Երիտասարդ տնտեսագետներն անդրադառնում են այնպիսի թեմաների, ինչպիսիք են՝ «Համաշխարհային ճգնաժամի և տնտեսագիտական մտքի հիմնահարցեր», «Մենաշնորհների պետական կարգավորման հիմնախնդիրները ՀՀ-ում», «Երջանկության և բարեկեցության տնտեսագիտություն», «Հեռուստաալիքներով գովազդային տեսահոլովակների բաշխման որոշ խնդիրներ» և այլն։
ԿԳ նախարարության պատկան օղակներն այդպես էլ չեն իրականացնում օրենքի այս պահանջն ու ԳԹԿ-ից չեն պահանջում շտեմարաններն ուղարկել երաշխավորման և դրանք կիրառել առնվազն մեկ տարի փորձարկելուց հետո: Ամեն տարի տարբեր փոփոխությունների ենթարկելով շտեմարանները, ընդ որում, ինչպես ստորև բերված նամակում է մատնանշում 12-րդ դասարանցին, այդ փոփոխությունները երբեմն դուրս են առարկայական ծրագրերից:
Փորձը ցույց է տալիս., որ մեր ուսանողները օտար լեզու սովորելու պահանջին լուրջ ուշադրություն են դարձնում միայն այն ժամանակ, երբ դա կիրառական նշանակություն է ունենում իրենց համար: Օրինակ. երբ գալիս է թեզի պաշտպանության պահը կամ միջազգային որևէ ծրագրի մասնակցելու ցանկություն են ունենում, սկսում են շատ արագ բարելավել լեզվի իմացության մակարդակը:
Հայաստանում ծրագրավորողների պահանջը զգալիորեն աճում է, սակայն արհեստավարժ մասնագետներ քիչ կան: Սա պայմանավորված է հիմնականում այն կրթությամբ, որն ուսանողները ստանում են կրթական հաստատություններում. ուսանողներին տված գիտելիքը չի համապատասխանում նորագույն տեխնոլոգիաների պահանջներին, որի արդյունքում էլ նույնիսկ մագիստրոսի կոչում ստացածները չեն կարողանում աշխատել իրենց մասնագիտությամբ:
Մենք փորձում ենք փակել բոլոր այն դռները, որով մարդիկ փորձում են խուսափել զինվորական ծառայությունից: Կրթության և գիտության նախարարությունը Զինապարտության օրենքի փոփոխությամբ մի նպատակ է հետապնդում, որ արտերկիր սովորելու մեկնեն նրանք, ում առաջնահերթությունը կրթությունն է:
Փետրվարի 7-ին ԼՂՀ փոխվարչապետ Արթուր Աղաբեկյանը հավաստագրեր հանձնեց անգլերեն լեզվի ուսուցման շարունակական դասընթացների մի խումբ մասնակիցների, որոնք արդեն երրորդ տարին է, ինչ կազմակերպվում են կառավարության աշխատակազմի նախաձեռնությամբ, «ԱՎԻՍ» և «ՍՊԻՔ ԱՊ» անգլերենի ուսուցման կենտրոնների կողմից:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում տեղի է ունեցել Դասագրքերի շրջանառու հիմնադրամի հոգաբարձուների խորհրդի նիստը, որը վարել է խորհրդի նախագահ, ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանը:
2014 թվականի պետական բյուջեով հանրակրթական դպրոցներում պետության կողմից ֆինանսավորվող դրույքների թիվը ոչ միայն չի նվազել, այլև ԱՃԵԼ է 1000-ից ավել ուսումնաօժանդակ և տնտեսական անձնակազմի հաշվին: Միաժամանակ, իրականում մի շարք դպրոցներում 2014 թվականին իրականացվում են որոշ կրճատումներ, որոնց պատճառներին կանդրադառնամ մաս 2-ում
Կրթության և գիտության նախարարությունում տեղի է ունեցել ՀՀ նախագահի հովանու ներքո իրականացվող երիտասարդ գիտնականների աջակցության ծրագրի խորհդի նիստ, որը վարել է նախարար Արմեն Աշոտյանը:
Վերջին ժամանակներում մեկը մյուսի հետևից ստեղծվեցին ընկերություններ, որոնք ուսանողներին առաջարկում են իրենց փոխարեն կատարել կուրսային կամ դիպլոմային աշխատանքներ: Արդյո՞ք այս տեսակ ընկերությունների առաջարկները ծնվում են ուսանողների պահանջից:
UWC Դիլիջան քոլեջն իր դռները կբացի 2014թ. սեպտեմբերին: Առաջին ուսումնական տարում այն կընդունի 90 աշակերտ, որոնց քանակը 2023թ. կհասնի 650-ի` 60 երկրներից: Դպրոցում սովորելու մեկ տարվա արժեքը կկազմի մոտ 30 հազար դոլար, սակայն աշակերտների 90%-ը դպրոցում սովորելու է անվճար` բարերարների կողմից հատկացված կրթաթոշակների միջոցով:
«Մասնագիտական կրթության որակի ապահովման ազգային կենտրոն» հիմնադրամի (ՈԱԱԿ) տնօրեն Ռուբեն Թոփչյանը և Ռուսաստանի Դաշնության Հանրային հավատարմագրման ազգային կենտրոնի (Национальный центр общественно-профессиональной аккредитации) տնօրեն Վլադիմիր Նավոդնովը Հայաստանում ստորագրեցին փոխըմբռնման հուշագիր:
Ա.Աշոտյանը հույս հայտնեց, որ ԵՄ ծրագրերն այսուհետ էլ կլինեն մեր բուհերի համար մատչելի և հասանելի, և նշեց, որ բացարձակ հակասություն չի կարող լինել ՄՄ-ի հետ, որովհետև Եվրոպայում գոյություն ունեցող Բոլոնյան գործընթացին մաս են կազմում բոլորը:
Հունվարի 25-ին, ժամը 11.00-ին Միացյալ աշխարհի քոլեջներ (United World Colleges-UWC) կրթական ցանցի Հայաստանի ազգային կոմիտեն և «UWC Դիլիջան» միջազգային դպրոցը կկազմակերպեն «Բաց դռների օր» բոլոր նրանց համար, ովքեր ցանկանում են սովորել UWC համակարգում:
«Կարևորը ոչ թե այն է, թե ինչ մասնագիտություն ես սովորում առաջատար համալսարանում, այլ այն, թե ինչպես են քեզ սովորեցնում դառնալ հետազոտող: Հայաստանում նման մոտեցում գրեթե չկա», – ասում է երիտասարդ դասախոսը:
Լուսինե Խաչատրյանը նոր է վերադարձել Հայաստան. նա սովորում էր Շոտլանդիայում, Ստիռլինգի համալսարանում: Լուսինեն Միացյալ Թագավորություն էր գնացել՝ կրթությունը շարունակելու «Չիվնինգ» ծրագրի շրջանակներում: Սա բրիտանական կառավարության կողմից ֆինանսավորվող ծրագիր է, որն իրակականացվում է գրեթե բոլոր զարգացող երկրներում (մոտ 120 երկիր), այդ թվում` Հայաստանում:
168.am-ի հետ հեռախոսազրույցում գրքի համահեղինակ Ա. Առնաուդյանը հրաժարվեց մեկնաբանություններ տալ՝ ասելով, որ գրքի մասին կարելի է ճիշտ կարծիք կազմել միայն այն ամբողջությամբ ընթերցելու դեպքում:
Ըստ Աշոտյանի՝ ուշադրության կենտրոնում է լինելու խոցելի խավերի կրթության հարցը, կառավարությունը երաշխավորելու է ուսման վարձի բավականին զգալի զեղչ: ԿԳՆ-ն լիարժեք ուսումնասիրություն է իրականացրել, թե ինչ սոցիալական խնդիր ունի հայ ուսանողը, և նախարարի խոսքով, շուտով, այն կներկայացվի հանրությանը:
«Բայց որ չասեն, որ դա Աշոտյանի ամբիցիան է, ես այդ ժամանակ նախարար չեմ լինի: Մեծ մասամբ ԿԳՆ-ն վաչական առնչություն չունի դպրոցների հետ, մեր սիրտը ցավում է, բայց իրավասու չենք որևէ բան անելու»:
Չգիտեմ, թե ինչի՞ համար է դա արվել, նաև չեմ հասկանում ժուռնալիստների այդ բուռն հետաքրքրությունը: Ճիշտն ասած՝ ինձ համար էլ էր դա զարմանալի:
Այս տարվանից «Այբ» ավագ դպրոցում կգործեն միջին դպրոցի դասարաններ: Այդ մասին Մեդիամաքս-ին ասել է դպրոցի փոխտնօրեն Վիգեն Շիրվանյանը:
«Հաշվի առնելով որոշ դպրոցների ֆիզիկական պայմանները` համապատասխան հաստատությունների տնօրինությունները դիմել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությանը և ստացել համաձայնություն` գարնանային և ձմեռային արձակուրդները միացնելու վերաբերյալ»
Ընդունելությունը կազմակերպվում է անկախ մարմնի` UWC-ի Հայաստանի ազգային կոմիտեի կողմից: Կոմիտեն կազմավորվում է UWC-ի կողմից, դրանում ընդգրկվում են նաեւ UWC դպրոցների շրջանավարտներ: Ընդունելության մասին վերջնական որոշումը կայացվում է «UWC Dilijan» միջազգային դպրոցի կողմից` UWC-ի Հայաստանի ազգային կոմիտեի ներկայացրած առաջարկությունների հիման վրա:
Վարչապետ Տիգրան Սարգսյանի նախագահությամբ կառավարությունում տեղի է ունեցել «Մասնագիտական կրթության որակի ապահովման ազգային կենտրոն» (ՈԱԱԿ) հիմնադրամի հոգաբարձուների խորհրդի տարեվերջյան նիստը:
Նախարարի խոսքով` կառավարության հաստատած բուհական ֆինանսավորման նոր ռազմավարության շրջանակում որոշվել է ավելի բազմազան դարձնել այդ ֆինանսավորումը` հատուկ ուշադրություն դարձնելով մրցակցության այլ ձևերի դրսևորումներին` նախագծերի տեսքով հնարավորություն ընձեռելով բուհերին փայլուն գաղափարներով և արդիականացման ծրագրերով ստանալ պետության աջակցությունը:
Վերջերս Ծնողական Կոմիտեի նախաձեռնությամբ բուռն քննարկումներ են տեղի ունենում Յուվենալ օրենքի վերաբերյալ, և, ցավոք սրտի, շրջանառվում է իրականությանը չհամապատասխանող տեղեկատվություն:
ՀՀ վարչապետ, Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի խորհրդի նախագահ Տիգրան Սարգսյանի գլխավորությամբ տեղի է ունեցել համալսարանի խորհրդի տարեվերջյան նիստը:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանն այսօր ընդունել է Դպրոցական մարզիկների համաշխարհային 13-րդ Գիմնազիադիայի մասնակիցներին և «Աստղագիտություն» առարկայի միջազգային օլիմպիադայում բրոնզե մեդալ նվաճած դպրոցականներին:
Բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի նախագահ է նշանակվել ԲՈՀ նախագահի երկարամյա տեղակալ Լիլիթ Արզումանյանը, ով Արտյուշա Ղուկասյանի հեռացվելուց հետո նախագահի ժամանակավոր պաշտոնակատարն էր։
ԱԺ ոչ իշխանական չորս խմբակցություններ ստորագրահավաք են սկսել Կուտակային կենսաթոշակների մասին օրենքի որոշ դրույթներ հակասահմանադրական ճանաչելու պահանջով Սահմանադրական դատարան դիմելու համար: