Բաժիններ՝

Իրան-Հայաստան երկաթուղու շահագործման արտոնյալ իրավունքը կստանա Հարավկովկասյան երկաթուղին. NEWS.am

«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ն («Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ-ի դուստր ձեռնարկությունը) Հայաստանի երկաթուղիների կոնցեսիոներն է:

Իրան-Հայաստան երկաթուղու նախագծվող ճյուղի կոնցեսիան  կստանա  ԱՄԷ-ում գրանցված ներդրումային «Ռասիա» ընկերությունը: Հայաստանի տրանսպորտի նախարարության հետ պայմանավորվածության համաձայն՝ ՀԿԵ-ն կստանա այն շահագործելու  արտոնյալ իրավունք: Այս եւ այլ հարցերի մասին NEWS.am-ը զրուցել է  «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ի գլխավոր տնօրեն Վիկտոր Ռեբեցի հետ:

Ի՞նչ նորություն կա ՎանաձորՖիոլետովո ճյուղի շինարարությունի՞ց: ՌԴ նախագահ Վլադիմիր Պուտինի այցի եւ դեկտեմբերի սկզբին  հայռուսական միջտարածաշրջանային համաժողովի ընթացքում ինչոր համաձայնագրեր կնքվե՞լ են: Նախագծի ՏՏՀն արդեն պատրա՞ստ է:

 ՏՏՀ-ն արդեն վաղուց պատրաստ է, բայց համաժողովի շրջանակում վերջնական որոշումներ չեն կայացվել:

-Իսկ ԻրանՀայաստան երկաթուղու մասո՞վ:

-Այդ մասով եւս առայժմ նորություն չկա: Կա ընկերություն, որը մինչեւ 2013թ. վերջը ՏՏՀ մշակելու պարտավորություն ուներ: Ինձ հայտնի վերջին տվյալով՝ այն ավարտել է աշխատանքը:

Ձեզ ծանոթացնո՞ւմ են աշխատանքի արդյունքներին:

-Իհարկե: Ամիսուկես առաջ մենք հանդիպեցինք «Ռասիա» ընկերության ներկայացուցիչների հետ, նրանք ներկայացրին իրենց մշակումները շինարարության հերթական փուլի համար: Իսկ մենք տեղեկատվական աջակցություն ենք ցուցաբերում: Հատուկ այդ նպատակով ես Իրան եմ մեկնել, բանակցություններ վարել Առեւտրաարդյունաբերական պալատում եւ տրանսպորտի նախարարությունում: Իհարկե, մեկ հանդիպմամբ գործընթացի չես ավարտի, մշտական շփումներ են հարկավոր:

Ֆինանսավորման հարցո՞վ:

-Ավելի շուտ, խոսքն առայժմ կազմակերպչական հարցերի, ՏՏՀ-ի ամփոփիչ փուլի համար տվյալների հավաքման մասին է: ՏՏՀ-ն լինի, կլինեն ճանապարհի կառուցման տարբերակներ, պարզ կդառնա հավանական արժեքը: Այդ ժամանակ էլ կդիտարկվեն ֆինանսավորման մոդելները: Բայց եւ այս փուլում հայտնի է, որ չինական «CCCC» ընկերությունը պատրաստ է օգտագործել իր ռեսուրսները եւ շինարարական արտադրական հզորությունների հնարավորությունները:

-ՏՏՀում երկաթուղու շինարարության արժեքի գնահատումը պատրա՞ստ է: Միգուցե՝ առայժմ ո՞չ վերջնական:

Վերջնական թիվը որոշված չէ, բայց խոսվում է 3 մլրդ դոլարից ավելի գումարի մասին: Սա շատ լավատեսական գնահատական է, իսկ առավել մանրամասն գնահատում կարվի աշխատանքային փաստաթղթերը պատրաստելիս:

Հարցազրույցն ամբողջությամբ` սկզբնաղբյուր կայքում:

Բաժիններ՝

Տեսանյութեր

Լրահոս