Նոր բնակելի մոլորակ և Apple-ի նորույթները․ շաբաթվա գլխավոր նորությունները
Apple-ը նոր շնորհանդես կանցկացնի սեպտեմբերի 7-ին
Apple-ի հաջորդ շնորհանդեսը տեղի կունենա սեպտեմբերի 7-ին։ Նախկինում այս մասին արդեն խոսակցություններ կային, օրերս ընկերությունը հաստատել է այս տեղեկությունը՝ ուղարկելով միջոցառման հրավերներ։ Նրա կարգախոսն է Far out («Հեռվում»):
Շնորհանդեսը տեղի կունենա Սթիվ Ջոբսի թատրոնում՝ Apple Campus-ում, Կուպերտինոյում: Նաև, ինչպես միշտ, ամեն ինչ կհեռարձակվի առցանց։
Ըստ լուրերի՝ Apple-ը կներկայացնի iPhone-ի չորս մոդել՝ 6.1 դյույմանոց iPhone 14; 6.7″ iPhone 14 Max/Plus; 6.1 դյույմանոց iPhone 14 Pro; 6.7 դյույմանոց iPhone 14 Pro Max։
Ընկերությունը կարող է նաև ներկայացնել խելացի ժամացույցների և պլանշետների նոր մոդելներ, այդ թվում՝ հիմնական iPad-ը՝ նոր դիզայնով։
Apple-ը թողարկում է իր սեփական դիփֆեյք նեյրոնային ցանցը
Apple-ը ներկայացրել է արտասովոր արտադրանք՝ NeuMan անունով նեյրոնային ցանց։ Այն ի վիճակի է գեներացնել «deepfake» տեսանյութեր՝ հիմնված առկա տեսանյութերի վրա։
GitHub պորտալում հայտնվել է բաց նեյրոնային ցանցի տվյալների պահեստ՝ Apple-ի պաշտոնական հաշվից: Ընկերությունը նաև տարածել է ծառայության գործողության տեսանյութը:
NeuMan-ին «մարզելու» համար բավական է 10 վայրկյանանոց տեսանյութը շարժվող մարդու հետ։ Ալգորիթմն ինքնուրույն ընտրում է մարդկանց և ֆոնը: NeuMan-ը կարող է այնուհետև գեներացնել նույն անձի տեսանյութերը, որոնք նույն վայրում տարբեր գործողություններ են կատարում:
NeuMan-ի գլխավոր առավելությունն այն է, որ նկարահանման ժամանակ մարդու գրաված դիրքը ոչ մի կերպ չի ազդում արդյունքի վրա։
«Deepfake»-ը որակով ավելի վատ է ստացվում, քան օրիգինալ տեսահոլովակը, բայց, այնուամենայնիվ, իրական նկարահանման տեսք ունի: Apple-ը նշում է, որ NeuMan-ի հիմնական հավելվածը հավելյալ իրականության հավելվածներն են։ Մշակողները կկարողանան կիրառել այս գործիքը իրենց հավելվածներում:
Աստղագետները հայտնաբերել են պոտենցիալ բնակելի մոլորակ, որն ամբողջությամբ ծածկված է ջրով
Այն ավարտում է իր աստղի շուրջ պտտման ամբողջական տարեկան ցիկլը ընդամենը 11 օրում:
Գիտնականների միջազգային թիմը՝ Մոնրեալի համալսարանի հետազոտողների գլխավորությամբ, հայտարարեց TOI-1452 b էկզոմոլորակի հայտնաբերման մասին, որը պտտվում է Դրակո համաստեղության TOI-1452 երկուական աստղի շուրջը: Դատելով TESS տիեզերական աստղադիտակի միջոցով ստացված տվյալներից՝ նրա ողջ մակերեսը ծածկված է ջրով, որը կազմում է ընդհանուր զանգվածի 22-30%-ը։
Համեմատության համար՝ Համաշխարհային օվկիանոսը զբաղեցնում է մեր մոլորակի մակերեսի 70%-ը, բայց դրա զանգվածի միայն 1%-ը։ Ըստ գիտնականների՝ TOI-1452 b-ը մոտ 70%-ով ավելի մեծ է և գրեթե հինգ անգամ ավելի ծանր, քան Երկիրը: Միաժամանակ էկզոմոլորակի ռելիեֆը նույնպես քարքարոտ է։
TOI-1452 b-ը հայտնվել է շատ շահեկան դիրքում՝ այսպես կոչված բնակելի գոտում՝ ոչ շատ մոտ և ոչ շատ հեռու իր աստղից: Հենց դրա շնորհիվ է, որ դրա վրա գտնվող ջուրը պահպանում է ագրեգացման հեղուկ վիճակ։
Էկզոմոլորակը պտտվում է TOI-1452 երկուական աստղի շուրջ՝ անցնելով տարեկան ամբողջական ցիկլը 11,1 օրում։ Նրա լուսատուների միջև հեռավորությունը 97 աստղագիտական միավոր է, ինչը մոտ 2,5 անգամ գերազանցում է Արեգակի և Պլուտոնի միջև եղած հեռավորությունը։ Այն գտնվում է Երկրից մոտ 100 լուսատարի հեռավորության վրա։
Աստղագետները կարծում են, որ այս գտածոն իդեալական թեկնածու կլինի Ջեյմս Ուեբ աստղադիտակով դիտումների համար: Նախ, TOI-1452-ը բարեխառն կլիմայական և օվկիանոսային համակարգ ունեցող մի քանի մոլորակներից մեկն է: Երկրորդ, այն գտնվում է Երկրին համեմատաբար մոտ, այնպես որ հետազոտողները բավական հնարավորություններ ունենան մանրամասն ուսումնասիրելու նրա մթնոլորտը։
Հետազոտողները պատմել են, թե ինչու են մարդիկ պատրաստ գնել iPhone 14
Savings կայքի վերլուծաբանները մինչև iPhone 14-ի թողարկումը iPhone-ի օգտատերերի ամենամյա հարցում են անցկացրել: Նրանց խնդիրն է պարզել, թե քանի մարդ է նախատեսում գնել iPhone 14-ը։
Դա անելու համար նրանք առցանց հարցազրույց են անցկացրել ռեսուրսի ավելի քան 1500 այցելուների հետ: Արդյունքների վերլուծությունը ցույց է տվել, որ չնայած սմարթֆոնների արժեքի ծրագրված աճին, հարցվածների 14%-ը պատրաստ է արդիականացման, իսկ 32%-ը դեռ վստահ չէ՝ արդյոք կանի դա։ Համեմատության համար նշենք, որ անցյալ տարի միայն 10%-ն էր ցանկանում նոր հեռախոս գնել, իսկ 26%-ը՝ կասկածներ ուներ։
Միևնույն ժամանակ, հեռախոսը փոխել ցանկացողների 36%-ն այժմ օգտագործում է iPhone, որը գնվել է ոչ ավելի, քան մեկ տարի առաջ։ Եվս 36%-ն օգտագործում է իր սմարթֆոնը 13-24 ամիս, իսկ հարցվածների միայն 31%-ն է վերջին անգամ փոխել iPhone-ը ավելի քան 2 տարի առաջ։
Հետազոտողները նաև պարզել են, թե ինչ բարելավումներ կարող են համոզել օգտվողներին փոխել իրենց սմարթֆոնը՝ ավելի արագ հիշողություն՝ 37%, ավելի արագ պրոցեսոր՝ 36%, արբանյակային կապ (հրատապ կանչերի համար) – 33%, նոր 48MP հիմնական տեսախցիկ՝ 28%, առջևի նոր տեսախցիկ՝ 27%, տիտանե կորպուս (ավելի թեթև և ամուր) – 20%, դիսփլեյի կտրվածքի կրճատում – 8%, այլ – 7%:
Ցուցակը հիմնված է ակնկալվող նորամուծությունների վրա, որոնց մասին մենք լսել ենք արտահոսքերից, հարցման մասնակիցները կարող էին ընտրել բազմաթիվ պատասխաններ: Արդյունքները համապատասխանում են անցյալ տարվա ուսումնասիրությանը՝ օգտատերերին ավելի շատ մտահոգում է այն, թե ինչ կա սմարթֆոնը ներսում, այլ ոչ թե տեսքը:
Հետազոտողները պարզել են, թե քանի տեսակի տվյալներ են հավաքում Apple-ը, Google-ը և այլ ընկերություններ ձեր մասին
StockApps-ի վերլուծաբանների նոր հետազոտությունը ցույց է տալիս, թե որքան տեղեկատվություն են ցանկանում իմանալ աշխարհի խոշորագույն տեխնոլոգիական ընկերություններից հինգը՝ Amazon-ը, Apple-ը, Facebook-ը, Google-ը և Twitter-ը իրենց օգտատերերի մասին:
Հրապարակված տվյալների համաձայն՝ Apple-ն ամենաշատն է հոգում օգտատերերի անվտանգության մասին։ Ի լրումն այլ ծառայությունների կողմից հսկողությունը նվազեցնելու նախաձեռնություններին, ընկերությունն ինքը փորձում է չչարաշահել օգտատերերի տեղեկատվության հասանելիությունը: Զեկույցում նշվում է, որ Apple-ը պահպանում է միայն «օգտատերերի հաշիվները պահպանելու համար անհրաժեշտ տեղեկատվությունը»:
Այսպիսով, Apple-ը հետևում է ընդամենը 12 տեսակի տվյալների, մինչդեռ Google-ը հետևում է մինչև 39 տեսակի տվյալների: Տվյալների տեսակները ներառում են աշխարհագրական դիրքի հետագծման տարբեր մեխանիզմներ, տարբեր հավելվածներում հարցումների պատմություններ, երրորդ կողմի կայքերում գործունեությունը և այլն: Փորձագետների կարծիքով՝ վարկանիշում ընկերությունների այս բաշխվածությունը կարող է պայմանավորված լինել նրանով, որ Apple-ն ավելի քիչ է ապավինում գովազդային եկամուտներին, քան Google-ը, Twitter-ը և Facebook-ը:
Զարմանալի է, որ Facebook-ը, որը մշտապես մեղադրվում է համացանցում օգտատերերի տվյալները լրտեսելու մեջ, միայն մի փոքր ավելի վատ է հանդես եկել, քան Apple-ը, մինչդեռ Twitter-ը և Amazon-ը ամուր միջին դիրք են գրավել՝ նրանք հավաքում են Apple-ից երկու անգամ ավելի, բայց 15-16 միավորով պակաս, քան Google-ը։
Հետազոտության մեթոդաբանությունը չի բացահայտվում, սակայն հեղինակները հղում են անում DigitalInformationWorld ռեսուրսին, որը պարբերաբար հրապարակում է կիբերանվտանգության և բրենդի վստահության հետ կապված հարցումների և շուկայի վերլուծության արդյունքները։
Google-ը սմարթֆոններին սովորեցրել է տեսնել լիակատար մթության մեջ
Սա ապագայի տեխնոլոգիան է, որը պետք է ավելացվի Google Pixel սմարթֆոնների ապագա սերունդներին։
Google-ը ներկայացրել է RawNeRF նեյրոնային ցանցը։ Այն ի վիճակի է բարելավել սմարթֆոնով արված երեկոյան և գիշերային լուսանկարների որակը։ Արդյունքները զարմանալի են։ RawNeRF-ը վերլուծում է տարբեր անկյուններից մթության մեջ արված բազմաթիվ պատկերներ, այնուհետև նվազեցնում է թվային աղմուկի քանակը: Օրինակներից մեկում ալգորիթմը վերականգնեց դետալներն այնքան, որ հնարավորություն տվեց տեքստը կարդալ փոքրիկ պլանշետի վրա։
Նաև նեյրոնային ցանցը չի շփոթում նկարի գույները և ստիպում է մտածել, որ սմարթֆոնը ստացել է ներկառուցված գիշերային տեսողության սարք։
Սիրարփի Աղաբաբյան