դա նրանց բույրն է:
Առակաց գիրքն իր ներկայիս տեսքով կազմվել է Եզեկիա թագավորի օրոք: Իմաստալից ասույթների և ուսուցողական խրատների ժողավածու է, որոնցից մեծ մասի հեղինակը Սողոմոնն է, իսկ մյուս մասինը՝ այլ հեղինակներ:
Նոյեմբերի 2-ին Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածին այցելեց Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի նախագահ Արարատ Միրզոյանը և հանդիպում ունեցավ Ն.Ս.Օ.Տ.Տ. Գարեգին Երկրորդ Ծայրագույն Պատրիարք և Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսի և այս օրերին Մայր Աթոռում գումարված Գերագույն հոգևոր խորհրդի ժողովի մասնակիցների հետ:
Հայ Առաքելական եկեղեցին այսօր նշում է բոլոր սրբերի` հների և նորերի, հայտնիների և անհայտների տոնը։
Թեոդիտոն քահանան եկեղեցու ավագ երեցն էր, ապրել է Հուլիանոս Ուրացող կայսեր ժամանակաշրջանում:
Ղուկիանոս Հարյուրապետի, Հովսեփ Աստվածահոր, Հովսեփ Արիմաթացու և Քրիստոսի բարեկամ Ղազարոսի ու նրա երկու քույրերի՝ Մարթայի և Մարիամի հիշատակության օրը Առաքելական Եկեղեցին այս տարի նշում է հոկտեմբերի 21-ին:
Սերը մարդկային հոգու գոյության կարևորագույն պայմանն է, գերագույն նպատակը, որը երաշխիքն է նաև կյանքի հավերժության:
Եզրասի գիրքը Հին Կտակարանի գրքերից է և հաջորդում է Մնացորդացին: Գիրքը բաժանված է երկու հիմնական մասերի:
Եսթերը Հին Կտակարանի գրքերից մեկն է և հաջորդում է Նեեմիի գրքին:
Ժպիտները լինում են բազմատեսակ, անգամ՝ չար, ծաղրական, քաղաքականության կեղծիքը կամ ամոթի զգացումը ծածկող… Ցանկանանք մեր սիրելիներին միայն անկեղծ ու բարի ժպիտներ:
Ի վերջո պետք է գիտակցել, որ թուրքահայության մեծ մասը Թուրքիայից դուրս է ապրում, և ապագա պատրիարքը պետք է ներկայացներ աշխարհով մեկ սփռված ողջ թուրքահայությանը, այսինքն նրանց, ովքեր բազմաբյուր թելերով կապված են այդ հողին ու ջրին և Պոլսո Աթոռը պատկանում է ոչ միայն Պոլսում ապրող հայությանը, այլև՝ համայն հայությանը: Հետևաբար նմանատիպ ընտրությամբ գահ բարձրացած անձը բարդույթավորվելու է և հենց այդ գիտակցությունից, նրան թուրքական կառավարությունն անգամ չի ընկալելու որպես թուրքահայ համայնքի հոգևոր կառավարիչ:
Ն.Ս.Օ.Տ.Տ. Գարեգին Բ Ծայրագույն Պատրիարք և Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսի հայրապետական տնօրինությամբ կատարվել են եկեղեցականների նոր նշանակումներ:
Ահա՜, փոքրի՛կ, քրիստոնյայի հոգևոր կյանքի համար կարևոր ու անկյունաքարային մի արտահայտություն, որը եղել է, կա ու մշտապես կլինի այդ կյանքի կարևորագույն ուղենիշերից մեկը: Ի՞նչ է նշանակում «վեմ» կամ ինչո՞ւ հենց «վեմ»:
Ս. առաքյալներ Անանիայի, Մատաթիայի, Բառնաբասի, Փիլիպպոսի, Հովհաննեսի և Շիղայի` Սիղվանոսի հիշատակության օր:
Բանաստեղծ Հուսիկ Արայի հետ զրուցեցինք ստեղծագործության և հոգևոր ըմբռնումների կապի, իր ժողովածուների և աստվածաշնչյան թեմաների ընդհանրությունների և այլ հարցերի շուրջ:
Մնացորդաց գիրքը հաջորդում է Թագավորացին: Այն բաժանվում է 2 հիմնական մասերի`Մնացորդաց Ա և Բ: Մնացորդացի երկու գրքերը կազմում են մեկ ամբողջություն, քանի որ գրվել են Իսրայելի նույն միջավայրում և հավանաբար նույն քահանայական դասի կողմից:
Հոկտեմբերի 14-ին, Ս. Գայանե վանքում, Ն.Ս.Օ.Տ.Տ. Գարեգին Բ Ծայրագույն Պատրիարք և Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսի նախագահությամբ, կատարվեց հոգեհանգստյան կարգ Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնի բարերար Ջոն Քյուրքչյանի հոգու խաղաղության և հանգստության համար: