Մաքսային միությունը կթեթեւացնի Հայաստանի եւ Ռուսաստանի միջեւ հաղորդակցման ընթացակարգը. Վիկտոր Ռեբեց
NEWS.am-ին տված հարցազրույցում «ՀԿԵ» ՓԲԸ գլխավոր տնօրեն Վիկտոր Ռեբեցը խոսել է տրանսպորտային հաղորդակցման հեռանկարների մասին, եթե Հայաստանն անդամակցի Մաքսային միությանը: Որքան էլ հասարակության զգալի մասը շեշտը դնի քաղաքական բաղադրիչի վրա, այն ավելի պակաս նշանակալի է դառնում , քան աշխատանքային հարաբերությունների պրագմատիկությունը, նշել է նա:
-Մաքսային միությանը Հայաստանի անդամակցությունից հետո Հայաստանի եւ Ռուսաստանի միջեւ բեռնափոխադրումները կհեշտանա՞ն:
-Իհարկե: Մաքսային միությանն անդամակցելու պայմանները վերաբերում են նաեւ բեռնափոխադրումներին, տրանսպորտային համակարգերի միջեւ կոմունիկացիային, այդ թվում՝ երկաթուղային: Հնարավորություն է ստեղծվում Մաքսային միության ամբողջ տարածքում կիրառելու բեռնափոխադրումների համար նախատեսված միջացիկ սակագները:
-Բայց չէ՞ որ դրանք կան նաեւ հիմա:
-Այնքան էլ չէ, քանի որ բեռնափոխադրմանը մասնակցում է տրասպորտի մի քանի տեսակ եւ մի քանի երկաթուղային վարչակազմ: Նման սակագինը միջանցիկ չէ, դա ավելի շատ խաղադրույքների հանրագումար է, որոնք կիրառում է յուրաքանչյուր առանձին փոխադրող Ա կետից Բ կետ բեռներ տեղափոխելիս:
-Սակայն միությանն անդամակցելու դեպքում տրանսպորտի փոփոխության հարցը կմնա. Հայաստանի եւ Ռոսաստանի երկաթուղիների միջեւ շոգենավը կմնա՞:
-Քանի դեռ ուղղակի երկաթուղային հաղորդակցումը բաց չէ, իհարկե, կմնա:
-Այսինքն, եթե Աբխազական երկաթուղին չբացվի, դե–ֆակտո, էական փոփոխություններ չեն լինի՞:
-Համաձայն չեմ: Մաքսային միությանն անդամակցելը մի շարք հնարավորություններ է տալիս՝ կապված մաքսային վճարումների հետ, երբ միության շրջանակներում սահման ես հատում: Եթե այսօր Հայաստան ապրանքներ ներմուծելիս տուրքեր են հարկվում, Հայաստանից արտահանում կատարելու դեպքում եւս, ապա միասնական մաքսային միության պարագայում այդ հարցը չի ծագում, իսկ սպառողի համար ապրանքի գինն, ըստ այդմ, նվազում է: Դա արդեն իսկ շահույթ է:
Մանրամասն` սկզբնաղբյուր կայքում: