Telegram Premium, Մերկուրիի լուսանկարները և շաբաթվա մյուս տեխնոլոգիական նորությունները
Ամենակարևոր իրադարձությունները գաջեթների, գիտության և տեխնոլոգիաների աշխարհից, որոնք կարող էիք բաց թողնել:
Telegram-ը գործարկել է Premium վճարովի բաժանորդագրություն
Telegram-ն իր բլոգում հայտնել է, որ մեսենջերի ակտիվ օգտատերերի թիվը գերազանցել է 700 միլիոնը։ Պրեմիում բաժանորդագրության պաշտոնական մեկնարկը համընկնում է այս իրադարձության հետ, ինչը կնպաստի ծառայության հետագա զարգացմանը:
Telegram Premium-ի միջոցով հավելվածի գրեթե բոլոր սահմանափակումները կրկնապատկվում են՝ կարող եք բաժանորդագրվել մինչև 1000 ալիք; ստեղծել մինչև 20 թղթապանակ, որոնցից յուրաքանչյուրը կտեղավորի մինչև 200 չաթ; միացնել չորրորդ հաշիվը հավելվածում։ Ամրացրեք մինչև 10 զրույց հիմնական ցուցակում և պահեք մինչև 10 սիրելի կպչուն պիտակներ:
Բաժանորդագրությունը օգտատերերին թույլ կտա նաև.
վերբեռնեք ֆայլեր մինչև 4 ԳԲ նախկին 2 ԳԲ-ի փոխարեն;
թաքցնել գովազդային հաղորդագրությունները ալիքներում;
բեռնել ֆայլերը առավելագույն արագությամբ, առանց սահմանափակումների;
ուղարկել եզակի կպչուն պիտակներ և արձագանքներ;
ավելացնել ավելի երկար նկարագրություն «Իմ մասին» բաժնում, ինչպես նաև օգտագործել ցանկացած հղում.
ավելացրեք ավելի երկար ենթագիր լուսանկարին կամ տեսանյութին;
ցանկացած թղթապանակ դարձնել լռելյայն թղթապանակ, այնպես որ հավելվածը միշտ բացվի, օրինակ, «Աշխատանք» կամ «Չընթերցված» թղթապանակում «Բոլոր զրույցները» փոխարեն;
Միաժամանակ օգտագործել մինչև 20 հարմար կարճ հանրային հղումներ, ինչպիսիք են t.me/-ը ձեր խմբերի և ալիքների համար.
ավտոմատ կերպով արխիվացնել նոր զրույցները և անջատել դրանց մասին ծանուցումները, որպեսզի նույնիսկ ամենաերկար զրույցների ցուցակները միշտ մնան կատարյալ կարգով.
ձայնային հաղորդագրությունները թարգմանել տեքստի կոճակի սեղմումով;
օգտագործել նոր հավելվածի պատկերակները (iOS)՝ Telegram Premium խորհրդանիշ, գիշերային երկինք և ռեակտիվ թղթե ինքնաթիռ:
Չաթի ցուցակի բոլոր բաժանորդները, չաթի վերին տողում և խմբի անդամների ցանկում կունենան աստղանիշով հատուկ Պրեմիում պատկերակ, որը խորհրդանշում է նրանց ներդրումը Telegram-ին աջակցելու գործում: Նրանք նաև կունենան միշտ ակտիվ վիդեո ավատարներ, որոնք կխաղան բոլոր օգտատերերի համար հավելվածի բոլոր բաժիններում:
Գիտնականները կարծում են, որ Յուպիտերը մեծացել է հսկայական չափերի՝ խժռելով մոլորակների սաղմերը
Նոր ուսումնասիրության ընթացքում հոլանդացի գիտնականները վերջապես կարողացել են նայել Յուպիտերի ամպի ծածկույթից այն կողմ՝ օգտագործելով զոնդերի գրավիտացիոն տվյալները: Սա հնարավորություն տվեց քարտեզագրել մոլորակի միջուկում գտնվող քարքարոտ նյութը՝ բացահայտելով ծանր տարրերի զարմանալիորեն մեծ առատություն: Քիմիան ենթադրում է, որ Յուպիտերը կերել է սաղմնային մոլորակները (որոնք կոչվում են planetesimals)՝ իր ծավալուն աճը խթանելու համար:
Հետազոտողները ստեղծել են Յուպիտերի ինտերիերի համակարգչային մոդելներ՝ համատեղելով Juno-ի և նրա նախորդ Գալիլեոյի տվյալները: Զոնդերը չափել են մոլորակի գրավիտացիոն դաշտը նրա ուղեծրի տարբեր կետերում։ Տվյալները ցույց են տվել, որ Յուպիտերի ներսում գտնվող քարքարոտ նյութը ծանր տարրերի մեծ կոնցենտրացիա ունի, և հնարավոր է դարձել ճշգրիտ տեսնել, թե որտեղ է այն գտնվում։ Նման տարրերի ընդհանուր զանգվածը կազմում է մոլորակի զանգվածի 3-9%-ը, ինչը շատ ավելին է, քան նախկինում ենթադրվում էր։
Այս ամենը մատնանշում է Յուպիտերի մոլորակասիմալ ծագումը, այսինքն՝ այն ինքնուրույն չի ընդլայնվել, այլ կլանել է մոլորակային փոքրածավալները: Եթե Յուպիտերը ձևավորվեր բնական ճանապարհով, ապա ժայռային շերտի ավելացումը (կամ ավելի պարզ՝ կուտակումը) կդադարեր գազի կուտակման սկզբից հետո, երբ մոլորակը բավական մեծ դառնա: Դա պայմանավորված է նրանով, որ աճող գազի շերտը կստեղծի ճնշման պատնեշ, որը կկանխի փոքր, ժայռոտ օբյեկտների մուտքը մոլորակի ներսում:
Նման սցենարի դեպքում Յուպիտերի վրա ծանր մետաղների առատությունը զգալիորեն ավելի քիչ կլինի, քան գիտնականները հաշվարկել են: Այնուամենայնիվ, մոլորակայինները կարող էին Յուպիտերի միջուկ մտնել արդեն գազի ավելացման ժամանակ՝ դրանց գրավիտացիոն ձգողականությունը ավելի մեծ կլիներ, քան գազի ճնշումը:
Ըստ հետազոտողների՝ գազի և քարքարոտ նյութի միաժամանակյա կուտակումը, որը հնարավոր է մոլորակայինների կլանման շնորհիվ, միակ բացատրությունն է Յուպիտերի վրա ծանր տարրերի մեծ առատության համար:
Poco-ն ներկայացրել է X4 GT խաղային սմարթֆոնը և F4 ենթաֆլագմանները
Իր շնորհանդեսի շրջանակներում Poco ապրանքանիշը ներկայացրել է մի քանի նոր սմարթֆոն։ Առաջինը Poco F4-ն է, որը դարձել է շատ հաջողակ Poco F3-ի իրավահաջորդը։ Երկրորդը Poco X4 GT-ն է՝ միջին դասի սմարթֆոն, որն ուղղված է գեյմերներին:
Poco F4-ի հետ մեկտեղ ներկայացվեց նաև Poco X4 GT-ը՝ միջին դասի սմարթֆոն, որն ուղղված է գեյմերներին: Այն ստացել է 6,6 դյույմանոց բարձր էկրան՝ 144 Հց թարմացման արագությամբ, 270 Հց սենսորային նմուշառումով և 2460×1080 պիքսել լուծաչափով, բայց IPS մատրիցով, որը ստիպել է մատնահետքի սկաները տեղադրել կողային վահանակի վրա:
Սմարթֆոնը համալրված էր նոր 5 նմ Mediatek Dimensity 8100 պրոցեսորով, որը թեստերում շրջանցում է Snapdragon 870-ը և պահպանում է առաջատարի մակարդակը, թեև արդեն հնացած Snapdragin 888: Թարմացված LiquidCool Technology 2.0 համակարգը գոլորշիների խցիկով 32%-ով ավելի մեծ է: X3 GT-ն օգտագործվում է սառեցման համար: Չիպսեթը լրացվում է 8 ԳԲ LPDDR5 օպերատիվ հիշողությամբ և 128 կամ 256 ԳԲ UFS 3.1 պահեստով:
Poco X4 GT-ն հագեցած է եռակի տեսախցիկով՝ հիմնական մոդուլը 64 ՄՊ (սենսորի չափսը՝ 1 / 1,72 դյույմ), գումարած 120 աստիճանի գերլայնանկյուն 8 Մպ և մակրո 2 Մպ: Առջևի տեսախցիկը ունի 20 մեգապիքսել թույլտվություն, ձայնի համար պատասխանատու է երկու բարձրախոսներից բաղկացած համակարգը, որն ապահովում է Dolby Atmos շրջապատող ձայնը: Բացի այդ, Poco-ն լսեց օգտատերերին և հետ բերեց 3,5 մմ ականջակալների խցիկը: Անլար ականջակալները միացնելու համար կա Bluetooth 5.3:
5080 մԱժ մարտկոցը ապահովում է մարտկոցի մինչև երկու օր աշխատունակություն և աջակցում է 67 Վտ արագ լիցքավորմանը (ներառված է համապատասխան ադապտեր): Ամբողջական լիցքավորման համար պահանջվում է 46 րոպե:
Տիեզերական զոնդն ուղարկել է Մերկուրիի լուսանկարը 1000 կմ-ից պակաս հեռավորությունից
Եվրոպական տիեզերական գործակալությունը հրապարակել է Մերկուրիի մանրամասն պատկերը, որը ստացվել է BepiColombo առաքելության զոնդից։ Լուսանկարն արվել է հունիսի 23-ին, երբ տիեզերակայանը գտնվում էր մոլորակի մակերևույթից մոտ 920 կմ հեռավորության վրա։ Դրանից քիչ առաջ, կատարելով թռչող մանևր, նա կատարեց ամենամոտ մոտեցումը՝ նվազեցնելով հեռավորությունը մինչև 200 կմ։
Mercury Transfer Module-ով տեսախցիկները հնարավորություն են տվել սև ու սպիտակ նկարներ անել 1024 × 1024 պիքսել թույլատրությամբ։ Պատկերը մեծացվել է մինչև 2048×2048 պիքսել՝ մանրամասները հստակեցնելու համար:
Պատկերում կան որոշ արտեֆակտներ, ինչպիսիք են հորիզոնական գծերը, բայց նույնիսկ այդ դեպքում նկարը թույլ է տալիս տեսնել մոլորակի հարուստ երկրաբանական լանդշաֆտը:
Լուսանկարում պատկերված են նաև տիեզերանավի որոշ հատվածներ, այդ թվում՝ ձախ կողմում գտնվող մագնիսաչափի ձողը և ներքևի աջ մասում գտնվող ալեհավաքի մի փոքր մասը։
Այս գրավիտացիոն օգնականը երկրորդն էր, որը պտտվեց Մերկուրի շուրջ և հինգերորդն էր ընդհանուր առմամբ ինը թռիչքներից: Արեգակին ամենափոքր և ամենամոտ մոլորակ տանող իր յոթ տարվա ճանապարհորդության ընթացքում BepiColombo-ն կատարում է մեկ թռիչք Երկրի վրայով, երկուսը՝ Վեներայի և վեցը՝ Մերկուրիի մոտ՝ 2025 թվականին ցանկալի ուղեծիր մտնելու համար: Հենց այդ ժամանակ էլ ավելի առաջադեմ տեխնիկա կկիրառվի այս մոլորակը մանրամասն ուսումնասիրելու համար։
Հետևյալ գրավիտացիոն զորավարժությունները.
Մերկուրիի երրորդ թռիչք – 2023 թվականի հունիսի 20;
Չորրորդ – սեպտեմբերի 5, 2024;
Հինգերորդ – 2 դեկտեմբերի, 2024 թ.
Վեցերորդ – 2025 թվականի հունվարի 9;
Մտնելով Մերկուրիի ուղեծիր – 5 դեկտեմբերի, 2025թ.
BepiColombo-ն Եվրոպական տիեզերական գործակալության և Ճապոնիայի օդատիեզերական հետազոտությունների գործակալության համատեղ առաքելությունն է: Այն ներառում է միանգամից երկու հետազոտական մոդուլ՝ Mercury Planetary Orbiter և Mercury Magnetospheric Orbiter, որոնք կգործեն տարբեր էլիպսաձև ուղեծրերում՝ ապահովելով տարբեր ուսումնասիրությունների զուգահեռ իրականացում։ Նրանք այժմ զույգերով են թռչում Mercury Transfer Module-ում:
Առաքելության նպատակն է ուսումնասիրել Մերկուրիի մակերեսի կազմը, նրա ներքին կառուցվածքը, շրջակա տարածքը, զարգացման երկրաբանական պատմությունը և մագնիսական դաշտերը։
Ամերիկյան ընկերությունը ստեղծել է ականջակալներ, որոնք կկարդան մտքերը
Այս ուղեղ-համակարգիչ ինտերֆեյսը տեխնոլոգիա է, որը կարող է փոխել արտաքին աշխարհի հետ մեր փոխգործակցության ձևը: Բայց կա մի խնդիր՝ ուղեղում չիպի տեղադրումը պահանջում է վիրահատություն։ Startup Neurable-ը ավելի պարզ լուծում է գտել։
Neurable-ը ամերիկյան ստարտափ է, որը հիմնված է Բոստոնում: Դրա հիմնադիրը՝ Ռամզես Ալկաիդը, մանկության տարիներին ողբերգական մի պահ է ապրել, երբ հորեղբայրը կորցրել է ոտքերը ավտովթարի հետևանքով, ինչը նրան ստիպել է ամբողջ կյանքում ոտքերի պրոթեզ կրել։ Ալկաիդը ոգեշնչվել է զբաղվել նյարդաբանությամբ և ստացել է PhD: Համալսարանն ավարտելուց հետո նա հիմնել է Neurable ընկերությունը, որը զբաղվում է ուղեղ-համակարգիչ ինտերֆեյսների ստեղծմամբ։
Ուղեղ-համակարգիչ ինտերֆեյսը օգտագործում է ուղեղի էլեկտրական ազդանշանները՝ սմարթֆոնի, նոութբուքի կամ այլ սարքի հետ անմիջականորեն հաղորդակցվելու համար: Այն օգնում է հաշմանդամություն ունեցող մարդկանց մտքի ուժով կառավարել պրոթեզները: Այս տեխնոլոգիան կարծես գիտաֆանտաստիկայի ժանրից լինի, բայց այն ուսումնասիրվել և կիրառվել է ավելի քան 50 տարի օրինակ: Այնուամենայնիվ, մարդու հիմնական օրգանը դեռ ամբողջությամբ ուսումնասիրված չէ։ Բացի այդ, քչերը կհամաձայնեն գլխում էլեկտրոնային սարքերի տեղադրման վիրահատությանը: Այս երկու գործոնները սահմանափակում են ուղեղ-համակարգիչ ինտերֆեյսների աշխատանքը:
Neurable-ը ցանկանում է օգտագործել ուղեղ-մեքենա ինտերֆեյսի տեխնոլոգիան առանց վիրահատության: Նրանց հիմնական զարգացումը Enten ականջակալներն են։ Ականջի բարձիկները (այն մասերը, որոնք շփվում են ականջների հետ) ունեն փոքր էլեկտրոդներ, որոնք ներկառուցված են դրանց մեջ։ Նրանք գրանցում են նեյրոնների ցանկացած ակտիվություն, օրինակ՝ կարդալու ընթացքում դրա ավելացումը։ Դրանից հետո ալգորիթմները հավաքում են տվյալներ, վերլուծում և վերծանում են դրանք։ Հիմնական նպատակը առօրյան ուսումնասիրելն ու բարելավելն է։ Neurable-ի աշխատակիցներից մեկը բացատրում է. «Սարքը կարող է նկատել, որ օգտատերը հավանում է որոշակի երգացանկ և կառաջարկի դրանք ներառել մոտիվացիայի համար մինչև վերջնաժամկետը: Եթե այն հայտնաբերում է, որ մարդը կորցնում է կենտրոնացումը ճաշից մեկ ժամ առաջ, նա խորհուրդ կտա նախաճաշել ավելի ուշ՝ այդ ազդեցությունը հետաձգելու համար:
Neurable-ը միակ ընկերությունը չէ, որն աշխատում է առօրյա կյանքում ուղեղ-մեքենա ինտերֆեյսի օգտագործման վրա: NeuroSky-ը թողարկում է MindWave շարժական EEG ականջակալներ՝ ուղեղի գործունեությունը վերլուծելու համար: Դրանք օգտագործվում են ինտերակտիվ ֆիլմերում խաղեր խաղալու կամ հերոսներին կառավարելու համար:
Կանադական InteraXon-ն առաջիններից մեկն էր, ով շուկա մտավ 2014 թվականին Muse-ով, շարժական EEG ականջակալով չորս էլեկտրոդներով, որոնք փոխազդում են սմարթֆոնի կամ համակարգչի հետ: Ականջակալն օգնում է բարելավել կենտրոնացումը և մեդիտացիան՝ ուղեղի ազդանշանները ձայնի վերածելով:
Միջազգային կորպորացիաները նաև զարգացնում են իրենց ուղեղ-համակարգիչ միջերեսները: Օրինակ, Nissan-ը նմանատիպ տեխնոլոգիաներ է կիրառում տրանսպորտային միջոցների կառավարումն ու անվտանգությունը ճանապարհին բարելավելու համար: Ընկերության նյարդային սաղավարտն օգնում է ավելի լավ արձագանքել փոփոխվող իրավիճակներին՝ կանխատեսելով վարորդի արձագանքն ու գործողությունները: Ռամսես Ալկաիդեն չի վախենում մրցակցությունից և միայն ուրախանում է նոր նախագծերի ի հայտ գալով։ Նրա խոսքով, տեխնոլոգիայի ներկայացումն աշխարհի առաջ իրենց գլխավոր նպատակն է։
Սիրարփի Աղաբաբյան